SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
gelukkig geen rival watje ietsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
FaalTT, ik wist niets![]()
Ik wilde de LaPo niet eens
wij kennen dat jong beter dan zijquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snoepje zei toch van niet?
Huppel en jij wel
Alsof ik ooit een anti-Rival TT zou makenquote:
Copy paste geen optie?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Nemeosis het volgende:
Heel stuk verhaal getypt, is het andere topic alweer gesloten
Vergelijk je ons nu met Snoepie?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snoepje zei toch van niet?
Huppel en jij wel
quote:
En blij dat we daarmee zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij kennen dat jong beter dan zij
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou dat doenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een anti-Rival TT zou maken
[..]
Copy paste geen optie?
[..]
Vergelijk je ons nu met Snoepie?
ik ken 'm al vanaf 2006quote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben allang blij dat jij m beter kent dan ikquote:
Nopesquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
post je het hier toch gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Nemeosis het volgende:
Heel stuk verhaal getypt, is het andere topic alweer gesloten
Ik winquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ken 'm al vanaf 2006nu jij weer
ja.quote:
Just didquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Copy paste geen optie?
[..]
Vergelijk je ons nu met Snoepie?
wij kennen hem zo goed dat wij tenminste weten dat het een softie en een watje isquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ken 'm al vanaf 2006nu jij weer
Jij roept dat je hem al vanaf 2006 kent.quote:
ik als broekie zijnde mag dat nogquote:
Copy vergeten, het was als reactie op een anderquote:
op mij natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Copy vergeten, het was als reactie op een ander
Nou dan heb je nu nog zo'n 270 reacties de tijd om dat verhaal weer te typenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Copy vergeten, het was als reactie op een ander
Ja! Waarschijnlijk.quote:
Ja, dat was reactie op GvsEquote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ja! Waarschijnlijk.
Iemand zei: andere vriendin zoeken![]()
De realiteit echter: Enige normale vriendin die ik ooit heb gehad en nog nooit zoveel van iemand gehouden.
normaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ja! Waarschijnlijk.
Iemand zei: andere vriendin zoeken![]()
De realiteit echter: Enige normale vriendin die ik ooit heb gehad en nog nooit zoveel van iemand gehouden.
waar je blij mee bentquote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij roept dat je hem al vanaf 2006 kent.
Ik vanaf 2000 of 2001 al![]()
Maar ja
en vervolgens eraan onderdoor. Dus kattenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens is houden van lang zo leuk niet als het klinkt![]()
Gaat men rare dingen van denken en doen
Nee dat is de verliefdheid, dat is niet het houden van.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens is houden van lang zo leuk niet als het klinkt![]()
Gaat men rare dingen van denken en doen
Ik vind het stiekem best leuk dat ik dat rotjong ken jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waar je blij mee bent
maar ik ben nog jong, ik zat toen in de brugklas ofzo. mocht ik nog niet met vreemde mannen praten
Both naar mijn idee.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is de verliefdheid, dat is niet het houden van.
Nou, de vorige twee waren vooral goed in mijn humeur bederven en met hen had ik een slecht sekslevenquote:
Huppel is wel oud ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waar je blij mee bent
maar ik ben nog jong, ik zat toen in de brugklas ofzo. mocht ik nog niet met vreemde mannen praten
toen zat ik geloof ik niet eens meer in de brugklasquote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waar je blij mee bent
Joh dat je lekker stikt in je bak ijsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel is wel oud ja, daar heb je gelijk in.
Maar het gebrek aan ruig zie je niet als probleem?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Nou, de vorige twee waren vooral goed in mijn humeur bederven en met hen had ik een slecht seksleven
Al leegquote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh dat je lekker stikt in je bak ijs
niet fatsoenlijk een tik uit mogen delen in de slaapkamer/woonkamer/auto/bos/whatever is in mijn opinie een slecht sekslevenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Nou, de vorige twee waren vooral goed in mijn humeur bederven en met hen had ik een slecht seksleven
Don't really know, ik zou het pas echt weten als ik het 'ruige' ooit meegemaakt had denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar het gebrek aan ruig zie je niet als probleem?
ik ook wel hoor, echt een verrijking van m'n leven enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best leuk dat ik dat rotjong ken ja![]()
Noem je mij nou oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |