SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
De concurrentie is groot in dat wereldje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ja inderdaad heb je gewoon je eigen cloud ipv een publieke bij welke cloud-provider dan ook en veel meer opslag ruimte"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb de OP niet aangeraakt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Er stonden plaatjes die ik er niet geplaatst had.. jij bent de enige active mod dus jij hebt er in lopen te kutten...quote:
De OP van het vorige topic wordt automatisch opnieuw geplaatst als je een nieuw topic opent.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stonden plaatjes die ik er niet geplaatst had.. jij bent de enige active mod dus jij hebt er in lopen te kutten...
Of hij heeft het over zo'n levensgrite reclame over ...... Opblaaspoppen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
De OP van het vorige topic wordt automatisch opnieuw geplaatst als je een nieuw topic opent.
- Edit: Duimpje verkeerd om-
Acht troost je, misschien morgenquote:
Die 'misschien' zorgt er inderdaad voor dat ik nog niet huilend uit het raam springquote:
Denk dat het bij deze al is opgelost ... Wie weet is APK er morgen helemaal niet ... Of ligt mijn internet er weer eens uit ...quote:
Zag ik vanmiddag een film over .... vliegtuig Flightquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Of is de wereld vergaan of een vliegtuig op je huis neergestort.
Ga iig maar niet het centrum in, daar zijn de Celtic fansquote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik vanmiddag een film over .... vliegtuig Flight
Niet dat ik het ga doen maar ben er niet bang voor... Maak me meer zorgen over APK, die na mn laatste opmerking waarschijnlijk de stad in is gegaan...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga iig maar niet het centrum in, daar zijn de Celtic fans
De Arena staat niet in de stad tochquote:Op woensdag 6 november 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het ga doen maar ben er niet bang voor... Maak me meer zorgen over APK, die na mn laatste opmerking waarschijnlijk de stad in is gegaan...
Maar APK woont wel erg in het centrum volgens mij, en daar zijn ze ook ...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De Arena staat niet in de stad toch
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..quote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar APK woont wel erg in het centrum volgens mij, en daar zijn ze ook ...
Hij zal zich straks wel weer meldenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..
Echte supporters gaan al jaren niet meer naar de Arena...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..
Omdatquote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echte supporters gaan al jaren niet meer naar de Arena...
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweestquote:
Omdat de Arena een waardeloos stadion is.quote:
Eurootje valt nog nietquote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweest
Oke, nooit geweest daar.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat de Arena een waardeloos stadion is.
Ik heb nog steeds uit principe een seizoenkaart, maar ben er al 3 jaar niet meer binnen geweest...
Jij moet op de kermis gaan staan met een glazen bol...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweest
OK dan zul je iets anders moeten zoeken,,, Ik vind het verrekt handigquote:Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef sacha het volgende:
maar over centraal Nassen sjoef, dat wil ik niet
het is ook handig maar niet in mijn gekkenhuisquote:Op woensdag 6 november 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zul je iets anders moeten zoeken,,, Ik vind het verrekt handig
OK zou juist zeggen verrekte handig... Je zet hem ergens in de meterkast en je hebt er geen omkijken meer naar ...quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
het is ook handig maar niet in mijn gekkenhuis
dan ga ik mijn gekkenhuis verplaatsen naar de meterkastquote:Op woensdag 6 november 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK zou juist zeggen verrekte handig... Je zet hem ergens in de meterkast en je hebt er geen omkijken meer naar ...
Er zit geen toetsenbord of beeldscherm aan vast ....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga ik mijn gekkenhuis verplaatsen naar de meterkast
je meent hetquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit geen toetsenbord of beeldscherm aan vast ....
Bij mij staan ze nu nog ergens anders, maar met de huidige netwerk setup hier, zou ik ze kunnen verhuizen.. Mijn meterkast staat buiten mn appartement aan de andere kant van de liftschacht... Lekker handig ....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn Nas is te groot voor de meterkast.
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet alleen wifi aan wanneer ik laptop of tablet thuis gebruik en dat is zelden, staat in elke kamer wel een PC hier.
Kan met een knopje op het modem. En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...
Denk dat dat met zn verleden te maken heeft ...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...
Dat dat kan tegenwoordig...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan met een knopje op het modem.
Ik heb nog 3 desktops staan, maar doe er niet of nauwelijks nog iets mee.quote:En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.![]()
Na zoveel jaar nog? Paranoia is niet goed...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat dat met zn verleden te maken heeft ...
Ik zit liever achter mijn 27" monitor in luxe bureau stoel, dankzij de tactische opstelling kan ik vanaf daar tegelijk ook TV kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
2 Wifi-routers in huis en rondrennen maar...
vast of wifi.... zoveel maakt het ook niet meer uit.. Maar de providers willen nu kanalen openstellen van onze providers modems. met wifi.. EN dat vind ik ook weer niet gewenst..quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan met een knopje op het modem. En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.![]()
Ik heb wel overal een TV-aansluiting, zodat ik tijdens het rondrennen toch kan kijken...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit liever achter mijn 27" monitor in luxe bureau stoel, dankzij de tactische opstelling kan ik vanaf daar tegelijk ook TV kijken.
Als ik mijn usb richtantenne erbij pak, vind ik minstens 3 openstaande netwerken en stuk of 15 die binnen 10 minuten gekraakt zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na zoveel jaar nog? Paranoia is niet goed...
Dat is bij sommigen al zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
vast of wifi.... zoveel maakt het ook niet meer uit.. Maar de providers willen nu kanalen openstellen van onze providers modems. met wifi.. EN dat vind ik ook weer niet gewenst..
O, dat zal best kunnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik mijn usb richtantenne erbij pak, vind ik minstens 3 openstaande netwerken en stuk of 15 die binnen 10 minuten gekraakt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |