Nee, tegen het einde van MIJN maand. Daarmee bedoel ik mijn geldmaand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
binnenkort en tegen het eind van de maand.. het is net het begin van de maand dus je hebt nog de hele maand om te sparen
Ten eerste: het is 2-11, waarom kun je niet wat besparen deze komende weken en daardoor alsnog gaan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:53 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik niet wil werken/er op zich niet heen zou willen. Ik baal alleen dat ze het in die andere stad hebben gedaan. Ik zou nu ruim 1,5 uur moeten reizen. Alleen... reizen gaat niet als er niks op je rekening staat. Lenen van iemand doe ik niet aan, dat heb ik mij al heel jong voorgenomen, ook geen discussie over mogelijk.
Ten tweede: neem brood meequote:Het is tot laat, dus ik zou of met honger terug moeten reizen of daar ergens eten (word Mac of BK).
Misschien handig om dan even te zeggen wanneer jouw maand begint, aangezien die anders is dan de maand van de rest van het land blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:54 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, tegen het einde van MIJN maand. Daarmee bedoel ik mijn geldmaand.
Moet voor mn werk soms ook om 5:00 uur op en ben pas om 20:00 uur weer thuis. Ja, dan heb ik ook wel eens honger op de terugreisquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:53 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik niet wil werken/er op zich niet heen zou willen. Ik baal alleen dat ze het in die andere stad hebben gedaan. Ik zou nu ruim 1,5 uur moeten reizen. Alleen... reizen gaat niet als er niks op je rekening staat. Lenen van iemand doe ik niet aan, dat heb ik mij al heel jong voorgenomen, ook geen discussie over mogelijk. Het is tot laat, dus ik zou of met honger terug moeten reizen of daar ergens eten (word Mac of BK).
Ik snap wel dat TS geen geld over heeft als ze steeds gaat uiteten als ze een keer niet thuis kan etenquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:59 schreef trigt013 het volgende:
Voor eten kan je gewoon brood smeren en meenemen.
Omg. Wtf is er erg aan boterhammen. Sorry, maar ik ben echt allergisch voor mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik eet geen boterhammen als avondeten, sorry.
En Cherry: iedereen heeft een andere maand, niemand krijgt zijn geld standaard de 1e van de maand.
De optie om te sparen is er niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |