Ik snap het hoor!quote:Op zondag 10 november 2013 08:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou wederom last van bruin/roze verlies, dat icm late eisprong en een latere NOD (die uitkomt op vandaag) en dikke vingers+ koppijn maken dat ik de hoop een beetje verlies
Ga ik vast voor jou in de jompelstand klarstaan!quote:Op zondag 10 november 2013 09:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ah dat is balen gm, even afwachten dan nog maar om te zien hoe het verder zal lopen.
Ik test pas dinsdag weer
Dat is echt heel cute! Mooie quote, die ga ik onthouden!quote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies
Mijn man zegt: perfectie heeft tijd nodig, daarom duurt het ff... Toch wel sweet
Oh my. Type 'als ik om ben, dan ook meteen goed'?quote:Op zondag 10 november 2013 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Balen, GM. Hoe lang duurden je laatste cycli?
Baard was hier vanochtend allerlei spullen door het huis heen aan het sjouwen. Toen ik maar eens vroeg wat ie aan het doen was, zei ie dat ie het rommelkamertje leeg wilde hebben, want als ik nu al zwanger ben en te vroeg beval moet het over een maand of acht toch echt wel klaar zijn als babykamer.
Dat wordt nog wat.
Het schommelt tussen 24-30 dagen, maar nu was mn eisprong ook al 5 dagen later...quote:Op zondag 10 november 2013 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Balen, GM. Hoe lang duurden je laatste cycli?
Baard was hier vanochtend allerlei spullen door het huis heen aan het sjouwen. Toen ik maar eens vroeg wat ie aan het doen was, zei ie dat ie het rommelkamertje leeg wilde hebben, want als ik nu al zwanger ben en te vroeg beval moet het over een maand of acht toch echt wel klaar zijn als babykamer.
Dat wordt nog wat.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies
Mijn man zegt: perfectie heeft tijd nodig, daarom duurt het ff... Toch wel sweet
Wat ik ga zeggen klinkt echt als een dooddoenerquote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies
Who would've thought?quote:Op zondag 10 november 2013 15:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh my. Type 'als ik om ben, dan ook meteen goed'?
Waarom zou je een ander kind willen?quote:Op zondag 10 november 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat ik ga zeggen klinkt echt als een dooddoener, maar toch. Ik was ook niet in een maand zwanger (6 of 7 maanden). En nu denk ik best eens: ohhhh wat is het achteraf toch een perfect moment gebleken om zwanger te worden. Als ik een maand of drie of vijf maanden eerder zwanger was geweest, had ik een heel ander kind gehad!
Maar achteraf is makkelijk praten natuurlijk.
LOL. Ik denk dat jij mijn post precies anders leest dan wat ik schreef/bedoel. Natuurlijk wil ik geen ander kindquote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je een ander kind willen?
Ik dacht al !quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
LOL. Ik denk dat jij mijn post precies anders leest dan wat ik schreef/bedoel. Natuurlijk wil ik geen ander kind
Ja Spees jij bent altijd zo negatief over je kind!quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
LOL. Ik denk dat jij mijn post precies anders leest dan wat ik schreef/bedoel. Natuurlijk wil ik geen ander kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |