quote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Kut, had ik de context fout? Sta ik even voor lul
Nee dat weet ik nog goed hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja in de jaren 80 en 90 was er nog geen downloaden he
Ook veel vinyl hier maar dat is nagenoeg alleen nog Prince (heb alle 12" op 2 na)
Hier hetzelfde. Bijna 1000 muziekcassette's weggebracht naar de stort.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog goed hoorIk had stapels cassettebandjes maar helaas weg moeten gooien omdat ze het niet meer deden. Ik heb wel weer een platenspeler gekocht een poosje geleden.
Ik heb hier een vhs videoband van een concert van Prince van 1986. De kleuren zijn compleet wegquote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog goed hoorIk had stapels cassettebandjes maar helaas weg moeten gooien omdat ze het niet meer deden. Ik heb wel weer een platenspeler gekocht een poosje geleden.
Dat kun je misschien nog wel ergens downloaden.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb hier een vhs videoband van een concert van Prince van 1986. De kleuren zijn compleet weg
Ditquote:
Geen enkel probleemquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kun je misschien nog wel ergens downloaden.
Hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan er niks van horen want die vrouwen schreeuwen er door heen.
Gekkenwerk...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef DeeBee het volgende:
En iedereen kent ze ook he, die guilty pleasures, je verwacht het niet!
Annabel.quote:
Denken dat Corrie ooit in het stadion komtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag je opschieten het is al druk in de stad xD
Nou ja je begrijpt me welquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger wel hoor, maar ik ga niet in mijn uppie. Of vroeger, tot een paar jaar terug nog.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denken dat Corrie ooit in het stadion komt
Ze gaat achterop bij Peter R de Vries op de motor.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet inloggen om dit te bekijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is mijn guilty pleasure overigens.
Mortal Combat
Oké man.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is mijn guilty pleasure overigens.
Mortal Combat
Ik durf ook wel...quote:
Ploegenachtervolging met Peter R. de Fries.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze gaat achterop bij Peter R de Vries op de motor.
Dat is toch gewoon goeie muziekquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef tong80 het volgende:
Die van mij Dirty Diana.
Nu AJAAAAAAAXXXXXXX
Hee die schele...quote:
Voor een rocker ?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon goeie muziekniets beschamends aan!
Ik niet, maar bij Pirates of the Caribbean maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 6 november 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn guilty pleasure is dat ik bijna alle guilty pleasures leuk vind.
Oh ... Daar heb je een puntquote:
Wellicht heeft Sierd je wel een bedankbericht verzondenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je wil wel héél graag dat ik inlog op youtube.
Ik denk dat ik hem ga beantwoorden terwijl ik doe alsof ik Sierd de Vos ben.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft Sierd je wel een bedankbericht verzonden
quote:
quote:
Kippernvelnummerquote:
Ik had het fout, de zoon van Cher zat hierin:quote:
Die van Sylvana was piet Diego.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat was de guilty pleasure dit keer, Stairway to Heaven?
En de liedjes uit de Lion King.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Sylvana was piet Diego.
De circle of life, hakuna matata, I just can't wait to be king.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En de liedjes uit de Lion King.
Kut die Zwarte Piet discussie.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Sylvana was piet Diego.
Laat me raden, met allemaal van die alternatieve kutmuziek en heavy metal enzo erin ?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef Gehenna het volgende:
De dag top 5 hebben we nog steeds, op FOK!
Gewoon van alles, iedereen mag zelf een onderwerp kiezen nadat hij geteld heeft:quote:Op woensdag 6 november 2013 21:44 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
Laat me raden, met allemaal van die alternatieve kutmuziek en heavy metal enzo erin ?![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:07 schreef Gehenna het volgende:
Iemand zei: "Dit is Anne Frank"
Ze moest nog naar het station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |