Ik twijfel ook niet aan je intelligentie, maar aan je motieven. Je doet hooguit dom, je bent het nietquote:Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben niet dom. Ik weet heel goed wat de gevolgen zijn van wat ik nu doe. Daar ben ik me compleet van bewust.
Ik heb me ingelezen over de gevolgen van diabetes.
GC / Brief van UWVquote:
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben niet dom. Ik weet heel goed wat de gevolgen zijn van wat ik nu doe. Daar ben ik me compleet van bewust.
Ik heb me ingelezen over de gevolgen van diabetes.
Omdat ik psychisch in de knoop zit.quote:
Wat een lulreden. Je blijft in een cirkeltje ronddraaien zo, van klagen, destructief gedrag en werkloosheid. Jij bent de enige die er verandering in kunt brengen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ik psychisch in de knoop zit.
Eens; uiteraard mede mogelijk gemaakt door de zorgstaat.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een lulreden. Je blijft in een cirkeltje ronddraaien zo, van klagen, destructief gedrag en werkloosheid. Jij bent de enige die er verandering in kunt brengen.
Veranderingen zijn eng. Dus maar liever in dit zelfdestructieve gedrag blijven hangen en zo ongemerkt je lichamelijke gesteldheid vernachelen. Dat vriendlief hier ook in meegaat verdient ook geen schoonheidsprijs.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een lulreden. Je blijft in een cirkeltje ronddraaien zo, van klagen, destructief gedrag en werkloosheid. Jij bent de enige die er verandering in kunt brengen.
Waar zie je mij klagen? Ik klaag niet hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook nog weinig zelfkennis. Ik zie je klagen over de uitbetaaldatum van je zorgtoeslag, het geen geld hebben voor een treinkaartje naar dit UWV-evenement, klagen over het feit dat je niet kunt avondeten als je naar dat UWV-evenement toemoet, etc. etc.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:22 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waar zie je mij klagen? Ik klaag niet hoor.
Als ik jeuk aan mijn grote teen heb, vraag ik ook geen fokkers om advies. Daar zou iemand je bij moeten helpen die er verstand van heeft. Bijvoorbeeld iemand van 't UWV/werkbedrijf.quote:Zolang ik nog bepaalde dingen ervaar is werk niet mogelijk. Ik heb zelf gezocht naar werk - in gedachte houdend wat ik dus WEL kan - maar er is simpelweg niks. Ik heb het ook eens gevraagd op een forum, maar daar kwamen ze ook met banen die niet pasten. Hoewel ik had uitgelegd waar een baan aan moet voldoen wil ik het vol kunnen houden.
Dat was niet als klagen bedoeld hoor. Niet op de manier hoe jij het bedoeld.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook nog weinig zelfkennis. Ik zie je klagen over de uitbetaaldatum van je zorgtoeslag, het geen geld hebben voor een treinkaartje naar dit UWV-evenement, klagen over het feit dat je niet kunt avondeten als je naar dat UWV-evenement toemoet, etc. etc.
Je gaat die shit toch niet echt lezen hè?quote:
Nou, sterf zequote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Ach ja...
Net bij RTL Late Night was het onderwerp diabetes. Lieten ze een filmpje van een man zien waarvan iig 1 been was geamputeerd en waarvan z'n handen dood waren (zwarte vingers).
Ik schrik er totaal niet van, het doet me niks. Ook niet om te horen dat hij inmiddels overleden is.
Oh kunnen ze dat bij 't UWV nou ook al verhelpen? Jeuk aan je grote teen? Ze kunnen toch meer dan ik dacht.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook nog weinig zelfkennis. Ik zie je klagen over de uitbetaaldatum van je zorgtoeslag, het geen geld hebben voor een treinkaartje naar dit UWV-evenement, klagen over het feit dat je niet kunt avondeten als je naar dat UWV-evenement toemoet, etc. etc.
[..]
Als ik jeuk aan mijn grote teen heb, vraag ik ook geen fokkers om advies. Daar zou iemand je bij moeten helpen die er verstand van heeft. Bijvoorbeeld iemand van 't UWV/werkbedrijf.
Ik zei niet voor niks eerder al:quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:36 schreef BlueMage het volgende:
Er zijn best wat FOK!kers die je willen helpen met je euthanasieaanvraag, TS, als ik het zo lees.
Onzin. Vanmorgen nog naar mijn werk gefietst.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:15 schreef Brummetje_ het volgende:
Het is een tijdje heel goed gegaan. Toen het nog redelijk weer was fietste ik vrijwel elke dag 10/15 kilometer (eigen tempo). Daarnaast bewoog ik thuis ook. Mijn bloedsuiker was heel mooi. Ik was zo'n 9 kilo kwijt. Zit nu weer 3 kilo aan.
Maar het is helaas geen weer meer om te fietsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |