quote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Kut, had ik de context fout? Sta ik even voor lul
Nee dat weet ik nog goed hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja in de jaren 80 en 90 was er nog geen downloaden he
Ook veel vinyl hier maar dat is nagenoeg alleen nog Prince (heb alle 12" op 2 na)
Hier hetzelfde. Bijna 1000 muziekcassette's weggebracht naar de stort.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog goed hoorIk had stapels cassettebandjes maar helaas weg moeten gooien omdat ze het niet meer deden. Ik heb wel weer een platenspeler gekocht een poosje geleden.
Ik heb hier een vhs videoband van een concert van Prince van 1986. De kleuren zijn compleet wegquote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog goed hoorIk had stapels cassettebandjes maar helaas weg moeten gooien omdat ze het niet meer deden. Ik heb wel weer een platenspeler gekocht een poosje geleden.
Dat kun je misschien nog wel ergens downloaden.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb hier een vhs videoband van een concert van Prince van 1986. De kleuren zijn compleet weg
Ditquote:
Geen enkel probleemquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kun je misschien nog wel ergens downloaden.
Hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan er niks van horen want die vrouwen schreeuwen er door heen.
Gekkenwerk...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef DeeBee het volgende:
En iedereen kent ze ook he, die guilty pleasures, je verwacht het niet!
Annabel.quote:
Denken dat Corrie ooit in het stadion komtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag je opschieten het is al druk in de stad xD
Nou ja je begrijpt me welquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger wel hoor, maar ik ga niet in mijn uppie. Of vroeger, tot een paar jaar terug nog.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denken dat Corrie ooit in het stadion komt
Ze gaat achterop bij Peter R de Vries op de motor.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet inloggen om dit te bekijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is mijn guilty pleasure overigens.
Mortal Combat
Oké man.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is mijn guilty pleasure overigens.
Mortal Combat
Ik durf ook wel...quote:
Ploegenachtervolging met Peter R. de Fries.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze gaat achterop bij Peter R de Vries op de motor.
Dat is toch gewoon goeie muziekquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef tong80 het volgende:
Die van mij Dirty Diana.
Nu AJAAAAAAAXXXXXXX
Hee die schele...quote:
Voor een rocker ?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon goeie muziekniets beschamends aan!
Ik niet, maar bij Pirates of the Caribbean maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 6 november 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn guilty pleasure is dat ik bijna alle guilty pleasures leuk vind.
Oh ... Daar heb je een puntquote:
Wellicht heeft Sierd je wel een bedankbericht verzondenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je wil wel héél graag dat ik inlog op youtube.
Ik denk dat ik hem ga beantwoorden terwijl ik doe alsof ik Sierd de Vos ben.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft Sierd je wel een bedankbericht verzonden
quote:
quote:
Kippernvelnummerquote:
Ik had het fout, de zoon van Cher zat hierin:quote:
Die van Sylvana was piet Diego.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat was de guilty pleasure dit keer, Stairway to Heaven?
En de liedjes uit de Lion King.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Sylvana was piet Diego.
De circle of life, hakuna matata, I just can't wait to be king.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En de liedjes uit de Lion King.
Kut die Zwarte Piet discussie.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Sylvana was piet Diego.
Laat me raden, met allemaal van die alternatieve kutmuziek en heavy metal enzo erin ?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef Gehenna het volgende:
De dag top 5 hebben we nog steeds, op FOK!
Gewoon van alles, iedereen mag zelf een onderwerp kiezen nadat hij geteld heeft:quote:Op woensdag 6 november 2013 21:44 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
Laat me raden, met allemaal van die alternatieve kutmuziek en heavy metal enzo erin ?![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Gehenna het volgende:
Iemand zei: "Dit is Anne Frank"
Ze moest nog naar het station
Ken werkelijk geen enkele van die nummers, en dat terwijl ik toch een redelijk brede smaak en kennis heb qua muziek (al zeg ik het zelf).quote:Op woensdag 6 november 2013 22:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gewoon van alles, iedereen mag zelf een onderwerp kiezen nadat hij geteld heeft:
MUZ / Top5 van de dag #46
ESF-werk?quote:
Is mijn vrouw gek op. Zijn muziek dan, hoewel ook op hem wel, geloof ik.quote:
Sorry hoor, maar als je geen enkel onderwerp kent uit de OP, dan heb je gewoon geen brede smaak of kennis van muziekquote:Op donderdag 7 november 2013 10:55 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
Ken werkelijk geen enkele van die nummers, en dat terwijl ik toch een redelijk brede smaak en kennis heb qua muziek (al zeg ik het zelf).
Mwoah, het valt volgens mij allemaal in de (zwaar) alternatieve en rock-georiënteerde hoek en dat is niet mijn ding.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je geen enkel onderwerp kent uit de OP, dan heb je gewoon geen brede smaak of kennis van muziek
quote:#Alleman: Bert Hana – 7-11-2013
In 1963 verscheen de documentaire Alleman van Bert Haanstra. Deze film, mede geschrevenen door Simon Carmiggelt, laat Nederlanders zien in hun dagelijks bestaan. Nu, vijftig jaar later, heeft theatermaker en acteur Bert Hana een live documentaire gemaakt getiteld #Alleman. Deze ode aan Alleman uit 1963, is samengesteld met beelden uit Google streetview en beleeft zijn première op 24 november op het IDFA.
DISCO: Leo Blokhuis - 7-11-2013
Sinds de term ‘disco’ voor het eerst gebezigd werd door Vince Aletti in het blad ‘Rolling Stone’ in 1973, beleefde het muziekgenre haar hoogtijdagen midden en vooral eind jaren ’70 en kende daarna vele revivals. We kunnen allemaal nog wel n aardig deuntje mee neuriën met hits van de Bee Gees en Donna Summer.
Nu, 40 jaar later, weerklinkt er een niet mis te verstane disco vibe in het eerder dit jaar uitgebrachte ‘Let’s Get Lucky’ van Daft Punk. Niet gek dus dat de vraag of disco terug of gewoon nooit is weggeweest zich opdrong aan Leo Blokhuis. Hij komt bij ons vertellen over DISCO, zijn documentairereis langs 40 jaar disco, een zoektocht naar de oorsprong, het geheim en de ongekende invloed van het muziekgenre dat zoveel meer is dan alleen dat.
Muziek: 3JS - 7-11-2013
Een nieuwe plaat ‘Dichter Bij De Horizon’ én een nieuwe J: Jan de Witte heeft zijn vader Jaap de Witte vervangen.
Tafelheer: Adriaan van Dis - 7-11-2013
En weer zo'n moment waar ik van wist dat het zou komen.quote:
Dit hele topic is een en al voorspelbaarheidquote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef OProg het volgende:
[..]
En weer zo'n moment waar ik van wist dat het zou komen.
Straks gaat Matthijs eerst zeggen dat Professor Don Leo Blokhuis er is en uiteindelijk aan Adriaan vragen wat hij indertijd van disco vond. Die zal iets antwoorden dat hij er niet zo veel mee had.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit hele topic is een en al voorspelbaarheid
Nou kan leuk zijn maar die Blokhuis is me te leraar achtigquote:
Hoi Wimquote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou kan leuk zijn maar die Blokhuis is me te leraar achtig
En \o
\oquote:Op donderdag 7 november 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Wim
Oh het gaat me om de muziek, Leo is een vervelende bijkomstigheid.
Morgen terugkijken dan maar hequote:Op donderdag 7 november 2013 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
Dis & Blok, leuk.
Al kan ik weer niet kijken.
OK ik zit te hunten tussendoor, dus ga niet zoveel postenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik pik het begin straks nog even mee.
Ik ook.quote:
Armani polo.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat gekocht? Ik liep net WEER de box mis
Eeh, ja.quote:
Nou ja door dat witte lijk je wel bruinerquote:Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, ja.
Ik moet toch iets aantrekken.
Die houdt je steeds in de peiling.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef alors het volgende:
Mark, leuke jongen, maar die schoonvader die je erbij krijgt
Ik heb mijn haartjes fresh Alors ik denk dat je als een blok voor me valt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef alors het volgende:
Mark, leuke jongen, maar die schoonvader die je erbij krijgt
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die houdt je steeds in de peiling.
Jij was nog minderjarig tochquote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mijn haartjes fresh Alors ik denk dat je als een blok voor me valt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ideaal voor fokkers.
Straks hoef je alleen nog maar te denken aan rukken
Denk het niet. Je lijkt niet op Hummels.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mijn haartjes fresh Alors ik denk dat je als een blok voor me valt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het niet. Je lijkt niet op Hummels.
Ze zegt wel: wasquote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet ik nog een halfjaar wachten?
Ander is het illegaal ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet ik nog een halfjaar wachten?
DM me je mobiele nummer, dan WA ik het je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DM me je mobiele nummer, dan WA ik het je.
SmoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ai Will say thisss only once....quote:
Die stort gelijk neer! HAHAHA!quote:
Als die in een JSF zit krijgen ze hem echt niet omhoog.quote:
Haar vetpercentage.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Als die in een JSF zit krijgen ze hem echt niet omhoog.
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iets omhoog gaat trouwens.
Nou dat idee had ik al idd dat het een beeld wasquote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Die jongen in breda is gewoon een beeldStaat daar al zo lang als ik leef.
Dat is een hond en die steiger is gewoon nat.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe zit het met de steiger moord street view?
[ afbeelding ]
Wtf O.oquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe zit het met de steiger moord street view?
[ afbeelding ]
is dan ook een pop :-)quote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Dit is veel leuker om zelf te doen.
Een jongen? Lijkt wel een zombie.
Yep. Over 3 jaar gaan ze uitleggen wat je allemaal met Twitter kunt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij was dit item 10 jaar geleden wel leuk geweest.
dacht ik ook alquote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik dacht dat dat nogal meeviel.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat idee had ik al idd dat het een beeld wasVeel te dun om een echt persoon te zijn.
documentaire debunked voorat hij uit isquote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Laat Brad Pitt het niet horen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat was mijn 2e gedachte want zombies bestaan niet
Ken je die documentaire "The Walking Dead" dan niet...bestaan echt hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat was mijn 2e gedachte want zombies bestaan niet
Vooral het hoofdje. Dat was raar.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nogal meeviel.
En wat denk je van ICQ?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat google gaat nog eens heel groot worden
GeoCities schijnt populair te zijn op het www.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Straks een item het internet. Dat www. Gaan we nog veel van horen.
Wat dacht je van een item over FOK!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:59 schreef waxmask het volgende:
Er schijnt ook een medium te zijn wat tekst berichten met elkaar uitwisselt, misschien dat DWDD daar eens aandacht aan zou moeten besteden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |