Ik zeg een ban voor iedereen die niks maaktquote:Op donderdag 28 november 2013 17:58 schreef Fopje het volgende:
Niet iedereen gaat ook daadwerkelijk iets doen. Ik denk dat we met 50 / 60 procent al tevreden mogen zijn
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zeg een ban voor iedereen die niks maakt
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Klojo120 het volgende:
JAAAAAAA.
De volgende surprise is gearriveerd! Deze is voor
[..]
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*Oooooooooooooooh wat briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
!!!!
Je had het gezicht van mn vriendin moeten zien : ""
Dankuwel Sinterklaas! Ik had me geen mooiere surprise kunnen wensen!![]()
Nogmaals![]()
![]()
![]()
Dit ga ik vaak draaien tijdens het FOK!enBlijft dat op vocaroo altijd staan of kan ik hem nog opslaan ergens?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Fopje het volgende:
Ik heb van een piet gehoord dat als de sint weer beschikking heeft over zijn normale arsenaal aan technische gadgets, hij ook wel een versie voor je kan verzorgen die je kunt downloaden zodat je nooit meer zonder hoeft te zitten. Maar nu even nietquote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh wat briljant!!!!
Nogmaals![]()
![]()
![]()
Dit ga ik vaak draaien tijdens het FOK!enBlijft dat op vocaroo altijd staan of kan ik hem nog opslaan ergens?
Jij ontzettende heldin!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb van een piet gehoord dat als de sint weer beschikking heeft over zijn normale arsenaal aan technische gadgets, hij ook wel een versie voor je kan verzorgen die je kunt downloaden zodat je nooit meer zonder hoeft te zitten. Maar nu even niet
Je kan hem trouwens ook gewoon van vocaroo downloaden zie ik nu!quote:
JAAAAAAA.
[..]
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh wat briljant!!!!
Nogmaals![]()
![]()
![]()
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb van een piet gehoord dat als de sint weer beschikking heeft over zijn normale arsenaal aan technische gadgets, hij ook wel een versie voor je kan verzorgen die je kunt downloaden zodat je nooit meer zonder hoeft te zitten. Maar nu even niet
Kost je 10 euro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kost je 10 euro.Dat is geen geld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend jaar mee doen aan de Blind Auditions!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 22:47:07 ]
JAAAAAAA.
[..]
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*Briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
JAAAAAAA.
[..]
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*Hier wordt FOK!geschiedenis geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
Fuck the EBU.
JAAAAAAA.
[..]
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kost je 10 euro.Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Echt leuk gedaan
.
JAAAAAAA.
[..]
Open je spoiler voor je surprise! *Trommelgeroffel*Beetje emotioneel nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TRAANTJE WEGGEPINKT
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Goed om te weten!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, en ik ben natuurlijk beschikbaar voor al uw feesten en partijen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:17 schreef Klojo120 het volgende:
En er is een nieuwe surprise geland!
Deze is voor
[..]
Jaaa!!! Wat is het? Open je spoiler!Kickje voor Tina_TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa!!!! Fantastisch!!! Dingen!!!
http://slomestokbroodeter.113.axc.nl/
zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:[/b]
Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wie [spoiler]ik[spoiler]
Heb de piet opgegetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik moet nog steeds elke keer een beetje te hard te lachen om die surprise van Smeg
Ik hoor hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik word lastig gevallen over de email
De volgende reactie:quote:Hallo kutjoch,
Van mijn nigeriaanse slaa...eh, zwarte pieten heb ik vernomen dat jij je adres niet wil af staan aan mij? Vieze schoft.
Ik heb je namelijk wel gezien op SBS hoor, met je blonde haren.
Verwacht meer van mij.
Groetjes en een zweep met een natte roe tegen je bevallige achterwerk,
Hufterklaas
[quote]
Ik las dat en dacht, wtf is dit dan
Ik stuurde uiteraard een welgemeende reactie terug.
[quote]LEUGENS LEUGENS
IK WOON GEWOON WAAR IK WOON WIE VERTELD DIE VIEZE LEUGENS DAN
En een rijm beantwoorden we gewoon met een rijm:quote:Ik heb geen zin om te rijmen
Omdat jij als kutkoter dan weer gaat zitten slijmen
Beter hou je je bek
En luister je naar deze wijze man, gek
Beter vermeld je deze conversatie in het correcte topic
Anders duw ik je aders vol met kwik
En wie deze leugens heeft verteld?
Een of andere pantoffelheld
Whehehehe. Ik bezwanger mijn vrouwen gaarne. Dat is een natuurlijke (en onzichtbare) ketting. Dan blijven ze in de buurt van me om eten voor me te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |