Ik heb nou ook eindelijk een beetje een idee van wat ik kan gaan doen wat wel tof zou zijn als het allemaal werkt hehequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Traditioneel gezien moet ik het hebben van mijn gedichten, en niet van welk gedrocht ik dat jaar nou weer in elkaar gekliederd heb met karton en lijm, dus dat zal dit jaar niet anders zijn
Nee, maar ik heb wel een leuk (vind ik dan) idee voor de surprise, dus misschien pakt het beter uit dan verwacht
Nubquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben nog steeds niet begonnen
MAAR hij gaat wel gaaf worden
Nee, dit is niets uitzonderlijks hoor, ik heb wel gehad dat ik een paar uur van te voren nog moest beginnenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:58 schreef Roburtt het volgende:
Wat gebeurt er met users die niks geven/maken/doen? Ballen eraf?
Komt bekend voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, dit is niets uitzonderlijks hoor, ik heb wel gehad dat ik een paar uur van te voren nog moest beginnenKomt helemaal goed.
Jaaa!!! Wat is het? Open je spoiler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa!!!! Fantastisch!!! Dingen!!!Heeft FOK!verkiring met Studeur
Ik moest er alleen bij zeggen dat dit níet de uiteindelijke surprise wasquote:
De efbiehaajooquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef Klojo120 het volgende:
Het gaat hard vandaag. Ik heb nog iets gekregen, dit is voor
[..]
Ik moest er alleen bij zeggen dat dit níet de uiteindelijke surprise was
Hahaha ik weet niet eens of je zelf wel mee doet maar ik zei gelijk al "klinkt als klojoquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:17 schreef Klojo120 het volgende:
En er is een nieuwe surprise geland!
Deze is voor
[..]
Jaaa!!! Wat is het? Open je spoiler!Deze is ook echt prachtig trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa!!!! Fantastisch!!! Dingen!!!
Fuck the EBU.
Ik heb het gedownload en mijn virusscanner zei dat het okee was. (al kreeg ik wel de waarschuwing dat het bestand niet vaak gedownload wordt en wellicht gevaarlijk kon zijnquote:
Zal hij wel op tijd af zijn ?????quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef Klojo120 het volgende:
Het gaat hard vandaag. Ik heb nog iets gekregen, dit is voor
[..]
Ik moest er alleen bij zeggen dat dit níet de uiteindelijke surprise was
Dat weet ik toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:33 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Zal hij wel op tijd af zijn ?????
Waarschijnlijk is het dus geen Trojaans paard van Sinterklaasquote:Op woensdag 27 november 2013 08:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb het gedownload en mijn virusscanner zei dat het okee was. (al kreeg ik wel de waarschuwing dat het bestand niet vaak gedownload wordt en wellicht gevaarlijk kon zijn)
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 november 2013 08:33 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Zal hij wel op tijd af zijn ?????
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:17 schreef Klojo120 het volgende:
En er is een nieuwe surprise geland!
Deze is voor
[..]
Jaaa!!! Wat is het? Open je spoiler!Ik durf het niet te openen op m'n stageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa!!!! Fantastisch!!! Dingen!!!Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
quote:laatste bezoek: 55 minuten, 17 seconden geleden.
hedde gai wal unne windows dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:20 schreef Fopje het volgende:
Bij mij werkt hij niet. Dat veld gaat na een paar seconde weg. En als ik op start druk gaat na een paar seconde ook alles weg
Wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hedde gai wal unne windows dan?
Ik heb ook niets gekocht, het is geheel en al virtueelquote:Op donderdag 28 november 2013 12:58 schreef SpacyColours het volgende:
Zaterdag ga ik me echt concentreren op dat superraadsel op die superlieve website hoor Sinterklaasje! Maar ik heb het erg druk, zoals u ongetwijfeld in uw grote boek hebt staan in het verslag dat u over mij heeft geschreven op basis van de bevindingen die u deed met behulp van uw feilloze spionagetechnieken. *twitch*
Ik heb helaas geen cadeau of real life suprise voor mijn secret special sinta, ook al is het dan één van de coolste users of userinnen van heel FOK! Toch probeer ik om iets te maken waar u zich verbonden mee voelt, een virtuele suprise dat alleen maar voor u kan zijn. Gemaakt met liefde en respect!
Kunnen de modjes ook bij de e-mail adressen van de users komen ? Misschien is het een idee om Tina_TV even een mailtje te sturenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Kickje voor tina_tv... die mag best even komen reageren op haar surprise![]()
Niet vergeten dat je er zelf ook nog een moet maken he, tina_tv!
Tevens is mijn surprise voor 90% af
Nee, dat is niet mogelijk!quote:Op donderdag 28 november 2013 16:30 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Kunnen de modjes ook bij de e-mail adressen van de users komen ? Misschien is het een idee om Tina_TV even een mailtje te sturen
Jammer,ik hoop dat hij hem ook op tijd af krijgtquote:Op donderdag 28 november 2013 16:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk!
Ik zal ook wel even een DM versturen.
Ik ga nog iemand gelukkig maken!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:58 schreef Fopje het volgende:
Niet iedereen gaat ook daadwerkelijk iets doen. Ik denk dat we met 50 / 60 procent al tevreden mogen zijn
Ik zeg een ban voor iedereen die niks maaktquote:Op donderdag 28 november 2013 17:58 schreef Fopje het volgende:
Niet iedereen gaat ook daadwerkelijk iets doen. Ik denk dat we met 50 / 60 procent al tevreden mogen zijn
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zeg een ban voor iedereen die niks maakt
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Klojo120 het volgende:
JAAAAAAA.
De volgende surprise is gearriveerd! Deze is voor
[..]
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*Oooooooooooooooh wat briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
!!!!
Je had het gezicht van mn vriendin moeten zien : ""
Dankuwel Sinterklaas! Ik had me geen mooiere surprise kunnen wensen!![]()
Nogmaals![]()
![]()
![]()
Dit ga ik vaak draaien tijdens het FOK!enBlijft dat op vocaroo altijd staan of kan ik hem nog opslaan ergens?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Fopje het volgende:
Ik heb van een piet gehoord dat als de sint weer beschikking heeft over zijn normale arsenaal aan technische gadgets, hij ook wel een versie voor je kan verzorgen die je kunt downloaden zodat je nooit meer zonder hoeft te zitten. Maar nu even nietquote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh wat briljant!!!!
Nogmaals![]()
![]()
![]()
Dit ga ik vaak draaien tijdens het FOK!enBlijft dat op vocaroo altijd staan of kan ik hem nog opslaan ergens?
Jij ontzettende heldin!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb van een piet gehoord dat als de sint weer beschikking heeft over zijn normale arsenaal aan technische gadgets, hij ook wel een versie voor je kan verzorgen die je kunt downloaden zodat je nooit meer zonder hoeft te zitten. Maar nu even niet
Je kan hem trouwens ook gewoon van vocaroo downloaden zie ik nu!quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Klojo120 het volgende:
JAAAAAAA.
De volgende surprise is gearriveerd! Deze is voor
[..]
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh wat briljant!!!!
Nogmaals![]()
![]()
![]()
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb van een piet gehoord dat als de sint weer beschikking heeft over zijn normale arsenaal aan technische gadgets, hij ook wel een versie voor je kan verzorgen die je kunt downloaden zodat je nooit meer zonder hoeft te zitten. Maar nu even niet
Kost je 10 euro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kost je 10 euro.Dat is geen geld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend jaar mee doen aan de Blind Auditions!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 22:47:07 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |