Mooi allemaal hoor, maar deze man had een wapen. Stel je even voor, zij vallen binnen en hij schiet daardoor dat kind door d'r koppetje. Het is zo makkelijk praten voor ons buitenstaanders...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
Rond 1 uur is er geen contact meer met de vader, en pas om 3 uur valt men de woning binnen...
![]()
![]()
1 schutter uitschakelen, is dat écht zo moeilijk?
Dit doet me denken aan een moord in Spijkenisse, een gast werd vreselijk gemarteld en werd gehoord in de hele straat. De gealarmeerde politie deed pas wat toen alles voorbij was.
Als je *&^*)&^(*% een stapeltje boetes hebt vallen ze je huis binnen midden in de nacht met wel 20 man, en hier kan níet 1 schutter uitgeschakeld worden.
Er kleeft bloed aan de politie's handen in deze. Van een 3-jarige.
Volgens mij heeft politie een trainig gehad hoe hier mee om te gaan...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Mooi allemaal hoor, maar deze man had een wapen. Stel je even voor, zij vallen binnen en hij schiet daardoor dat kind door d'r koppetje. Het is zo makkelijk praten voor ons buitenstaanders...
Dat reken ik de agenten op straat niet aan. Die mogen pas iets doen als de hoge pief in het gemeentehuis Ja zegt.. Die lui die normaal op kantoor zitten en alleen bij hele erge dingen ineens zulke beslissingen moeten maken..quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft politie een trainig gehad hoe hier mee om te gaan...
1 uur nog contact en om 3 uur pas de inval..
Juist. En die is netjes nageleefd. Het is naar, maar je kunt niet gewoon even tien agenten een gun geven en "succes" roepen en ze naar binnen duwen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
Rond 1 uur is er geen contact meer met de vader, en pas om 3 uur valt men de woning binnen...
![]()
![]()
Dit doet me denken aan een moord in Spijkenisse, een gast werd vreselijk gemarteld en werd gehoord in de hele straat. De gealarmeerde politie deed pas wat toen alles voorbij was.
Als je *&^*)&^(*% een stapeltje boetes hebt vallen ze je huis binnen midden in de nacht met wel 20 man, en hier kan níet 1 schutter uitgeschakeld worden.
Dát dus!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
Zelf had ik ook een wrange smaak in mijn mond toen ik het fijne ervan vernam. Vooral hoe de dader de politie twee uur lang aan het lijntje heeft kunnen houden. Waarbij de bemiddelaar het idee had dat het ergste was voorkomen, omdat de dader inzag dat hij overdreven gereageerd had.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
Precies. De politie heeft hier training voor gehad. JIJ niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of de moeder na het verliezen van haar kind nog blij is dat zij wel leeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Vind het wel echt super knap van die buurman dat ie niet in paniek is geraakt. Hij heeft toch het leven van die moeder gered met de kans dat hij ook vermoord kon worden
Ik heb het vermoeden dat het niet veel uit had gemaakt of ze nou om 3 uur of om half 2 waren binnen gevallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
Inderdaad, noem hem gewoon bij zijn naam net zoals Jeroen Denis.quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Telegraaf kopt overigens verwacht met "Antilliaan doodt zijn dochtertje en zichzelf". Wat is daar nou eigenlijk de relevantie van en niet te geloven dat ze dat altijd maar weer doen. Wat een baggerkrant is het toch ook.
1 schutter met een uzi en een handgranaat. Dan wordt het voor een arrestatieteam ook wat tandjes gevaarlijker dan gewoonlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
Schijnt een huilbaby te zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:13 schreef Leipo666 het volgende:
ah zo te zien heefd iedereen hier alweer de schuld gehad
- vader
- moeder
- jeugdzorg
- politie
niemand die het kind de schuld geeft? want dan zijn we weer compleet
ja dan zou ik ook zo'n actie uithalenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt een huilbaby te zijn geweest.
Niemand heeft het over knallen, het waren "doffe geluiden".quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:49 schreef Mgolovic het volgende:
Ik vraag me af als wat ze die knallen dan hebben geïdentificeerd. Magnetron popcorn? Waterballonnen?
Je weet dat een man met een uzi en een handgranaat een kind gijzelt, je hoort 2 doffe knallen, maar toch is er iemand die dan beslist "ah joh, dat waren geen geweerschoten hoor. Dat was gewoon iets anders".
Artikel spreekt wel degelijk over doffe knallen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand heeft het over knallen, het waren "doffe geluiden".
Tuurlijk, dat is de telegraaf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:05 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Artikel spreekt wel degelijk over doffe knallen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is de telegraaf.
Natuurlijk. De enige verklaring voor doffe geluiden is dat hij zijn kind heeft omgebracht. Hij kan niet verder zijn gegaan met het blokkeren van het trapgat, spelen met zijn kind, iets laten vallen, etc etc. Het is allemaal nogal captain hindsight dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef Mgolovic het volgende:
[..]![]()
Kom op hee. Al waren het doffe "geluiden" dan zou er nog een lampje moeten gaan branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |