quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:51 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier is onze baby. Fox, sinds vandaag een week bij ons. Brits Korthaar knuffelkater.
Hij kroelt, spint, is vrolijk, goedgekeurd door de DA en nu 13 weken.
Hij heeft al bewezen de nieuwe keukenkater te zijn, lust alles en vreet tegen de klippen op.
De integratie met de honden en katten gaat van een leien dakje!![]()
![]()
mooie poezebeestenquote:Op
zaterdag 9 november 2013 07:20 schreef OzBunyip het volgende:
Dit is Falkor, onze Maine Coon. We hebben hem vandaag uitgekozen, het was nog lastig kiezen tussen hem en zijn 10 (half)zusjes en (half)broertjes! Over 10 weken mag hij mee naar huis, dan heeft hij alle vaccinaties gehadCan't wait!
Maine Coons zijn lastig te vinden waar wij wonen, we moesten ruim een uur rijden naar de fokster, maar dit schatje is het meer dan waard![]()
[ afbeelding ]
Kan prima hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:24 schreef sararaats het volgende:
leuk zeg maar je gaat de poezel toch echt niet opsturen hé?
ik maak maar een grapje. jouw poezel is veel te mooi om op te sturenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan prima hoor.
Als je de gaatjes maar niet vergeet
haha leuke fotoquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:supermooie poezels!
[ afbeelding ]
Minoes is Spookycat
Wat een enorme toffe foto!quote:Op zaterdag 16 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:supermooie poezels!
[ afbeelding ]
Minoes is Spookycat
spooky. waarom noem je haar dan geen Spooky?quote:Op zaterdag 16 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:supermooie poezels!
[ afbeelding ]
Minoes is Spookycat
Maine Coons inderdaad. Borstelen valt op zich wel mee, op dit moment doe ik het één keer in de week of zo. Als ze hun vacht gaan wisselen borstel ik wel vaker, vooral Hummer en ET schieten dan enorm in de klit. Dodge heeft eigenlijk altijd heel weinig klitten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Senesta, wat voor merkje is dat ook weer, die katten van je? Prachtig, die koppen. Moet je ze vaak borstelen of valt het mee?
dan krijg ik ruzie met mijn dochter..quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
spooky. waarom noem je haar dan geen Spooky?
Goed topic hequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is dit voor kattebeest? Kortharig?
Dit is echt een leuke fotoquote:Op zaterdag 16 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:supermooie poezels!
[ afbeelding ]
Minoes is Spookycat
wat een mooierd!!quote:Op zondag 17 november 2013 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Bij Xena hadden we licht van boven
[ afbeelding ]
Nah niet echt boeiend overigens
[ afbeelding ]
die pootjes over het mandjequote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een mooierd!!
[ afbeelding ]
knock out
whaha jij was snellerquote:
Wat een mooierd .quote:Op zondag 17 november 2013 14:43 schreef aadspagaat het volgende:
onze nieuwe aanwinst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een mooierd!!
[ afbeelding ]
knock out
haha die katten kunnen overal op de lekkerste warmste zachtste plekjes liggen, en dan kiezen ze toch altijd weer de krapste dozen uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verzendkosten laag houden? Geen probleem... ik ga wel in de kleinste doos....![]()
thanx, de honden hoeven zichzelf ook gelijk niet meer te wassenquote:
haha ja tis ook echt een oude goedzak, hij stinkt ook zo lekker naar hond, maar kennelijk vinden katten dat lekker want me andere kat wast hem ook altijd, maar niet de andere jongere hondquote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef WinnieWana het volgende:
De hond kijkt wel heel zielig. "een klein rood monster, help mij"
ik ook!!quote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Wat een schattigheid allemaal weer.
Die foto's van die maffende katten bevestigen weer mijn overtuiging dat ik voor een volgend leven wil reincarneren als huispoezel.
Haha, dat pootje over d'r neusje, dat doet Poedie van ons ook altijdquote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef zweefbij het volgende:
Met het onderwerp van de dag. Slapende poezen zijn rustgevend
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 14:43 schreef aadspagaat het volgende:
onze nieuwe aanwinst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
de honden hoeven zichzelf ook gelijk niet meer te wassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou zomaar mijn kat kunnen zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Haha, dat pootje over d'r neusje, dat doet Poedie van ons ook altijd![]()
[ afbeelding ]
Mooie foto's weer van iedereen!
Ja, Poedie heeft enorm veel dubbelgangersquote:Op zondag 17 november 2013 19:29 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Het zou zomaar mijn kat kunnen zijn.
Hele aparte foto inderdaad. En de reden van die poot om de neus is?quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
Haha, dat pootje over d'r neusje, dat doet Poedie van ons ook altijd
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neus warmhouden. Poedie is een koukleum.quote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hele aparte foto inderdaad. En de reden van die poot om de neus is?
Of een "gewoonte?"
Hero slaapt ook vaak zo. Zal wel lekker liggenquote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of een "gewoonte?"
Die laatste fotoquote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Neus warmhouden. Poedie is een koukleum.![]()
Onder de deken
[ afbeelding ]
In het mandje voor de kachel
[ afbeelding ]
Of zelfs op de kachel![]()
[ afbeelding ]
MInoes lag van de week ook zoquote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of een "gewoonte?"
volgens mij is dat voor elke kat een favo slaaphouding iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef Gwywen het volgende:
Wat grappig dat jullie dat allemaal zo bijzonder vinden, dat pootje over de neus.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Haha, dat pootje over d'r neusje, dat doet Poedie van ons ook altijd![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ooit zo'n grote met drie verdiepingen voor 20 euro kunnen kopen bij een bouwmarkt, ze zaten ermee opgescheept en wilden ervan af. Ongetwijfeld zal dit geen uniek geval geweest zijn, ik zou gewoon goed rondkijken of je niet ergens een zwaar afgeprijsd exemplaar tegenkomt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef computergirl het volgende:
Ik zie allemaal poezels dankbaar gebruik maken van de aangekochte krabmeubels en ander speelgedoe.
Gezien mijn ervaring met mevrouw durf ik niet 130 euro voor een krabmeubel uit te geven. Kijkt ze vast 1x nuffig naar en gaat weer op de schone was slapen
Wat een scheetjesquote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waar ze nu zijn.
Ja, het waren zwerfkatjes. Ze waren geboren in de tuin van mijn oma (in Turkije). Ze liepen steeds achter mij aan en kwamen steeds tegen mij aan liggen en zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een scheetjes![]()
Moest je ze achterlaten?
Wat liefquote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, het waren zwerfkatjes. Ze waren geboren in de tuin van mijn oma (in Turkije). Ze liepen steeds achter mij aan en kwamen steeds tegen mij aan liggen en zo.Heb ze helaas achter moeten laten na 4 maanden. Toen ik er laatst was, waren ze weg.
kleine tijgertjesquote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waar ze nu zijn.
Schattigquote:Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was vanmiddag met m'n dochter bij het asiel, daar zat ook zo'n stel koepoesjes van die leeftijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie er maar 1quote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag met m'n dochter bij het asiel, daar zat ook zo'n stel koepoesjes van die leeftijd.![]()
Nog niks definitiefs besloten, we gaan eerdaags nog terug met het complete gezin (zonder Poedie en Pluis weliswaar- eigenlijk raar, het wordt hún nieuwe vriendje maar zij hebben zelf niks in te brengen)
Edit: foto van een van het stel, want dit topic draait om foto's
[ afbeelding ]
Ja hè, 't zijn net tijgertjes.quote:
Bedoelde ik ook, één van het stelquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Little_Dolls het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden!
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
We geven haar niet voor niets de bijnaam "kleine dikzak" enzquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Wat een enorme klodder KAT! *Knuffelknuffelknuffel*
Ze is wel een tikkie te dik, toch, of lijkt dat maar zo door een dik vachtje?![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
We geven haar niet voor niets de bijnaam "kleine dikzak" enzNu denk ik wel dat als ze zo ligt, ze nog iets dikker toont.
Ik denk dat ze ook een redelijk dikke vacht heeft. Ze wordt zó graag geknuffeld (niet graag vastgepakt helaas) en heeft graag dat je aan haar buik komt.Van mij mogen ze allemaal zo lekker rond zijn...
Tegenwoordig gaat ze al zo liggen als je nog maar de kamer inkomt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]- haha, ik zat net op het scherm al haar buikje te kriebelen!
Wat een moppie!
Klinkt als een droom-theemuts-poezel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat ze al zo liggen als je nog maar de kamer inkomt.
Als mijn vriend thuiskomt is het ook meteen liggen voor de deur.
Het beest is zo flauw als ze groot is, maar dat maakt haar juist zo lief. Ze heeft totaal geen valse kant en heeft mij nog nooit gekrabd!
Is het trouwens "normaal" dat ze op haar 7de nog altijd zó onderzoekend en nieuwsgierig is? Ik heb nog geen enkele andere kat geweten waarvan je dat op die leeftijd nog zo extreem ziet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Klinkt als een droom-theemuts-poezel!
Poedie wordt volgende maand 8 en maakt echt niet de indruk dat ze al aan seniorbrokken toe is, hoor. Spelen als een kitten, rennen, gek doen, kroelen, rollebollen en zeer geïnteresseerd in al die gekke dingen die haar mensen de hele dag doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:08 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is het trouwens "normaal" dat ze op haar 7de nog altijd zó onderzoekend en nieuwsgierig is? Ik heb nog geen enkele andere kat geweten waarvan je dat op die leeftijd nog zo extreem ziet.
Ik heb dat woord eerlijk gezegd zelf niet eens genoemd, en zou niet weten wat het is.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theemuts: een gewatteerd overtrekje voor over de theepot, zodat de thee warm blijft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik heb dat woord eerlijk gezegd zelf niet eens genoemd, en zou niet weten wat het is.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Theemuts: een gewatteerd overtrekje voor over de theepot, zodat de thee warm blijft.
Theemutskat: Dikke kat die qua vorm, (on)beweeglijkheid en knusheid fijne associaties oproept met een theemuts
de kat die ik vroeger had was met 18 nog speelsquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:08 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is het trouwens "normaal" dat ze op haar 7de nog altijd zó onderzoekend en nieuwsgierig is? Ik heb nog geen enkele andere kat geweten waarvan je dat op die leeftijd nog zo extreem ziet.
Je kan er dus echt niks van zeggen. De ene kat is al een mafketel als-ie nauwelijks de puberteit gepasseerd is, de andere kat loopt nog steeds te sjezen als-ie al een 'hoogbejaarde' is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:05 schreef Little_Dolls het volgende:
Onze (wijlen) schldpadkat was anders een slaper der slapers.![]()
Hij/Zij is toch niet toevallig familie van:quote:Op donderdag 21 november 2013 09:59 schreef Little_Dolls het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een dikke staart heeft dat beestquote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij/Zij is toch niet toevallig familie van:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The funny Japanese cat MARU
Ook zo heerlijk voldaan en liggend op de grond.![]()
Wat een heerlijk beest.quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij/Zij is toch niet toevallig familie van:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat een leukerd!quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
dat beweegt en katten vinden dat wel heel leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een leukerd!
Ik had er vanmorgen een in mijn oor hangen.. oorbellen zijn blijkbaar erg interessant..
[ afbeelding ]
en zo groot zijn ze niet eensquote:Op maandag 25 november 2013 15:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat beweegt en katten vinden dat wel heel leuk.
Alles wat ook maar enigszins glittert valt in de smaak geloof ik. Zijn net eksters af en toequote:
quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die is leuk. ik krijg meestal een pets van Frasier als ik hem zit te plagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef borisz het volgende:
Zit je op de PC te tikken.... En krijg je opeens een poot naar je toe.
[ afbeelding ]
herkenbaar ditquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef borisz het volgende:
Zit je op de PC te tikken.... En krijg je opeens een poot naar je toe.
[ afbeelding ]
heet ie wabbes?quote:
jeps, onze ouwe damequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heet ie wabbes?![]()
zoja, vette naam!!
haha ze ligt er ook wel bij als een echte wabbes!quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef Pagan het volgende:
Daimoon, een opvangkitten van Oognip, is mooi opgedroogd.
[ link | afbeelding ]
wat een scheetjesquote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef cobain1994 het volgende:
Nog zo onschuldig
[ afbeelding ]
Zo aktief
[ afbeelding ]
Zo aardig
[ afbeelding ]
Zo fijn dat ze alles mogen..(bijna)
[ afbeelding ]
Ben wel blij met m'n mannetjes..
quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef cobain1994 het volgende:
Nog zo onschuldig
[ afbeelding ]
Zo aktief
[ afbeelding ]
Zo aardig
[ afbeelding ]
Zo fijn dat ze alles mogen..(bijna)
[ afbeelding ]
Ben wel blij met m'n mannetjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop