SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCWir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
wauw!! en wat kost dat?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nouja het ging best goed totdat jij kwam..
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
Meteen een PM van essnhills
'jij bent ja'
feel the pressure
EN RAP EEN BEETJEquote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
'jij bent ja'
feel the pressure
TR gemacht, DM publicerenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
'jij bent ja'
feel the pressure
slomequote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssie_en_adriaan.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dit is em denk ik (geen geluid @ kantoor)
je hebt ze van 50 en 100 geloof ik? maar zijn binnen 3 seconden weg. Hier doet men het allemaal om.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef Nizno het volgende:
dat duurde lang!!
[..]
wauw!! en wat kost dat?
Dat mag niet. TR für dich.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
'jij bent ja'
feel the pressure
meen je dat echt????quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
je hebt ze van 50 en 100 geloof ik? maar zijn binnen 3 seconden weg. Hier doet men het allemaal om.
HOAX! Die boxen zijn lokkertjesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
je hebt ze van 50 en 100 geloof ik? maar zijn binnen 3 seconden weg. Hier doet men het allemaal om.
Goeie trollquote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef Nizno het volgende:
dat duurde lang!!
[..]
wauw!! en wat kost dat?
Het was DMquote:
Ik ga er eens voor zittenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ssie_en_adriaan.html
Ik heb hier zo hard om gelachen
hij deed t primaquote:
aaaahja die ken ik nog welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ssie_en_adriaan.html
Ik heb hier zo hard om gelachen
DM is wat ik jou stuurde, PM is iets soorgelijks maar dan anders en TR is een melding bij de mods dat je iets doet wat niet mag, in dit geval een DM openbarenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef EDMAN- het volgende:
PM DM TR? explain please. Ben een oude rot. Ik was online toen LOL werd uitgevonden, daar ben ik ook meteen gestopt
Jammer, juist Lol kan ik goed uitleggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef EDMAN- het volgende:
PM DM TR? explain please. Ben een oude rot. Ik was online toen LOL werd uitgevonden, daar ben ik ook meteen gestopt
Grapje van vannachtquote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik twijfelde al, dit kan toch niet
Thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
DM is wat ik jou stuurde, PM is iets soorgelijks maar dan anders en TR is een melding bij de mods dat je iets doet wat niet mag, in dit geval een DM openbaren
uhuh sure schat hier klets je jezelf niet meer uit!!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik twijfelde al, dit kan toch niet
Bruin en rechthoekigquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh sure schat hier klets je jezelf niet meer uit!!
Ja die kadhaffi of whateverquote:
gafferquote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer, juist Lol kan ik goed uitleggen.
en je eet je pizza het liefst warm?quote:
Ja jammer we weten niet meer hoe die heetquote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
Oh we moeten die gast DM'en
kadheffie ofzo
quote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en je eet je pizza het liefst warm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
is geen vereiste. koude ontbijt pizzaquote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en je eet je pizza het liefst warm?
Ja, te ingewikkeldquote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja jammer we weten niet meer hoe die heet
Begrijpt hij vast wel als we het hem uitleggen
heuj!!quote:
Enigste wat ik ooit gekocht heb bij ibood en ook met de hunt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
oew ik wil een 2.1 set
maar niet voor 200 euro
Lees het stukje 'het liefst' nog eensquote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is geen veriste. koude ontbijt pizza
Oh, jammerquote:Op donderdag 7 november 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
Die box kwam altijd als ik ging eten, dus ik ga niet eten
je was een te makkelijk doelwit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:08 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ze nemen me in de maling
klote trolls
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen net toen een collega iets aan me vroeg
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die wordt boos op ons
'Ja sorry we wisten niet meer hoe je heette'
Teveel dingen tegelijk, werk, collega's, telefoon, fok én de huntquote:
Ik moet houten hebbenquote:
Jamo 608 voor KolonelKhedaffiquote:Op donderdag 7 november 2013 12:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die wordt boos op ons
'Ja sorry we wisten niet meer hoe je heette'
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest lachen net toen een collega iets aan me vroeg
altijd goed als kerstcadeauquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef bambino het volgende:
Alle lieve dames zijn weer present zie ik![]()
Karina
Melleyn
Nizno
Ceviche
essnhills
We misten je alquote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef bambino het volgende:
Karina
Melleyn
Nizno
Ceviche
essnhills
Tuurlijkquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef bambino het volgende:
Karina
Melleyn
Nizno
Ceviche
essnhills
me 2.quote:
Jij hebt lopen sherlocken?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We misten je alIk heb zelfs bambino ondergoed enzo
Waarom sta ik onderaan?quote:
Niet eens zo'n slecht ideequote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
me 2.
gelukkig heb ik genoeg zegeltjes gespaard om er deze week 1 te halen
Save the best for lastquote:
Yup, bustedquote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We misten je alIk heb zelfs bambino ondergoed enzo
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Miniem het volgende:
snijplanken om op te snijden met een messenset ess.
Kopen dusss
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee ik heb daadwerkelijk een lijstje bijgehouden
Ohquote:
en toch kom je niet langs hequote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat doe ik weleens en dan krijg ik altijd resultaten uit grtd
Om het lekker verrassend te houden?quote:
Dat is een goeie vraagquote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef -0- het volgende:
Bij dit soort producten die 3 jaar geleden eens in de dagaanbieding langsgekomen zijn vraag ik me echt af.
Is dit nou gewoon nog steeds overtollige voorraad van toen?
Als iedereen in het lijstje het gaat vragen dan heb ik bij de 3e geen goed antwoord meerquote:
Ja en nooit langskomen hè?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat doe ik weleens en dan krijg ik altijd resultaten uit grtd
mijn joseph joseph keukengerei is trouwens wel echt ideaalquote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef -0- het volgende:
Bij dit soort producten die 3 jaar geleden eens in de dagaanbieding langsgekomen zijn vraag ik me echt af.
Is dit nou gewoon nog steeds overtollige voorraad van toen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Boefje! Koop jij nou maar die snijplankjes
quote:
wat heb je dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn joseph joseph keukengerei is trouwens wel echt ideaal
Ja de rest is wel tof jaquote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn joseph joseph keukengerei is trouwens wel echt ideaal
En eten. Vergeet het eten niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Soms wel
Ik vind de users echt tof daar maar het gaat nooit ergens over
Ja over tetten, fappen en huiswerk.
2 van de 3 zijn belangrijke onderwerpen hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Soms wel
Ja ho, en eten hè? Ik ben daarquote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Soms wel
Jij snapt hetquote:
huiswerk en tetten?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef bambino het volgende:
[..]
2 van de 3 zijn belangrijke onderwerpen hoor!
Zodat niemand ziet dat je met een oogmaskertje op loopt?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, eens proberen een Xenos bril te scoren.
Bijnaquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel honger trouwensNa de box eten. Hopelijk komt die dus niet om 3 uur of zo.
Huiswerk en fappen?quote:
aah zo, dat ziet er wel grappig uit ja. Daar hoort deze set toch nog bij?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze http://www.lil.nl/33526/k(...)jF0roCFQdY3godiEUAdw
Ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zodat niemand ziet dat je met een oogmaskertje op loopt?
Vanavond weer gratis pizzaquote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel honger trouwensNa de box eten. Hopelijk komt die dus niet om 3 uur of zo.
en je aanrecht blijft er schoon doorquote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
aah zo, dat ziet er wel grappig uit ja. Daar hoort deze set toch nog bij?
Hmm, zo had ik het niet eens bekekenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je aanrecht blijft er schoon door
neequote:
Begin dan in Januari mutsquote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nee
Ik ga ook altijd dieten in oktober, precies met verjaardagen, sinterklaas, kerst en oud en nieuw, en dan eet ik toch weer al die zooi en begin januari denk ik dan: ach nou heeft het toch geen zin meer.
BUT NOT THIS TIME
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nee
Ik ga ook altijd dieten in oktober, precies met verjaardagen, sinterklaas, kerst en oud en nieuw, en dan eet ik toch weer al die zooi en begin januari denk ik dan: ach nou heeft het toch geen zin meer.
BUT NOT THIS TIME
Had je dat vorige keer ook al niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef EDMAN- het volgende:
Ik moet vanmiddag trouwens naar een andere vestiging dus dat wordt ff geen ibood meer
Maar dan ben ik jarigquote:
Begin de dag na je verjaardagquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben altijd gemotiveerd in oktober
Ach, je bent iig al 8 kilo kwijtquote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben altijd gemotiveerd in oktober
Maar ik ben eind januari jarigquote:
Ja hoi, op 1dk moet je wezen http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:
Ik ben nog nooit zo ver gekomenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, je bent iig al 8 kilo kwijt
Als je straks alles er weer aan eet ben je nog steeds 8 kilo lichter dan anders
Oh was dat hetquote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook geen dieet nodig
Dan begin je gewoon 1 jan, en neem je op je verjaardag een snipperdagquote:Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben eind januari jarig
quote:
Ik ging gister uitjes snipperenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan begin je gewoon 1 jan, en neem je op je verjaardag een snipperdag
en danquote:Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoi, op 1dk moet je wezen http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Ja. van 5 tot half 10 ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog geslapen vannacht?
Hebben ze 's middags altijd een actie en dan kan je een gratis pizza winnenquote:
ah oke. maar de turk hier in het dorp doet niet aan thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 7 november 2013 12:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En dan thuisbezorgd.nl en zelf een pizza bestellen
Die duren lang he? Zou er hierna misschien een box komenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef EDMAN- het volgende:
die snijplanken beginnen me te irriteren
Je moet ze ook niet anaal inbrengenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef EDMAN- het volgende:
die snijplanken beginnen me te irriteren
Hoop et, de pauze even uitstellenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die duren lang he? Zou er hierna misschien een box komen
Ik breng alles wat ik koop eerst even anaal in hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet anaal inbrengen
Nu nog de kussensquote:
ga ik niet kopen, dan moet ik ook weer nieuwe slopen kopen omdat ik nu een kleinere hebquote:Op donderdag 7 november 2013 12:21 schreef essnhills het volgende:
Hmm op zich wel nice, maar wat ik al zei, ik heb nog een prima dekbed en ga die niet onnodig vervangen
Dat ja, een lamp of zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Melleyn het volgende:
D'r moet even iets kuts komen dan kan ik even lunch maken
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Miniem het volgende:
Ess als ik deze koop kruipen we er dan samen onder??
Oh m'n vriend heeft deze maat wel, die heeft dan ook een enorm bedquote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga ik niet kopen, dan moet ik ook weer nieuwe slopen kopen omdat ik nu een kleinere heb
Is het minder druk dan eerst? Of gewoon met een scriptje aan de gang geweest?quote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
gaan we dan weer dubbel slapen?
tweequote:
Ja, 2quote:
Serieusquote:
heeft die de komende maanden toch niks aanquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh m'n vriend heeft deze maat wel, die heeft dan ook een enorm bed
Niet alleen een enorm bed zekerquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh m'n vriend heeft deze maat wel, die heeft dan ook een enorm bed
Het is drukker dan ooit en ik ben sneller dan het licht scriptquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is het minder druk dan eerst? Of gewoon met een scriptje aan de gang geweest?
Daaromquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft die de komende maanden toch niks aan
Hij heeft ook enorme voeten jaquote:
quote:
Ik was even broodjes in de oven aan het doenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken waarop ik dit ook al weer gezegd had hoor![]()
Ik heb gister maïsbrood gekochtquote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was even broodjes in de oven aan het doen
Vorige keer is het me wel gelukt. En dat zonder script. Maar ze noemen ze nu weer gewoon 'box', dus een scriptje is ook prima toe te passen...quote:
Joh de hunt valt al 5 jaar tegen maar dat maakt het niet minder gezellig. Tis een soort lotgenotenclub hierquote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef Kenju het volgende:
Ik laat deze maar aan me voorbij gaan. Niets nodig, en de aanbiedingen die in aanmerking komen voor een leuke implusaankoop vallen ook tegen de laatste paar keren...
Gadver.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister maïsbrood gekocht
meedoen aan de hunt vanwege de aanbiedingenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef Kenju het volgende:
Ik laat deze maar aan me voorbij gaan. Niets nodig, en de aanbiedingen die in aanmerking komen voor een leuke implusaankoop vallen ook tegen de laatste paar keren...
je bent ook zo iemand die een compleet dekbed nodig heeft, ongeacht de grootte?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks aan een 2persoonsdekbed, ik moet 2 eenpersoonshebben
Broodquote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Ach, ik jat ze toch welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks aan een 2persoonsdekbed, ik moet 2 eenpersoonshebben
Ben ik niet met je eens. Een jaar of drie geleden, had je echt spul dat gewoon courant was en met een grotere korting dan normaal aangeboden werd...quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Joh de hunt valt al 5 jaar tegen maar dat maakt het niet minder gezellig. Tis een soort lotgenotenclub hier
Nee, want extra beveiliging, je moet op een vakje klikkenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vorige keer is het me wel gelukt. En dat zonder script. Maar ze noemen ze nu weer gewoon 'box', dus een scriptje is ook prima toe te passen...
ja ik heb een litsjumeaux. Dan heb je een tweepersoonsbed, maar toch allebei 1 bed. Slaapt veel relaxter. Niet dat het nu iets uitmaakt, ik slaap al lang weer alleenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent ook zo iemand die een compleet dekbed nodig heeft, ongeacht de grootte?
hahahaha!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik jat ze toch wel
Ik rol me altijd lekker op enzo
Een keer hebben we dat proberen op te lossen door met 2 dekens te gaan slapen (2 2 persoons) met als gevolg dat m'n vriend midden in de nacht alsnog wakker werd want koud en ik in 2 dekens lag gerold
![]()
Mijn kat slaapt bij mij op bedquote:Op donderdag 7 november 2013 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik jat ze toch wel
Een keer hebben we dat proberen op te lossen door met 2 dekens te gaan slapen (2 2 persoons) met als gevolg dat m'n vriend midden in de nacht alsnog wakker werd want koud en ik in 2 dekens lag gerold
![]()
Maak het eens uit met je vriend.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik jat ze toch wel
![]()
Ik las Stuartquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Melleyn het volgende:
Gofferdomme stuurt m'n vriend me een foto van z'n burgerkingmaal
Ohja dat doe ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hahahaha!
ik dacht dat het bij ons erg was
mijn vriendin wil altijd persé tegen mee aanliggen, maar dat is gewoon een oventje, erg vervelend
quote:
koop dan 10 dekbedden.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:26 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil minimaal iets kopen vandaag waar ik niets aan heb
ik zou mijn deken ook met niemand kunnen delen. vooral niet als ik gedronken hebquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik heb een litsjumeaux. Dan heb je een tweepersoonsbed, maar toch allebei 1 bed. Slaapt veel relaxter. Niet dat het nu iets uitmaakt, ik slaap al lang weer alleen
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoe kun je hier stuart in lezen?
Oh nvm
het was te proberen.quote:
Meh, is al wel vaker geprobeerd, maar neequote:
quote:
Srryquote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, is al wel vaker geprobeerd, maar nee![]()
Oh dat is wel goed om te wetenquote:
Ja een vaatwastablet hoor ik netquote:
ja dat bedoellikquote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja een vaatwastablet hoor ik net
Wij gebrijpen elkaarquote:
txquote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef EDMAN- het volgende:
ik ga ook naar de jumbo. sowieso box als ik weg ben, zeker 3 maal eerder gebeurd.
Ohja goed dat je het even meldtquote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef EDMAN- het volgende:
ik ga ook naar de jumbo. sowieso box als ik weg ben, zeker 3 maal eerder gebeurd.
Een Jumboboxquote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
tx
moet je wel even uitleggen aan de kassamiep wat die box nou precies is.
Ja anders staat het zo vreemd als je met je etelefoon in je hand staat te schreeuwen "JAA! IK HEB EEN BOX GESCOORD!'quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
tx
moet je wel even uitleggen aan de kassamiep wat die box nou precies is.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Een JumboboxDat is vast een hele grote.
ja wat?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Een JumboboxDat is vast een hele grote.
Meh, op glas snijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:35 schreef gianni61 het volgende:
niemand een mooie snijplank hebben?
De jumboquote:
Elektronische snijplank? Je legt je ui erop en Android tjakt hem in stukjes?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:35 schreef gianni61 het volgende:
niemand een mooie snijplank hebben?
omdraaien, dan snij je op plasticquote:
Oh maar plastic heb ik alquote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdraaien, dan snij je op plastic
ik vind jumbo prima om te winkelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
De jumbo
Gister nog een discussie met Beer over gehad
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
De jumbo
heb je toch ook al zei je?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh maar plastic heb ik alHout moet ik hebben
Nou het kan altijd vreemder...als je roept dat je een doos gescoord hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja anders staat het zo vreemd als je met je etelefoon in je hand staat te schreeuwen "JAA! IK HEB EEN BOX GESCOORD!'
De jumbo hier heeft alleen maar verlepte groente en fruit en alles is veel duurder dan de lidl hier op de hoek. Lidlquote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind jumbo prima om te winkelen.
vooral ook heerlijk dat die vakkenvullers niet op data letten en ik dus meermalen gratis groente en fruit heb gescoord.
hallo dumboquote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
De jumbo
Dat roep ik elke dagquote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het kan altijd vreemder...als je roept dat je een doos gescoord hebt
Ja ik heb er nu 1, maar ik heb er meer dan 1 nodigquote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je toch ook al zei je?
morgen heb ik ook een houten
Ohja dat is ook wel een leuek om te moeten uitleggenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het kan altijd vreemder...als je roept dat je een doos gescoord hebt
ow kijk dan heb ik een betere en dus ook goedkoperquote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De jumbo hier heeft alleen maar verlepte groente en fruit en alles is veel duurder dan de lidl hier op de hoek. Lidl
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef bambino het volgende:
Ik ben later nog wel weer even terug op het forum. Moet nu ff weg.
Succes jongens en meisjes
doeiiiiiquote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef bambino het volgende:
Ik ben later nog wel weer even terug op het forum. Moet nu ff weg.
Succes jongens en meisjes
ze zijn te vroegquote:
Uhuhquote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow kijk dan heb ik een betere en dus ook goedkoper
het zijn dag en nacht sokkenquote:
Ze willen niet te laat komenquote:
handig, pompoenen zijn duurder dan deze sokkenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
het zijn dag en nacht sokkenals je de dag sokken na 12u draagt worden het pompoenen....denk ik.
Spangasquote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef Ceviche het volgende:
Ik ga even eten en spangas kijken, met een half oog op hier en ibood.
moeders heeft de pompoentjes van halloween nu bij de deur voor straks de st maarten lopers.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef essnhills het volgende:
Alleen iets te laat voor halloween. Of extra vroeg natuurlijk, net zoals dat ze met deze sokken ook niet te laatw illen komen
mandarijntjesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef Melleyn het volgende:
Feestmaal!
Bapaobroodje, kant en klaar frikandelbroodje uit de magnetron, gekookt eitje en fanta pomelo zero. Wat wil een mens nog meer
zometeeen wiiiiiiiienquote:
Ohja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeders heeft de pompoentjes van halloween nu bij de deur voor straks de st maarten lopers.
PHILIPS!quote:
deze??quote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij snapt het
De strenge juf is er weer
Wat? ga je wiien?quote:
ouders wonen nabij groningen, ik ook 50% van de tijdquote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook natuurlijk
Ik ben alleen verhuisd naar zuidelijkere streken en hier vieren ze geen Sint maarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |