abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132970742
Goed nieuws!

Vriend is vrij dus hij kan me brengen. *O*
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  woensdag 6 november 2013 @ 18:22:49 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132971206
Je wil toch helemaal niet werken?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 november 2013 @ 18:23:45 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132971238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:22 schreef Catch22- het volgende:
Ze is bang dat ze anders op d'r uitkering wordt gekort.

Maar hoe ga je het "boehoe ik kan niet warm eten 's avonds :'( " probleem nu oplossen?
  woensdag 6 november 2013 @ 18:33:15 #4
415313 zombieboss
geduld is een schone zaak
pi_132971572
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:23 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Maar hoe ga je het "boehoe ik kan niet warm eten 's avonds :'( " probleem nu oplossen?
Ze?
  woensdag 6 november 2013 @ 18:33:49 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132971591
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:33 schreef zombieboss het volgende:

[..]

Ze?
Dacht dat TS een vrouw was, in tegenstelling tot wat het profielmannetje aangeeft.
  woensdag 6 november 2013 @ 18:35:07 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132971632
Maar wil-ie het ook?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132971729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:22 schreef Catch22- het volgende:
Dat heb ik nooit gezegd. (Ja ik maak ook weleens grapjes.)

Er zit iig een hele hoop achter.
pi_132971776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:23 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik heb zwart op wit dat het niet verplicht is en dat het geen gevolgen voor je uitkering heeft als je niet zou (kunnen) komen.
pi_132971807
En ik kijk vriend lief aan om daar ergens bij de Mac te stoppen. :+
  woensdag 6 november 2013 @ 18:41:29 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132971843
Waar is deel 1, want dat zie ik zo niet in de posthistorie van TS?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132971930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef Leandra het volgende:
Waar is deel 1, want dat zie ik zo niet in de posthistorie van TS?
Hier: GC / Brief van UWV :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_132971948
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Goed nieuws!

Vriend is vrij dus hij kan me brengen. *O*
Goed zo, ben benieuwd wat je ervan zal vinden!
pi_132976001
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:44 schreef Sangha het volgende:

[..]

Ja ik ook.
pi_132976216
Mooi zo :)
pi_132976888
Succes dan maar, je weet maar nooit enzo, wonderen bestaan en nooit opgeven.
Maar serieus: succes.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 6 november 2013 @ 21:09:48 #16
415313 zombieboss
geduld is een schone zaak
pi_132978836
Mensen met een uitkering _O- (niks persoonlijks :) )
  woensdag 6 november 2013 @ 21:13:35 #17
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_132979073
Toch wel spannend dan zo'n meeting, of niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:44 schreef Sangha het volgende:

[..]

Hey! ;)
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_132981858
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:13 schreef SiennaForrest het volgende:
Toch wel spannend dan zo'n meeting, of niet.
Ja.

Ik heb door mijn autisme heel erg veel moeite met (allerlei) contact met mensen. En op die dag zal ik een hoop nieuwe mensen zien/spreken.
pi_132982159
Ik wil ook zo'n brief. ;(
Hallon!
pi_132982332
Pareltjes wel in deel 1. Gaat het nu weer 'n beetje nu je ipv warm eten boterhammen hebt moeten eten? :') :D
Hallon!
  woensdag 6 november 2013 @ 22:09:49 #21
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_132982644
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:56 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Ja.

Ik heb door mijn autisme heel erg veel moeite met (allerlei) contact met mensen. En op die dag zal ik een hoop nieuwe mensen zien/spreken.
Ok, dat lijkt me dan een opgave. Wel knap dat je het aangaat, succes en sterkte ermee!
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_133190739
Nou ben geweest! :)

Heb 2 workshops gevolgd, waar ik wel iets van geleerd heb. En heb met 1 re-integratiebureau een afspraak. (Dat ik mijn CV opstuur en zij naar een bepaald bedrijf kijken.)

Bij de eerste workhop moest ik ongevraagd iets bespreken met degene naast me. Dit zijn situaties die ik dus niet wil. :{ Geen behoefte aan. Gesprek ging ook niet vlekkeloos, ik praat gewoon echt niet makkelijk met iemand.
pi_133191471
Goed dat je zo meegedaan hebt! Wisten ze bij de workshop van je autisme? Want dat lijkt me inderdaad lastig voor je.
pi_133192841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Goed dat je zo meegedaan hebt! Wisten ze bij de workshop van je autisme? Want dat lijkt me inderdaad lastig voor je.
Er waren bij die 1e workshop zo'n 50 mensen, schat ik. Daarnaast doe ik mijn mond niet open in een groep, dus ze wisten niet dat ik autisme heb. :@
Van geen van die 50 mensen wist een ander wat hij/zij voor chronische ziekte had.

De man naast me vroeg op een gegeven moment wel wat ik had en toen zei ik "diabetes en autisme".

Ik heb overigens mijn zin gekregen. We hebben McDonalds gehad. En nu zit ik propvol. :P
pi_133204427
Goed van je dat je bent gegaan en ook nog mee hebt gedaan met een workshop!
pi_133204493
Diabetes en dan lekker naar de Mc gaan, goed bezig. :')

...maar wel goed dat je toch even gegaan bent, kan toch nog wel enigzins nuttig zijn. :)
Hallon!
pi_133210124
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef BlueMage het volgende:

...maar wel goed dat je toch even gegaan bent, kan toch nog wel enigzins nuttig zijn. :)
Dat was bij 1 workshop een vraag: Heb je je ziekte geaccepteerd?

Nee, maar ik heb wel geaccepteerd dat ik me niet aan het dieet kan houden en daardoor wrs vroeg last ga krijgen van de symptomen van diabetes. Het zij zo...

Als ik naar de Mac wil, ga ik naar de Mac. Ondanks de diabetes.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:28:30 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133210449
De maatschappij betaalt toch wel voor je behandelingen :Y)
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133244645
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:28 schreef Catch22- het volgende:
De maatschappij betaalt toch wel voor je behandelingen :Y)
Misschien heb ik wel besloten om geen behandelingen te ondergaan...?
pi_133244801
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:14 schreef Brummetje_ het volgende:

Nee, maar ik heb wel geaccepteerd dat ik me niet aan het dieet kan houden en daardoor wrs vroeg last ga krijgen van de symptomen van diabetes. Het zij zo...

Hoewel dat ook een keuze is, is dat er wel een van de makkelijkste weg en met de minste voldoening. Wellicht haal je tijdelijk heel veel plezier uit je bezoek aan de Mac, maar dat doen heroine verslaafden ook aan hun shotje. En dat terwijl juist voor jou de met allerlei glucose-fructose siroop gelardeerde gerechten killing zijn voor je bloedsuikerspiegel en insuline niveau. Het is voor niemand goed, maar voor jou wellicht net zo slecht als een heroine shotje voor een junk. Je zult de balans moeten vinden tussen je oren - hoewel ontzettend moeilijk zul je zien dat er een moment kan zijn waar je meer plezier haalt uit het niet naar de mac gaan dan het wel naar de mac gaan.

Gaan we een andere richting in, maar als je afkickt van snelle suikers/koolhydraten valt die behoefte weg, stuitert je insuline niet meer en is het best relaxed en goed voor je suikerziekte :)
pi_133245092
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Hoewel dat ook een keuze is, is dat er wel een van de makkelijkste weg en met de minste voldoening. Wellicht haal je tijdelijk heel veel plezier uit je bezoek aan de Mac, maar dat doen heroine verslaafden ook aan hun shotje. En dat terwijl juist voor jou de met allerlei glucose-fructose siroop gelardeerde gerechten killing zijn voor je bloedsuikerspiegel en insuline niveau. Het is voor niemand goed, maar voor jou wellicht net zo slecht als een heroine shotje voor een junk. Je zult de balans moeten vinden tussen je oren - hoewel ontzettend moeilijk zul je zien dat er een moment kan zijn waar je meer plezier haalt uit het niet naar de mac gaan dan het wel naar de mac gaan.

Gaan we een andere richting in, maar als je afkickt van snelle suikers/koolhydraten valt die behoefte weg, stuitert je insuline niet meer en is het best relaxed en goed voor je suikerziekte :)
Het is afzetten. Er tegenin gaan. Wat ik al zei: Ik kan het niet accepteren.

Ik wil geen diabetes hebben, ik wil gewoon kunnen eten wat ik wil, dus doe ik ook alsof ik geen diabetes heb.

Zo vergeet ik ook heel vaak (te vaak) mijn medicijnen.

:@
pi_133245461
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:16 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Ik wil geen diabetes hebben, ik wil gewoon kunnen eten wat ik wil, dus doe ik ook alsof ik geen diabetes heb.

Niet accepteren dat je diabetes hebt, maar wel accepteren (of jezelf inprenten) dat je niet normaal kunt functioneren bij een baan.
Ik denk niet dat jouw probleem je autisme is (als je een vriend hebt, dan kun je ook leren om met andere mensen om te gaan), maar meer het niet willen veranderen.
Voor heel veel mensen is het moeilijk om in een nieuwe omgeving aan de mensen te wennen. Voor sommigen gaat daar maanden overheen eer ze een normaal gesprek met een collega kunnen voeren. Assertiviteit kun je ook leren, dan hoef je niet meer al het werk van anderen te doen terwijl zij op Facebook zitten, of dan zou je het in ieder geval met je leidinggevende kunnen bespreken.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_133245848
quote:

[..]

Energie steken in iets wat je niet kunt veranderen is niet alleen zinloos, het is ook nog eens vermoeiend. Mensen die grootse prestaties neerzetten doen dit omdat ze goed weten wat ze kunnen beinvloeden en investeren daar al hun energie in. Jij investeert nu energie in iets wat je niet kunt veranderen - namelijk dat je wel degelijk ziek bent. Daarom mijn tip over voeding - als je zo nodig niet wilt accepteren dat je diabetespatient bent - zorg dan dat je zo min mogelijk medicatie nodig hebt door gebruik van de juiste voeding en met die instelling en bijpassende levensstijl ben je feitelijk minder 'ziek'. Andere visie met zelfde uitgangspunt - niet accepteren dat je ziek bent, wel veranderen waar je invloed op hebt.

Echt, als je met een paar jaar je tanden begint te verliezen en neuropatie krijgt zou je wensen dat je niet zo koppig was. Suikerziekte is goed mee te leven, maar wel met enige discipline. En zelfs dan is er nog wel ruimte voor een uitschieter.
pi_133245894
quote:

[..]

Je werkt dus actief je reintegratie in de maatschappij tegen. Alleen daarvoor zou je al gekort moeten worden.
  donderdag 14 november 2013 @ 10:56:29 #35
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133245906
Lol, nu heb ik nog een grotere hekel aan je. Wat ben jij een idioot zeg.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133245952
Overigens kan een slechte omgang met diabetes ook een oorzaak zijn van het geen zin in seks hebben en last van je voeten krijgen...
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_133245960
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:14 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Dat was bij 1 workshop een vraag: Heb je je ziekte geaccepteerd?

jezus :')
pi_133246047
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Niet accepteren dat je diabetes hebt, maar wel accepteren (of jezelf inprenten) dat je niet normaal kunt functioneren bij een baan.
Nadat het 17 keer mis is gegaan bij een baan kan ik dát idd beter accepteren dan de diabetes. Er zit véél meer achter dan ik hier (of ergens anders) gezegd heb.
Ik denk niet dat jouw probleem je autisme is (als je een vriend hebt, dan kun je ook leren om met andere mensen om te gaan), maar meer het niet willen veranderen.
Nee, het is niet "omdat je een vriend hebt kun je ook met andere mensen leren omgaan". Ik kan nml soms zelfs niet eens met mijn vriend omgaan. Hoe het bij mij zit qua contactstoornis is niet (aan) te leren. Het zit zó diep geworteld.
Voor heel veel mensen is het moeilijk om in een nieuwe omgeving aan de mensen te wennen. Voor sommigen gaat daar maanden overheen eer ze een normaal gesprek met een collega kunnen voeren.
Bij mij gaan er jaren overheen en dan kan ik het nog steeds niet. Assertiviteit kun je ook leren, dan hoef je niet meer al het werk van anderen te doen terwijl zij op Facebook zitten, of dan zou je het in ieder geval met je leidinggevende kunnen bespreken.
Assertiviteit kun je idd leren. Dmv een assertiviteitscursus. En daar ligt het probleem bij mij... Dat betekent een groep mensen waarmee je bijv rollenspellen moet spelen. Gaat bij mij niet gebeuren. En zo'n cursus volgen zonder contact met anderen is niet mogelijk.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:06:41 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133246121
Pak nog een Big Mac-menuutje op onze kosten.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:06:51 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133246127
het scheelt wel heel erg dat je het, ondanks alles, wel graag zou willen.

ze zouden jou eens bruut moeten korten zodat je wel moet, man man man wat ben jij een zelf-medelijdend-hebbend stuk vreten zeg.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 november 2013 @ 11:15:53 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133246336
Quote-foutje edit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 14 november 2013 @ 11:16:22 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133246344
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef BlueMage het volgende:
Dit :D .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 14 november 2013 @ 11:16:54 #43
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133246360
Krijg bijna de neiging om je erbij te naaien...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 november 2013 @ 11:19:36 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133246417
quote:

[..]

Tjezus. Het is echt wachten op de dag dat je tenen zwart worden en afsterven of dat je blind word. Kneitereigenwijs en dom ben je.
pi_133246865
Ik ben niet dom. Ik weet heel goed wat de gevolgen zijn van wat ik nu doe. Daar ben ik me compleet van bewust.

Ik heb me ingelezen over de gevolgen van diabetes.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:42:45 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133246962
En die zoek je bewust op? Zodat je straks er elke minuut pijnlijk aan wordt herinnerd. Constructieve manier van coping.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:42:45 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133246963
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben niet dom. Ik weet heel goed wat de gevolgen zijn van wat ik nu doe. Daar ben ik me compleet van bewust.

Ik heb me ingelezen over de gevolgen van diabetes.
Dan ben je levensmoe.
pi_133247241
quote:
13s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan ben je levensmoe.
Nee. Hoewel ik er geen probleem mee zou hebben als ik morgen een dodelijk ongeluk zou krijgen.

Ik zou het dus nooit actief zelf doen.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:56:16 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133247295
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:54 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Nee. Hoewel ik er geen probleem mee zou hebben als ik morgen een dodelijk ongeluk zou krijgen.

Ik zou het dus nooit actief zelf doen.
Echt meid, je bent van '84 zag ik, probeer in godsnaam nog iets van je leven te maken, het is niet zo hopeloos als je nu denkt dat het is. Wat je nu aan het doen bent is zo zonde.
pi_133248267
Er zijn best wat FOK!kers die je willen helpen met je euthanasieaanvraag, TS, als ik het zo lees.
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')