SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
De concurrentie is groot in dat wereldje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ja inderdaad heb je gewoon je eigen cloud ipv een publieke bij welke cloud-provider dan ook en veel meer opslag ruimte"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb de OP niet aangeraakt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Er stonden plaatjes die ik er niet geplaatst had.. jij bent de enige active mod dus jij hebt er in lopen te kutten...quote:
De OP van het vorige topic wordt automatisch opnieuw geplaatst als je een nieuw topic opent.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stonden plaatjes die ik er niet geplaatst had.. jij bent de enige active mod dus jij hebt er in lopen te kutten...
Of hij heeft het over zo'n levensgrite reclame over ...... Opblaaspoppen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
De OP van het vorige topic wordt automatisch opnieuw geplaatst als je een nieuw topic opent.
- Edit: Duimpje verkeerd om-
Acht troost je, misschien morgenquote:
Die 'misschien' zorgt er inderdaad voor dat ik nog niet huilend uit het raam springquote:
Denk dat het bij deze al is opgelost ... Wie weet is APK er morgen helemaal niet ... Of ligt mijn internet er weer eens uit ...quote:
Zag ik vanmiddag een film over .... vliegtuig Flightquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Of is de wereld vergaan of een vliegtuig op je huis neergestort.
Ga iig maar niet het centrum in, daar zijn de Celtic fansquote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik vanmiddag een film over .... vliegtuig Flight
Niet dat ik het ga doen maar ben er niet bang voor... Maak me meer zorgen over APK, die na mn laatste opmerking waarschijnlijk de stad in is gegaan...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga iig maar niet het centrum in, daar zijn de Celtic fans
De Arena staat niet in de stad tochquote:Op woensdag 6 november 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het ga doen maar ben er niet bang voor... Maak me meer zorgen over APK, die na mn laatste opmerking waarschijnlijk de stad in is gegaan...
Maar APK woont wel erg in het centrum volgens mij, en daar zijn ze ook ...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De Arena staat niet in de stad toch
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..quote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar APK woont wel erg in het centrum volgens mij, en daar zijn ze ook ...
Hij zal zich straks wel weer meldenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..
Echte supporters gaan al jaren niet meer naar de Arena...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..
Omdatquote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echte supporters gaan al jaren niet meer naar de Arena...
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |