SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
De concurrentie is groot in dat wereldje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ja inderdaad heb je gewoon je eigen cloud ipv een publieke bij welke cloud-provider dan ook en veel meer opslag ruimte"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb de OP niet aangeraakt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Er stonden plaatjes die ik er niet geplaatst had.. jij bent de enige active mod dus jij hebt er in lopen te kutten...quote:
De OP van het vorige topic wordt automatisch opnieuw geplaatst als je een nieuw topic opent.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stonden plaatjes die ik er niet geplaatst had.. jij bent de enige active mod dus jij hebt er in lopen te kutten...
Of hij heeft het over zo'n levensgrite reclame over ...... Opblaaspoppen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
De OP van het vorige topic wordt automatisch opnieuw geplaatst als je een nieuw topic opent.
- Edit: Duimpje verkeerd om-
Acht troost je, misschien morgenquote:
Die 'misschien' zorgt er inderdaad voor dat ik nog niet huilend uit het raam springquote:
Denk dat het bij deze al is opgelost ... Wie weet is APK er morgen helemaal niet ... Of ligt mijn internet er weer eens uit ...quote:
Zag ik vanmiddag een film over .... vliegtuig Flightquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Of is de wereld vergaan of een vliegtuig op je huis neergestort.
Ga iig maar niet het centrum in, daar zijn de Celtic fansquote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik vanmiddag een film over .... vliegtuig Flight
Niet dat ik het ga doen maar ben er niet bang voor... Maak me meer zorgen over APK, die na mn laatste opmerking waarschijnlijk de stad in is gegaan...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga iig maar niet het centrum in, daar zijn de Celtic fans
De Arena staat niet in de stad tochquote:Op woensdag 6 november 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het ga doen maar ben er niet bang voor... Maak me meer zorgen over APK, die na mn laatste opmerking waarschijnlijk de stad in is gegaan...
Maar APK woont wel erg in het centrum volgens mij, en daar zijn ze ook ...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De Arena staat niet in de stad toch
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..quote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar APK woont wel erg in het centrum volgens mij, en daar zijn ze ook ...
Hij zal zich straks wel weer meldenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..
Echte supporters gaan al jaren niet meer naar de Arena...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de echte supporters al in de Arena, de rest .... tja...moet je ervan zeggen..
Omdatquote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echte supporters gaan al jaren niet meer naar de Arena...
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweestquote:
Omdat de Arena een waardeloos stadion is.quote:
Eurootje valt nog nietquote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweest
Oke, nooit geweest daar.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat de Arena een waardeloos stadion is.
Ik heb nog steeds uit principe een seizoenkaart, maar ben er al 3 jaar niet meer binnen geweest...
Jij moet op de kermis gaan staan met een glazen bol...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat MM al jaren niet naar die zandbak is geweest
OK dan zul je iets anders moeten zoeken,,, Ik vind het verrekt handigquote:Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef sacha het volgende:
maar over centraal Nassen sjoef, dat wil ik niet
het is ook handig maar niet in mijn gekkenhuisquote:Op woensdag 6 november 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zul je iets anders moeten zoeken,,, Ik vind het verrekt handig
OK zou juist zeggen verrekte handig... Je zet hem ergens in de meterkast en je hebt er geen omkijken meer naar ...quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
het is ook handig maar niet in mijn gekkenhuis
dan ga ik mijn gekkenhuis verplaatsen naar de meterkastquote:Op woensdag 6 november 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK zou juist zeggen verrekte handig... Je zet hem ergens in de meterkast en je hebt er geen omkijken meer naar ...
Er zit geen toetsenbord of beeldscherm aan vast ....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:11 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga ik mijn gekkenhuis verplaatsen naar de meterkast
je meent hetquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit geen toetsenbord of beeldscherm aan vast ....
Bij mij staan ze nu nog ergens anders, maar met de huidige netwerk setup hier, zou ik ze kunnen verhuizen.. Mijn meterkast staat buiten mn appartement aan de andere kant van de liftschacht... Lekker handig ....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn Nas is te groot voor de meterkast.
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet alleen wifi aan wanneer ik laptop of tablet thuis gebruik en dat is zelden, staat in elke kamer wel een PC hier.
Kan met een knopje op het modem. En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...
Denk dat dat met zn verleden te maken heeft ...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, ze bestaan nog, mensen die hun Wifi uitzetten...
Dat dat kan tegenwoordig...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan met een knopje op het modem.
Ik heb nog 3 desktops staan, maar doe er niet of nauwelijks nog iets mee.quote:En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.![]()
Na zoveel jaar nog? Paranoia is niet goed...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat dat met zn verleden te maken heeft ...
Ik zit liever achter mijn 27" monitor in luxe bureau stoel, dankzij de tactische opstelling kan ik vanaf daar tegelijk ook TV kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
2 Wifi-routers in huis en rondrennen maar...
vast of wifi.... zoveel maakt het ook niet meer uit.. Maar de providers willen nu kanalen openstellen van onze providers modems. met wifi.. EN dat vind ik ook weer niet gewenst..quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan met een knopje op het modem. En heb zelfs in de keuken een netwerkaansluiting.![]()
Ik heb wel overal een TV-aansluiting, zodat ik tijdens het rondrennen toch kan kijken...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit liever achter mijn 27" monitor in luxe bureau stoel, dankzij de tactische opstelling kan ik vanaf daar tegelijk ook TV kijken.
Als ik mijn usb richtantenne erbij pak, vind ik minstens 3 openstaande netwerken en stuk of 15 die binnen 10 minuten gekraakt zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na zoveel jaar nog? Paranoia is niet goed...
Dat is bij sommigen al zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
vast of wifi.... zoveel maakt het ook niet meer uit.. Maar de providers willen nu kanalen openstellen van onze providers modems. met wifi.. EN dat vind ik ook weer niet gewenst..
O, dat zal best kunnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik mijn usb richtantenne erbij pak, vind ik minstens 3 openstaande netwerken en stuk of 15 die binnen 10 minuten gekraakt zijn.
Het is weleens handig wanneer je even een ander IP nodig hebt.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat zal best kunnen.
Het is soms verbazingwekkend wat je overal aantreft. Prima, dat zijn dan de katvangers...
Piet Piratebay...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is weleens handig wanneer je even een ander IP nodig hebt.![]()
Providers zeggen dat het compleet gescheiden is en niets aan onze performance aantast ...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is bij sommigen al zo.
Weet niet of het wat uitmaakt, zo lang je zelf ook her en der via Wifi online bent...
jarenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Providers zeggen dat het compleet gescheiden is en niets aan onze performance aantast ...
Maar ja gratis wifi overal is altijd makkelijk . Zo hoef je je bezoek geen wachtwoorden te geven voor je private network ... We gaan het allemaal meemaken de komende jaren .
Kan iedereen zn mobiel internet weer opzeggen...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:32 schreef sacha het volgende:
[..]
jaren![]()
ontsluiten die bende en rap een beetje
Dat heb ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan iedereen zn mobiel internet weer opzeggen...
zakkenvullers zijn hetquote:Op woensdag 6 november 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan iedereen zn mobiel internet weer opzeggen...
Daarom ben ik zo blij dat de Kuip waarschijnlijk blijft. Ben nooit in de arena of het De Meer geweest, wel blij dat Ajax gewonnen heeft.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat de Arena een waardeloos stadion is.
Ik heb nog steeds uit principe een seizoenkaart, maar ben er al 3 jaar niet meer binnen geweest...
Ik ben 1 keer in de Arena geweest toen het nog in aanbouw was, 1 keer in de Meer, met middenstip foto en 2 keer in het Olympisch bij Europa-cup wedstrijden... Altijd op uitnodiging en 1 keer een kaartje van Real Madrid gekregen van 1 van de spelers...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat de Kuip waarschijnlijk blijft. Ben nooit in de arena of het De Meer geweest, wel blij dat Ajax gewonnen heeft.
Thuis kijken is idd veel leuker, vind in de kroeg ook wel leuk, stadion heeft sfeer maar voor 1 of 2x per jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in de Arena geweest toen het nog in aanbouw was, 1 keer in de Meer, met middenstip foto en 2 keer in het Olympisch bij Europa-cup wedstrijden... Altijd op uitnodiging en 1 keer een kaartje van Real Madrid gekregen van 1 van de spelers...
Ik kijk liever thuis ...
Sfeer is het dan idd ... Maar je ziet niets... en geen herhalingen etc. Wie weet komt dat ooitquote:Op donderdag 7 november 2013 00:22 schreef Speedball het volgende:
[..]
Thuis kijken is idd veel leuker, vind in de kroeg ook wel leuk, stadion heeft sfeer maar voor 1 of 2x per jaar
Dan heb je er weinig te zoeken... Of je moet naar een concert gaan...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef Senzune het volgende:
Ik ben nog nooit in een stadion geweest maar voetbal interesseert mij ook geen ene.............
De artiesten waar ik van hou treden niet in een stadion op of zijn al overleden.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je er weinig te zoeken... Of je moet naar een concert gaan...
Ik ook maar 1 keer, Prince in Valenciaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
De artiesten waar ik van hou treden niet in een stadion op of zijn al overleden.
Maak je keuzequote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Senzune het volgende:
De enige artiest waar ik nog wel een live optreden van wil meemaken is Boudewijn de Groot.
Dank je, maar zolang ik geen recht op inkomen heb verloof ik mij maar niets.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je keuze
http://www.boudewijndegroot.nl/index.php/optredens
Ik heb geen idee wat het kost ... Maar zoals de naam van de tour aangeeft misschien wel de laatste kansquote:Op donderdag 7 november 2013 17:14 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dank je, maar zolang ik geen recht op inkomen heb verloof ik mij maar niets.
Iets van 45 euro meen ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het kost ... Maar zoals de naam van de tour aangeeft misschien wel de laatste kans
de Meer, met de Beerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat de Kuip waarschijnlijk blijft. Ben nooit in de arena of het De Meer geweest, wel blij dat Ajax gewonnen heeft.
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
*zet TomTom aan*
bij de volgende afslag links af, u vraagt wederom naar de bekende weg
Je bedoelt het Lek van PEC.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:36 schreef sacha het volgende:
[..]
de Meer, met de Beer![]()
op zondagmiddag uit pure verveling naar de Meer fietsen en gewoon naar binnen lopen in de rust
25 Euro geef ik ervoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]euh? Ik heb geen auto.. Iemand nog een TomTom kopen?
Het dubbele en zit ie ook nog in een mooi leren hoesje of zal ik nog ff wachten.. Misschien ga ik hem zelf weer nodig hebben,,,quote:
Das toch bij de Efteling ...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nu ga ik kijken of ik Raamsdonkveer kan vinden.
Bij Hoevelaken linksafquote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nu ga ik kijken of ik Raamsdonkveer kan vinden.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk niet dat Piet langs Hoevelaken komt als hij naar RDV moet.
Mijn standaardopmerking als iemand naar de weg vraagtquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk niet dat Piet langs Hoevelaken komt als hij naar RDV moet.
Ik moet nogal eens bij Hoevelaken rechtdoor of rechtsafquote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn standaardopmerking als iemand naar de weg vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef met je mee Dees... Sterkte.. Ik plak er denk nog een weekje aan vastquote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Het zal je denk ik verbazen hoelang dat blijft hangen, hoe jong hij ook is en vooral omdat hij volgens mij heel oplettend is wat dat betreft. Wat een mooie krullen heeft hij![]()
Ondertussen zit ik zin te maken om maandag weer te gaan werken, dat valt niet mee na 6 weken thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |