SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
gelukkig geen rival watje ietsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
FaalTT, ik wist niets![]()
Ik wilde de LaPo niet eens
wij kennen dat jong beter dan zijquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snoepje zei toch van niet?
Huppel en jij wel
Alsof ik ooit een anti-Rival TT zou makenquote:
Copy paste geen optie?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Nemeosis het volgende:
Heel stuk verhaal getypt, is het andere topic alweer gesloten
Vergelijk je ons nu met Snoepie?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snoepje zei toch van niet?
Huppel en jij wel
quote:
En blij dat we daarmee zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij kennen dat jong beter dan zij
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou dat doenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een anti-Rival TT zou maken
[..]
Copy paste geen optie?
[..]
Vergelijk je ons nu met Snoepie?
ik ken 'm al vanaf 2006quote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben allang blij dat jij m beter kent dan ikquote:
Nopesquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
post je het hier toch gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Nemeosis het volgende:
Heel stuk verhaal getypt, is het andere topic alweer gesloten
Ik winquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ken 'm al vanaf 2006nu jij weer
ja.quote:
Just didquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Copy paste geen optie?
[..]
Vergelijk je ons nu met Snoepie?
wij kennen hem zo goed dat wij tenminste weten dat het een softie en een watje isquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Jij roept dat je hem al vanaf 2006 kent.quote:
ik als broekie zijnde mag dat nogquote:
Copy vergeten, het was als reactie op een anderquote:
op mij natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Copy vergeten, het was als reactie op een ander
Nou dan heb je nu nog zo'n 270 reacties de tijd om dat verhaal weer te typenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Copy vergeten, het was als reactie op een ander
Ja! Waarschijnlijk.quote:
Ja, dat was reactie op GvsEquote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ja! Waarschijnlijk.
Iemand zei: andere vriendin zoeken![]()
De realiteit echter: Enige normale vriendin die ik ooit heb gehad en nog nooit zoveel van iemand gehouden.
normaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ja! Waarschijnlijk.
Iemand zei: andere vriendin zoeken![]()
De realiteit echter: Enige normale vriendin die ik ooit heb gehad en nog nooit zoveel van iemand gehouden.
waar je blij mee bentquote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij roept dat je hem al vanaf 2006 kent.
Ik vanaf 2000 of 2001 al![]()
Maar ja
en vervolgens eraan onderdoor. Dus kattenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens is houden van lang zo leuk niet als het klinkt![]()
Gaat men rare dingen van denken en doen
Nee dat is de verliefdheid, dat is niet het houden van.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens is houden van lang zo leuk niet als het klinkt![]()
Gaat men rare dingen van denken en doen
Ik vind het stiekem best leuk dat ik dat rotjong ken jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waar je blij mee bent
maar ik ben nog jong, ik zat toen in de brugklas ofzo. mocht ik nog niet met vreemde mannen praten
Both naar mijn idee.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is de verliefdheid, dat is niet het houden van.
Nou, de vorige twee waren vooral goed in mijn humeur bederven en met hen had ik een slecht sekslevenquote:
Huppel is wel oud ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waar je blij mee bent
maar ik ben nog jong, ik zat toen in de brugklas ofzo. mocht ik nog niet met vreemde mannen praten
toen zat ik geloof ik niet eens meer in de brugklasquote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waar je blij mee bent
Joh dat je lekker stikt in je bak ijsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel is wel oud ja, daar heb je gelijk in.
Maar het gebrek aan ruig zie je niet als probleem?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Nou, de vorige twee waren vooral goed in mijn humeur bederven en met hen had ik een slecht seksleven
Al leegquote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh dat je lekker stikt in je bak ijs
niet fatsoenlijk een tik uit mogen delen in de slaapkamer/woonkamer/auto/bos/whatever is in mijn opinie een slecht sekslevenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Nou, de vorige twee waren vooral goed in mijn humeur bederven en met hen had ik een slecht seksleven
Don't really know, ik zou het pas echt weten als ik het 'ruige' ooit meegemaakt had denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar het gebrek aan ruig zie je niet als probleem?
ik ook wel hoor, echt een verrijking van m'n leven enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best leuk dat ik dat rotjong ken ja![]()
Noem je mij nou oud?
Ik kan even niet goed onder woorden brengen wat ik vindquote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind houden van niet echt eng.
Nou, ik heb in ieder geval wel eindelijk seks in de slaapkamer/woonkamer/auto en binnenkort auto (rijbewijs binneeee) en dat was eerst niet eens het gevalquote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
niet fatsoenlijk een tik uit mogen delen in de slaapkamer/woonkamer/auto/bos/whatever is in mijn opinie een slecht seksleven
Moet wel leren oppassen met zichtbare schade aanbrengen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet fatsoenlijk een tik uit mogen delen in de slaapkamer/woonkamer/auto/bos/whatever is in mijn opinie een slecht seksleven
Daar heb ik ook vaak moeite meequote:Op donderdag 7 november 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan even niet goed onder woorden brengen wat ik vind
Mijn moeder dacht van de zomer dat ik heel erg lomp was omdat ik echt te erge blauwe plekken had op plaatsen waar je bij een val normaal echt geen blauwe plek krijgtquote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet wel leren oppassen met zichtbare schade aanbrengen.
plaatsing is key.
Ik proef sarcasme!!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ook wel hoor, echt een verrijking van m'n leven enzo![]()
ehm...
blauwe plekkenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet wel leren oppassen met zichtbare schade aanbrengen.
plaatsing is key.
mijn moeder denkt dat al jarenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht van de zomer dat ik heel erg lomp was omdat ik echt te erge blauwe plekken had op plaatsen waar je bij een val normaal echt geen blauwe plek krijgt
En het mooiste is dan het gesprek over de blauwe plekken!!quote:
Ach mijn moeder denkt ook nog dat ik braaf seksloos door het leven gaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn moeder denkt dat al jaren
Precies. Seks is pas echt goed als je er nog van na kan genieten door je blauwe plekken te bewonderenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het mooiste is dan het gesprek over de blauwe plekken!!
oe gaaf, overal blauw
- Oh shit, sorry sorry sorry, ik zal voorzichtiger doen voortaan
OH FUCKING HELL NO!!!
- Wait whut?![]()
Zoiets zeg maar
mij zou het niks verbazen als ze denkt dat mijn eerste vriendje en H. de enige warenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach mijn moeder denkt ook nog dat ik braaf seksloos door het leven ga
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. Seks is pas echt goed als je er nog van na kan genieten door je blauwe plekken te bewonderen
Of gewoon naar je scharrel toelopen:quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. Seks is pas echt goed als je er nog van na kan genieten door je blauwe plekken te bewonderen
heb ik echt schijt aan hoor. Het gaat om mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet je alleen geen dagje strand plannen daarna ?
Doen we toch al nietquote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet je alleen geen dagje strand plannen daarna ?
hmm. Deze moet ik misschien bij mijn huidige scharrel eens toepassen. Nog geen enkele blauwe plek van ontvangen. Jammer wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of gewoon naar je scharrel toelopen:
Uhm schat, jij gaat echt nog niet naar huis hoor, ik heb geen enkele blauwe plek dus dat moet over!!
Ik heb nog nooit iemand zo raar zien kijken
Just had sexquote:Op donderdag 7 november 2013 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik echt schijt aan hoor. Het gaat om mij.
Buiten dat zul je me sowieso niet snel op het strand zien, want kreeft.
Maar gewoon naar een plas of een zwembad ofzo, waarom niet?
Niet een?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm. Deze moet ik misschien bij mijn huidige scharrel eens toepassen. Nog geen enkele blauwe plek van ontvangen. Jammer wel.
whut?quote:
volgende keer als ik iemand met blauwe plekken zie op het strand/ in het zwembad, zal ik aan jullie denkenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik echt schijt aan hoor. Het gaat om mij.
Buiten dat zul je me sowieso niet snel op het strand zien, want kreeft.
Maar gewoon naar een plas of een zwembad ofzo, waarom niet?
Ik niet natuurlijk!!quote:
medelijden denk ik. En omdat ik het wel grappig vind.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet een?
Waarom is hij je scharrel dan nog?
Goed zoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgende keer als ik iemand met blauwe plekken zie op het strand/ in het zwembad, zal ik aan jullie denken![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgende keer als ik iemand met blauwe plekken zie op het strand/ in het zwembad, zal ik aan jullie denken![]()
Maar maar maar... seks zonder blauwe plekken is toch veel te vanillaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
medelijden denk ik. En omdat ik het wel grappig vind.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht van de zomer dat ik heel erg lomp was omdat ik echt te erge blauwe plekken had op plaatsen waar je bij een val normaal echt geen blauwe plek krijgt
Eigenlijk moet ze gewoon altijd aan ons denken he!quote:
true, true.. Maar hij leert wel, langzaam aan. Onderdeel voor onderdeel. De laatste keer had ik geloof ik blauwe tepels.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar... seks zonder blauwe plekken is toch veel te vanilla
iedereen wel eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ze gewoon altijd aan ons denken he!
Leuk excuus. Ik was iets te eerlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:
Ik had nog een keer moeten vertellen dat ik in prikkelbosjes was gevallen toen mijn rug helemaal opengehaald was door nagels.![]()
Een scharrel van mij pakte de laatste keer maar gewoon zijn ECHTE handboeien omdat hij het zat was dat er na de seks zo weinig vel nog op zijn rug zatquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had nog een keer moeten vertellen dat ik in prikkelbosjes was gevallen toen mijn rug helemaal opengehaald was door nagels.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Leuk excuus. Ik was iets te eerlijk
Toen mijn moeder het een keer zag, zei ik: Wat denk je zelf, ik heb al maanden een vriendin.
Wow!!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true, true.. Maar hij leert wel, langzaam aan. Onderdeel voor onderdeel. De laatste keer had ik geloof ik blauwe tepels.
Linkerheup blauw, ma: ja wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een scharrel van mij pakte de laatste keer maar gewoon zijn ECHTE handboeien omdat hij het zat was dat er na de seks zo weinig vel nog op zijn rug zat![]()
En omdat ik niet luisterde
Ik heb nog anderhalve week blauwe polsen gehad.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahazijn die niet naar eigenlijk?
heropvoeding noemt men datquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Dames Dames, er is genoeg voor iedereenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dames Dames, er is genoeg voor iedereen
Aldus de grootste softie hier!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij kennen hem zo goed dat wij tenminste weten dat het een softie en een watje is
Ik las net dat zoiets bijleren heetquote:
gewoon heropvoedingquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las net dat zoiets bijleren heet
Eensch!quote:
waarop baseer je dat ik een softie ben dan?quote:
sexyquote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Trekt wel weg johquote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Nemeosis het volgende:
Gelukkig bleef het bij krassen op mijn rug/borstOndanks dat het geil was, vond ik het me niet zo mooi staan
dikzakquote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
WHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best leuk dat ik dat rotjong ken ja![]()
Noem je mij nou oud?
Schatjes tochquote:Op donderdag 7 november 2013 15:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ook wel hoor, echt een verrijking van m'n leven enzo![]()
ehm...
wat?quote:
Dat wil je hier niet zien staanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarop baseer je dat ik een softie ben dan?
Jawelquote:
Ik denk niet eens dat het mijn vriendin zou lukken om mij een blauwe plek te veroorzaken.quote:
dan pakt ze de koekenpan er toch bij?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het mijn vriendin zou lukken om mij een blauwe plek te veroorzaken.
Ze zou het niet durven plus ze is waarschijnlijk niet sterk genoeg (ondanks dat ze er wel sterk uitziet)
ik kan foto's maken die het bewijzenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb foto's die het tegendeel bewijzen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
je hebt gewoon niks.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan foto's maken die het bewijzen
Media designer, ik ben het!
Zo een app heeft mijn iphone ook hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan foto's maken die het bewijzen
Media designer, ik ben het!
Daarna ook even andersomquote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Snoepie85 het volgende:
dan pakt ze de koekenpan er toch bij?lekker op je billetjes petsen
Appsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Zo een app heeft mijn iphone ook hoor
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker mijn strakke nietquote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Apps
Daarmee kan je geen pens fatsoenlijk vet maken hoor
kleren aantrekkenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we het nu weer over voetbal hebben?
Ik besef me opeens hoe graag ik seks wil
doe maar na vijvenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we het nu weer over voetbal hebben?
Ik besef me opeens hoe graag ik seks wil
quote:
Ik heb kleren aan hoorquote:
Ja, dan is er 1 klaar met werken en veel te actief op de app dus het gemis zal alleen maar groter worden ben ik bangquote:
Pics aub!quote:
En het ging nog wel over zo'n fijn onderwerpquote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt het topic binnen
Wat gaat het hard
zonder mij
Zonder mijquote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het ging nog wel over zo'n fijn onderwerp
Sorryquote:
Lijkt wel een downie.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
als een man zo kijkt, kan je mij opvegen (opdweilen eerder)
[ afbeelding ]
dan hoeft ie niet eens een strak lijf te hebben
Excuses voor de wederzijdse interesse, maar krijg of geef jij het liever dan?quote:
Ik geil niet echt op piemelfoto's en in het vrouwentopic wordt meer gekletst dan foto's gepost.quote:
Ik zou uitdrogen of in de lach schieten danquote:
allebeiquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Excuses voor de wederzijdse interesse, maar krijg of geef jij het liever dan?
US/KPD was dat niet hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geil niet echt op piemelfoto's en in het vrouwentopic wordt meer gekletst dan foto's gepost.
je bent zelf een downiequote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha dat is echt een downie of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |