Het zijn binnenkatten, ze mogen van ons niet naar buiten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef Dragonberry het volgende:
Leuk! Veel plezier met je eerste katjes![]()
Aangezien het je eerste katten zijn wil ik je wel even wat meegeven: pas op met halsbandjes. Als ze buiten ergens achter blijven haken kunnen ze zichzelf behoorlijk verwonden.
Ja dat is waar, op zich kunnen we dat nu al. We hebben de oudste sinds februariquote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef loecje het volgende:
over een paar weken heb je geen belletje meer nodig om te horen waar ze zijn
dan weet je door andere geluidjes en door ervaring vaak wel waar ze zijn is mijn ervaring.
nog makkelijk is wanneer ze reageren op hun naam, dan hoef je alleen maar even te roepen.
In het studentenhuis hoorden we de kat na 3jr nog niet zonder belletje, hij kon echt geruisloos lopenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef loecje het volgende:
over een paar weken heb je geen belletje meer nodig om te horen waar ze zijn
dan weet je door andere geluidjes en door ervaring vaak wel waar ze zijn is mijn ervaring.
nog makkelijk is wanneer ze reageren op hun naam, dan hoef je alleen maar even te roepen.
Je hebt speciale katten bandjes. Die schieten open als ze ergens achter blijven hangen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het zijn binnenkatten, ze mogen van ons niet naar buiten.
Dan nog kunnen ze vast blijven haken ergens.
Zullen daar eens naar gaan kijken. We vinden het belletje wel prettig om te horen waar ze zijn.
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vandaag Senna opgehaald. Hij ligt nu achter me te slapen.
[ afbeelding ]
Het lange wachten is voorbij!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb straks zo'n rode theemuts, als hij veel eet. Mooi beestje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:51 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier is onze baby. Fox, sinds vandaag een week bij ons. Brits Korthaar knuffelkater.
Hij kroelt, spint, is vrolijk, goedgekeurd door de DA en nu 13 weken.
Hij heeft al bewezen de nieuwe keukenkater te zijn, lust alles en vreet tegen de klippen op.
De integratie met de honden en katten gaat van een leien dakje!![]()
![]()
Haha, dat was m'n manquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:21 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Falkor heeft een spook gezien haha.
En daar ben ik heel gelukkig omquote:
O, wat een liefjequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:47 schreef loecje het volgende:
het lijkt wel kittentijd
ons nieuwe meisje
[ afbeelding ]
ik heb nog niet heel veel foto's want ze is nog behoorlijk bang.
ja echt welquote:
Wat fijn dat ze al meteen goed met je andere kat kanquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:31 schreef loecje het volgende:
[..]
ja echt wel
ze was heel bang in het asiel maar komt hier langzaam tot rust. of naja rust, door de kamer heen rennen en spelen kan ze als de beste. onze andere kat vind ze ook heel lief, maar mensen zijn nog eng. toch durft ze elke dag een beetje meer dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
Wat een mooie Rus!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben sinds gister gezinsuitbreiding.
[ afbeelding ]
Minoes
[ afbeelding ]
en Kitty.
2 poesjes van 10w oud
wat een schatjesquote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben sinds gister gezinsuitbreiding.
[ afbeelding ]
Minoes
[ afbeelding ]
en Kitty.
2 poesjes van 10w oud
zeker een mooie meidquote:Op maandag 11 november 2013 12:09 schreef purplenarcis het volgende:
Wat een mooie foto's weer!!
Hier mijn mooie meisje ook weer eens:
[ afbeelding ]
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:42 schreef Skaai het volgende:
Lekker crashen op mijn vers opgemaakte bed
[ afbeelding ]
Wat een grappige vlekjes onder de neus heeft de bovenste!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:08 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zusterliefde
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:08 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zusterliefde
snorretjequote:Op woensdag 13 november 2013 09:35 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Wat een grappige vlekjes onder de neus heeft de bovenste!
Shironeko kleurschema!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef pl4kkie het volgende:
Ons kleintje lust wel een slokje![]()
[ afbeelding ]
Nu ligt hij lekker te pitten bij een warme verwarming
[ afbeelding ]
Ik moest op je link klikken om te begrijpen wat je bedoeldequote:
Wat een leukertquote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Nieuwe kat die luistert naar de naam Flynn, 3 maanden oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hij nog niet echt op je schoot komt snurken
wow wat een mooierd!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar te hopen dat hij niet wakker wordt met een kater, na dat gezuipquote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef pl4kkie het volgende:
Ons kleintje lust wel een slokje![]()
[ afbeelding ]
Nu ligt hij lekker te pitten bij een warme verwarming
[ afbeelding ]
Ja dat doet deze ook...hij is nog veel te nieuwsgierig ook. Bij het minste lawaai dat hij hoort, voert hij recht tegen 100 km/hquote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat een leukert![]()
Op schoot slapen doet die van ons ook niet. Is hij veelste onrustig voor. Het liefst kruipt hij lekker tegen je aan om te slapen.
Die lijkt echt als 2 druppels water op die van ons toen die nog zo klein wasquote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hero is echt een mooie kat.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef Dragonberry het volgende:
Zwarte katten![]()
Mijn dag met de katten:
[ afbeelding ]
Hero 'helpt' met de was opbouwen
[ afbeelding ]
Andere pluizebol 'kijkt mee' met Dr Who
![]()
Jij hebt mijn kat gekloond?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:01 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Die lijkt echt als 2 druppels water op die van ons toen die nog zo klein was
Ze groeien het eerste jaar trouwens echt snel. Recente foto van Duvel, nu alweer 8 maanden:
[ afbeelding ]
Aaaaw kijk die oortjes en dat snoetjequote:Op donderdag 14 november 2013 19:25 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Kitty gaat op ontdekkingstocht in de douche..
Mijn kitten kanjerquote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef Dragonberry het volgende:
Zwarte katten![]()
Mijn dag met de katten:
[ afbeelding ]
Hero 'helpt' met de was opbouwen
[ afbeelding ]
Andere pluizebol 'kijkt mee' met Dr Who
![]()
Nou terecht, ik ook. Ongelooflijk hoe een katertje met zijn verleden bij ons gewoon weer opnieuw begon, wat mensen hem ook aan hadden gedaan. Zelden zo'n in en in lieve kat meegemaakt, die vol passie speelt, knuffelt, eet en slaapt. De volledige overgave! Bijzonder als je je bedenkt dat hij vervuild en verwaarloosd bij het asiel binnenkwam op vierjarige leeftijd. Hij zag eruit 'als een zieke rat', zeiden ze.quote:
Een geweldig katje. Je ziet hem ook intens genieten op sommige foto'squote:Op vrijdag 15 november 2013 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja hij is echt een gelukkig ventje.
En hij wordt ook wel steeds ietsje knapper omdat zijn vacht mooi zacht en pluizig wordt.
oeps!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gordijnen zijn nog te lang, maar deze dame vind het een prima slaapplek volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Die laatste fotoquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou terecht, ik ook. Ongelooflijk hoe een katertje met zijn verleden bij ons gewoon weer opnieuw begon, wat mensen hem ook aan hadden gedaan. Zelden zo'n in en in lieve kat meegemaakt, die vol passie speelt, knuffelt, eet en slaapt. De volledige overgave! Bijzonder als je je bedenkt dat hij vervuild en verwaarloosd bij het asiel binnenkwam op vierjarige leeftijd. Hij zag eruit 'als een zieke rat', zeiden ze.
En nu is het zo'n proper, ijdel, lief knorrepotje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste kat lijkt echt sprekend op onze katquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gordijnen zijn nog te lang, maar deze dame vind het een prima slaapplek volgens mij![]()
[ afbeelding ]
dat zijn ze welquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn katten zijn niet zo knap als de meeste hier
Niets meer aan doen dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is zeer mooiquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:23 schreef senesta het volgende:
Mijn dametje ook maar weer eens
[ link | afbeelding ]
En mijn schaduw Dodge, waar ik ga gaat Dodge![]()
[ link | afbeelding ]
Maar hij laat wel duidelijk merken wat hij van het poseren vind![]()
[ link | afbeelding ]
Niet zo knap zegt ze dan. Hij is prachtig! Hij ligt ook grappig in zijn mandje met die pootjes erover heen. Doet die van mij ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn katten zijn niet zo knap als de meeste hier, maar ik ben zo dol op ze. Straatschoffies die zich zó knap aanpassen aan het huiselijke leven!
Hier Dirkje. Echte levensgenieter na een paar moeilijke jaren in zijn leventje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 2 druppels water gesproken:quote:Op donderdag 14 november 2013 13:01 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Die lijkt echt als 2 druppels water op die van ons toen die nog zo klein was
Ze groeien het eerste jaar trouwens echt snel. Recente foto van Duvel, nu alweer 8 maanden:
[ afbeelding ]
Deze kat, dat lichtquote:
Wat is dit voor kattebeest? Kortharig?quote:Op maandag 11 november 2013 10:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Goede morgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Senna is een kortharige blauwe rus, je hebt ook een langharige variant die nebelung word genoemd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is dit voor kattebeest? Kortharig?
leuk zeg maar je gaat de poezel toch echt niet opsturen hé?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verzendkosten laag houden? Geen probleem... ik ga wel in de kleinste doos....![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:51 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier is onze baby. Fox, sinds vandaag een week bij ons. Brits Korthaar knuffelkater.
Hij kroelt, spint, is vrolijk, goedgekeurd door de DA en nu 13 weken.
Hij heeft al bewezen de nieuwe keukenkater te zijn, lust alles en vreet tegen de klippen op.
De integratie met de honden en katten gaat van een leien dakje!![]()
![]()
mooie poezebeestenquote:Op
zaterdag 9 november 2013 07:20 schreef OzBunyip het volgende:
Dit is Falkor, onze Maine Coon. We hebben hem vandaag uitgekozen, het was nog lastig kiezen tussen hem en zijn 10 (half)zusjes en (half)broertjes! Over 10 weken mag hij mee naar huis, dan heeft hij alle vaccinaties gehadCan't wait!
Maine Coons zijn lastig te vinden waar wij wonen, we moesten ruim een uur rijden naar de fokster, maar dit schatje is het meer dan waard![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |