Het zijn binnenkatten, ze mogen van ons niet naar buiten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef Dragonberry het volgende:
Leuk! Veel plezier met je eerste katjes![]()
Aangezien het je eerste katten zijn wil ik je wel even wat meegeven: pas op met halsbandjes. Als ze buiten ergens achter blijven haken kunnen ze zichzelf behoorlijk verwonden.
Ja dat is waar, op zich kunnen we dat nu al. We hebben de oudste sinds februariquote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef loecje het volgende:
over een paar weken heb je geen belletje meer nodig om te horen waar ze zijn
dan weet je door andere geluidjes en door ervaring vaak wel waar ze zijn is mijn ervaring.
nog makkelijk is wanneer ze reageren op hun naam, dan hoef je alleen maar even te roepen.
In het studentenhuis hoorden we de kat na 3jr nog niet zonder belletje, hij kon echt geruisloos lopenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef loecje het volgende:
over een paar weken heb je geen belletje meer nodig om te horen waar ze zijn
dan weet je door andere geluidjes en door ervaring vaak wel waar ze zijn is mijn ervaring.
nog makkelijk is wanneer ze reageren op hun naam, dan hoef je alleen maar even te roepen.
Je hebt speciale katten bandjes. Die schieten open als ze ergens achter blijven hangen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het zijn binnenkatten, ze mogen van ons niet naar buiten.
Dan nog kunnen ze vast blijven haken ergens.
Zullen daar eens naar gaan kijken. We vinden het belletje wel prettig om te horen waar ze zijn.
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vandaag Senna opgehaald. Hij ligt nu achter me te slapen.
[ afbeelding ]
Het lange wachten is voorbij!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb straks zo'n rode theemuts, als hij veel eet. Mooi beestje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:51 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier is onze baby. Fox, sinds vandaag een week bij ons. Brits Korthaar knuffelkater.
Hij kroelt, spint, is vrolijk, goedgekeurd door de DA en nu 13 weken.
Hij heeft al bewezen de nieuwe keukenkater te zijn, lust alles en vreet tegen de klippen op.
De integratie met de honden en katten gaat van een leien dakje!![]()
![]()
Haha, dat was m'n manquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:21 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Falkor heeft een spook gezien haha.
En daar ben ik heel gelukkig omquote:
O, wat een liefjequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:47 schreef loecje het volgende:
het lijkt wel kittentijd
ons nieuwe meisje
[ afbeelding ]
ik heb nog niet heel veel foto's want ze is nog behoorlijk bang.
ja echt welquote:
Wat fijn dat ze al meteen goed met je andere kat kanquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:31 schreef loecje het volgende:
[..]
ja echt wel
ze was heel bang in het asiel maar komt hier langzaam tot rust. of naja rust, door de kamer heen rennen en spelen kan ze als de beste. onze andere kat vind ze ook heel lief, maar mensen zijn nog eng. toch durft ze elke dag een beetje meer dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
Wat een mooie Rus!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben sinds gister gezinsuitbreiding.
[ afbeelding ]
Minoes
[ afbeelding ]
en Kitty.
2 poesjes van 10w oud
wat een schatjesquote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben sinds gister gezinsuitbreiding.
[ afbeelding ]
Minoes
[ afbeelding ]
en Kitty.
2 poesjes van 10w oud
zeker een mooie meidquote:Op maandag 11 november 2013 12:09 schreef purplenarcis het volgende:
Wat een mooie foto's weer!!
Hier mijn mooie meisje ook weer eens:
[ afbeelding ]
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:42 schreef Skaai het volgende:
Lekker crashen op mijn vers opgemaakte bed
[ afbeelding ]
Wat een grappige vlekjes onder de neus heeft de bovenste!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:08 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zusterliefde
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:08 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zusterliefde
snorretjequote:Op woensdag 13 november 2013 09:35 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Wat een grappige vlekjes onder de neus heeft de bovenste!
Shironeko kleurschema!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef pl4kkie het volgende:
Ons kleintje lust wel een slokje![]()
[ afbeelding ]
Nu ligt hij lekker te pitten bij een warme verwarming
[ afbeelding ]
Ik moest op je link klikken om te begrijpen wat je bedoeldequote:
Wat een leukertquote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Nieuwe kat die luistert naar de naam Flynn, 3 maanden oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hij nog niet echt op je schoot komt snurken
wow wat een mooierd!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar te hopen dat hij niet wakker wordt met een kater, na dat gezuipquote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef pl4kkie het volgende:
Ons kleintje lust wel een slokje![]()
[ afbeelding ]
Nu ligt hij lekker te pitten bij een warme verwarming
[ afbeelding ]
Ja dat doet deze ook...hij is nog veel te nieuwsgierig ook. Bij het minste lawaai dat hij hoort, voert hij recht tegen 100 km/hquote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat een leukert![]()
Op schoot slapen doet die van ons ook niet. Is hij veelste onrustig voor. Het liefst kruipt hij lekker tegen je aan om te slapen.
Die lijkt echt als 2 druppels water op die van ons toen die nog zo klein wasquote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hero is echt een mooie kat.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef Dragonberry het volgende:
Zwarte katten![]()
Mijn dag met de katten:
[ afbeelding ]
Hero 'helpt' met de was opbouwen
[ afbeelding ]
Andere pluizebol 'kijkt mee' met Dr Who
![]()
Jij hebt mijn kat gekloond?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:01 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Die lijkt echt als 2 druppels water op die van ons toen die nog zo klein was
Ze groeien het eerste jaar trouwens echt snel. Recente foto van Duvel, nu alweer 8 maanden:
[ afbeelding ]
Aaaaw kijk die oortjes en dat snoetjequote:Op donderdag 14 november 2013 19:25 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Kitty gaat op ontdekkingstocht in de douche..
Mijn kitten kanjerquote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef Dragonberry het volgende:
Zwarte katten![]()
Mijn dag met de katten:
[ afbeelding ]
Hero 'helpt' met de was opbouwen
[ afbeelding ]
Andere pluizebol 'kijkt mee' met Dr Who
![]()
Nou terecht, ik ook. Ongelooflijk hoe een katertje met zijn verleden bij ons gewoon weer opnieuw begon, wat mensen hem ook aan hadden gedaan. Zelden zo'n in en in lieve kat meegemaakt, die vol passie speelt, knuffelt, eet en slaapt. De volledige overgave! Bijzonder als je je bedenkt dat hij vervuild en verwaarloosd bij het asiel binnenkwam op vierjarige leeftijd. Hij zag eruit 'als een zieke rat', zeiden ze.quote:
Een geweldig katje. Je ziet hem ook intens genieten op sommige foto'squote:Op vrijdag 15 november 2013 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja hij is echt een gelukkig ventje.
En hij wordt ook wel steeds ietsje knapper omdat zijn vacht mooi zacht en pluizig wordt.
oeps!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gordijnen zijn nog te lang, maar deze dame vind het een prima slaapplek volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Die laatste fotoquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou terecht, ik ook. Ongelooflijk hoe een katertje met zijn verleden bij ons gewoon weer opnieuw begon, wat mensen hem ook aan hadden gedaan. Zelden zo'n in en in lieve kat meegemaakt, die vol passie speelt, knuffelt, eet en slaapt. De volledige overgave! Bijzonder als je je bedenkt dat hij vervuild en verwaarloosd bij het asiel binnenkwam op vierjarige leeftijd. Hij zag eruit 'als een zieke rat', zeiden ze.
En nu is het zo'n proper, ijdel, lief knorrepotje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste kat lijkt echt sprekend op onze katquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gordijnen zijn nog te lang, maar deze dame vind het een prima slaapplek volgens mij![]()
[ afbeelding ]
dat zijn ze welquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn katten zijn niet zo knap als de meeste hier
Niets meer aan doen dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is zeer mooiquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:23 schreef senesta het volgende:
Mijn dametje ook maar weer eens
[ link | afbeelding ]
En mijn schaduw Dodge, waar ik ga gaat Dodge![]()
[ link | afbeelding ]
Maar hij laat wel duidelijk merken wat hij van het poseren vind![]()
[ link | afbeelding ]
Niet zo knap zegt ze dan. Hij is prachtig! Hij ligt ook grappig in zijn mandje met die pootjes erover heen. Doet die van mij ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn katten zijn niet zo knap als de meeste hier, maar ik ben zo dol op ze. Straatschoffies die zich zó knap aanpassen aan het huiselijke leven!
Hier Dirkje. Echte levensgenieter na een paar moeilijke jaren in zijn leventje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 2 druppels water gesproken:quote:Op donderdag 14 november 2013 13:01 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Die lijkt echt als 2 druppels water op die van ons toen die nog zo klein was
Ze groeien het eerste jaar trouwens echt snel. Recente foto van Duvel, nu alweer 8 maanden:
[ afbeelding ]
Deze kat, dat lichtquote:
Wat is dit voor kattebeest? Kortharig?quote:Op maandag 11 november 2013 10:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Goede morgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Senna is een kortharige blauwe rus, je hebt ook een langharige variant die nebelung word genoemd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is dit voor kattebeest? Kortharig?
leuk zeg maar je gaat de poezel toch echt niet opsturen hé?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verzendkosten laag houden? Geen probleem... ik ga wel in de kleinste doos....![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:51 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier is onze baby. Fox, sinds vandaag een week bij ons. Brits Korthaar knuffelkater.
Hij kroelt, spint, is vrolijk, goedgekeurd door de DA en nu 13 weken.
Hij heeft al bewezen de nieuwe keukenkater te zijn, lust alles en vreet tegen de klippen op.
De integratie met de honden en katten gaat van een leien dakje!![]()
![]()
mooie poezebeestenquote:Op
zaterdag 9 november 2013 07:20 schreef OzBunyip het volgende:
Dit is Falkor, onze Maine Coon. We hebben hem vandaag uitgekozen, het was nog lastig kiezen tussen hem en zijn 10 (half)zusjes en (half)broertjes! Over 10 weken mag hij mee naar huis, dan heeft hij alle vaccinaties gehadCan't wait!
Maine Coons zijn lastig te vinden waar wij wonen, we moesten ruim een uur rijden naar de fokster, maar dit schatje is het meer dan waard![]()
[ afbeelding ]
Kan prima hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:24 schreef sararaats het volgende:
leuk zeg maar je gaat de poezel toch echt niet opsturen hé?
ik maak maar een grapje. jouw poezel is veel te mooi om op te sturenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan prima hoor.
Als je de gaatjes maar niet vergeet
haha leuke fotoquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:
supermooie poezels!
[ afbeelding ]
Minoes is Spookycat
Wat een enorme toffe foto!quote:Op zaterdag 16 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:
supermooie poezels!
[ afbeelding ]
Minoes is Spookycat
spooky. waarom noem je haar dan geen Spooky?quote:Op zaterdag 16 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:
supermooie poezels!
[ afbeelding ]
Minoes is Spookycat
Maine Coons inderdaad. Borstelen valt op zich wel mee, op dit moment doe ik het één keer in de week of zo. Als ze hun vacht gaan wisselen borstel ik wel vaker, vooral Hummer en ET schieten dan enorm in de klit. Dodge heeft eigenlijk altijd heel weinig klitten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Senesta, wat voor merkje is dat ook weer, die katten van je? Prachtig, die koppen. Moet je ze vaak borstelen of valt het mee?
dan krijg ik ruzie met mijn dochter..quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
spooky. waarom noem je haar dan geen Spooky?
Goed topic hequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is dit voor kattebeest? Kortharig?
Dit is echt een leuke fotoquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:
supermooie poezels!
[ afbeelding ]
Minoes is Spookycat
wat een mooierd!!quote:Op zondag 17 november 2013 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Bij Xena hadden we licht van boven
[ afbeelding ]
Nah niet echt boeiend overigens
[ afbeelding ]
die pootjes over het mandjequote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een mooierd!!
[ afbeelding ]
knock out
whaha jij was snellerquote:
Wat een mooierd .quote:Op zondag 17 november 2013 14:43 schreef aadspagaat het volgende:
onze nieuwe aanwinst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een mooierd!!
[ afbeelding ]
knock out
haha die katten kunnen overal op de lekkerste warmste zachtste plekjes liggen, en dan kiezen ze toch altijd weer de krapste dozen uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verzendkosten laag houden? Geen probleem... ik ga wel in de kleinste doos....![]()
haha ja tis ook echt een oude goedzak, hij stinkt ook zo lekker naar hond, maar kennelijk vinden katten dat lekker want me andere kat wast hem ook altijd, maar niet de andere jongere hondquote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef WinnieWana het volgende:
De hond kijkt wel heel zielig. "een klein rood monster, help mij"
ik ook!!quote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Wat een schattigheid allemaal weer.
Die foto's van die maffende katten bevestigen weer mijn overtuiging dat ik voor een volgend leven wil reincarneren als huispoezel.
Haha, dat pootje over d'r neusje, dat doet Poedie van ons ook altijdquote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef zweefbij het volgende:
Met het onderwerp van de dag. Slapende poezen zijn rustgevend
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 14:43 schreef aadspagaat het volgende:
onze nieuwe aanwinst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
de honden hoeven zichzelf ook gelijk niet meer te wassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou zomaar mijn kat kunnen zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Haha, dat pootje over d'r neusje, dat doet Poedie van ons ook altijd![]()
[ afbeelding ]
Mooie foto's weer van iedereen!
Ja, Poedie heeft enorm veel dubbelgangersquote:Op zondag 17 november 2013 19:29 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Het zou zomaar mijn kat kunnen zijn.
Hele aparte foto inderdaad. En de reden van die poot om de neus is?quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
Neus warmhouden. Poedie is een koukleum.quote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hele aparte foto inderdaad. En de reden van die poot om de neus is?
Of een "gewoonte?"
Hero slaapt ook vaak zo. Zal wel lekker liggenquote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of een "gewoonte?"
Die laatste fotoquote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Neus warmhouden. Poedie is een koukleum.![]()
Onder de deken
[ afbeelding ]
In het mandje voor de kachel
[ afbeelding ]
Of zelfs op de kachel![]()
[ afbeelding ]
MInoes lag van de week ook zoquote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of een "gewoonte?"
volgens mij is dat voor elke kat een favo slaaphouding iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef Gwywen het volgende:
Wat grappig dat jullie dat allemaal zo bijzonder vinden, dat pootje over de neus.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ooit zo'n grote met drie verdiepingen voor 20 euro kunnen kopen bij een bouwmarkt, ze zaten ermee opgescheept en wilden ervan af. Ongetwijfeld zal dit geen uniek geval geweest zijn, ik zou gewoon goed rondkijken of je niet ergens een zwaar afgeprijsd exemplaar tegenkomt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef computergirl het volgende:
Ik zie allemaal poezels dankbaar gebruik maken van de aangekochte krabmeubels en ander speelgedoe.
Gezien mijn ervaring met mevrouw durf ik niet 130 euro voor een krabmeubel uit te geven. Kijkt ze vast 1x nuffig naar en gaat weer op de schone was slapen
Wat een scheetjesquote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waar ze nu zijn.
Ja, het waren zwerfkatjes. Ze waren geboren in de tuin van mijn oma (in Turkije). Ze liepen steeds achter mij aan en kwamen steeds tegen mij aan liggen en zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een scheetjes![]()
Moest je ze achterlaten?
Wat liefquote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, het waren zwerfkatjes. Ze waren geboren in de tuin van mijn oma (in Turkije). Ze liepen steeds achter mij aan en kwamen steeds tegen mij aan liggen en zo.Heb ze helaas achter moeten laten na 4 maanden. Toen ik er laatst was, waren ze weg.
kleine tijgertjesquote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waar ze nu zijn.
Schattigquote:Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was vanmiddag met m'n dochter bij het asiel, daar zat ook zo'n stel koepoesjes van die leeftijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie er maar 1quote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag met m'n dochter bij het asiel, daar zat ook zo'n stel koepoesjes van die leeftijd.![]()
Nog niks definitiefs besloten, we gaan eerdaags nog terug met het complete gezin (zonder Poedie en Pluis weliswaar- eigenlijk raar, het wordt hún nieuwe vriendje maar zij hebben zelf niks in te brengen)
Edit: foto van een van het stel, want dit topic draait om foto's
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Little_Dolls het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden!
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
We geven haar niet voor niets de bijnaam "kleine dikzak" enzquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Wat een enorme klodder KAT! *Knuffelknuffelknuffel*
Ze is wel een tikkie te dik, toch, of lijkt dat maar zo door een dik vachtje?![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
We geven haar niet voor niets de bijnaam "kleine dikzak" enzNu denk ik wel dat als ze zo ligt, ze nog iets dikker toont.
Ik denk dat ze ook een redelijk dikke vacht heeft. Ze wordt zó graag geknuffeld (niet graag vastgepakt helaas) en heeft graag dat je aan haar buik komt.Van mij mogen ze allemaal zo lekker rond zijn...
Tegenwoordig gaat ze al zo liggen als je nog maar de kamer inkomt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]- haha, ik zat net op het scherm al haar buikje te kriebelen!
Wat een moppie!
Klinkt als een droom-theemuts-poezel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat ze al zo liggen als je nog maar de kamer inkomt.
Als mijn vriend thuiskomt is het ook meteen liggen voor de deur.
Het beest is zo flauw als ze groot is, maar dat maakt haar juist zo lief. Ze heeft totaal geen valse kant en heeft mij nog nooit gekrabd!
Is het trouwens "normaal" dat ze op haar 7de nog altijd zó onderzoekend en nieuwsgierig is? Ik heb nog geen enkele andere kat geweten waarvan je dat op die leeftijd nog zo extreem ziet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Klinkt als een droom-theemuts-poezel!
Poedie wordt volgende maand 8 en maakt echt niet de indruk dat ze al aan seniorbrokken toe is, hoor. Spelen als een kitten, rennen, gek doen, kroelen, rollebollen en zeer geïnteresseerd in al die gekke dingen die haar mensen de hele dag doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:08 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is het trouwens "normaal" dat ze op haar 7de nog altijd zó onderzoekend en nieuwsgierig is? Ik heb nog geen enkele andere kat geweten waarvan je dat op die leeftijd nog zo extreem ziet.
Ik heb dat woord eerlijk gezegd zelf niet eens genoemd, en zou niet weten wat het is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik heb dat woord eerlijk gezegd zelf niet eens genoemd, en zou niet weten wat het is.
Theemuts: een gewatteerd overtrekje voor over de theepot, zodat de thee warm blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theemutskat: Dikke kat die qua vorm, (on)beweeglijkheid en knusheid fijne associaties oproept met een theemuts![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Theemuts: een gewatteerd overtrekje voor over de theepot, zodat de thee warm blijft.
Theemutskat: Dikke kat die qua vorm, (on)beweeglijkheid en knusheid fijne associaties oproept met een theemuts
de kat die ik vroeger had was met 18 nog speelsquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:08 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is het trouwens "normaal" dat ze op haar 7de nog altijd zó onderzoekend en nieuwsgierig is? Ik heb nog geen enkele andere kat geweten waarvan je dat op die leeftijd nog zo extreem ziet.
Je kan er dus echt niks van zeggen. De ene kat is al een mafketel als-ie nauwelijks de puberteit gepasseerd is, de andere kat loopt nog steeds te sjezen als-ie al een 'hoogbejaarde' is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:05 schreef Little_Dolls het volgende:
Onze (wijlen) schldpadkat was anders een slaper der slapers.![]()
Hij/Zij is toch niet toevallig familie van:quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Little_Dolls het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden!
Wat een dikke staart heeft dat beestquote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij/Zij is toch niet toevallig familie van:
Ook zo heerlijk voldaan en liggend op de grond.![]()
Wat een heerlijk beest.quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
wat een leukerd!quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
dat beweegt en katten vinden dat wel heel leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een leukerd!
Ik had er vanmorgen een in mijn oor hangen.. oorbellen zijn blijkbaar erg interessant..
[ afbeelding ]
en zo groot zijn ze niet eensquote:Op maandag 25 november 2013 15:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat beweegt en katten vinden dat wel heel leuk.
quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
die is leuk. ik krijg meestal een pets van Frasier als ik hem zit te plagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef borisz het volgende:
Zit je op de PC te tikken.... En krijg je opeens een poot naar je toe.
[ afbeelding ]
herkenbaar ditquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef borisz het volgende:
Zit je op de PC te tikken.... En krijg je opeens een poot naar je toe.
[ afbeelding ]
jeps, onze ouwe damequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heet ie wabbes?![]()
zoja, vette naam!!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef Pagan het volgende:
Daimoon, een opvangkitten van Oognip, is mooi opgedroogd.
[ link | afbeelding ]
wat een scheetjesquote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef cobain1994 het volgende:
Nog zo onschuldig
[ afbeelding ]
Zo aktief
[ afbeelding ]
Zo aardig
[ afbeelding ]
Zo fijn dat ze alles mogen..(bijna)
[ afbeelding ]
Ben wel blij met m'n mannetjes..
quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef cobain1994 het volgende:
Nog zo onschuldig
[ afbeelding ]
Zo aktief
[ afbeelding ]
Zo aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet mij erg denken aan dit bekend beeld. Die gelaten uitdrukking op het dier.quote:
Katten, ze zijn niet een klein beetje eigenwijsquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Waarom zou ik in dat fijne mandje gaan zitten, als ik ook lekker oncomfortabel direct op de verwarming kan zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef cobain1994 het volgende:
Nog zo onschuldig
[ afbeelding ]
Zo aktief
[ afbeelding ]
Zo aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wabbes is een relaxte ouwe dame, soort van origamikat, je kunt echt alles met haar doen, volgens mij kun je haar aan d'r oren aan een waslijn ophangen en dan knort ze nogquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doet mij erg denken aan dit bekend beeld. Die gelaten uitdrukking op het dier.![]()
Dat past ook allemaal precies bij een naam als Wabbesquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wabbes is een relaxte ouwe dame, soort van origamikat, je kunt echt alles met haar doen, volgens mij kun je haar aan d'r oren aan een waslijn ophangen en dan knort ze nog
Beest is zo ontzettend lief, maar kom niet aan haar staartje want dan draait ze zich om, haalt uit met een ijselijke kreet om vervolgens weer verder te knorren, zo af en toe twijfelen mijn vriendin en ik of die kat wel helemaal 100% is
Dus ze heeft nog een mooi verhaal ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:19 schreef Klonk het volgende:
En ook een beetje een FOK!poes, ze is namelijk ooit gered door FOK!kers die met de pet rondgingen voor een waanzinnige rekening van de dierenarts nadat ze twee weken vermist was
Whahaha die lampekap met slingers eromheenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:46 schreef WinnieWana het volgende:
Abeltje en Brutus![]()
[ afbeelding ]
Billy
[ afbeelding ][
Dit weekend de kerstboom opgezet. De katten vonden het uitpakken van de spullen heel interessant. Vooral de slingers. Na een nacht lag de boom al om. Tweede nacht is de boom niet omgevallen.
Sammy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brutus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sammy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooierd en een hele leuke naam.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef Gwywen het volgende:
Onze jongste aanwinst, Poef
[ afbeelding ]
Echt een schattig beestje, heel kroelerig en geeft antwoord als je ertegen praat.
Met de andere poezen ging het al heel snel goed, blazen en grommen was na een weekje voorbij, nu geven ze elkaar neusjes
wat een cutie!!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef Gwywen het volgende:
Onze jongste aanwinst, Poef
[ afbeelding ]
Echt een schattig beestje, heel kroelerig en geeft antwoord als je ertegen praat.
Met de andere poezen ging het al heel snel goed, blazen en grommen was na een weekje voorbij, nu geven ze elkaar neusjes
leuk! ik had Frasier vorig jaar een rendierhoedje opgezet terwijl hij lag te slapenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:48 schreef WinnieWana het volgende:
Schattige zwart-wit kittens![]()
Wij vonden het erg grappig om Sammy een pietenmuts op te zetten....
[ afbeelding ]
Hij vond het minder grappig
quote:
Haha wat schattig.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef Wouzziej het volgende:
Gisteren met mijn dikzakje (Dibbes) naar de DA geweest, gewone controle.
op de terugweg zat die zo te janken in zn mandje dat ik m maar eens vrij heb gelaten in de auto...
zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
daar vond die t wel goed!
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef Wouzziej het volgende:
op de terugweg zat die zo te janken in zn mandje dat ik m maar eens vrij heb gelaten in de auto...
zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Haha goed idee! Ik liet de katten ook altijd vrij in de auto.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef Wouzziej het volgende:
zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Mooi roodquote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef Wouzziej het volgende:
zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Lekker knus snurken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op zondag 15 december 2013 08:56 schreef computergirl het volgende:
als we moeten gluren zou ik de foto even rechtop zetten.
ik heb de poezel gevonden!!!!!!quote:Op zondag 15 december 2013 09:50 schreef Royke87 het volgende:
Mijn oprechte excuses! Deze foto had ik vannacht voor het slapen gaan nog even geplaatst via de iPad maar dat kan ik dus beter via de pc doen, wel vreemd want op de iPad stond de foto recht.
Poging 2 dan maar :p
[ afbeelding ]
Oh!quote:Op zondag 15 december 2013 09:50 schreef Royke87 het volgende:
Mijn oprechte excuses! Deze foto had ik vannacht voor het slapen gaan nog even geplaatst via de iPad maar dat kan ik dus beter via de pc doen, wel vreemd want op de iPad stond de foto recht.
[ afbeelding ]
Wat een beeldschoon beest.quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh!Zo blij dat die van mij er niets om geeft.
Bewijs!
[ afbeelding ]
+1.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh!Zo blij dat die van mij er niets om geeft.
Bewijs!
[ afbeelding ]
Ik ook!!!!quote:
En, hoeveel ballen zijn er al uitgemept?quote:Op zondag 15 december 2013 09:50 schreef Royke87 het volgende:
[ afbeelding ]
veel te veelquote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef zweefbij het volgende:
[..]
En, hoeveel ballen zijn er al uitgemept?
quote:Op zondag 15 december 2013 09:50 schreef Royke87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooohquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:53 schreef BrandX het volgende:
Mijn bijna blinde monster Cane die de toiletrol (die mijn verkouden neus moet verzorgen) ontdekte toen hij bij mij op het bureau lag....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fluffy. duidelijke foto voor mij hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef Little_Dolls het volgende:
Gingen we gisteren nog wat drinken, was deze mooie kat blijkbaar ook aanwezig:
[ afbeelding ]
(Sorry voor de niet zo heel duidelijke kwaliteit... Is snel met de telefoon getrokken.)
Heerlijke foto's!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:40 schreef Wouzziej het volgende:
Dibbes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Miko:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:58 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heerlijke foto's!![]()
Wij hebben sinds een paar weken een nieuwe aanwinst, Poef, een zwart-witje van 7 maanden uit het asiel, en eigenlijk gaat het al best goed met de grote poezen!![]()
[ afbeelding ]
Samen eten
[ afbeelding ]
Samen slapen
Die grijze is ook een dikkie dikquote:Op donderdag 19 december 2013 12:58 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heerlijke foto's!![]()
Wij hebben sinds een paar weken een nieuwe aanwinst, Poef, een zwart-witje van 7 maanden uit het asiel, en eigenlijk gaat het al best goed met de grote poezen!![]()
[ afbeelding ]
Samen eten
[ afbeelding ]
Samen slapen
Nee, Pluis heeft alleen maar een hele dikke vachtquote:Op donderdag 19 december 2013 14:05 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Die grijze is ook een dikkie dik
Oh ja, dat kan nogal bedriegen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, Pluis heeft alleen maar een hele dikke vacht![]()
en ze eet nogal graag![]()
Zou het kunnen dat dit een raskat is?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
fluffy. duidelijke foto voor mij hoor
leuk! En tof dat je er eentje uit het asiel hebt gehaaldquote:Op donderdag 19 december 2013 12:58 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heerlijke foto's!![]()
[ afbeelding ]
Samen eten
[ afbeelding ]
Samen slapen
Mooie vachtquote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef Little_Dolls het volgende:
Gingen we gisteren nog wat drinken, was deze mooie kat blijkbaar ook aanwezig:
[ afbeelding ]
(Sorry voor de niet zo heel duidelijke kwaliteit... Is snel met de telefoon getrokken.)
Mooie details zegquote:Op donderdag 19 december 2013 12:40 schreef Wouzziej het volgende:
Dibbes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Miko:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef borisz het volgende:
Maar ook even hier.
Vanaf 21.30 NL3 de kattendocu. Eerder te zien geweest op de BBC.
Ja natuurlijk is dat een raskat. Een ragdoll zo te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat dit een raskat is?
heb je de stamboompapieren gezien?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:21 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat een raskat. Een ragdoll zo te zien.
Ja, asielpoezen zijn zo lief! De gestreepte komt ook uit het asielquote:Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
leuk! En tof dat je er eentje uit het asiel hebt gehaald
Hihi, herken ikquote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee, Pluis heeft alleen maar een hele dikke vacht![]()
en ze eet nogal graag![]()
Ohja excuus: met het juiste papiertje is het een raskat, waarschijnlijk een ragdoll.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:44 schreef loecje het volgende:
[..]
heb je de stamboompapieren gezien?
zonder het juiste papiertje is het gewoon een HTKquote:Op donderdag 19 december 2013 18:57 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ohja excuus: met het juiste papiertje is het een raskat, waarschijnlijk een ragdoll.
Zonder juist papiertje is het waarschijnlijk een ragdoll, maar geen raskat.
Oohhhh, zusje is een stukje slankerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Jula123 het volgende:
haha, cute.
Ik kwam er vandaag pas achter dat Maru een zusje heeft gekregen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lief .quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Jula123 het volgende:
haha, cute.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal een flinke haarbal worden.quote:
Leuk.quote:Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef senesta het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh wat leuk! Maar niet hetzelfde ras of wel?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Jula123 het volgende:
haha, cute.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las ergens een 'bastaard'.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Maar niet hetzelfde ras of wel?
heel erg leuk jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Gwywen het volgende:
Maru is een Scottish Fold, Hana is zo te zien gewoon een HTK.
Die gaat echt nooit zo rond worden als Maru!
Er zijn ook filmpjes op youtube waar ze samen spelen, zo schattig!
(zit nu mobiel dus kan niet linken)
Thanks!quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef PeuRac het volgende:
En hietr het YT account van hun baasje: http://www.youtube.com/channel/UCRVruzlQF5cqpw9jQgIgNdw
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef Jula123 het volgende:
haha, cute.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een mystery opgelost. Nu weet ik wie er hier in huis op poesjes googled
quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:35 schreef Murmeli het volgende:
Sem: Ik ben een baby...
[ link | afbeelding ]
Luna: Ik wil slapen, kan dat licht uit?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een mystery opgelost. Nu weet ik wie er hier in huis op poesjes googled
Dat eene katje die lijkt echt op katje wat ik van de zomer hier had, had een nestje kittens alleen sikje is net iets anders.quote:Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef Vicky het volgende:
beauties!
[ afbeelding ]
Kitty knock out..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij waren 2 poezels kwijt... Mijn dochter heeft een hooghooghoog slaper (ruim 2.70m hoog) en de dames waren de trap op gegaan..
schuif af!quote:Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef Vicky het volgende:
beauties!
[ afbeelding ]
Wij waren 2 poezels kwijt... Mijn dochter heeft een hooghooghoog slaper (ruim 2.70m hoog) en de dames waren de trap op gegaan..
Vicky, ik heb een vraag. Naast de opmerking dat de poezen natuurlijk supercute zijn!quote:Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef Vicky het volgende:
beauties!
[ afbeelding ]
Kitty knock out..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huh??quote:
uhhhhh het is alleen een papierbakje eigenlijk...quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vicky, ik heb een vraag. Naast de opmerking dat de poezen natuurlijk supercute zijn!
Maar waarom hangt er een prullenbak aan de muur onder het bed.
Ik kan er niet van slapen, zie je, waarom men een prullenbak zou ophangen.
Ja, dat is een prullenbak toch sowieso?quote:Op maandag 23 december 2013 19:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
huh??
[..]
uhhhhh het is alleen een papierbakje eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |