SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
De concurrentie is groot in dat wereldje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ja inderdaad heb je gewoon je eigen cloud ipv een publieke bij welke cloud-provider dan ook en veel meer opslag ruimte"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb de OP niet aangeraakt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Er stonden plaatjes die ik er niet geplaatst had.. jij bent de enige active mod dus jij hebt er in lopen te kutten...quote:
De OP van het vorige topic wordt automatisch opnieuw geplaatst als je een nieuw topic opent.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stonden plaatjes die ik er niet geplaatst had.. jij bent de enige active mod dus jij hebt er in lopen te kutten...
Of hij heeft het over zo'n levensgrite reclame over ...... Opblaaspoppen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
De OP van het vorige topic wordt automatisch opnieuw geplaatst als je een nieuw topic opent.
- Edit: Duimpje verkeerd om-
Acht troost je, misschien morgenquote:
Die 'misschien' zorgt er inderdaad voor dat ik nog niet huilend uit het raam springquote:
Denk dat het bij deze al is opgelost ... Wie weet is APK er morgen helemaal niet ... Of ligt mijn internet er weer eens uit ...quote:
Zag ik vanmiddag een film over .... vliegtuig Flightquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Of is de wereld vergaan of een vliegtuig op je huis neergestort.
Ga iig maar niet het centrum in, daar zijn de Celtic fansquote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik vanmiddag een film over .... vliegtuig Flight
Niet dat ik het ga doen maar ben er niet bang voor... Maak me meer zorgen over APK, die na mn laatste opmerking waarschijnlijk de stad in is gegaan...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga iig maar niet het centrum in, daar zijn de Celtic fans
De Arena staat niet in de stad tochquote:Op woensdag 6 november 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het ga doen maar ben er niet bang voor... Maak me meer zorgen over APK, die na mn laatste opmerking waarschijnlijk de stad in is gegaan...
Maar APK woont wel erg in het centrum volgens mij, en daar zijn ze ook ...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De Arena staat niet in de stad toch
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..quote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar APK woont wel erg in het centrum volgens mij, en daar zijn ze ook ...
Hij zal zich straks wel weer meldenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..
Echte supporters gaan al jaren niet meer naar de Arena...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..
Omdatquote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echte supporters gaan al jaren niet meer naar de Arena...
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweestquote:
Omdat de Arena een waardeloos stadion is.quote:
Eurootje valt nog nietquote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweest
Oke, nooit geweest daar.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat de Arena een waardeloos stadion is.
Ik heb nog steeds uit principe een seizoenkaart, maar ben er al 3 jaar niet meer binnen geweest...
Jij moet op de kermis gaan staan met een glazen bol...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweest
OK dan zul je iets anders moeten zoeken,,, Ik vind het verrekt handigquote:Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef sacha het volgende:
maar over centraal Nassen sjoef, dat wil ik niet
het is ook handig maar niet in mijn gekkenhuisquote:Op woensdag 6 november 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zul je iets anders moeten zoeken,,, Ik vind het verrekt handig
OK zou juist zeggen verrekte handig... Je zet hem ergens in de meterkast en je hebt er geen omkijken meer naar ...quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
het is ook handig maar niet in mijn gekkenhuis
dan ga ik mijn gekkenhuis verplaatsen naar de meterkastquote:Op woensdag 6 november 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK zou juist zeggen verrekte handig... Je zet hem ergens in de meterkast en je hebt er geen omkijken meer naar ...
Er zit geen toetsenbord of beeldscherm aan vast ....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga ik mijn gekkenhuis verplaatsen naar de meterkast
je meent hetquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit geen toetsenbord of beeldscherm aan vast ....
Bij mij staan ze nu nog ergens anders, maar met de huidige netwerk setup hier, zou ik ze kunnen verhuizen.. Mijn meterkast staat buiten mn appartement aan de andere kant van de liftschacht... Lekker handig ....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn Nas is te groot voor de meterkast.
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet alleen wifi aan wanneer ik laptop of tablet thuis gebruik en dat is zelden, staat in elke kamer wel een PC hier.
Kan met een knopje op het modem. En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...
Denk dat dat met zn verleden te maken heeft ...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...
Dat dat kan tegenwoordig...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan met een knopje op het modem.
Ik heb nog 3 desktops staan, maar doe er niet of nauwelijks nog iets mee.quote:En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.![]()
Na zoveel jaar nog? Paranoia is niet goed...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat dat met zn verleden te maken heeft ...
Ik zit liever achter mijn 27" monitor in luxe bureau stoel, dankzij de tactische opstelling kan ik vanaf daar tegelijk ook TV kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
2 Wifi-routers in huis en rondrennen maar...
vast of wifi.... zoveel maakt het ook niet meer uit.. Maar de providers willen nu kanalen openstellen van onze providers modems. met wifi.. EN dat vind ik ook weer niet gewenst..quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan met een knopje op het modem. En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.![]()
Ik heb wel overal een TV-aansluiting, zodat ik tijdens het rondrennen toch kan kijken...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit liever achter mijn 27" monitor in luxe bureau stoel, dankzij de tactische opstelling kan ik vanaf daar tegelijk ook TV kijken.
Als ik mijn usb richtantenne erbij pak, vind ik minstens 3 openstaande netwerken en stuk of 15 die binnen 10 minuten gekraakt zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na zoveel jaar nog? Paranoia is niet goed...
Dat is bij sommigen al zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
vast of wifi.... zoveel maakt het ook niet meer uit.. Maar de providers willen nu kanalen openstellen van onze providers modems. met wifi.. EN dat vind ik ook weer niet gewenst..
O, dat zal best kunnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik mijn usb richtantenne erbij pak, vind ik minstens 3 openstaande netwerken en stuk of 15 die binnen 10 minuten gekraakt zijn.
Het is weleens handig wanneer je even een ander IP nodig hebt.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat zal best kunnen.
Het is soms verbazingwekkend wat je overal aantreft. Prima, dat zijn dan de katvangers...
Piet Piratebay...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is weleens handig wanneer je even een ander IP nodig hebt.![]()
Providers zeggen dat het compleet gescheiden is en niets aan onze performance aantast ...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is bij sommigen al zo.
Weet niet of het wat uitmaakt, zo lang je zelf ook her en der via Wifi online bent...
jarenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Providers zeggen dat het compleet gescheiden is en niets aan onze performance aantast ...
Maar ja gratis wifi overal is altijd makkelijk . Zo hoef je je bezoek geen wachtwoorden te geven voor je private network ... We gaan het allemaal meemaken de komende jaren .
Kan iedereen zn mobiel internet weer opzeggen...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:32 schreef sacha het volgende:
[..]
jaren![]()
ontsluiten die bende en rap een beetje
Dat heb ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan iedereen zn mobiel internet weer opzeggen...
zakkenvullers zijn hetquote:Op woensdag 6 november 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan iedereen zn mobiel internet weer opzeggen...
Daarom ben ik zo blij dat de Kuip waarschijnlijk blijft. Ben nooit in de arena of het De Meer geweest, wel blij dat Ajax gewonnen heeft.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat de Arena een waardeloos stadion is.
Ik heb nog steeds uit principe een seizoenkaart, maar ben er al 3 jaar niet meer binnen geweest...
Ik ben 1 keer in de Arena geweest toen het nog in aanbouw was, 1 keer in de Meer, met middenstip foto en 2 keer in het Olympisch bij Europa-cup wedstrijden... Altijd op uitnodiging en 1 keer een kaartje van Real Madrid gekregen van 1 van de spelers...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat de Kuip waarschijnlijk blijft. Ben nooit in de arena of het De Meer geweest, wel blij dat Ajax gewonnen heeft.
Thuis kijken is idd veel leuker, vind in de kroeg ook wel leuk, stadion heeft sfeer maar voor 1 of 2x per jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in de Arena geweest toen het nog in aanbouw was, 1 keer in de Meer, met middenstip foto en 2 keer in het Olympisch bij Europa-cup wedstrijden... Altijd op uitnodiging en 1 keer een kaartje van Real Madrid gekregen van 1 van de spelers...
Ik kijk liever thuis ...
Sfeer is het dan idd ... Maar je ziet niets... en geen herhalingen etc. Wie weet komt dat ooitquote:Op donderdag 7 november 2013 00:22 schreef Speedball het volgende:
[..]
Thuis kijken is idd veel leuker, vind in de kroeg ook wel leuk, stadion heeft sfeer maar voor 1 of 2x per jaar
Dan heb je er weinig te zoeken... Of je moet naar een concert gaan...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef Senzune het volgende:
Ik ben nog nooit in een stadion geweest maar voetbal interesseert mij ook geen ene.............
De artiesten waar ik van hou treden niet in een stadion op of zijn al overleden.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je er weinig te zoeken... Of je moet naar een concert gaan...
Ik ook maar 1 keer, Prince in Valenciaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
De artiesten waar ik van hou treden niet in een stadion op of zijn al overleden.
Maak je keuzequote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Senzune het volgende:
De enige artiest waar ik nog wel een live optreden van wil meemaken is Boudewijn de Groot.
Dank je, maar zolang ik geen recht op inkomen heb verloof ik mij maar niets.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je keuze
http://www.boudewijndegroot.nl/index.php/optredens
Ik heb geen idee wat het kost ... Maar zoals de naam van de tour aangeeft misschien wel de laatste kansquote:Op donderdag 7 november 2013 17:14 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dank je, maar zolang ik geen recht op inkomen heb verloof ik mij maar niets.
Iets van 45 euro meen ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het kost ... Maar zoals de naam van de tour aangeeft misschien wel de laatste kans
de Meer, met de Beerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat de Kuip waarschijnlijk blijft. Ben nooit in de arena of het De Meer geweest, wel blij dat Ajax gewonnen heeft.
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
*zet TomTom aan*
bij de volgende afslag links af, u vraagt wederom naar de bekende weg
Je bedoelt het Lek van PEC.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:36 schreef sacha het volgende:
[..]
de Meer, met de Beer![]()
op zondagmiddag uit pure verveling naar de Meer fietsen en gewoon naar binnen lopen in de rust
25 Euro geef ik ervoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]euh? Ik heb geen auto.. Iemand nog een TomTom kopen?
Het dubbele en zit ie ook nog in een mooi leren hoesje of zal ik nog ff wachten.. Misschien ga ik hem zelf weer nodig hebben,,,quote:
Das toch bij de Efteling ...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nu ga ik kijken of ik Raamsdonkveer kan vinden.
Bij Hoevelaken linksafquote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nu ga ik kijken of ik Raamsdonkveer kan vinden.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk niet dat Piet langs Hoevelaken komt als hij naar RDV moet.
Mijn standaardopmerking als iemand naar de weg vraagtquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk niet dat Piet langs Hoevelaken komt als hij naar RDV moet.
Ik moet nogal eens bij Hoevelaken rechtdoor of rechtsafquote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn standaardopmerking als iemand naar de weg vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef met je mee Dees... Sterkte.. Ik plak er denk nog een weekje aan vastquote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Het zal je denk ik verbazen hoelang dat blijft hangen, hoe jong hij ook is en vooral omdat hij volgens mij heel oplettend is wat dat betreft. Wat een mooie krullen heeft hij![]()
Ondertussen zit ik zin te maken om maandag weer te gaan werken, dat valt niet mee na 6 weken thuis
Eigenlijk is het gewoon lui en verwend gedrag van mezelf, want er zijn genoeg mensen die maar al te graag weer aan het werk gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Dees... Sterkte.. Ik plak er denk nog een weekje aan vast
Hij is idd heel oplettend wat dat betreft, hij heeft best of both worlds; mijn visuele kracht en het auditieve van N.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Het zal je denk ik verbazen hoelang dat blijft hangen, hoe jong hij ook is en vooral omdat hij volgens mij heel oplettend is wat dat betreft. Wat een mooie krullen heeft hij![]()
Ondertussen zit ik zin te maken om maandag weer te gaan werken, dat valt niet mee na 6 weken thuis
Nee nog niet ...quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon lui en verwend gedrag van mezelf, want er zijn genoeg mensen die maar al te graag weer aan het werk gaan.
Heb jij al uitzicht op werk dan?
Maar jij hebt toch ook niet van dat hele stijle haar, er zit toch wel iets van slag in? Mijn kinderen hebben mijn haar, stijl, zonder ook maar enig golfje of krulletje.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is idd heel oplettend wat dat betreft, hij heeft best of both worlds; mijn visuele kracht en het auditieve van N.
Nog mazzel trouwens; het had ook andersom kunnen zijn
Die krullen weet ik eigenlijk niet, B heeft ook krullen, maar veel stugger haar, dus dat wordt dan heel anders, de broer van N heeft ook krullen dus het kan zijn dat ik twee keer een kind gekregen heb dat krullen via vaderskant heeft gekregen, maar het is wel grappig, want ik had al niet een keer krullen verwacht, dus zeker geen twee keer.
Ben je inmiddels weer helemaal hersteld?
Dus waarschijnlijk plak je er wel meer dan één weekje aan vast?quote:
Waarschijnlijk wel maar heb nog wel wat centen te makken ,,,quote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk plak je er wel meer dan één weekje aan vast?
Jij welquote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar heb nog wel wat centen te makken ,,,
Ik kreeg een slag in m'n haar toen ik naar S'veen verhuisdequote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook niet van dat hele stijle haar, er zit toch wel iets van slag in? Mijn kinderen hebben mijn haar, stijl, zonder ook maar enig golfje of krulletje.
Ja, ik ben weer prima hersteld, het is allemaal super meegevallen. Ik moet helaas over ruim 2 weken weer onder het mes vanwege wat garantiewerk:')
Jawel maar niet elke dag... Sta ingeschreven bij een aantal sites en krijg daar updates van met vacatures, maar meestal niet helemaal mijn ding...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Dat is wel een geruststellende gedachte, maar ben je wel actief op zoek?
Het lijkt me sterk maar er gebeuren wel gekkere dingen. Ik ken jou op de paar foto's die ik heb gezien toch wel met aardig wat slag in je haar.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kreeg een slag in m'n haar toen ik naar S'veen verhuisde
Alsof het water onder de grond er invloed op had![]()
Ben benieuwd of die slag blijft, of dat het weer net zo stijl wordt als vroeger, in dat geval zie ik m'n spierprobleempjes ook nog wel oplossen.... maar dat zal wel wishful thinking zijn![]()
Garantiewerk?
En dan ben je weer een tijdje uit de running?
Oh gelukkig, een paar dagen is te overzien.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk maar er gebeuren wel gekkere dingen. Ik ken jou op de paar foto's die ik heb gezien toch wel met aardig wat slag in je haar.
De verwachting is dat ik weer met een paar dagen op de been ben, dus dat valt mee.
Dat is passief zoekenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel maar niet elke dag... Sta ingeschreven bij een aantal sites en krijg daar updates van met vacatures, maar meestal niet helemaal mijn ding...
Dus eerst even aankijken hoe het gaat lopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nog ff niet zo'n haast/zin.. Misschien ietsjes te overwerkt van de laatste 18 maanden..
Ja en overdenken wat ik wil, misschien wel iets compleet anders ....quote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eerst even aankijken hoe het gaat lopen.
Ik probeer de stad op dat soort dagen altijd te mijden ...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Even crossposten:
Zo,de Amsterdamse politie (stillen in burger) was er gisteren ook niet vies van, zie vanaf 4.35...
Ja, die personen die die Celtic-fan in het groen-witte shirt in elkaar trappen zijn agenten in burger.
Later in het filmpje, vanaf 5.23, is te zien hoe deze groep agenten zelf te grazen genomen wordt...
Hier vanuit een andere hoek:
http://www.at5.nl/artikel(...)nt-belaagd-op-de-dam
Terug alweer zelfs.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
JE bent er nu? Of je hebt de route inmiddels ...
NL is groot geworden met handel.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en overdenken wat ik wil, misschien wel iets compleet anders ....
Ja maar wat zou ik daar in kunnen betekenen bv... Of gewoon wijnboer worden op het Spaanse platteland .....quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
NL is groot geworden met handel.
Waar heb je goede contacten en kun je het kwijt in aanvaardbare termijn met redelijke marge is de vraag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat zou ik daar in kunnen betekenen bv... Of gewoon wijnboer worden op het Spaanse platteland .....
Diep in de nacht krijg ik altijd de beste ideeen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
Ik weet het PP... Thks. Ik ga verder met overwegen ...
Denk met me meequote:Op vrijdag 8 november 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Diep in de nacht krijg ik altijd de beste ideeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er behang wat weg moetquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op een booreiland zijn multifunctionele mensen erg handig.
Ohhh daar heb ik geen verstaand vanquote:
Altijd goed om te horen dat soort ideeën .. Ik ben alleen, dus geen verplichte thuisbasis. Waar ik geen zin in heb, is om elke dag minimaal 1 uur heen en 1 uur terug naar mn werk te moeten reizen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was ff aan het brainstormen, het is ook zoals ik denk en gewoon schot in de ruimte.
Ze werkt waarschijnlijk met goeie apparatuur en is inmiddels een expert waarschijnlijk... Dan is zo'n wandje zo geklaardquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vond behang verwijderen lastiger, de omstandigheden zijn wel weer beter.
12 uur op 12 uur af, dat afgewisseld met veel vrije tijd en goed verdienen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd goed om te horen dat soort ideeën .. Ik ben alleen, dus geen verplichte thuisbasis. Waar ik geen zin in heb, is om elke dag minimaal 1 uur heen en 1 uur terug naar mn werk te moeten reizen..
Roest verwijderen weet ik dan weer alles van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze werkt waarschijnlijk met goeie apparatuur en is inmiddels een expert waarschijnlijk... Dan is zo'n wandje zo geklaard
Ja ik weet dat je er dan een langere periode zit.... Wie weet .. Het overdenken waardig ..quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
12 uur op 12 uur af, dat afgewisseld met veel vrije tijd en goed verdienen.
Nee liever niet, ik werk met messenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze werkt waarschijnlijk met goeie apparatuur en is inmiddels een expert waarschijnlijk... Dan is zo'n wandje zo geklaard
Ja nu je dat zo zegt inderdaad PP .. Als Geoloog heb ik er na 25 jaar out of business niets meer te zoeken.. Maar met mn kennis van en de rest is het een prima optie ...quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lul ook maar wat omdat het de wereld is die ik beetje ken, op zich is je achtergrond wel perfect om op zo'n platform de boel te kunnen aansturen wanneer je er geschikt voor bent.
Nee niet mn ding idd..quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de handel ga jij het niet vinden.
Ja nee, schildersmessen zijn het. Flijmscherp. We laten de stomers meestal in de auto, die dingen zijn loodzwaar. Maar soms moet het en dat is kut als je 4 hoog zitquote:
Kun je beetje parkeren daar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je hem komt halen , mag je hem hebben voor 35 Euro
OK ... Verklaard.. Doe wel voorzichtig he... voor je het weet ..quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nee, schildersmessen zijn het. Flijmscherp. We laten de stomers meestal in de auto, die dingen zijn loodzwaar. Maar soms moet het en dat is kut als je 4 hoog zit
Oh als ik dat wist. Ik heb er nu één te leen van mijn moeder haar vriend. Dat mag even geen auto meer rijden. Ik ben er erg blij meequote:Op vrijdag 8 november 2013 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je hem komt halen , mag je hem hebben voor 35 Euro
Mooiquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor .. Effen van te voren melden kun je zo op mn parkeerplaats terecht
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben niet kritisch, een brede stoep is al genoeg.
Oops we hebben een 2e gegadigde ... Wie heeft hem het meeste nodig?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh als ik dat wist. Ik heb er nu één te leen van mijn moeder haar vriend. Dat mag even geen auto meer rijden. Ik ben er erg blij mee
Ik heb een paar werkschoenen gekregen deze week. Met stalen neus. Erg handigquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Verklaard.. Doe wel voorzichtig he... voor je het weet ..
Je mag wel met me mee als ik ding ga ophalen. Zien we op de terugweg wel wie ding overneemt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh als ik dat wist. Ik heb er nu één te leen van mijn moeder haar vriend. Dat mag even geen auto meer rijden. Ik ben er erg blij mee
Wel een beetje modieuze, mag ik hopen? Redbricks ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een paar werkschoenen gekregen deze week. Met stalen neus. Erg handig
Hahaha, maar PP jij hebt er al 1 toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mag wel met me mee als ik ding ga ophalen. Zien we op de terugweg wel wie ding overneemt.
Tis een TomTom One uit ? (2007?) Laatste updates van 2011 of zoquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die van mij is de weg aardig kwijt soms.
Geen idee? Dezequote:Op vrijdag 8 november 2013 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een beetje modieuze, mag ik hopen? Redbricks ?
Ik heb het te leen, ik vrees dat mijn moeder haar vriend er geen gebruik meer van gaat maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mag wel met me mee als ik ding ga ophalen. Zien we op de terugweg wel wie ding overneemt.
Leuk is niet mijn insteek als ik werkquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn leukere
http://www.redbrick.nl/nl/collection
Hij zal sowieso geupdate moeten worden ... Ik weet dat dat op gehackte manieren kon ..Maar ik ga die moeite er niet meer instekenquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Over 200 meter rechts afslaan, hebben ze de weg veranderd en afrit bestaat niet meer.
Geef je die gewoon de mijne.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het te leen, ik vrees dat mijn moeder haar vriend er geen gebruik meer van gaat maken.
Je hebt vrouwen en er is Souryquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk is niet mijn insteek als ik werk
Ik denk dat je me niet snaptquote:
Dus dan mag je hem houden?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het te leen, ik vrees dat mijn moeder haar vriend er geen gebruik meer van gaat maken.
Mijn schoonzoon regelt dat altijd, heb er zelf niet zoveel verstand van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal sowieso geupdate moeten worden ... Ik weet dat dat op gehackte manieren kon ..Maar ik ga die moeite er niet meer insteken
Vrouwen ga ik sowieso nooit snappen.quote:
Hij is 82 geworden gister en er is kanker in de blaas. Er komt een lange periode van ziekenhuis gedoe aan. Auto rijden zit er even niet in. En dat ding kan ik goed gebruiken. Ik rij van hot naar herquote:
Je bent toch goede daad aan het verrichten dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is 82 geworden gister en er is kanker in de blaas. Er komt een lange periode van ziekenhuis gedoe aan. Auto rijden zit er even niet in. En dat ding kan ik goed gebruiken. Ik rij van hot naar her
Ja dat meissie moet ook wat zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent toch goede daad aan het verrichten dan.
Ja, zover mag het niet komen .. OK Soury houdt dr huidige ... 99.98% PP zegt het maar en dan zie ik je wel komen ..quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zou dat wel zo zijn dat werd het saai toch?
Die auto leeft langer en jij hebt het voorrecht om dat doen voorlopig.quote:
Lees en denk. Ik heb er al één.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, zover mag het niet komen .. OK Soury houdt dr huidige ... 99.98% PP zegt het maar en dan zie ik je wel komen ..
Wat was mijn hoogste bod ook alweer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, zover mag het niet komen .. OK Soury houdt dr huidige ... 99.98% PP zegt het maar en dan zie ik je wel komen ..
Ik begrijp er geen zak meer van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die auto leeft langer en jij hebt het voorrecht om dat doen voorlopig.
Ik heb daar Stanley voor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen zak meer van.Met dat meissie bedoel ik mijn tomtom (dame die me de weg wijst)
Nee sorry, ik was op zoek maar ik heb dat ding te leen nu. Tja ik zie hem niet meer in de auto stappen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Soury, soms weet ik ook niet wat je wilt,, Wil je mijn TomTom ja of nee?
35, incl, 2GB geheugen en Europa-kaartquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat was mijn hoogste bod ook alweer?
Ik ga maar eens op zoek naar een zwoele Stanleyquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb daar Stanley voor.
*btw die maakt ook messen.
+ gratis parkeerplek in A'dam is een deal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
35, incl, 2GB geheugen en Europa-kaart
Dus wat ik dacht dus je houdt waarschijnlijk die van de vriend van je moeder ,,,quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was op zoek maar ik heb dat ding te leen nu. Tja ik zie hem niet meer in de auto stappen.
Stanley is PP zwoele Suri.. Wow zo gepastquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga maar eens op zoek naar een zwoele Stanley
Uitverkoop daar. Nee op fok is er wel een aardig forum voor. Nee niet FHF Vraag en aanbodquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus wat ik dacht dus je houdt waarschijnlijk die van de vriend van je moeder ,,,
Iemand nog een Iphone 4S voor 150?
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
+ gratis parkeerplek in A'dam is een deal.
DM me maar over wanneer etcquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
+ gratis parkeerplek in A'dam is een deal.
I know.. Ben niet zo;n verkoper...quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitverkoop daar. Nee op fok is er wel een aardig forum voor. Nee niet FHF Vraag en aanbod
Ik ook niet en al ben ik zeer tevreden over marktplaats. Dit soort dingen gaan prima op Fok. Een maand eerder en ik had het van je gekocht btw.quote:
Die bekijk ik wel ff als ik de Tom Tom kom ophalen maar hoe zit het met parkeren daar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus wat ik dacht dus je houdt waarschijnlijk die van de vriend van je moeder ,,,
Iemand nog een Iphone 4S voor 150?
Het Fok V&A gebeuren is echt de manier om je spullen kwijt te raken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet en al ben ik zeer tevreden over marktplaats. Dit soort dingen gaan prima op Fok. Een maand eerder en ik had het van je gekocht btw.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
DM me maar over wanneer etc
Komt goed, heb je haast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek maar het fok gedoe geeft een soort van vertrouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het Fok V&A gebeuren is echt de manier om je spullen kwijt te raken.![]()
Dat klopt ook wel alleen ze bieden zo laag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek maar het fok gedoe geeft een soort van vertrouwen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bekijk ik wel ff als ik de Tom Tom kom ophalen maar hoe zit het met parkeren daar?
Geen haast hiero... Parkeren op straat is hier ook nog gratis...quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het Fok V&A gebeuren is echt de manier om je spullen kwijt te raken.![]()
Tja dat is handelen en verhandelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel alleen ze bieden zo laag.
Helemaal top. Ga ik mijn vrouw weer eens meenemen naar A'dam en kijken waar mijn broer uithangt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Geen haast hiero... Parkeren op straat is hier ook nog gratis...
Ik vind dat leuk en zo regel ik leuke spullen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En PP heeft daar wel een handeltje van
Hahaha ik woon niet in het centrum PP , maar ok ik weet ook niet waar je broer woontquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal top. Ga ik mijn vrouw weer eens meenemen naar A'dam en kijken waar mijn broer uithangt.
Joh ik weet het niet. Ik kijk er wel eens. FHF is leuker om te lurken. Gratis shit en de bergen ellende die je leest omdat het te min isquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is geen veiling, vraagprijs verplicht, vervolgens gaat iedereen er dik onder bieden.
Belangstelling voor een Thorens draaitafel (TD 166) PP ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk en zo regel ik leuke spullen.
Je bent echt werkeloosquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Belangstelling voor een Thorens draaitafel PP ?
Yep.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Belangstelling voor een Thorens draaitafel (TD 166) PP ?
Ik trek mijn schoenen aan en trek mijn mesquote:
Ja en ik verzamel draaitafels.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al ... LP's doe je daar nog iets mee?
Geen behang hier aan de muren Souryquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek mijn schoenen aan en trek mijn mes
Mijn vrouw, die oma wordt, gaat die taak 1 of 2 dagen in de week vervullen, ik ga dan checken of alles goed gaat.quote:
Jammer ik hang er graag inquote:
Er gaat niets boven gordijnen om in te hangen.quote:
Die zijn zo makkelijk te verwijderen. Geen uitdagingquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er gaat niets boven gordijnen om in te hangen.
ik heb iets van 100 LP's zeg vanaf mid 70's tot cd period ... Van alles en nog wat (niet standaard) Geen idee wat dat waard is ,,, Maar goed daar komen we ook wel over uit denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en ik verzamel draaitafels.
Veel kans dat ik heleboel al heb maar kan je wel redelijke indicatie geven over de waarde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb iets van 100 LP's zeg vanaf mid 70's tot cd period ... Van alles en nog wat (niet standaard) Geen idee wat dat waard is ,,, Maar goed daar komen we ook wel over uit denk ik
Die kunnen in goede staat aardig geld waard zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:27 schreef Soury het volgende:
Filmposters heb ik nog liggen. Daar moet ik ook wat mee doen. Echt toffe
Ja ik weet het. Maar ik moet dat kunnen verkopen met picsquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kunnen in goede staat aardig geld waard zijn.
Als het bekende poster is met waarde kom je al een eind met google pic search zonder 'm zelf op de foto te zetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik moet dat kunnen verkopen met pics
Jij hebt ook nog wat op de plank staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik moet dat kunnen verkopen met pics
Die van John Cale heb ik nog niet en Kevin Ayers zou ik eerst moeten luisteren, wel van gehoord maar heeft me nooit geboeid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:31 schreef chufi het volgende:
Lou Reed, Transformer
Kevin Ayers, een aantal
John Cale, Helen of Troye, Paris 1919
bv
Dat is het probleem, rollen vol met filmposters. Ik weet zelf niet eens meer wat ik heb.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het bekende poster is met waarde kom je al een eind met google pic search zonder 'm zelf op de foto te zetten.
Moet ie wel in goede staat zijn en vergelijkbaar.
Dat heb ik met LP's.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem, rollen vol met filmposters. Ik weet zelf niet eens meer wat ik heb.
Ik had het ooit opschreven in een schriftje, maar kon het zo snel niet vinden .. LP's danquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem, rollen vol met filmposters. Ik weet zelf niet eens meer wat ik heb.
Ja lp's heb ik ook nog dozen vol. Mijn godquote:
Bij DWDR zag ik wat over disco. Donna Summer die heb ik ook. Sjesus wat voel ik me oud somsquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het ooit opschreven in een schriftje, maar kon het zo snel niet vinden .. LP's dan
Je bent de jongste vanavond Souryquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij DWDR zag ik wat over disco. Donna Summer die heb ik ook. Sjesus wat voel ik me oud soms
Brian Eno heb ik ook nog niet zoveel van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:42 schreef chufi het volgende:
Talking Heads, Brian Eno, Herman Brood, Joe Jackson ,,
Tja afhankelijk. posterformaat, tja weet ik veel wat in een bushokje hangt zeg maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:39 schreef chufi het volgende:
Soury . Hoe groot zijn die poster meestal ?
Bioscoop formaat dus ... Maar om hoeveel gaat het dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja afhankelijk. posterformaat, tja weet ik veel wat in een bushokje hangt zeg maar
Wanneer die nog netjes zijn en met beetje mooie filmtitel dan is er wel belangstelling voor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja afhankelijk. posterformaat, tja weet ik veel wat in een bushokje hangt zeg maar
Prijzen voor LP´s is wat de gek er voor geeft, daar komen er wel steeds meer van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:43 schreef chufi het volgende:
PP heb je een link om te kunnen kijken wat LP's op kunnen brengen? Of gewoon MP
Tientallen, maar formaat is groter en kleiner. Is uit mijn videotheek periode. Maar ik had ook mooie voor de heb.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Bioscoop formaat dus ... Maar om hoeveel gaat het dan?
Misschien eens leuk om te komen kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Tientallen, maar formaat is groter en kleiner. Is uit mijn videotheek periode. Maar ik had ook mooie voor de heb.
3 Euro zag ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, die ligt op elke rommelmarkt wel.
Met Manzanera,,, weet zo snel niet de titel ..quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Brian Eno heb ik ook nog niet zoveel van.
Ik kom kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Manzanera,,, weet zo snel niet de titel ..
Nou ik zal ze eens veilig stellen en bekijken. Online knallenquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens leuk om te komen kijken
Je hoort de krassen nog...quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die maffe shit die ik post dat is kassa.
Ik ben van de korte termijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle tapijttegels opgeruimd ... Enig idee op wat voor termijn?
Heerlijk vind ik dat, het kampvuur gevoel.quote:
Moet kunnen.. Ik heb vooralsnog geen plannen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zondag ga ik eerst naar Utrecht, daarna naar Woerden, kan dan wel ff naar A'dam rijden.
Meestal gaat de wekker over een uurquote:Op vrijdag 8 november 2013 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat, het kampvuur gevoel.
Is goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet kunnen.. Ik heb vooralsnog geen plannen...
Ja die hetequote:
Wekkers gaan gewoon het vuur in.quote:
Ik ben echt blij dat ik niet ben gebeld vandaag. Mijn rug ligt even aan puinquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging er al vanuit dat ie dat vandaag ook niet zou doen...
Hoeveel dagen werk je tegenwoordig?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik niet ben gebeld vandaag. Mijn rug ligt even aan puin
Ik ga er mee gooien uit soort automatisme.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb al 2 maanden geen wekker meer gehoord
Ik zal het niet voorstellen, maar zondag doe ik uitverkoop, massage kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik niet ben gebeld vandaag. Mijn rug ligt even aan puin
Laatste jaren was het mn mobiel, dus liever nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga er mee gooien uit soort automatisme.
Ik had een klus plus af en toe behangdag 4 dagen. Ik was echt kapot. Gister was de laatste dag, het gebouw word opgeleverd. Ik wil dat nooit meer doen.quote:
Ook de handel in dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een klus plus af en toe behangdag 4 dagen. Ik was echt kapot. Gister was de laatste dag, het gebouw word opgeleverd. Ik wil dat nooit meer doen.
Ik heb niet veel keus. Ik vind die behang/of leeg halen woningen wel leuk.quote:
2 dingen door elkaar .... Alleen als je het zelf onder controle hebt,,, Enjoy the weekend Souryquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een klus plus af en toe behangdag 4 dagen. Ik was echt kapot. Gister was de laatste dag, het gebouw word opgeleverd. Ik wil dat nooit meer doen.
Ik doe dat op mijn manier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niet veel keus. Ik vind die behang/of leeg halen woningen wel leuk.
Mijn laatste job heb ik ook echt lopen bikkelen en nee niet weer..quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bouw het sjouwen en hard rennen wel langzaam af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |