En morgen krijgt iemand die emobox!quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het echt super leuk en tof hoe dit topic uitpaktVerwarmt mijn hart
Faith in FOK! restored
Jullie zijn allemaal bazen
Die emoboxquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
En morgen krijgt iemand die emobox!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:32 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ik vraag me af wat ze bij het postkantoor dachten
Dat moet secuur met precizie gaan, het liefst met een chirurgisch mesje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:33 schreef SpacyColours het volgende:
Het maakt trouwens niet uit wat er in die doos zit, die moet gewoon dicht blijven. Zonde om dat cadeaupapier eraf te scheuren.
Wat tof gedaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Voor Unscrewed...
Wel even op de foto's klikken om uit te vergroten, anders zie je veel details niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, dat is echt gaafquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Voor Unscrewed...
Wel even op de foto's klikken om uit te vergroten, anders zie je veel details niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hint van wat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb trouwens ook de hint op de site van spacycolours opgelost.
Op de site. Van spacycolours. De hint.quote:
Ja ik had 'm alquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Op de site. Van spacycolours. De hint.
Nee, maar er staan dus hints op die site die hij moet oplossen
Jezus hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Voor Unscrewed...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn ook chocoladeletters, zie ik nu pasquote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Jezus hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar![]()
Deze is echt goedquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:03 schreef SpacyColours het volgende:
Het Grote FOK!-Sinterklaas Verhaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |