abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133250849
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben niet dom. Ik weet heel goed wat de gevolgen zijn van wat ik nu doe. Daar ben ik me compleet van bewust.

Ik heb me ingelezen over de gevolgen van diabetes.
Ik twijfel ook niet aan je intelligentie, maar aan je motieven. Je doet hooguit dom, je bent het niet :+
  donderdag 14 november 2013 @ 14:14:17 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133251629
Waar is deel 1 :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 14 november 2013 @ 14:16:07 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133251691
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
GC / Brief van UWV
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 november 2013 @ 14:18:45 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133251774
Schopje WGR
pi_133252095
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben niet dom. Ik weet heel goed wat de gevolgen zijn van wat ik nu doe. Daar ben ik me compleet van bewust.

Ik heb me ingelezen over de gevolgen van diabetes.
Waarom doe je het dan?
pi_133253692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:30 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom doe je het dan?
Omdat ik psychisch in de knoop zit.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  donderdag 14 november 2013 @ 16:18:30 #57
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133255373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Omdat ik psychisch in de knoop zit.
Wat een lulreden. Je blijft in een cirkeltje ronddraaien zo, van klagen, destructief gedrag en werkloosheid. Jij bent de enige die er verandering in kunt brengen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133255400
quote:
13s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wat een lulreden. Je blijft in een cirkeltje ronddraaien zo, van klagen, destructief gedrag en werkloosheid. Jij bent de enige die er verandering in kunt brengen.
Eens; uiteraard mede mogelijk gemaakt door de zorgstaat.
  donderdag 14 november 2013 @ 16:22:19 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133255499
quote:

Veranderingen zijn eng. Dus maar liever in dit zelfdestructieve gedrag blijven hangen en zo ongemerkt je lichamelijke gesteldheid vernachelen. Dat vriendlief hier ook in meegaat verdient ook geen schoonheidsprijs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133256145
stuur mij die brief dan maar (uwv) fuck sake zeg, maar ja hopelijk hier ook binnenkort.

Mensen die willen werken komen niet eens aan de bak.. achterlijk systeem.
pi_133257308
quote:

[..]

Waar zie je mij klagen? Ik klaag niet hoor.

Zolang ik nog bepaalde dingen ervaar is werk niet mogelijk. Ik heb zelf gezocht naar werk - in gedachte houdend wat ik dus WEL kan - maar er is simpelweg niks. Ik heb het ook eens gevraagd op een forum, maar daar kwamen ze ook met banen die niet pasten. Hoewel ik had uitgelegd waar een baan aan moet voldoen wil ik het vol kunnen houden.

Vind je het gek dat ik het hopeloos inzie?
  donderdag 14 november 2013 @ 17:24:44 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133257359
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:22 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Waar zie je mij klagen? Ik klaag niet hoor.
Ook nog weinig zelfkennis. Ik zie je klagen over de uitbetaaldatum van je zorgtoeslag, het geen geld hebben voor een treinkaartje naar dit UWV-evenement, klagen over het feit dat je niet kunt avondeten als je naar dat UWV-evenement toemoet, etc. etc.

quote:
Zolang ik nog bepaalde dingen ervaar is werk niet mogelijk. Ik heb zelf gezocht naar werk - in gedachte houdend wat ik dus WEL kan - maar er is simpelweg niks. Ik heb het ook eens gevraagd op een forum, maar daar kwamen ze ook met banen die niet pasten. Hoewel ik had uitgelegd waar een baan aan moet voldoen wil ik het vol kunnen houden.
Als ik jeuk aan mijn grote teen heb, vraag ik ook geen fokkers om advies. Daar zou iemand je bij moeten helpen die er verstand van heeft. Bijvoorbeeld iemand van 't UWV/werkbedrijf.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133257652
Zorg eerst maar eens dat je fatsoenlijk in je vel zit, en zo min mogelijk klachten psychisch. Ben je er weer klaar voor, prima!

Ben je er nog niet klaar voor eigenlijk, en ga je maar weer omdat uwv zo graag wil dat je wat doet, dan zou ik er niet aan beginnen. Dan is het wachten tot je weer een teleurstelling krijgt, en daar wordt je niet beter van.

Iedereen wil dat jij wat doet, want de rest doet ook wat! Alleen zijn het vaak diegene die niets mankeren die het roepen.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_133257837
quote:
13s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ook nog weinig zelfkennis. Ik zie je klagen over de uitbetaaldatum van je zorgtoeslag, het geen geld hebben voor een treinkaartje naar dit UWV-evenement, klagen over het feit dat je niet kunt avondeten als je naar dat UWV-evenement toemoet, etc. etc.
Dat was niet als klagen bedoeld hoor. Niet op de manier hoe jij het bedoeld.
pi_133257888
Ik heb het topic ook niet in KLB geopend. ;)
pi_133262817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Je gaat die shit toch niet echt lezen hè?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133264575
Bij dit verhaal moet ik een beetje denken aan het programma van Natasja en John Bonje met de buren.
In een van die afleveringen bleek halverwege dat het ging om een meisje die niet kon accepteren dat ze diabetes had. Hierdoor bleek ze onaangepast gedrag te vertonen en had aanvallen (lawaai) waar ze kennelijk later niet meer van wist.
Kan die aflevering niet terug vinden, misschien iemand anders?

Halverwege het programma kreeg ik wel wat meer begrip voor dit meisje, het niet kunnen accepteren blijkt wel vaker voor te komen.

Maar TS het is wel belangrijk dat je wel je best doen om het te accepteren, zoek anders hulp hiervoor.
pi_133265798
Het is een tijdje heel goed gegaan. Toen het nog redelijk weer was fietste ik vrijwel elke dag 10/15 kilometer (eigen tempo). Daarnaast bewoog ik thuis ook. Mijn bloedsuiker was heel mooi. Ik was zo'n 9 kilo kwijt. Zit nu weer 3 kilo aan.

Maar het is helaas geen weer meer om te fietsen.
pi_133268545
Dramaqueen in the house?

Waarom blijf je hier overal op in gaan? Je hebt je informatie, waarom blijf je overal maar op reageren? Is nergens voor nodig. Don't feed the trolls.
pi_133271427
Ach ja...

Net bij RTL Late Night was het onderwerp diabetes. Lieten ze een filmpje van een man zien waarvan iig 1 been was geamputeerd en waarvan z'n handen dood waren (zwarte vingers).

Ik schrik er totaal niet van, het doet me niks. Ook niet om te horen dat hij inmiddels overleden is.
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:19:37 #71
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133273773
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Ach ja...

Net bij RTL Late Night was het onderwerp diabetes. Lieten ze een filmpje van een man zien waarvan iig 1 been was geamputeerd en waarvan z'n handen dood waren (zwarte vingers).

Ik schrik er totaal niet van, het doet me niks. Ook niet om te horen dat hij inmiddels overleden is.
Nou, sterf ze
pi_133275203
quote:
13s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[..]

Als ik jeuk aan mijn grote teen heb, vraag ik ook geen fokkers om advies. Daar zou iemand je bij moeten helpen die er verstand van heeft. Bijvoorbeeld iemand van 't UWV/werkbedrijf.
Oh kunnen ze dat bij 't UWV nou ook al verhelpen? Jeuk aan je grote teen? Ze kunnen toch meer dan ik dacht. :+
Hallon!
pi_133275219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:19 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nou, sterf ze
Ik zei niet voor niks eerder al:

quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:36 schreef BlueMage het volgende:
Er zijn best wat FOK!kers die je willen helpen met je euthanasieaanvraag, TS, als ik het zo lees.
Hallon!
  vrijdag 15 november 2013 @ 07:40:37 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133276183
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:15 schreef Brummetje_ het volgende:
Het is een tijdje heel goed gegaan. Toen het nog redelijk weer was fietste ik vrijwel elke dag 10/15 kilometer (eigen tempo). Daarnaast bewoog ik thuis ook. Mijn bloedsuiker was heel mooi. Ik was zo'n 9 kilo kwijt. Zit nu weer 3 kilo aan.

Maar het is helaas geen weer meer om te fietsen.
Onzin. Vanmorgen nog naar mijn werk gefietst.
pi_133276339
Kun je de workshop eens beschrijven, en wat heb je er geleerd?
“When there is no desire, all things are at peace.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')