SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een boxspring, dan zie ik toch eerder touw dan handboeien/tape omdat die nergens aan vast kunnenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, die tape plakt aan elkaar
Snap ik. Ik vond het wel wat hebben.. Ik heb geen geduld in bed, en zo word/dt je soms gedwongenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Snoepie85 het volgende: [..] kan m'n seksman wel vertrouwen, maar wil het gewoon niet
![]()
verkeerde topic. doeiquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef AldoTheApache het volgende:
wat zouden jullie doen met oude dvdspelers speaker en videospeler? hoe gooi je die weg?
die tape kan je hetzelfde gebruiken als touwquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb een boxspring, dan zie ik toch eerder touw dan handboeien/tape omdat die nergens aan vast kunnen
Dat kan ook prima zonder vast te zitten moet ik zeggen. En anders gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vond het wel wat hebben.. Ik heb geen geduld in bed, en zo word/dt je soms gedwongen
ja ik ben ook heel ongeduldigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vond het wel wat hebben.. Ik heb geen geduld in bed, en zo word/dt je soms gedwongen
vuilniszakquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef AldoTheApache het volgende:
wat zouden jullie doen met oude dvdspelers speaker en videospeler? hoe gooi je die weg?
Jij iemand vertrouwen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het juist, volledig vertrouwen in je sekspartner hebben
ik kom hier wel vaker hoorquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder vast te zitten moet ik zeggen. En anders gewoon
en dan aan de straat zetten?quote:
alleen in seks. Verder nergens in.quote:
ja. Ik heb schijt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan aan de straat zetten?want ik heb het nu bij een container neergezet maar dat mag niet volgens mij
iets van te voren alvast aan de poten vastmaken riem oid of touw of wat dan ook....... Dan kan je daar hetgeen dat je gebruikt weer aan vastmaken op het moment zelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb een boxspring, dan zie ik toch eerder touw dan handboeien/tape omdat die nergens aan vast kunnen
Op die manierquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die tape kan je hetzelfde gebruiken als touwplakt niet aan het lichaam, alleen aan elkaar
ja ik nu ookquote:
nee, ik probeer me wel los te wurmen omdat ik ook wil, maar dat kan als het goed gebeurd niet. En zo wel, dan voel ik me Houdiniquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja ik ben ook heel ongeduldigmaar ik zou dan heel boos worden als ik vast lig
Leer je vanzelf wel afquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja ik ben ook heel ongeduldigmaar ik zou dan heel boos worden als ik vast lig
nee, daar ontvel je je polsen meequote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op die manier
Nooit gebruikt vandaar, ging ook een beetje uit van iets als ducktape![]()
je hebt toch wel iets van een milieupark in de buurt? daar kun je die zooi gewoon dumpen hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik nu ook
staat ook gewoon op dat je dan een boete krijgt![]()
Leuk met losmaken welquote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op die manier
Nooit gebruikt vandaar, ging ook een beetje uit van iets als ducktape![]()
zolang er niks naar je te traceren valt niet. Dus geen post erbij flikkeren ofzo..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik nu ook
staat ook gewoon op dat je dan een boete krijgt![]()
op 15 minuten rijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je hebt toch wel iets van een milieupark in de buurt? daar kun je die zooi gewoon dumpen hoor!
want die spullen zijn zo zwaar/groot voor op de fiets?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op 15 minuten rijdenen mijn auto is stuk, dus nee
gelukkigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang er niks naar je te traceren valt niet. Dus geen post erbij flikkeren ofzo..
ik heb geen fietsquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
want die spullen zijn zo zwaar/groot voor op de fiets?
wat pauper zegquote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb geen fietsen anders ja
En anders stop je gewoonquote:
Stel je niet aan, zo erg is het ook niet die paar donshaartjes op polzen enzo minderquote:Op donderdag 7 november 2013 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, daar ontvel je je polsen mee
feels good huh?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig![]()
maargoed, nu voel ik me een boef
nee. Gewoon nee.quote:
nee, ik ben echt een schijterd met dit soort dingenquote:
Lijkt me leuker iemand vast te binden die het liever niet wilt eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nog niet aan toe. ik heb grijpgrage handjes
Das een goeiequote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, hij staat nu bij de garage
Went vanzelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, ik ben echt een schijterd met dit soort dingen![]()
daar krijg je me chagrijnig mee.. En dan krijg of jij, of de muur klappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En anders stop je gewoon
[..]
Stel je niet aan, zo erg is het ook niet die paar donshaartjes op polzen enzo minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |