Danku, danku.quote:
Oh! Ik had helemaal niet eens aan de sherlock gedacht.quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef SinterONZ het volgende:
[..]
Eigenlijk bedacht de Sint zich dat je ook de Sherlock had kunnen gebruiken, en dan al dat soort posts zag staan zonder dat de daadwerkelijke 'gift' nog gepost was
Maar zo werkt 't ook primaWho cares
Goed zo, mijn jongSint is trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh! Ik had helemaal niet eens aan de sherlock gedacht.
Anyways. De hele puzzel:
[ afbeelding ]Hij is goed!
De losse puzzelstukjes hebben ook een extraatje. Voor de liefhebbers:Haha heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen homo's rijden in een Twingo.
-
Dit account is onderdeel van ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
De reacties op zijn posts in de verschillende FB's zijn ook leuk!quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind het echt zo leuk om te zien hoeveel moeite mensen in hun surprise steken
Die puzzel was geweldig, de pohi van de sint maakt het alleen maar beter
Precies!quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
De reacties op zijn posts in de verschillende FB's zijn ook leuk!
PTA / PTA FAQ & Feedbackquote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
De reacties op zijn posts in de verschillende FB's zijn ook leuk!
quote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef SinterONZ het volgende:
[..]
PTA / PTA FAQ & Feedback
Die edit
Ja, de rest staat toch ook in ONZ?
Oooh, wassie van jou, wat goed! Echt hartstikke leuk gedaanquote:
quote:
Thanksquote:Op maandag 2 december 2013 08:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oooh, wassie van jou, wat goed! Echt hartstikke leuk gedaan![]()
![]()
En lekker dat hij af is natuurlijk
Heldquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef SpacyColours het volgende:
Het Grote FOK!-Sinterklaas Verhaal!
Deze surprise is voor... iedereen! (maar één iemand in het bijzonder...)
Lieverds, ik heb een soort point-and-click-adventure gemaakt. Iedereen mag (MOET >=)) meedoen om de Sint te helpen het pakje te bezorgen. Want zonder jullie hulp gaat het hem nooit lukken!
Tijdens dit avontuur zullen jullie vele verwijzingen naar FOK! tegenkomen en misschien speel jij er zelf ook wel een rol in! Spelen dus!
Stap 1!
Ga naar: https://www.dropbox.com/s/30ehx5goyyj6kri/Sinterklaasje.zip en klik op "Download".
Stap 2
Als het bestand gedownload is, pak je de .zip file uit.
Stap 3
Open de map, en open daarin vervolgens 1.html in je webbrowser.
Stap 4
Spelen maar! Rush er niet op topsnelheid doorheen, dan haal je er niet het maximale uit!
Uiteindelijk zul je erachter komen voor wie de surprise gemaakt is. Ja, misschien wel voor jou dus! En als je al een surprise gehad hebt, is het het alsnog waard om te spelen.
Hopelijk werkt het en geniet degene voor wie ik het gemaakt heb ervan!
Stoners will be stonersquote:Op dinsdag 3 december 2013 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Godver, ik kan niet meer terugvinden wie ik heb![]()
![]()
![]()
Wat een godverdomme eindbaasquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef SpacyColours het volgende:
Lieverds, ik heb een soort point-and-click-adventure gemaakt. Iedereen mag (MOET >=)) meedoen om de Sint te helpen het pakje te bezorgen. Want zonder jullie hulp gaat het hem nooit lukken!
Tijdens dit avontuur zullen jullie vele verwijzingen naar FOK! tegenkomen en misschien speel jij er zelf ook wel een rol in! Spelen dus!
Stap 1!
Ga naar: https://www.dropbox.com/s/30ehx5goyyj6kri/Sinterklaasje.zip en klik op "Download".
Stap 2
Stap 3
Stap 4
Spelen maar! Rush er niet op topsnelheid doorheen, dan haal je er niet het maximale uit!
Uiteindelijk zul je erachter komen voor wie de surprise gemaakt is. Ja, misschien wel voor jou dus! En als je al een surprise gehad hebt, is het het alsnog waard om te spelen.
Wat ontzettend leuk weer, en ook nog met een doorgeefluik, dat vind ik ook wel weer iets hebbenquote:
Jezus, baasje dat je er bent! Ik heb alleen even gekeken naar het beginscherm, want fokken op je werk is nog wel iets anders dan uitgebreid een spelletje gaan zitten spelen op je werk, maar dit ga ik dus vanavond met een dikke joint erbij helemaal uitspelenquote:
Tof tof tofquote:Op dinsdag 3 december 2013 02:11 schreef HeaN82 het volgende:
Ik kreeg vandaag de locatie waar ik mijn surprise kon ophalen!
Op het adres deed een vriendelijke man de deur open, en gaf mij de surprise.
De bewoner was niet de maker, maar alleen een doorgeefluik.
Ik kon niet wachten met uitpakken tot ik thuis was, dus daarom ben ik onderweg gestopt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt whoispiet, ik ben er erg blij mee!
Gequote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef SpacyColours het volgende:
Stap 1!
Stap 2
Stap 3
Stap 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MIOWZ op 03-12-2013 09:12:57 ]
Ik heb hier al een hoop mooie dingen voorbij zien komen maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef SpacyColours het volgende:
Stap 1!
Stap 2
Stap 3
Stap 4
Ik heb het uitgespeeld, en ik heb er gewoon geen woorden voor. Wat ontzettend gaafquote:
Blij om te horen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb hier al een hoop mooie dingen voorbij zien komen maar dit slaat alles!!!
Ik heb dat hele ding doorgeklikt en echt alles gezien. Heb zelfs m'n eigen naam als laatste aangeklikt in de hoop dat het voor mij was![]()
Wat een werk zat daar in. Ik voel me zeer vereerd en omdat ik met een enorme brok in mijn keel zit heb ik iemand ingehuurd om heel kort in spacy kleuren te verwoorden wat ik van mijn surprise vind:
[ afbeelding ]
Hartelijk bedankt SpacyColours![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:07 schreef MIOWZ het volgende:
Spacy: Kom je er trouwens een beetje uit met je hints op spacycolours.nl?Dat "heleboel" had ik al wel gevonden, maar wat ik daar vervolgens mee moet doen, daar ben ik nog niet achter. Maar straks blijkt dat bruggetje naar die user history heel simpel te zijn, en ik wil niet voor lul staan en weer hulp vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik zal de code kraken Sint!
Yellow markers, biro pen...
Crayon, two chalk kits - blue pigment
Laat je je bioscoopbroek thuis?quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:11 schreef HeaN82 het volgende:
Ik kon niet wachten met uitpakken tot ik thuis was, dus daarom ben ik onderweg gestopt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Bedankt moemoe en remlof!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:54 schreef moemoe het volgende:
En remlof, dank je voor je hulp bij de surprise!
Alsjequote:
Ik ben zeer benieuwd! Straks eens even uitproberenquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef SpacyColours het volgende:
Zo veel baasheid en zo veel waarheidquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:52 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Blij om te horen.En ik had al gehoopt dat je je eigen naam als laatste aan zou klikken. Maar zo'n iemand als jij daar moest ik ook wel mijn best voor doen. Jij geeft dit forum dan ook letterlijk het meeste kleur.
Wat tofquote:Op dinsdag 3 december 2013 02:11 schreef HeaN82 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik ze!quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Even SpacyColours' surprise af-klikken nu ik eindelijk thuis ben
Tina_Tv is wel online geweest, maar reageert gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Even een oproep aan Tina_TV, Tina tv heeft nog tot 5 dec om mij een dm te sturen. Anders geef ik de Cadeaubon aan iemand anders op FOK!
Zakje zout in de schoen en in de zak mee naar Spanje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Tina_Tv is wel online geweest, maar reageert gewoon niet.
Slaan met een natte prei!quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zakje zout in de schoen en in de zak mee naar Spanje.
En morgen krijgt iemand die emobox!quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het echt super leuk en tof hoe dit topic uitpaktVerwarmt mijn hart
Faith in FOK! restored
Jullie zijn allemaal bazen
Die emoboxquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
En morgen krijgt iemand die emobox!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:32 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ik vraag me af wat ze bij het postkantoor dachten
Dat moet secuur met precizie gaan, het liefst met een chirurgisch mesje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:33 schreef SpacyColours het volgende:
Het maakt trouwens niet uit wat er in die doos zit, die moet gewoon dicht blijven. Zonde om dat cadeaupapier eraf te scheuren.
Wat tof gedaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Voor Unscrewed...
Wel even op de foto's klikken om uit te vergroten, anders zie je veel details niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, dat is echt gaafquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Voor Unscrewed...
Wel even op de foto's klikken om uit te vergroten, anders zie je veel details niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hint van wat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb trouwens ook de hint op de site van spacycolours opgelost.
Op de site. Van spacycolours. De hint.quote:
Ja ik had 'm alquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Op de site. Van spacycolours. De hint.
Nee, maar er staan dus hints op die site die hij moet oplossen
Jezus hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Voor Unscrewed...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn ook chocoladeletters, zie ik nu pasquote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Jezus hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar![]()
Deze is echt goedquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef SpacyColours het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef SpacyColours het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit maakt mij nog nieuwsgieriger. Mijn gevoel zegt dat mijn pakketje met blowen te maken heeftquote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef LompeHork het volgende:
Als het goed is komt mijn pakketje vandaag of morgen aan
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef Klojo120 het volgende:
Ik kreeg een berichtje van sinterklaas met daarin dit:
"Spannondddd, wie krijgt morgen de emo surprise box?!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad spannond
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
En morgen krijgt iemand die emobox!
Op grond van bepaalde redenen met daarbij behorende uitleg en motivaties is de emobox bij mij terecht gekomen. Dat terwijl ik in mijn ogen al de mooiste surprise had ontvangen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ik vraag me onder tussen af hoe het met de emo box is
Das een klein doosjequote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op grond van bepaalde redenen met daarbij behorende uitleg en motivaties is de emobox bij mij terecht gekomen. Dat terwijl ik in mijn ogen al de mooiste surprise had ontvangen.
Hier alvast een foto van de emobox vlak nadat ik hem uit handen van mijn buurvrouw ontving...
[ afbeelding ]
Nader bericht volgt z.s.m.
Ik denk dat veel mensen daar jaloers op wordenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Leuke surprise! Vooral dat schilderij vind ik heel erg mooi...
Wat gaafquote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef HaJee het volgende:
Na wat rondwroeten in de doos zijn alle pakjes aan de oppervlakte:
[ afbeelding ]
Voor de zekerheid doet kat nog een na-inspectie:
[ afbeelding ]
Om jullie niet te lang in spanning te houden hier in één keer alle presentjes:
Nummer 1 maakt me letterlijk dik
Nummer 2 maakt me vet rijk
Nummer 3 zorgt voor een volle mik
Nummer 4 buttplug of iets soortgelijks
Nummer 5 iets voor het kind in mij
Nummer 6 mijn werk nu altijd bij mij
Nummer 7
iets voor aan de muur
en al lijkt het niet duur
het gaat mij rijkdom geven
aan het eind van deze schilder zijn leven (doe maar niet te snel hoor)
[ afbeelding ]
En hier nog eens alle cadeautjes in volle glorie
[ afbeelding ]
Super bedankt Sint82. Wat een prachtig verrassingspakket. Hulde ook voor de prachtige emo-verpakking
Ik zou hem koesteren en een speciaal plekje aan de muur gevenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen daar jaloers op worden
Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 7
iets voor aan de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super bedankt Sint82. Wat een prachtig verrassingspakket. Hulde ook voor de prachtige emo-verpakking
Geweldigquote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 7
iets voor aan de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
topicnummer?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef SpacyColours het volgende:
Shit ik had toch wel verwacht dat HaywoodJablome in nummer 4 zou zitten, al had je dan beter kunnen zeggen dat in de kleinste verrassingen (as in surprises) soms de grootste dozen kunnen zitten.
*rent weg*
Hier is een nepsint aan het werk geweest!De echte Sinterklaas is hier veel te onhandig voor, volgens mij stamt HeAN af van Gigi Dietrich. Maar effe serieus; dit is toch wel een vet cadeau en een vette surprise.
![]()
-- by the way, Sintje??? Ik kom er niet uit met m'n raadsel.Ik heb wel 73083734 = heleboel, maar ik weet niet hoe ik dit link aan FOK!
--
schandequote:Op woensdag 4 december 2013 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
O fuck.
Ik ben dit helemaal vergeten..
Ik ga sowieso nu een mooi gedicht maken en dan maak ik het met de kerst wel goed!
Ik heb wel een bazingedicht gemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
schandedit is een prachttopic geworden
nicequote:Op donderdag 5 december 2013 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb wel een bazingedicht gemaakt.
Ik wens je succes!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice
Even voor degene die de lapo heeft: wel leuk om in de volgende OP een soort 'samenvatting' te hebben van alles wat iedereen elkaar heeft gestuurd/voor elkaar heeft gemaakt/plaatjes/linkjes etctoch?
aaah ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 5 december 2013 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
Okeeee!
Diegene die ik had getrokken heeft toch nog even iets te doen..
https://shared.com/zbx2vvpn0s?s=dd
Hierin zit een zip file, maar die is beveiligd..
Hoe kan je hem nou openen?
Heel simpel!
Voer je username in.. Ben jij diegene die bestemd is voor dit pakje? Dan kan je bij het gedicht!
Als diegene het virtuele pakje heeft geopend, plaats ik hem ook hier!
huuuu vooruit danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |