Ik snap het hoor!quote:Op zondag 10 november 2013 08:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou wederom last van bruin/roze verlies, dat icm late eisprong en een latere NOD (die uitkomt op vandaag) en dikke vingers+ koppijn maken dat ik de hoop een beetje verlies
Ga ik vast voor jou in de jompelstand klarstaan!quote:Op zondag 10 november 2013 09:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ah dat is balen gm, even afwachten dan nog maar om te zien hoe het verder zal lopen.
Ik test pas dinsdag weer
Dat is echt heel cute! Mooie quote, die ga ik onthouden!quote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies
Mijn man zegt: perfectie heeft tijd nodig, daarom duurt het ff... Toch wel sweet
Oh my. Type 'als ik om ben, dan ook meteen goed'?quote:Op zondag 10 november 2013 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Balen, GM. Hoe lang duurden je laatste cycli?
Baard was hier vanochtend allerlei spullen door het huis heen aan het sjouwen. Toen ik maar eens vroeg wat ie aan het doen was, zei ie dat ie het rommelkamertje leeg wilde hebben, want als ik nu al zwanger ben en te vroeg beval moet het over een maand of acht toch echt wel klaar zijn als babykamer.
Dat wordt nog wat.
Het schommelt tussen 24-30 dagen, maar nu was mn eisprong ook al 5 dagen later...quote:Op zondag 10 november 2013 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Balen, GM. Hoe lang duurden je laatste cycli?
Baard was hier vanochtend allerlei spullen door het huis heen aan het sjouwen. Toen ik maar eens vroeg wat ie aan het doen was, zei ie dat ie het rommelkamertje leeg wilde hebben, want als ik nu al zwanger ben en te vroeg beval moet het over een maand of acht toch echt wel klaar zijn als babykamer.
Dat wordt nog wat.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies
Mijn man zegt: perfectie heeft tijd nodig, daarom duurt het ff... Toch wel sweet
Wat ik ga zeggen klinkt echt als een dooddoenerquote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies
Who would've thought?quote:Op zondag 10 november 2013 15:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh my. Type 'als ik om ben, dan ook meteen goed'?
Waarom zou je een ander kind willen?quote:Op zondag 10 november 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat ik ga zeggen klinkt echt als een dooddoener, maar toch. Ik was ook niet in een maand zwanger (6 of 7 maanden). En nu denk ik best eens: ohhhh wat is het achteraf toch een perfect moment gebleken om zwanger te worden. Als ik een maand of drie of vijf maanden eerder zwanger was geweest, had ik een heel ander kind gehad!
Maar achteraf is makkelijk praten natuurlijk.
LOL. Ik denk dat jij mijn post precies anders leest dan wat ik schreef/bedoel. Natuurlijk wil ik geen ander kindquote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je een ander kind willen?
Ik dacht al !quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
LOL. Ik denk dat jij mijn post precies anders leest dan wat ik schreef/bedoel. Natuurlijk wil ik geen ander kind
Ja Spees jij bent altijd zo negatief over je kind!quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
LOL. Ik denk dat jij mijn post precies anders leest dan wat ik schreef/bedoel. Natuurlijk wil ik geen ander kind
Ik snap je hoorquote:Op zondag 10 november 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat ik ga zeggen klinkt echt als een dooddoener, maar toch. Ik was ook niet in een maand zwanger (6 of 7 maanden). En nu denk ik best eens: ohhhh wat is het achteraf toch een perfect moment gebleken om zwanger te worden. Als ik een maand of drie of vijf maanden eerder zwanger was geweest, had ik een heel ander kind gehad!
Maar achteraf is makkelijk praten natuurlijk.
Ja, nu heb je er gewoon ff geen boodschap aan, maar ergens heeft je vriend wel een punt bedoelde ik. Keep your spirits up!quote:
Verhalen zoals van Chanty geven sowieso hoop en als ik moet wachten om uiteindelijk zo'n knapperd als jouw S (O+) te krijgen dan heb ik geduld!quote:Op zondag 10 november 2013 17:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, nu heb je er gewoon ff geen boodschap aan, maar ergens heeft je vriend wel een punt bedoelde ik. Keep your spirits up!
De komen maand dus de laatste kans. Als het dan nog niet gelukt is zijn we officieel een jaar bezig en dan is het misschien tijd om naar de huisarts te gaan...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:58 schreef Dyre het volgende:
(ik zou het verschrikkelijk vinden als ik in december, wanneer ik uitgerekend zou zijn, nog niet zwanger ben)
Maar je bent wel zwanger geweest, dus het kan wel!quote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef Dyre het volgende:
Na mijn miskraam in mei schreef ik dit:
[..]
De komen maand dus de laatste kans. Als het dan nog niet gelukt is zijn we officieel een jaar bezig en dan is het misschien tijd om naar de huisarts te gaan...
Hele dikke knuffel voor jou! En 13 dec is een hele mooie datum, verlovingsdatum en ondertrouw vorig jaar!quote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef Dyre het volgende:
Pff... hier ook krampen teruggekomen en ongesteld gewordenNod mag naar 13 December
quote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef Dyre het volgende:
Na mijn miskraam in mei schreef ik dit:
[..]
De komen maand dus de laatste kans. Als het dan nog niet gelukt is zijn we officieel een jaar bezig en dan is het misschien tijd om naar de huisarts te gaan...
Dit had ik inderdaad ook begrepen van mijn huisarts.quote:Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef Burdie het volgende:
Volgens mijn gyn gaat de "1 jaar proberen"-periode trouwens weer opnieuw lopen na een miskraam.
Hier was ik ook al over na aan het denken gisteravond... Toch maar geduld blijven houden, het is zoals jullie zeggen immers al een keer gelukt. (en van sippen word ik ook niet zwangerquote:Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef Burdie het volgende:
Volgens mijn gyn gaat de "1 jaar proberen"-periode trouwens weer opnieuw lopen na een miskraam.
Heb je symptomen?quote:Op maandag 11 november 2013 10:40 schreef Skittles het volgende:
LMN![]()
Net getest (3 dagen voor NOD) met een Kruidvat testje, maar negatief. Nu wachten tot NOD op donderdag voor ik weer wil testen of ik moet ongesteld worden in de tussentijd..
Zwaar drukkend gevoel in m'n onderbuik, alsof er een bowlingbal in zit (vooral bij plassen en lopen) Tepels zijn heel gevoelig en m'n borsten voelen in de avond zwaar en pijnlijk. Af en toe vlagen en misselijkheid en rommelende darmen. Enige wat ik meestal heb als ik ongesteld moet worden zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 07:44 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Vond ik het gisteravond nog best moeilijk om te wachten met testen tot morgen, heeft mijn lichaam besloten om het me wat makkelijker te maken..
Net ongesteld geworden, op dag 41
Ik hoop dat je rekbare kleding hebt gekozenquote:Op maandag 11 november 2013 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Skittles twee keer spannend voor jullie dus!
In theorie zou ik afgelopen zaterdag mijn NOD gehad hebben. Afgelopen vrijdag nog getest maar was negatief. Maar we gingen shoppen en ik wilde wel weten wat voor soort kleding ik in moest slaan
Gister krampen waarvan ik dacht dat het elk moment los zou barsten maar nee. Vind het zo strontvervelend dat ik altijd heel regelmatig was en nu ineens niet meer. Weet niet wat ik moet voelen en denken.. en het maakt me super onzeker. Terwijl ik helemaal niet mag klagen als ik jullie verhalen zo lees. Ben gewoon atront verwend dat het de vorige keer al in ronde twee gelukt was.
Maar komt goed! Probeer er wat minder mee bezig te zijn.. en dat gaat me goed af. Al is het fijn om bij jullie een uitlaatklep te hebben
Dan niks, maar in mijn hoofd zou ik t vruchtje los niezen...quote:Op maandag 11 november 2013 12:48 schreef Ongeduldig het volgende:
Want als je zwanger bent en je moet niezen dan....?
hehe.. ik heb dat met hoestenquote:Op maandag 11 november 2013 12:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T enige voordeel van ongesteld zijn is dat ik nu weer naar hartelust durf te niezenik ben sinds zaterdag verkouden maar durfde niet te niezen...
quote:Op maandag 11 november 2013 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan niks, maar in mijn hoofd zou ik t vruchtje los niezen...slaat nergens op, dat weet ik
I knowquote:
THANKS!quote:Op maandag 11 november 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Niezen als je op de tweede dag van je ongesteldheid zit is pas ruk. Dan schieten er meteen allemaal klodders uit. Ik zou juist dan inhouden![]()
Thank you for the mental imagequote:Op maandag 11 november 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Niezen als je op de tweede dag van je ongesteldheid zit is pas ruk. Dan schieten er meteen allemaal klodders uit. Ik zou juist dan inhouden![]()
YWquote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Thank you for the mental image
quote:Op maandag 11 november 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Romantiekquote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]![]()
Wel herkenbaar.
Dat glijmiddel is binnen trouwens. M'n hoofd staat er niet naar maar we kunnen toch klussen zo.![]()
Ik en mijn man en romantiek.quote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Romantiek![]()
(wel begrijpelijk hoorhopelijk werkt het!)
Wat leuk zeg een weekendje rome. Geniet ervan!!quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Risu het volgende:
Even weer terug van kort weggeweest. Ik zie lekker streepjes, van LL had ik het stiekem al verwacht. Ik had het heel raar gevonden als het nou negatief was geweest. Leuk om die knalstrepen te zien.
En ongesteld worden is stom, dus een knuffel voor de dames die het niet willen zijn.![]()
Ikzelf heb niks nieuws te melden, behalve dan dat ik volgende week even 3 daagjes Rome ga doen. Niet met manlief, maar met schoonmoeder. Die kwam met het idee, en ik heb maar gewoon ja gezegd. Want als ik nu niet ga, en we hebben straks een kind, dan ga ik misschien nooit meer. En ik wil zo graag. (wel makkelijk hoor, werkeloos)
Gelukkig komt als het goed is, de eisprong precies een dag voor vertrek, dus ik ga gewoon zwanger op reis![]()
De testjes zijn stom, van het weekend niet meer getest, want kwam slecht uit. Vanmiddag getest, geen strepen. Helemaal niet dus, ook geen controle, en het plasje had ik alweer weggegooid. Naja morgen weer een kans
Mijn man vond dit geloof ik een eyeopener... Hij vroeg letterlijk: das eem grapje toch?quote:Op maandag 11 november 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik meld zo vaak dat ik doodbloed dat hij het denk ik wel snaptquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn man vond dit geloof ik een eyeopener... Hij vroeg letterlijk: das eem grapje toch?
Onnozel schaapje
Haha ook de klonten en de sliertenquote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik meld zo vaak dat ik doodbloed dat hij het denk ik wel snapt
ik had nog niet door dat je weer hier heen moestquote:Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ben der weer. Ik zag alweer een super opmerking van sq, die had ik zo gemist dat ik zomaar weer hierheen geboemerangt ben!
Ik heb nog geen nod, maar wel vastbesloten om het nog een keer te laten lukken. En dan ga ik dagrn lang op mijn kop staan zodat het er niet nog eens uit kan voor de negen maanden voorbij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het amper geloven. Pas als ik deze week niet ongesteld wordt, dan geloof ik het echt! Maar voor nu is het gewoon zo
. OMG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |