SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoax!quote:
TR gemachtquote:
Maar ik had wel de lapo met een normale postquote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Nizno het volgende:
[Upd] Bossche juf stuurt geile sms'jes
[..]
TR gemacht
en dan niet oplaadbare zeker?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef essnhills het volgende:
Het is trouwens een oplader voor batterijen. Zou dat betekenen dat zometeen eindelijk de batterijen komen?
echt niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik had wel de lapo met een normale post
Eerst een rugzak om al je batterijen mee te kunnen nemenquote:
Wellesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt niet.
en ja ik ga zo wiiiiiiiiien
net mn harde schijf gevuld met nieuwe spelletjes dus ik kan weer los
Is goedquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef gianni61 het volgende:
met deze rugzak durf ik wel even de werkplaats in de te gaan
Ess, als er kussen langskomen: koop ze voor me
Die kussens komen vast wel 10x langs hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef gianni61 het volgende:
met deze rugzak durf ik wel even de werkplaats in de te gaan
Ess, als er kussen langskomen: koop ze voor me
echniequote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welles
Het is al heul lang terug dat ik heb gewiid
Alleen tot nu toe nog nietquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kussens komen vast wel 10x langs hoor
Nee alleen die dekbedden... kan me wel herinneren dat ze vorige keer pas op het eind opeens een paar keer langskwamen.quote:
Vetquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
echnie
en voor mij was het ook heul lang geleden tot ik stuurtjes heb gekocht en nu helemaal into mario kart ben
Welnee, hoe kom je daarbij?quote:
ome henkquote:
Ik zie jouw naam continu voorbij komen dus het leek me een logische associatiequote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vet
[..]
Welnee, hoe kom je daarbij?
Heb je de andersom ook gelezen toevallig?quote:
valt mee, al mag er wel wat af.quote:
Beweer je hier nou dat ik in GRTD ook alleen maar loop te baggerenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam continu voorbij komen dus het leek me een logische associatie
Whatquote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je de andersom ook gelezen toevallig?![]()
Dan moet je even actief gaan sturenquote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beweer je hier nou dat ik in GRTD ook alleen maar loop te baggeren
Eerder vanmorgen zei iemand iets met stuurt en toen postte ik iets als 'ik las stuartquote:
nou ik kan ook heel goed snowboarden op de winter OSquote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je even actief gaan sturen
Elk jaar dan gaan we lekker met z'n allen gezellig naar de camping toehoeeequote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ome henk
hoe ging die verkrachte versie van jantje eigenlijk ook alweer?
quote:
Nee, heb ik niet mee gekregenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerder vanmorgen zei iemand iets met stuurt en toen postte ik iets als 'ik las stuart![]()
'
![]()
Alsof je dat vol weet te houdenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou goed, ik blijf daar wel weg dan
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik kan ook heel goed snowboarden op de winter OS
vandaag en morgen moet wel redelijk lukkenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef Melleyn het volgende:
Elk jaar dan gaan we lekker met z'n allen gezellig naar de camping
"Eerder vanmorgen"quote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerder vanmorgen zei iemand iets met stuurt en toen postte ik iets als 'ik las stuart![]()
'
![]()
ook leuk idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ging voorheen frisbeegolfen op de wii
Daarna kun je ook wegblijvenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
vandaag en morgen moet wel redelijk lukken
Ja nou was toch eerder?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
"Eerder vanmorgen"
Lees 20 min geleden
Is goedquote:
Ohquote:
Pffff, dat zal NOOIT gebeuren!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is goedIk wacht wel tot jullie me komen smeken
Komt mooi uit, ik zit even te eten nuquote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:
Die lillike tas schiet ook niet op
Jawel hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pffff, dat zal NOOIT gebeuren!
Heb je trouwens niets te doen vandaag![]()
Misschien moeten ze even een tosti-ijzer doenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt mooi uit, ik zit even te eten nu
Jaaa! Dan smaakt het nog beter met Spongebob op je broodje.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even een tosti-ijzer doen
Veel plezier in engelandquote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
Deze belangrijke meneer gaat weer wat doen
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
jaaaa die willik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaaa! Dan smaakt het nog beter met Spongebob op je broodje.
Ik heb wel een keer een uur met m'n moeder aan de telefoon gehangen want die was online een fotoboek aan het maken. M'n vader en broers waren voetbal aan het kijken en ik was aan de andere kant van het land. Dus belde ze mij maar op om haar er door heen te lopenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
Mijn moeder is helemaal gelukkig; ik heb haar geholpen een word-document op te slaan en als bijlage bij een email te verzenden
STRUGGLES
Kort maar krachtigquote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaaa! Dan smaakt het nog beter met Spongebob op je broodje.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef Melleyn het volgende:
Misschien was m'n lunchkeuze toch niet zo'n goeie met maagpijn enzulks
Oe dat klinkt goed. Met pesto heb ik nog nooit geprobeerd. Goeie tip.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had laatst op m'n werk een afbakpistoletje, en die had ik belegd met ham, kaas en pesto en dat in de oven afgebakken![]()
!
Maar dan gaan m'n handen zo meurenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Je had beter mandarijntjes kunnen eten
Ik zeg: 'dan moet je word even open laten staan, dus niet wegklikken voor je zeker weet dat het goed is.'quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een uur met m'n moeder aan de telefoon gehangen want die was online een fotoboek aan het maken. M'n vader en broers waren voetbal aan het kijken en ik was aan de andere kant van het land. Dus belde ze mij maar op om haar er door heen te lopen![]()
Standaard hier, elke keer weer als mijn moeder een bijlage wil doorsturen. Hoe moet dat.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
Mijn moeder is helemaal gelukkig; ik heb haar geholpen een word-document op te slaan en als bijlage bij een email te verzenden
STRUGGLES
Ik maak altijd lunchen voor de hele weekquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Uccie het volgende:
Is dit eigenlijk een 1-daagse of 2-daagse lunch.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maak altijd lunchen voor de hele week
Was zeker goed te doen jaquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat klinkt goed. Met pesto heb ik nog nooit geprobeerd. Goeie tip.
dat had ze eerst gedaan maar dat lukte niet en toen moest ik helpenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Standaard hier, elke keer weer als mijn moeder een bijlage wil doorsturen. Hoe moet dat.
Of dan bewerkt ze een bijlage en probeert ze die gewoon zo te beantwoordne.
Ach, je bent toch al ziekquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan gaan m'n handen zo meuren
Met mozarella, pesto en tomaat vind ikook wel lekker...ik denk dat ik weet waarom ik lunch typte.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was zeker goed te doen ja
De rest van m'n collega's vonden het ook wel een goed ideeiedereen daarna aan een verse afbaktosti met pesto
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]ik bedoelde hunt....waarom ik lunche typte????
Ik kan niet goed tegen tomaatquote:Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met mozarella, pesto en tomaat vind ikook wel lekker...ik denk dat ik weet waarom ik lunch typte.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Vanwege mijn briljante TT natuurlijk
Ohja..dat zei je vanochtend alquote:
Mijn moeder heeft nog een oude nokia. En dan smst ze zonder woordenboek natuurlijk 'Oeh, nu staat het woordenboek weer aan. Hoe doe je dat uit?' Of als ik iemand evenv oor haar moet smsen 'niet op woordenboek zetten hoor! Dan kan ik hetniet meer'quote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef -0- het volgende:
Mijn moeder heeft sinds 2 weken een smartphone.
Drama's![]()
Maar nu heeft ze candy crush ontdekt. Eigenlijk nog erger maar ze is er tenminste druk mee en weet hoe dat werkt.
Ja en je krijgt hem nog gratis ookquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Vleuvert het volgende:
Werkt dat script van userscripts? Bij box
quote:
Nee, want extra beveiliging van vlakje klikkenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Vleuvert het volgende:
Werkt dat script van userscripts? Bij box
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog een oude nokia. En dan smst ze zonder woordenboek natuurlijk 'Oeh, nu staat het woordenboek weer aan. Hoe doe je dat uit?' Of als ik iemand evenv oor haar moet smsen 'niet op woordenboek zetten hoor! Dan kan ik hetniet meer'
We moeten die ook maar opnemen in het vragen lijstjequote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja en je krijgt hem nog gratis ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Herkenbaar, ditquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog een oude nokia. En dan smst ze zonder woordenboek natuurlijk 'Oeh, nu staat het woordenboek weer aan. Hoe doe je dat uit?' Of als ik iemand evenv oor haar moet smsen 'niet op woordenboek zetten hoor! Dan kan ik hetniet meer'
Watquote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef Nizno het volgende:
mijn moeder stuurde in het begin met haar mobieltje steeds mijn mobiele nummer ipv de tekst in een sms. Ben er nooit achter gekomen hoe ze het deed. Maar ik belde dan maar gewoon terug
Misschien was dat ook wel haar bedoelingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef Nizno het volgende:
mijn moeder stuurde in het begin met haar mobieltje steeds mijn mobiele nummer ipv de tekst in een sms. Ben er nooit achter gekomen hoe ze het deed. Maar ik belde dan maar gewoon terug
Mijn moeder heeft sinds mei een ipad, dat ging wonderbaarlijk fantastisch....en toen zette ik er ios7 opquote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Herkenbaar, dit
Ik vraag altijd of zij nieuw papier in de printer wil doen, dan voelt ze zich helemaal technisch en alles![]()
/confession bear.
Mijn moeder stuurde altijd:quote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Mijn oma heeft ook een telefoon en die kan ook smsen.
Dat is ook het enige wat ze ermee kan trouwens.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
Kent iemand dat plaatje van iemands vader op facebook die wil weten waar je ingrediënten voor een bepaald gerecht kunt vinden? Dat ie dat meerdere keren intypt en zijn zoon reageert van 'Dit is niet google!" en dan uiteindelijk zelf maar even googled en dat op facebook anwoord?
Toen mijn opa nog leefde kreeg ik altijd hele rare voicemails, blijkbaar sprak die in voor de piepquote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn moeder stuurde altijd:
Ja is goed.
Zie je vanavond.
Vergeet je rudndsnfkdndnnc
Djdndsudnseso
Ssdmsd
Was ze verstrikt geraakt in T9
Mijn moeder stuurt altijd iets als 'oke tot later' als bevestiging op een smsje van mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja is goed.
Zie je vanavond.
Djdndsudnseso
Ssdmsd
Die jaquote:
Mijn opa's en oma's waren voor de euro al overleden, terwijl ik nog niet eens zo oud ben.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen mijn opa nog leefde kreeg ik altijd hele rare voicemails, blijkbaar sprak die in voor de piepmaar aangezien alleen maar vroeg of ik wilde terugbellen, werkte het wel.
Mijn vader kan helemaal niet sms'en.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
Mijn moeder stuurt altijd iets als 'oke tot later' als bevestiging op een smsje van mij.
Mijn vader stuurt 'ok', 'o' of soms zelfs lege smsjes als bevestiging dat hij mijn smsje heeft gelezen
Ik gebruik sinds kort ook af en toe een Smartphone en Whatsappquote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja is goed.
Zie je vanavond.
Djdndsudnseso
Ssdmsd
Het is heel stom maar ik heb geen gereedschap (behalve wat schroevendraaiers en een tang) want als er moet gebeuren doet m'n vader dat en die heeft allesquote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
deze zou ik kopen als ik geld te veel had deze maand
en hoe oud is u?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort ook af en toe een Smartphone en WhatsappMaar dat typen op die telefoon vind ik echt kut. daarom heb ik dit gedownload, echt superhandig: wifi keyboard.
Tot zover mijn tip van de dag
takelautooooooquote:
Beter een vader die kan klussen dan een die kan sms'enquote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef essnhills het volgende:
Het is heel stom maar ik heb geen gereedschap (behalve wat schroevendraaiers en een tang) want als er moet gebeuren doet m'n vader dat en die heeft alles
Mijn oma ook hoor, mijn opa in 2007, die heeft zelfs nog een mobiel gehad.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn opa's en oma's waren voor de euro al overleden, terwijl ik nog niet eens zo oud ben.
das jong.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
U is zo oud als je moeder zeg maar
ik heb geen smartphonequote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort ook af en toe een Smartphone en WhatsappMaar dat typen op die telefoon vind ik echt kut. daarom heb ik dit gedownload, echt superhandig: wifi keyboard.
Tot zover mijn tip van de dag
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oma ook hoor, mijn opa in 2007, die heeft zelfs nog een mobiel gehad.
En ik ben ook niet zo heel erg oud, vind ik zelf dan...behalve op sommige ochtenden.
Zeker handigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef -0- het volgende:
[..]
Beter een vader die kan klussen dan een die kan sms'en
1 opa in 93, 1 in 2010 en de beide oma's leven nog.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oma ook hoor, mijn opa in 2007, die heeft zelfs nog een mobiel gehad.
En ik ben ook niet zo heel erg oud, vind ik zelf dan...behalve op sommige ochtenden.
Oh daar had mijn moeder een systeem voor, ze liet het keukenlicht aan, en als ik dan thuiskwam deed ik dat uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
M'n vader heeft me ook wel eens om 3 uur 's nachts wakker gebeld. Ze hebben de telefoon naast hun bed staan. Ik was uit (ik was 16 ofzo) en ik was om half 1 thuis gekomen, maar ik had heel zachtjes gedaan dus ze hadden me niet horen binnenkomen. M'n vader kon niet slapen maar net die paar minuten dat ik nodig had om binnen te komen was hij in slaap gevallenDus die belde me op 'Waar ben jij? ' "Ehm nou wat dacht je van in bed?' "Oh
'
33 lentes jongquote:
dat deden ze bij ons ook idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh daar had mijn moeder een systeem voor, ze liet het keukenlicht aan, en als ik dan thuiskwam deed ik dat uit.
Dat kunnen ze niet zien vanuit de slaapkamerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh daar had mijn moeder een systeem voor, ze liet het keukenlicht aan, en als ik dan thuiskwam deed ik dat uit.
1 tip, ga niet meer skippyballen.quote:
Wij hadden zo'n plastic ding met alle kleuren van de regenboog enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef -0- het volgende:
Zo'n knikkerbaan. Stiekem is dat best wel vet, jeugdsentiment en zulks.
Op die telefoon zit ik steeds misquote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
das jong.
mijn moeder kan wel normaal typen.
ze heeft ook een iPad
Nou mijn opa vond het wel leuk, gadgets, was ook eerder met een videorecorder en videocamera dan wij. Alleen computers is hij nooit aan begonnen. Mijn andere opa trouwens wel, foto's bewerken en alles. Beide oma's vonden hun gasfornuis interessanter!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 opa in 93, 1 in 2010 en de beide oma's leven nog.
zonder sms smartphone en meer van die hightec
Oh bedankt, ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 tip, ga niet meer skippyballen.
op mn 30e mn pols mee gebroken. blijkt niet meer te kunnen na je 30e
Ohja, enig kind dus dat probleem had ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat deden ze bij ons ook idd.
Tot ik eerder thuis was dan zus en de lampen uit deed en ma in de stress zat toen er weer aan de deur werd gerommeld (was het zus)
Haai Xeorquote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet zien vanuit de slaapkamermij bellen kan wel zonder uit bed te moeten
![]()
Als je naar de badkamer gaat kom je langs hun kamer, maar ik was zo zachtjes![]()
Daarna nooit meer zo zachtjes geweestn atuurlijk
Zulke jaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n plastic ding met alle kleuren van de regenboog enzo![]()
Ja graagquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai XeorKnikkerbaan nodig als ontspanning?
Succesquote:Op donderdag 7 november 2013 13:14 schreef Ceviche het volgende:
Maar ik ga naar school,toetsweek en alles.
Tot vanavond denk ik
doeiiiiquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
zo en nu ga ik wiiiiiiien
Dat is anders best een leuke leeftijd, zou best wel weer 20 willen zijn......bij voorkeur met de kennis van nu, dat zou een hoop ellende besparen.quote:
Ja ik ken ook de verhalen dat m'n opa in de kroeg stond om m'n moeder opt e halenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]ja zoals mijn oma die vertelde dat mijn oom ooit zo dronken thuis kwam dat hij 4 vazen omver gelopen had.
Succes!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:14 schreef Ceviche het volgende:
Tot vanavond denk ik
Ik 22, trouwen?quote:
Ja diequote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:14 schreef Ceviche het volgende:
Tot vanavond denk ik
Nou ben wel aangekomen maar zo erg is het nog niet hoor!quote:
Ja je bent nu te laatquote:
Ik ben 23quote:
Lijkt me wel makkelijk. Kan je gewoon naar je werk rollenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ben wel aangekomen maar zo erg is het nog niet hoor!
Dat zei mijn ex ook altijd als ik naakt de kamer instapte.quote:
Heb je ook geen auto meer nodig enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lijkt me wel makkelijk. Kan je gewoon naar je werk rollen
Tot ik 4 hoog de trap op moet...oh wacht kan natuurlijk de lift inrollenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lijkt me wel makkelijk. Kan je gewoon naar je werk rollen
Hebben wij dezelfde ex?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook altijd als ik naakt de kamer instapte.
woohoo ik hoor er ook bijquote:
Denk wel dat je wegenbelasting moet betalenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je ook geen auto meer nodig enzo
Ja, 2 boxenquote:
Alleen dan een ander vorm van wegenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Denk wel dat je wegenbelasting moet betalen
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen dan een ander vorm van wegen
Geen idee meer, Melleyn heeft een lijstjequote:
huhuhuquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook altijd als ik naakt de kamer instapte.
quote:
Ja maar van vannacht wel toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Melleyn het volgende:
Ja ik heb geen lijstje van de vorige keer hoor
Redder in de nood edmanquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef EDMAN- het volgende:
doe ik allemaal voor ons hoor, voor de volgende aanbieding
dat jaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
Meh, kwam weer tot het 2e scherm en toen not allowed/bad gateway/database connection error alles
oldiequote:
Ik heb nog 1 pagina die nog aan het laden is maar ik denk het nietquote:
quote:
quote:
Alsof ze bestaan joh, is allemaal een HOAX zeg ik jequote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef Melleyn het volgende:
Maar zo'n box is toch zonde van je geld? Je weet toch niet wat er in zit
Awwwquote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef EDMAN- het volgende:
So surreal had bijna de go pro overigens, maar was zn ibood wachtwoord kwijt
Gewoon lokkertjes van ibood, oplichters zijn het! Ik ga radar inschakelenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof ze bestaan joh, is allemaal een HOAX zeg ik je
Twee boxenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef Xeor het volgende:
Misschien val ik in herhaling maar heeft iemand al wat gekocht?
Ja zeg, ik koop NOOIT MEER wat bij ibood. Kom op zeg, geef iedereen eens een kans ipv allemaal mensen met apparatuur en scriptjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Gewoon lokkertjes van ibood, oplichters zijn het! Ik ga radar inschakelen
Ja, 2 boxenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef Xeor het volgende:
Misschien val ik in herhaling maar heeft iemand al wat gekocht?
Pittige dame.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, ik koop NOOIT MEER wat bij ibood. Kom op zeg, geef iedereen eens een kans ipv allemaal mensen met apparatuur en scriptjes.
En willen ze nou dingen verkopen of niet? Doe gewoon eens wat meer boxen per keer.
Oh ik dacht dat het de bedoeling was om in herhaling te vallenquote:
Vorige keer dat ding wat er in zat (mediaplayer of whatever) voor 540 euro verkocht hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef EDMAN- het volgende:
En dan heb je een box, en dan moet je die troep nog zien kwijt te raken
het is net storage wars
Doe eens normaal!!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het de bedoeling was om in herhaling te vallen
Zekerquote:
dat je vriend jouw oortjes harder en zachter kan doen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef essnhills het volgende:
Wat houdt zo'n afstandsbediening in bij van die oortjes?
quote:
Ik zou er bijna rooie oortjes van krijgenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat je vriend jouw oortjes harder en zachter kan doen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
En er zat nog een router ding in, die verkocht voor 30 euro ofzo geloof ik, en nog een toetsenbord met zeepatroon, die hebben we weggegeven op een studentenfeestje 'Ja hoi leuk da tik ook mocht komen hier heb je een tof cadeau'
rooie oortjesquote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou er bijna rooie oortjes van krijgen
wil je mn rooie oortjes lezen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou er bijna rooie oortjes van krijgen
Ik heb er al heel veel gelezenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er al heel veel gelezenM'n vriend heeft zo'n verzameling
Rooie oortjes is tofquote:
welke?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
maar nou weet ik nog steeds niet wat ik me moet voorstellen bij die afstandsbediening
Gewoon zo'n verdikking aan het snoer waar volume- en/of play/pause knopjes op zittenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
maar nou weet ik nog steeds niet wat ik me moet voorstellen bij die afstandsbediening
harder en zachter zettenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
Van die oortjesquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Gewoon zo'n verdikking aan het snoer waar volume- en/of play/pause knopjes op zitten
Ohquote:
Ja leuk voor over als ik geld hebquote:
Oh je bedoelt die dingen die vorige hunt 16 keer voorbij kwamen van 200 naar 5 euro ofzo?quote:
Ik ben zelf de keukenmachine, met doosquote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al een keukenmachine, met doos.
Ja klopt inderdaad essjequote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die dingen die vorige hunt 16 keer voorbij kwamen van 200 naar 5 euro ofzo?
Goed dat je de grap door had.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zelf de keukenmachine, met doos
Heb je mijn messenset ook op je lisjtje stij?quote:
Slaap tekort?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je mijn messenset ook op je lisjtje stij?
Jupquote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je mijn messenset ook op je lisjtje stij?
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je de grap door had.
Zullen we het daar maar op gooienquote:
Da's niet handigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef So_Surreal het volgende:
Die GoPro + gemist omdat ik mijn password niet wist
prutser!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef So_Surreal het volgende:
Is gelukkig pas 3 keer geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef So_Surreal het volgende:
quote:
Ik kan beter koken dan m'n vriendinquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]ik dacht ik leg hem nog even uit.
Ik heb nog een staafmixer voor jequote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef summer2bird het volgende:
Ik hoop dat er ook een staafmixer komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |