wat een leukerd!quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij/Zij is toch niet toevallig familie van:
Ook zo heerlijk voldaan en liggend op de grond.![]()
dat beweegt en katten vinden dat wel heel leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een leukerd!
Ik had er vanmorgen een in mijn oor hangen.. oorbellen zijn blijkbaar erg interessant..
[ afbeelding ]
en zo groot zijn ze niet eensquote:Op maandag 25 november 2013 15:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat beweegt en katten vinden dat wel heel leuk.
quote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Iwanius het volgende:
Ook zo heerlijk voldaan en liggend op de grond.![]()
die is leuk. ik krijg meestal een pets van Frasier als ik hem zit te plagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef borisz het volgende:
Zit je op de PC te tikken.... En krijg je opeens een poot naar je toe.
[ afbeelding ]
herkenbaar ditquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef borisz het volgende:
Zit je op de PC te tikken.... En krijg je opeens een poot naar je toe.
[ afbeelding ]
jeps, onze ouwe damequote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heet ie wabbes?![]()
zoja, vette naam!!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef Pagan het volgende:
Daimoon, een opvangkitten van Oognip, is mooi opgedroogd.
[ link | afbeelding ]
wat een scheetjesquote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef cobain1994 het volgende:
Nog zo onschuldig
[ afbeelding ]
Zo aktief
[ afbeelding ]
Zo aardig
[ afbeelding ]
Zo fijn dat ze alles mogen..(bijna)
[ afbeelding ]
Ben wel blij met m'n mannetjes..
quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef cobain1994 het volgende:
Nog zo onschuldig
[ afbeelding ]
Zo aktief
[ afbeelding ]
Zo aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet mij erg denken aan dit bekend beeld. Die gelaten uitdrukking op het dier.quote:
Katten, ze zijn niet een klein beetje eigenwijsquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Waarom zou ik in dat fijne mandje gaan zitten, als ik ook lekker oncomfortabel direct op de verwarming kan zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef cobain1994 het volgende:
Nog zo onschuldig
[ afbeelding ]
Zo aktief
[ afbeelding ]
Zo aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wabbes is een relaxte ouwe dame, soort van origamikat, je kunt echt alles met haar doen, volgens mij kun je haar aan d'r oren aan een waslijn ophangen en dan knort ze nogquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doet mij erg denken aan dit bekend beeld. Die gelaten uitdrukking op het dier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |