SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een boxspring, dan zie ik toch eerder touw dan handboeien/tape omdat die nergens aan vast kunnenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, die tape plakt aan elkaar
Snap ik. Ik vond het wel wat hebben.. Ik heb geen geduld in bed, en zo word/dt je soms gedwongenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Snoepie85 het volgende: [..] kan m'n seksman wel vertrouwen, maar wil het gewoon niet
![]()
verkeerde topic. doeiquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef AldoTheApache het volgende:
wat zouden jullie doen met oude dvdspelers speaker en videospeler? hoe gooi je die weg?
die tape kan je hetzelfde gebruiken als touwquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb een boxspring, dan zie ik toch eerder touw dan handboeien/tape omdat die nergens aan vast kunnen
Dat kan ook prima zonder vast te zitten moet ik zeggen. En anders gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vond het wel wat hebben.. Ik heb geen geduld in bed, en zo word/dt je soms gedwongen
ja ik ben ook heel ongeduldigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vond het wel wat hebben.. Ik heb geen geduld in bed, en zo word/dt je soms gedwongen
vuilniszakquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef AldoTheApache het volgende:
wat zouden jullie doen met oude dvdspelers speaker en videospeler? hoe gooi je die weg?
Jij iemand vertrouwen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het juist, volledig vertrouwen in je sekspartner hebben
ik kom hier wel vaker hoorquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder vast te zitten moet ik zeggen. En anders gewoon
en dan aan de straat zetten?quote:
alleen in seks. Verder nergens in.quote:
ja. Ik heb schijt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan aan de straat zetten?want ik heb het nu bij een container neergezet maar dat mag niet volgens mij
iets van te voren alvast aan de poten vastmaken riem oid of touw of wat dan ook....... Dan kan je daar hetgeen dat je gebruikt weer aan vastmaken op het moment zelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb een boxspring, dan zie ik toch eerder touw dan handboeien/tape omdat die nergens aan vast kunnen
Op die manierquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die tape kan je hetzelfde gebruiken als touwplakt niet aan het lichaam, alleen aan elkaar
ja ik nu ookquote:
nee, ik probeer me wel los te wurmen omdat ik ook wil, maar dat kan als het goed gebeurd niet. En zo wel, dan voel ik me Houdiniquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja ik ben ook heel ongeduldigmaar ik zou dan heel boos worden als ik vast lig
Leer je vanzelf wel afquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja ik ben ook heel ongeduldigmaar ik zou dan heel boos worden als ik vast lig
nee, daar ontvel je je polsen meequote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op die manier
Nooit gebruikt vandaar, ging ook een beetje uit van iets als ducktape![]()
je hebt toch wel iets van een milieupark in de buurt? daar kun je die zooi gewoon dumpen hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik nu ook
staat ook gewoon op dat je dan een boete krijgt![]()
Leuk met losmaken welquote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op die manier
Nooit gebruikt vandaar, ging ook een beetje uit van iets als ducktape![]()
zolang er niks naar je te traceren valt niet. Dus geen post erbij flikkeren ofzo..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik nu ook
staat ook gewoon op dat je dan een boete krijgt![]()
op 15 minuten rijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je hebt toch wel iets van een milieupark in de buurt? daar kun je die zooi gewoon dumpen hoor!
want die spullen zijn zo zwaar/groot voor op de fiets?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op 15 minuten rijdenen mijn auto is stuk, dus nee
gelukkigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang er niks naar je te traceren valt niet. Dus geen post erbij flikkeren ofzo..
ik heb geen fietsquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
want die spullen zijn zo zwaar/groot voor op de fiets?
wat pauper zegquote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb geen fietsen anders ja
En anders stop je gewoonquote:
Stel je niet aan, zo erg is het ook niet die paar donshaartjes op polzen enzo minderquote:Op donderdag 7 november 2013 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, daar ontvel je je polsen mee
feels good huh?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig![]()
maargoed, nu voel ik me een boef
nee. Gewoon nee.quote:
nee, ik ben echt een schijterd met dit soort dingenquote:
Lijkt me leuker iemand vast te binden die het liever niet wilt eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nog niet aan toe. ik heb grijpgrage handjes
Das een goeiequote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, hij staat nu bij de garage
Went vanzelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, ik ben echt een schijterd met dit soort dingen![]()
daar krijg je me chagrijnig mee.. En dan krijg of jij, of de muur klappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En anders stop je gewoon
[..]
Stel je niet aan, zo erg is het ook niet die paar donshaartjes op polzen enzo minder
ja ik heb nu schijnheilig 1 zak buiten gezet want de speakers pasten er niet inquote:
daten?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt me leuker iemand vast te binden die het liever niet wilt eigenlijk
omdat totale controlequote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
waarom zou je iemand vastbinden?
Dat is toch ook de bedoelingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar krijg je me chagrijnig mee.. En dan krijg of jij, of de muur klappen.![]()
Niks aanstellen, ook dat heb ik al eens gezien bij een vriendin van me.
Dat is minder... Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die eikels gaan me oplichten, ik voel het
omdat het garages zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is minder... Waarom denk je dat?
Mij chaggie krijgen is de bedoeling?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling![]()
![]()
Dat klinkt niet echt prettig dan.
attitudequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
dat betwijfel ik..quote:
wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Nou dat niet meer het tweede deel, hoewel gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mij chaggie krijgen is de bedoeling?![]()
Nee precies, daarom heb ik dr ook maar een rol bondagetape gegeven voor de volgende keer
laten we het hopenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Er zitten er een hoop tussen, maar niet allemaal zijn zo
meestal pak ik de muur.. Ik heb inmiddels wel redelijk afgeleerd om daar mn vuisten op te gebruikenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dat niet meer het tweede deel, hoewel gewoondan ook wel weer van toepassing is.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
attitudeHeb geen vrouw in bed gehad die sterker was dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bodybuilders heb ik ook niks eigenlijk![]()
oh zo 'controle'quote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Heb geen vrouw in bed gehad die sterker was dan ik.
Met bodybuilders heb ik ook niks eigenlijk
dan gaat het bij ons niks worden dus. *spierballen rolt*quote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Heb geen vrouw in bed gehad die sterker was dan ik.
Met bodybuilders heb ik ook niks eigenlijk
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan gaat het bij ons niks worden dus. *spierballen rolt*
Dat lijkt me niet echt prettig neequote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meestal pak ik de muur.. Ik heb inmiddels wel redelijk afgeleerd om daar mn vuisten op te gebruiken
dat lukt nietquote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Jij he! Die grote mond moet iemand jou afleren
Op de andere manier die ik nu kan bedenken heb ik ook de controle.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh zo 'controle'dat is gewoon sterker zijn
meer als plasticquote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt prettig nee
Die tape ziet eruit als vinyl/latex trouwens.
Schattig welquote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan gaat het bij ons niks worden dus. *spierballen rolt*
ben je aan het hosselen ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Op de andere manier die ik nu kan bedenken heb ik ook de controle.
vraag me niet hoe, maar ik til fustenquote:
met je pink hoorde ikquote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vraag me niet hoe, maar ik til fusten
Ik geef gewoon een reactie hoe ik ergens over denkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, die grote mond zit erin gebakkenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee
[..]
Potato?
Bedoel je niet stiekem flesjes? of heel misschien kratjes?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een reactie hoe ik ergens over denkohkeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder handen somsquote:
Had het dan ook niet over die grote mondquote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die grote mond zit erin gebakken
Potato
gisteren nog een 50l fust van een andere afgetild. En een 25 literfust ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoel je niet stiekem flesjes? of heel misschien kratjes?
Leeg of vol?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gisteren nog een 50l fust van een andere afgetild. En een 25 literfust ook.
En daar kom je nu meequote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarover dan wel?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had het dan ook niet over die grote mond
Dat zeg ik
leeg en vol. Eerst de lege wegzetten hequote:
dat weet je toch? En hoezo?quote:
Dan had je ze bij mij ook mogen komen sjouwen elke donderdagquote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat weet je toch? En hoezo?
Dat je hier een heel extreem beeld neerzet van jezelf, dat dat wel meevalt. Buiten die grote mond dan he maar dat zegt ook niet veelquote:
Daar komt de aap al uit de mouwquote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leeg en vol. Eerst de lege wegzetten he
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ohkeej
Blijf toch bij mijn antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deed de leverancier dat niet voor je? Heineken zet zé altijd mooi neer voor onsquote:Op donderdag 7 november 2013 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had je ze bij mij ook mogen komen sjouwen elke donderdag
Pas je op je rug kleine meidquote:Op donderdag 7 november 2013 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gisteren nog een 50l fust van een andere afgetild. En een 25 literfust ook.
wat was dat ook alweer? ben het vergetenquote:
hoezo extreem beeld?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je hier een heel extreem beeld neerzet van jezelf, dat dat wel meevalt. Buiten die grote mond dan he maar dat zegt ook niet veel
[..]
Daar komt de aap al uit de mouw
GvsE is het braafste meisje uit de klas volgens mijquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je hier een heel extreem beeld neerzet van jezelf, dat dat wel meevalt. Buiten die grote mond dan he maar dat zegt ook niet veel
ach, die is toch al verneukt..quote:
kutreclame vind ik dat. Door die rochel-g lijkt dat kind wel turks ofzo.. Dat klopt niet, want pa en ma zijn hollandsquote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mamma
Pappa
Mamma Pappa
Gamma
Ik lag dubbel
Nee ik moest ze zelf naar de kelder brengenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deed de leverancier dat niet voor je? Heineken zet zé altijd mooi neer voor ons
dat was ik dus absoluut niet hequote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
GvsE is het braafste meisje uit de klas volgens mij
als ik die dikke aankijk, zou ie ze voor ons nog naar de 3e verdieping brengen. Kwestie van je vaste leverancier goed africhtenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik moest ze zelf naar de kelder brengen
Ik bepaal zoiets in the heat of the moment. Ik werk niet met een scriptquote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat was dat ook alweer? ben het vergeten
dus. ruige seks. wat verder nog behalve wat mepjes en handboeien?
Dat dan ook weer niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
GvsE is het braafste meisje uit de klas volgens mij
Ja gewoon moeilijk uit te leggenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo extreem beeld?
Wat? Dat ik eerst de lege weg moet zetten voor ik de volle er neer kan zetten?
Hij is idd leuk!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mamma
Pappa
Mamma Pappa
Gamma
Ik lag dubbel
nee logisch, niet zo gaan doen he.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bepaal zoiets in the heat of the moment. Ik werk niet met een script
ik niet. Ik wil alleen lieviepievieseks. Zonder knijpen, zonder tikken. Alleen met pure liefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kutreclame vind ik dat. Door die rochel-g lijkt dat kind wel turks ofzo.. Dat klopt niet, want pa en ma zijn hollands
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet. Ik wil alleen lieviepievieseks. Zonder knijpen, zonder tikken. Alleen met pure liefde.Jij en lieviepievieseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schat ik zag de blik in je ogen toen met die stropdas, wij dachten allebei hetzelfde!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
kom maar terug wanneer je dat wel kan.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet.![]()
[..]
Ja gewoon moeilijk uit te leggen
gewoon eens toepassen wat je hier leestquote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Nemeosis het volgende:
Niet heel veel ervaring in ruige seks. Lichtelijk benieuwd wel
JE HANGT AAN MN MUUR!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom maar terug wanneer je dat wel kan.!
ondanks dat ie van smurf wasquote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en lieviepievieseks?![]()
Schat ik zag de blik in je ogen toen met die stropdas, wij dachten allebei hetzelfde!!
jij niet aan de mijne. Jezus pikt alle plek in.quote:
Wat versta jij onder ruige seks?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Nemeosis het volgende:
Niet heel veel ervaring in ruige seks. Lichtelijk benieuwd wel
ken je haar zus goed?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij niet aan de mijne. Jezus pikt alle plek in.
hoe stoned?quote:
Bijzaak!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ondanks dat ie van smurf was
uhuhquote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijzaak!!
Wij dachten op dat moment allebei hetzelfde
geen spatie.quote:
Nu maar hopen dat R. daar ook voor open staat, anders zal de verliefdheid snel weer over zijnquote:
Zomaar, wordt gewoon weggestuurd hierquote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom maar terug wanneer je dat wel kan.!
Zal vast terecht zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zomaar, wordt gewoon weggestuurd hier
krijg je straks alleen vanillasexquote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat R. daar ook voor open staat, anders zal de verliefdheid snel weer over zijn
doeiquote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zomaar, wordt gewoon weggestuurd hier
Dan ga ik hem heel snel heropvoeden!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krijg je straks alleen vanillasex![]()
Je snapt dat ik dan stuk ga he?
Het gaat toch al die kant op, spelvouten niet verbeteren, geen sex hebben....quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krijg je straks alleen vanillasex![]()
Je snapt dat ik dan stuk ga he?
Nog welquote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hou ik ook steeds meer vanmaar niet met zweepjes enzo
![]()
ben ik te lief voor
De laatste tijd verbeter ik hem af en toe wel hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat toch al die kant op, spelvouten niet verbeteren, geen sex hebben....
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt?quote:
Vrouwen die denken dat ze een man kunnen heropvoedenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik hem heel snel heropvoeden!!
Ben niet van plan om al die tijd te wachten voor alleen vanilla
Je ging zelfs naar Rotterdam tochquote:Op donderdag 7 november 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tijd verbeter ik hem af en toe wel hoor
Harde grens!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ging zelfs naar Rotterdam toch
Jullie hebben al seks gehad toch....quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
. Heropvoeden kan op die leeftijd nog best pittig zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het gebied van seks zeker wel hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze een man kunnen heropvoeden
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Harde grens!!
Hele harde grens!!
Hij wilde rondleiding van mij door Rotterdam, heeft inmiddels wel door dat dat hem niet gaat worden.
Ja schat, maar no way dat ik bij een eerste keer meteen ga zeggen dat ik keihard geil op wurgseksquote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie hebben al seks gehad toch....
tweede keer dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja schat, maar no way dat ik bij een eerste keer meteen ga zeggen dat ik keihard geil op wurgseks
Stones altijd goedquote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tijd voor een goed nummer tussendoor.
Zit nu aan de nieuwe cd van kornquote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tijd voor een goed nummer tussendoor.
quote:
Bijleren bedoel je.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het gebied van seks zeker wel hoor.
bijna altijdquote:
Kan die alvast wennen aan het idee tochquote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja schat, maar no way dat ik bij een eerste keer meteen ga zeggen dat ik keihard geil op wurgseks
Als hij alleen maar vanilla is gewend dan gaat het toch echt meer naar heropvoeden dan naar bijleren hoorquote:
Logisch welquote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer niet dan?quote:
Ik wilde hem niet meteen afschrikkenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan die alvast wennen aan het idee toch
Ik wilde eerst zien wat hij zelf voor wilde ideeën hadquote:
Toen was ik dat nog niet hoorquote:
Gewoon subtiel laten doorschemeren moet kunnen tochquote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer niet dan?
[..]
Ik wilde hem niet meteen afschrikken
nee, deze heeft bijna emotionele waarde. En een steengoede tekstquote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
oke...
Ik vind andere nummers beter btw.
wanneer de tekst kloppend is.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer niet dan?
[..]
Ik wilde hem niet meteen afschrikken
Als hij je wilt wurgen, zal hij dat waarschijnlijk ook niet een eerste keer meteen doenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zien wat hij zelf voor wilde ideeën had
Na mijn verjaardag heb ik niet zo heel subtiel gewoon een app gestuurd: hoe denk jij over wurgseks?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon subtiel laten doorschemeren moet kunnen toch
je hoofd aaien tijdens seks is niet wild.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zien wat hij zelf voor wilde ideeën had
DAT zal je nog verbazen hoor, er zijn mannen die dat wel doen!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Als hij je wilt wurgen, zal hij dat waarschijnlijk ook niet een eerste keer meteen doen
Dat is ook buiten de seks niet aan te radenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hoofd aaien tijdens seks is niet wild.
De verwoording is dan ook niet echt handig gekozenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na mijn verjaardag heb ik niet zo heel subtiel gewoon een app gestuurd: hoe denk jij over wurgseks?
Er volgde wel een ietwat lange stilte toen
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wanneer de tekst kloppend is.
Is Rival zijn schuld, die roept altijd dat ik duidelijk moet zijn!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De verwoording is dan ook niet echt handig gekozen
wel als ik in slaap wil vallen. Als je het dan goed doet, zal ik misschien spinnen ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook buiten de seks niet aan te raden
Nee, dan liever over mn rug kriebelenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel als ik in slaap wil vallen. Als je het dan goed doet, zal ik misschien spinnen ook.
Nog voor er seks is geweest zelfsquote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT zal je nog verbazen hoor, er zijn mannen die dat wel doen!
Oh godquote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is Rival zijn schuld, die roept altijd dat ik duidelijk moet zijn!
ja zoietsquote:
Ik heb eens tijdens een eerste keer mijn hand op haar keel gezet toen zag ik haar ogen groot worden.... Dus deed ik maar rustig aanquote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT zal je nog verbazen hoor, er zijn mannen die dat wel doen!
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog voor er seks is geweest zelfs
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel als ik in slaap wil vallen. Als je het dan goed doet, zal ik misschien spinnen ook.
ook datquote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan liever over mn rug kriebelen
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eens tijdens een eerste keer mijn hand op haar keel gezet toen zag ik haar ogen groot worden.... Dus deed ik maar rustig aan![]()
En braaf zal je luisterenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is Rival zijn schuld, die roept altijd dat ik duidelijk moet zijn!
Groot van angst ook echt?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eens tijdens een eerste keer mijn hand op haar keel gezet toen zag ik haar ogen groot worden.... Dus deed ik maar rustig aan![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Naar jou meestal wel ja, klootzakquote:
als je het niet goed doet kan het zijn dat er de volgende dag een stuk ontbreekt.quote:
Dan nog zou ik dat soort dingen wel eerst even overleggenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot van angst ook echt?
Weet je hoe fijn dat is, pff
Wel eens geprobeerd?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]waarom? lijkt me dus echt niet opwindend..
weet je hoe fucking hard je klaarkomt wanneer ze dat op het juiste moment doen?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Snoepie85 het volgende:
nee, maar ik vind een coltrui al irritantquote:Op donderdag 7 november 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd?
Mijn meest intense orgasmes waren met een hand oid om mn keel
quote:
Later zei ze ook dat ze er van schrok. True storyquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot van angst ook echt?
Weet je hoe fijn dat is, pff
Die vind ik ook irritant maar dat staat echt los van seksquote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, maar ik vind een coltrui al irritantdus lijkt me geen strak plan
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoe fucking hard je klaarkomt wanneer ze dat op het juiste moment doen?
Gelukkig ben je ook niet veeleisendquote:Op donderdag 7 november 2013 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je het niet goed doet kan het zijn dat er de volgende dag een stuk ontbreekt.
ik zou echt niet bang zijn van jouw spillearmpjesquote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Later zei ze ook dat ze er van schrok. True story
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou echt niet bang zijn van jouw spillearmpjes
m'n vriend ziet me al aankomen "schat wil je even doen alsof je me wurgt, vind ik geil"quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoe fucking hard je klaarkomt wanneer ze dat op het juiste moment doen?
coltrui vergelijken met wurgseksquote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, maar ik vind een coltrui al irritantdus lijkt me geen strak plan
Voor anderen wel Snoepie. Jij bent nog braaf merk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Snoepie85 het volgende:
Als je het zo brengt wel jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
m'n vriend ziet me al aankomen "schat wil je even doen alsof je me wurgt, vind ik geil"![]()
misschien iets voor in de toekomst, maar ehh ik zie dat nu echt niet zitten
niks alsof. Gewoon doenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
m'n vriend ziet me al aankomen "schat wil je even doen alsof je me wurgt, vind ik geil"![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik ook irritant maar dat staat echt los van seks
Dus nu zijn we haar aan het verpesten?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Voor anderen wel Snoepie. Jij bent nog braaf merk ik
Hey, vind je het oke als ik even op je kont sla?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog zou ik dat soort dingen wel eerst even overleggen
valt best mee jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet veeleisend
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Voor anderen wel Snoepie. Jij bent nog braaf merk ik
Daar zal voor veel het probleem ook liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks alsof. Gewoon doen
Mocht ik er dood aan gaan dan ben ik tenminste tevreden gestorven
Ik weet nog dat ik vroeger ook zo dacht.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ik bedoel dat ik het te strak vind
geen adem = niet opwindend voor mij
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ik bedoel dat ik het te strak vind
geen adem = niet opwindend voor mij
Nee dat soort dingen nietquote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, vind je het oke als ik even op je kont sla?
Zal ik even mijn hand op je keel drukken?
Gewoon Pats
ach, als diegene onder je blauw wordt gewoon even loslaten.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zal voor veel het probleem ook liggen.
Zo simpel is hetquote:Op donderdag 7 november 2013 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, als diegene onder je blauw wordt gewoon even loslaten.
Echt hequote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, maar ik vind een coltrui al irritant![]()
Je weet niks... Ik zou je aanpakken...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou echt niet bang zijn van jouw spillearmpjes
Beetje laat dan hequote:Op donderdag 7 november 2013 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, als diegene onder je blauw wordt gewoon even loslaten.
nee, over dat een coltrui op geen enkele wijze met wurgseks in verband kan worden gebracht.quote:
Eens!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, over dat een coltrui op geen enkele wijze met wurgseks in verband kan worden gebracht.
Ik heb een hekel aan coltruien. Draag ik ook echt niet. Word ik ook zeker niet opgewonden van.
Maar als ik goed hard genomen word en er ineens een hand mn keel dichtknijpt, kom ik zo hard klaar dat dat gelijk staat aan minimaal 3 orgasmes.
je weet niks.. Ik zou je stuk maken..quote:Op donderdag 7 november 2013 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet niks... Ik zou je aanpakken...
Lief klein schattig meisje
pak zijn hand, leg hem op je keel. Als ie die hint niet snapt dan wilt ie het vast niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Dan krijg ik wel een hele boze vriendin ben ik bangquote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef Snoepie85 het volgende:
gewoon eens toepassen wat je hier leest
coltruienquote:Op donderdag 7 november 2013 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, over dat een coltrui op geen enkele wijze met wurgseks in verband kan worden gebracht.
Ik heb een hekel aan coltruien. Draag ik ook echt niet. Word ik ook zeker niet opgewonden van.
Maar als ik goed hard genomen word en er ineens een hand mn keel dichtknijpt, kom ik zo hard klaar dat dat gelijk staat aan minimaal 3 orgasmes.
Ik ben onschuldig!! Denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit hier te knorren als een gek!!
GvsE jouw schuld, sowieso
Dat bedoelde ik net met dat meevallenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet niks.. Ik zou je stuk maken..
Help hem dan, als hij de hint wel snapt, ook even met knijpen zodat je niet een laffe hand op je keel voelt maar verder niets!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
pak zijn hand, leg hem op je keel. Als ie die hint niet snapt dan wilt ie het vast niet.
elke nieuwe hier verpesten julliequote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus nu zijn we haar aan het verpesten?
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]nouhou, ik wil met de grote mensen meepraten ja
Ik versta daaronder alles wat niet in de richting komt van romantische/lieve seksquote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat versta jij onder ruige seks?
Er zijn ook mensen die een ferme (niet eens hard) tik op de kont tijdens doggy al ruig noemen. Terwijl dat voor anderen juist weer mild is
Dat zal voor het eerst zijn danquote:Op donderdag 7 november 2013 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig!! Denk ik.
sshhtquote:
Rival is begonnen deze keer Huppelquote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal voor het eerst zijn dan
Oh ja uhm dan uhm.... GvsE... help jij die jongen eens verderquote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ik versta daaronder alles wat niet in de richting komt van romantische/lieve seks![]()
Het meest ruige dat ik nu doe is af en toe een kleine tik op de kont (zolang het geen pijn doet vindt mijn vriendin het oké). Niet veel dus
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet niks.. Ik zou je stuk maken..
Oh?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rival is begonnen deze keer Huppel
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sshht![]()
Bij jou zou ik doorknijpen tot je zwart was![]()
ik zeg toch niet in welk opzicht stuk?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik net met dat meevallen
ah gelukkig nog iemand die niet zo ruig isquote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ik versta daaronder alles wat niet in de richting komt van romantische/lieve seks![]()
Het meest ruige dat ik nu doe is af en toe een kleine tik op de kont (zolang het geen pijn doet vindt mijn vriendin het oké). Niet veel dus
WTF is dit?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rival is begonnen deze keer Huppel
Oke. Dude. Het is heel simpel. Tijd voor een nieuwe vriendin. Doe eens een foto?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja uhm dan uhm.... GvsE... help jij die jongen eens verder
Ik ben een brave kerel zegquote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
'jullie'want jij zegt niets schadelijks? trouwens, ik ben geen 16 meer he
Mjah, leuke poging maar ik lig hier in een lachstuip op de grond door iets anders!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ging over dromen eerst en daar kwam die mee, en toen steeds ruiger en nu dus dit
once you go black...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat ik dat maar als een compliment opvatten jou kennende![]()
Nee dat dat stuk maken wel mee valt eiquote:Op donderdag 7 november 2013 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg toch niet in welk opzicht stuk?
Misschien zou ie daarna wel zo huilend in een hoekje zitten dat ie opgenomen moet worden ofzo.
Of dat ie zijn eigen ogen eruit prikt omdat ie niet tegen mijn witheid kan.
Middagquote:
arme jijquote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, leuke poging maar ik lig hier in een lachstuip op de grond door iets anders!!
Heyquote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ging over dromen eerst en daar kwam die mee, en toen steeds ruiger en nu dus dit
Allemaal jouw schuld, sowiesoquote:
hij heeft gelijk. Dus doe maar niet zo onschuldigquote:
Naja zeg ik was serieus hoor, ga jij gewoon een beetje liggen lachen hierquote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, leuke poging maar ik lig hier in een lachstuip op de grond door iets anders!!
geef lekker een ander de schuld. Ik kon er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld, sowieso
Inclusief knor en tranen over mn wangen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja zeg ik was serieus hoor, ga jij gewoon een beetje liggen lachen hier
Ik ben heel braaf..quote:Op donderdag 7 november 2013 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heeft gelijk. Dus doe maar niet zo onschuldig
dit is maar één kant van jouquote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf..
ik doe aan sensuele massages en knuffelseks
Zo'n watje lijk jij me wel jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf..
Tenminste nog iets erkenningquote:Op donderdag 7 november 2013 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij heeft gelijk. Dus doe maar niet zo onschuldig
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inclusief knor en tranen over mn wangen.
Ik kan beter gewoon even braaf de bank op gaan voor ik erin blijf
Dat is soms ook niet ergquote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf..
dat verbaasd me nou niks.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf..
Doe eens delenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n watje lijk jij me wel ja
Wat is het nouquote:
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef Snoepie85 het volgende:
deze SC:
[ afbeelding ]
lezen lezen lezen -lost it- lezen lezen lezen
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef Snoepie85 het volgende:
deze SC:
[ afbeelding ]
lezen lezen lezen -lost it- lezen lezen lezen
Rotjongquote:
Watjequote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Ik vind het wel grappig dat je een gif over een activiteit die op het schoolplein wordt gedaan post.
geen touw aan vast te knopen / de draad kwijt - nee ?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Ik vind het wel grappig dat je een gif over een activiteit die op het schoolplein wordt gedaan post.
Daar wurgen ze elkaar ookquote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Ik moet wel grote mond hebbenquote:
Maar das anders!!quote:
watje.quote:
Hoe vaak dat jij al niet hebt geroepen hier dat je niet van ruige seks houdt!!quote:
is dat zo? Volgens mij krijg jij al jaren nee te horen?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vaak dat jij al niet hebt geroepen hier dat je niet van ruige seks houdt!!
Watje dus
Rival welquote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]als je niet van ruige seks houdt, ben je geen watje
wel. Vooral op seksgebied. Vooral waar het Rival betreft.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]als je niet van ruige seks houdt, ben je geen watje
Echt al heel lang he?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat zo? Volgens mij krijg jij al jaren nee te horen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel. Vooral op seksgebied. Vooral waar het Rival betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |