quote:Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef VMSDKR het volgende:
Jezus, dat is wel king of manlets right daar.
Instant Ass Enhancerquote:
Eens. Maar wel goed fysiek.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef VMSDKR het volgende:
Jezus, dat is wel king of manlets right daar.
ik ga altijd wel hard op dezequote:Op donderdag 7 november 2013 11:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
Jongons wat is jullie workout muziek dit is de mijne gr gr
Ben uitgenodigd voor gesprek McDonald's, dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
aangezien je het alledrie verkeerd geschreven hebt zou ik niet je adem inhouden tot ze je bellen.....
ga je werken bij de mac?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben uitgenodigd voor gesprek McDonald's, dus.
Hebben ze in Nederland McDoubles?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel succes gewenst. Vergeet niet vooraf je sterke punten met voorbeelden te ondersteunen en je ontwikkelpunten stiekem om te zetten in sterke punten. Bijvoorbeeld, ik ben nog niet zo ripped maar ik heb zoveel dedication dat ik al 5 kilo ben gegroeid.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ga je werken bij de mac?
damn, let the gains begin then hehehe
boeie, als het maar betaald, en als je maar frequent kan werken als je dat wilt.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien, is niet mijn eerste keus maja
, moet toch inkomsten hebben.
Terechte win. Gewoon binnenhalen onder valse voorwendselen dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef Klokov het volgende:
http://www.futuremusicgro(...)-ugly-children-wins/
Maar die ziet er toch ook gewoon uit alsof ze wat heeft laten doen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Terechte win. Gewoon binnenhalen onder valse voorwendselen dit.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maar die ziet er toch ook gewoon uit alsof ze wat heeft laten doen?
Als man geen enkele interesse in je vrouw hebben. Iedereen heeft toch gewoon jeugdfoto'squote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee, alleen een ooglidcorrectie
Faka dimi je woonde toch in roffa..ze zoeken mensen bij Perry sport. Korting op sportkleding alles.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien, is niet mijn eerste keus maja
, moet toch inkomsten hebben.
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Faka dimi je woonde toch in roffa..
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Aangezien jij toch niemand hebt om de feestdagen mee door te brengen is het mooi meegenomen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Succes in ieder geval op de MacDonalds University.
Heeft je scharrel niet genoeg punten? Moet die weer afwassen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah lol bont en blauw van het snowboarden, I can't en ook nog blauwe plekken van het paintballen. Ben blij dat niemand mij naakt hoeft te zien.
Faka gewoon die ecto boys die binnen komen wandelen youtube filmpjes van klokov laten zien en ze weer wegsturen als ze handschoentjes willen halen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
In een kledingwinkel werken lijkt me ook echt kut idd.
Dit. Korting op kleding>korting op Big Tastyquote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Klokov het volgende:
Ik zou een kledingwinkel 24/7 verkiezen boven werken bij de McDonalds
Hahah ik heb geen scharrel bby.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heeft je scharrel niet genoeg punten? Moet die weer afwassen?
hi heeft al geleerd het goed te schrijven. De lerende medewerker is gewild.quote:
Ik bedoel meer dat je in een kledingwinkel nog een beetje met mensen kan praten maar in de Mc meer lopende band werk doetquote:Op donderdag 7 november 2013 12:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit. Korting op kleding>korting op Big Tasty
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nice!
Kun je meteen je kostgeld betale
Tegen andere boys zeggen; "Wauw, staat je echt goed. Stoer hoor."quote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
In een kledingwinkel werken lijkt me ook echt kut idd.
jongens die in een kleding winkel werken zijn per defenitie zijig/gayquote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je in een kledingwinkel nog een beetje met mensen kan praten maar in de Mc meer lopende band werk doet
Beetje homofoob van je RayRayquote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jongens die in een kleding winkel werken zijn per defenitie zijig/gay
lolquote:
dankje manquote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nee daar gaat het niet om.
't gaat d'r om dat het altijd van die latente zijige figuren zijn. Of bang om moe te worden, dat meestal ook.
That's all i wana say.
gelukkigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
GRAPJE NATUURLIJK, IK WERK HELEMAAL NIET IN EEN KLEDINGZAAK
ja maar het is toch zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gelukkig![]()
Tenzij je gewoon eckt breed bent, dan mag het.
Wie leest dit nog meer met een Westlands accent?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nee daar gaat het niet om.
't gaat d'r om dat het altijd van die latente zijige figuren zijn. Of bang om moe te worden, dat meestal ook.
That's all i wana say.
Precies, liever met 16-jarige meisjes werken dan met hipsterfaggots.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar het is toch zo.
Loop je bij de jack en jones binnen, en dan wordt je door twee van die hipsters van voor tot achter bekeken tot je de deur weer uit bent![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie leest dit nog meer met een Westlands accent?
Er zit een westlander bij mij in de gym..hij denkt dat hij jou wel kent.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ken wel ff met een echt weslans accent gaan schrijveh
Moooaah. Plukkie al?
Woehhahaha.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zit een westlander bij mij in de gym..hij denkt dat hij jou wel kent.
Ray. Ik ben zijn naam alleen al vergeten.
Die gast ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
woahahaha.
Dat is wel typisch westlands weer dit. Ons kent ons.
Woon al jaren niet meer in het westland (gelukkig) boere kut gehucht waar ze denken dat er niks anders bestaat dan tuinder zijn lol.
Danny?? LOL Ik ken een Danny van de LTS van vroeger. Athans van toen ken ik hem. Maar die moet wel richting de 35 zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die gast ook niet.
Hij kent jou..Hij had een hele kinderlijke naam. Danny volgens mij.
Blond. Hazentanden. 28 jaartjes zoiets. Jij elke keer metje ninja edits.
Hahah hij kent jou ik zeg het je.. Doet altijd van die Crossfit achtige oefeningen en daarna gelijk de kroeg in. Sounds familiar huh?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Danny?? LOL Ik ken een Danny van de LTS van vroeger. Athans van toen ken ik hem.
Klinkt wel schattig blond en hazentanden
huh?!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah hij kent jou ik zeg het je.. Doet altijd van die Crossfit achtige oefeningen en daarna gelijk de kroeg in. Sounds familiar huh?
Hahahahaha... ninja fucking edits.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh?!
[ afbeelding ]
lol
crossfittende danny.
nee zegt me niks
Bij Fitline loopt wel af en toe een danny die letterlijk zo -->quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahahahaha... ninja fucking edits.
Inderdaad. En het zijn altijd van die hippe en toffe figuren die dat werk doenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tegen andere boys zeggen; "Wauw, staat je echt goed. Stoer hoor."
dat was ook een jongen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. En het zijn altijd van die hippe en toffe figuren die dat werk doen
Oja m'n ex werkte bij de CoolCat
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Faka gewoon die ecto boys die binnen komen wandelen youtube filmpjes van klokov laten zien en ze weer wegsturen als ze handschoentjes willen halen.
Toen ik bij de luchtmacht zat zat er een gozer uit het westland bij ons in het peloton. Net niet te lang om afgekeurd te worden, zo sterk als een paard en had haar en een snor zoals hulk hogan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Woehhahaha.
Dat is wel typisch westlands weer dit. Ons kent ons.
Woon al jaren niet meer in het westland (gelukkig) boere kut gehucht waar ze denken dat er niks anders bestaat dan tuinder zijn, anders deug je niet lol.
lolquote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toen ik bij de luchtmacht zat zat er een gozer uit het westland bij ons in het peloton. Net niet te lang om afgekeurd te worden, zo sterk als een paard en had haar en een snor zoals hulk hogan.![]()
We hadden een keer na een avond goed doorzakken ruzie met wat gasten van een ander peloton. Ik stond een beetje flauw te duwen en te trekken. Hij kwam eraan, boem!, gast z'n neus gebroken.
Het is de enige westlander die irl gekend heb, geloof ik. Maarja, dat is dan wel gelijk de indruk die je van westlanders hebt ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
veelal wel boerenpummels daar hehe.
Voor een boedistische monnik ben je niet echt zen.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt en welke jongen heeft er nou instagram.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef jeurse04 het volgende:
Ergeren jullie je ook helemaal kapot aan die koters die elkaar ''kast'' en ''kastoe'' noemen op facebook, instagram enz.?
Heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef jeurse04 het volgende:
Ergeren jullie je ook helemaal kapot aan die koters die elkaar ''kast'' en ''kastoe'' noemen op facebook, instagram enz.?
Ik heb instagram ja, goed medium om gymchicks op te volgen. Ja dat is bitstrips.. gare zooiquote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt en welke jongen heeft er nou instagram.
Wie heeft er nou instagram..hipsters? Fb is genoeg toch aino.
Plus wat is die fuckiing hype dat iedereen stripjes maakt op fb.
''dinges verhult een geheim aan danges';
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Plus wat is die fuckiing hype dat iedereen stripjes maakt op fb.
''dinges verhult een geheim aan danges';
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:47 schreef seto het volgende:
had je maar op hyves moeten blijven G
[ afbeelding ]
HHNNNNGGGGGGGquote:Op donderdag 7 november 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Instagram is wel okay..
[ afbeelding ]
Vooral niet als per ongeluk alle knoopjes open staanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef Klokov het volgende:
Vrouwen die selfies maken zijn per defintie geen 10/10
Dan bestaan er dus geen 10/10's.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef Klokov het volgende:
Dit. Lekkere chicks bekijken enzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Instagram is wel okay..
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor een gezeik?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef Klokov het volgende:
Dienstplichtig Kluchtmachter?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toen ik bij de luchtmacht zat zat er een gozer uit het westland bij ons in het peloton. Net niet te lang om afgekeurd te worden, zo sterk als een paard en had haar en een snor zoals hulk hogan.![]()
We hadden een keer na een avond goed doorzakken ruzie met wat gasten van een ander peloton. Ik stond een beetje flauw te duwen en te trekken. Hij kwam eraan, boem!, gast z'n neus gebroken.
Dat verklaart een hoopquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan bestaan er dus geen 10/10's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |