Mijn man vond dit geloof ik een eyeopener... Hij vroeg letterlijk: das eem grapje toch?quote:Op maandag 11 november 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Niezen als je op de tweede dag van je ongesteldheid zit is pas ruk. Dan schieten er meteen allemaal klodders uit. Ik zou juist dan inhouden![]()
Ik meld zo vaak dat ik doodbloed dat hij het denk ik wel snaptquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn man vond dit geloof ik een eyeopener... Hij vroeg letterlijk: das eem grapje toch?
Onnozel schaapje
Haha ook de klonten en de sliertenquote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik meld zo vaak dat ik doodbloed dat hij het denk ik wel snapt
ik had nog niet door dat je weer hier heen moestquote:Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ben der weer. Ik zag alweer een super opmerking van sq, die had ik zo gemist dat ik zomaar weer hierheen geboemerangt ben!
Ik heb nog geen nod, maar wel vastbesloten om het nog een keer te laten lukken. En dan ga ik dagrn lang op mijn kop staan zodat het er niet nog eens uit kan voor de negen maanden voorbij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het amper geloven. Pas als ik deze week niet ongesteld wordt, dan geloof ik het echt! Maar voor nu is het gewoon zo
. OMG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |