De woedende menigte bestaat vooralsnog enkel uit pro-Zwart Piet figuren. Een donkere dame aanvallen tijdens de pro-Piet demonstratie, mensen bedreigen die gekleurde Pieten wilden gebruiken tijdens de optocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerder gelyncht door een menigte woedende ZP-slaven.
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ze zijn uit op de aanpassing van Zwarte Piet.
Daarom ben ik benieuwd wat de rechtszaak van morgen ons gaat brengen. Kijken hoeveel figuren gaan ontsporen van de tegenstanders. Smullen geblazen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De woedende menigte bestaat vooralsnog enkel uit pro-Zwart Piet figuren. Een donkere dame aanvallen tijdens de pro-Piet demonstratie, mensen bedreigen die gekleurde Pieten wilden gebruiken tijdens de optocht.
Ja, men heeft zich weer van de beste kant laten zien.
Ow ja. De zak van Sinterklaas in van jute. Zulke zakken gebruikte men vroeger om spullen van de West naar Nederland te brengen. Kortom, de zak van Sinterklaas is ook een symbool van racisme en slavernij. Volgens jaar gaan we over op plastic tassen.quote:
Vergeet niet de gymschoenen van Piet. Die worden gemaakt door kindertjes in arme landen die ook symbool staan voor de hedendaagse slavernij. Dit is een directe uiting van de minachting van blanke Nederlanders jegens gekleurde mensen en staat symbool voor racisme.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow ja. De zak van Sinterklaas in van jute. Zulke zakken gebruikte men vroeger om spullen van de West naar Nederland te brengen. Kortom, de zak van Sinterklaas is ook een symbool van racisme en slavernij. Volgens jaar gaan we over op plastic tassen.
Ik heb wel iets beters te doen dan tegen een muur lullen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Heufd het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ze allemaal nog meer van plan zijn.
Sterk.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters te doen dan tegen een muur lullen.
Weinig, vermoed ik. Die hebben zich tot dusver kalm gehouden.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd wat de rechtszaak van morgen ons gaat brengen. Kijken hoeveel figuren gaan ontsporen van de tegenstanders. Smullen geblazen.
Je kijkt even over mijn post over die rechtszaak heen ofzo? Of ben je gewoon blind?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Heufd het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ze allemaal nog meer van plan zijn.
Bij de vorige afwijzing zijn anders ook klappen gevallen. Ik verwacht nu minimaal K1 fightstyle actie.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weinig, vermoed ik. Die hebben zich tot dusver kalm gehouden.
Het zijn de voorstanders van Zwarte Piet die door het lint gingen.
Ik vind het vergelijken van het vieren van Sinterklaas met de holocaust nou eerder een uiting van woede. En dat was tijdens een hoorzitting en dus voorbereid.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De woedende menigte bestaat vooralsnog enkel uit pro-Zwart Piet figuren. Een donkere dame aanvallen tijdens de pro-Piet demonstratie, mensen bedreigen die gekleurde Pieten wilden gebruiken tijdens de optocht.
Ja, men heeft zich weer van de beste kant laten zien.
Ja, want men heeft ook echt valide argumenten ofzo. We kunnen ook heel veel doen met de hele Holocaust vergelijking en het feit dat elke blanke Nederlander een racist is. Maar hey, laat ons je vooral niet beletten om inhoudelijk de zaak te behandelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Heufd het volgende:
Leuk trouwens, dat geridiculiseer van jullie.
De rechtszaak om Zwarte Piet in huidige vorm te verbieden?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kijkt even over mijn post over die rechtszaak heen ofzo? Of ben je gewoon blind?
Om ZP te weren van de Sinterklaasintocht ja. Dus geen aanpassingen, geen veranderingen, gewoon keihard afschaffen en verbieden.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Heufd het volgende:
[..]
De rechtszaak om Zwarte Piet in huidige vorm te verbieden?
Het ging ook niet om dat brullen, maar om het uitschelden van die dame. Oh, en niet te vergeten die hersenlozen die een organisatie bedreigde omdat ze gekleurde Pieten wilde gebruiken tijdens een intocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind het vergelijken van het vieren van Sinterklaas met de holocaust nou eerder een uiting van woede. En dat was tijdens een hoorzitting en dus voorbereid.
Dat vind ik eigenlijk enger en bozer overkomen dan een paar idioten die zonder even na te denken maar wat brullen als ze op een of ander veldje staan.
Yep. De stichting Slavernijverleden, degenen die de rechtszaak hebben opgestart, willen geld zien omdat het een dure zaak is.quote:
Het gaat toch om de intocht?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Heufd het volgende:
[..]
De rechtszaak om Zwarte Piet in huidige vorm te verbieden?
Ow. Het uitschelden van één persoon is heel erg maar het beledigen van hele groepen is om te lachen? Wat is dan je issue met het zogenaamde beledigende karakter van Zwarte Piet?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging ook niet om dat brullen, maar om het uitschelden van die dame. Oh, en niet te vergeten die hersenlozen die een organisatie bedreigde omdat ze gekleurde Pieten wilde gebruiken tijdens een intocht.
Zo'n achterlijke Holocaust-vergelijking lach ik alleen maar om.
Mijn issue? Waar de neuk heb je het over?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow. Het uitschelden van één persoon is heel erg maar het beledigen van hele groepen is om te lachen? Wat is dan je issue met het zogenaamde beledigende karakter van Zwarte Piet?
Net zo geschift als mensen voor 'racistische nazi's die de Holocaust vieren met Sinterklaas' uitmaken bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn issue? Waar de neuk heb je het over?
Zo'n stomme vergelijking is inderdaad lachwekkend. Mensen bedreigen vanwege gekleurde Pietjes is geschift.
Niet voor andere mensen denken.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Heufd het volgende:
Veel mensen hier zijn echt bang dat het afschaffen van Zwarte Piet de bijl aan de stam van Nederlandse folklore is hè?
Make up your mind, willen ze nou wel of niet Piet afschaffen? Je draait meer en harder dan Wouter Bos in zijn gloriedagen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Heufd het volgende:
Veel mensen hier zijn echt bang dat het afschaffen van Zwarte Piet de bijl aan de stam van Nederlandse folklore is hè?
Maar waarom vergoeilijk je opzettelijk beledigende uitspraken van iemand die deze van te voren al heeft geformuleerd terwijl je het in een opwelling uitschelden van iemand zo vreselijk lijkt te vinden? Ik volg die gedachtengang niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn issue? Waar de neuk heb je het over?
Zo'n stomme vergelijking is inderdaad lachwekkend. Mensen bedreigen vanwege gekleurde Pietjes is geschift.
Zwarte Piet in de huidige vorm moet afgeschaft worden. In aangepaste vorm mag hij blijven. Duidelijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Make up your mind, willen ze nou wel of niet Piet afschaffen? Je draait meer en harder dan Wouter Bos in zijn gloriedagen.
Omdat ik zo'n domme vergelijking een stuk minder erg vindt dan het praktisch aanvallen van een onschuldige vrouw en het bedreigen van organisatoren.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar waarom vergoeilijk je opzettelijk beledigende uitspraken van iemand die deze van te voren al heeft geformuleerd terwijl je het in een opwelling uitschelden van iemand zo vreselijk lijkt te vinden? Ik volg die gedachtengang niet.
"Moet" en "mag" nog wel. Hoe haal je het in je hoofd.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Heufd het volgende:
[..]
Zwarte Piet in de huidige vorm moet afgeschaft worden. In aangepaste vorm mag hij blijven. Duidelijk?
Weet ik veel. Het gaat mij erom dat het bezopen is dat iemand die ergens aanstoot aan wil nemen zijn of haar wil tot wet weet te krijgen door het gebruik van leugens, beledigingen en het spelen op emoties. Vooral als hij al van alle kanten te horen krijgt dat het niet als een belediging bedoeld is.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef Heufd het volgende:
Dat is de hele tijd al de insteek geweest van de actie hoor. Ik zeg hier echt niets nieuws of geks.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
"Moet" en "mag" nog wel. Hoe haal je het in je hoofd.
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Skv het volgende:
Is dit nou ook racistisch?
[ afbeelding ]
Ze passen hem toch aan? Hij is al jaren geen domkop meer. Sinterklaas maakt duidelijk dat hij niet zonder Piet kan. Hij draagt geen oorringen meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Heufd het volgende:
[..]
Zwarte Piet in de huidige vorm moet afgeschaft worden. In aangepaste vorm mag hij blijven. Duidelijk?
Nee. Het ging om de intocht. Die wil men stoppen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:47 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dat is de hele tijd al de insteek geweest van de actie hoor. Ik zeg hier echt niets nieuws of geks.
Heel simpel: 't feestje moet stuk. Verder denk ik dat men zich een beetje vergist heeft in de tegenstand. Normaal krimpt 'de Nederlander' van schaamte ineen als de racismekaart getrokken wordt. Nu gebeurde dat een keertje niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee. Het ging om de intocht. Die wil men stoppen.
Waar haal jij toch de hele tijd het idee vandaan dat het hele feest stuk moet? Volgens mij zie je spoken.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Heel simpel: 't feestje moet stuk. Verder denk ik dat men zich een beetje vergist heeft in de tegenstand. Normaal krimpt 'de Nederlander' van schaamte ineen als de racismekaart getrokken wordt. Nu gebeurde dat een keertje niet.
Niet in één keer, althans.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:00 schreef Heufd het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de hele tijd het idee vandaan dat het hele feest stuk moet? Volgens mij zie je spoken.
Nou ja. Het begint er anders aardig op te lijken. Men vergelijkt het met de holocaust. Men weigert de aanpassingen die men al gedaan heeft. Men spant rechtzaken aan tegen het vieren. Etc. Etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:00 schreef Heufd het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de hele tijd het idee vandaan dat het hele feest stuk moet? Volgens mij zie je spoken.
De enigen die spoken zien zijn de tegenstanders...quote:Op donderdag 7 november 2013 15:00 schreef Heufd het volgende:
[..]
Nou, als je rest van zn posts zietquote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
"Moet" en "mag" nog wel. Hoe haal je het in je hoofd heufd.
Ja, van die witte spoken, met puntmutsen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:06 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De enigen die spoken zien zijn de tegenstanders...
Men weigert de aanpassingen die gedaan worden omdat het niet eens in de buurt komt van wat wordt verlangd.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou ja. Het begint er anders aardig op te lijken. Men vergelijkt het met de holocaust. Men weigert de aanpassingen die men al gedaan heeft. Men spant rechtzaken aan tegen het vieren. Etc. Etc.
Dan wek je de indruk dat je het feestje kapot wilt maken.
Dat heet nou een "compromis"quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Heufd het volgende:
[..]
Men weigert de aanpassingen die gedaan worden omdat het niet eens in de buurt komt van wat wordt verlangd.
Wat wil men dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Heufd het volgende:
[..]
Men weigert de aanpassingen die gedaan worden omdat het niet eens in de buurt komt van wat wordt verlangd.
Krijsend geëist, bedoel je. Die bovendien hun hand ernstig hebben overspeeld. Jammer dat ze nu alsnog een vinger hebben gekregen. Ze hadden beter de vlakke hand kunnen krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Heufd het volgende:
[..]
Neuh, maar als je er oorbellen in hangt wordt het natuurlijk al snel een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Skv het volgende:
Is dit nou ook racistisch?
[ afbeelding ]
Een incident, een paar korte lontjes die in 1e instantie dachten dat die mevrouw anti-ZP was, ja want dat was wel degelijk de aanleiding! Niet ok natuurlijk, maar wat is daar zo heel, heel verschrikkelijk aan, even los van de opruiende verhalen van sommige journalisten en BN-ers.....quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n domme vergelijking een stuk minder erg vindt dan het praktisch aanvallen van een onschuldige vrouw en het bedreigen van organisatoren.
Waarom wil jij het niet over die zaken hebben, maar uitsluitend over die holocaust-shit?
De enige vinger die ze kregen was een middelvinger. Mij maakt het geen moer uit of een Piet oorbellen draagt of niet, Het viel me toch al nooit op.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Krijsend geëist, bedoel je. Die bovendien hun hand ernstig hebben overspeeld. Jammer dat ze nu alsnog een vinger hebben gekregen. Ze hadden beter de vlakke hand kunnen krijgen.
Dat Zwarte Piet blauw, groen, rood, geel, grijs, paars of diarreekleurig wordt natuurlijk, what else...quote:
Kortom: Weg met Zwarte Piet.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Heufd het volgende:
[..]
Onder andere weg met het kroeshaar, de rode lippen en de zwarte schmink.
Onder andere...Dus eigenlijk nog meer??quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Heufd het volgende:
[..]
Kortom, elk idee wegnemen dat Zwarte Piet zwart is.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Heufd het volgende:
[..]
En daarna nog geld ook?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Heufd het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs mag Zwarte Piet zwart blijven. Al helemaal als we het zwart betalen.quote:
Okay. Doen we dat. Maar dan laten we deze blonde hulpjes met een zwaar surinaams accent praten. En ze spreken de Sint aan met "baas" of "witte meester".quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Heufd het volgende:
[..]
Gaat Ghana akkoord met het betalen van wiedergutmachung? De Ghanezen haalden de slaven tenslotte uit de rimboe. Nederlanders kwamen de havensteden niet uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs mag Zwarte Piet zwart blijven. Al helemaal als we het zwart betalen.
We willen niet af van Zwarte Piet .....quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Heufd het volgende:
[..]
Volgens dezen en genen is dat geen oplossing:quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Ferdo het volgende:
Dat Zwarte Piet blauw, groen, rood, geel, grijs, paars of diarreekleurig wordt natuurlijk, what else...
(http://www.roetinheteten.(...)-gezet-in-medialand/) geschreven door Quinsy Gario op 16 oktober.quote:Het idee van gekleurde pieten dat nu ook aan bijna elke column wordt toegevoegd, gaat volgens voormalige vice-premier Maxime Verhagen helemaal niks veranderen aan hoe mensen met de figuur of de kritiek op de figuur zullen omgaan. Het is dus geen oplossing maar een manier om diepere discussies uit de weg te gaan. Daarom begrijp ik dan ook niet waarom men roetvegen blijft voorstellen terwijl iedereen weet dat dat ook niks verandert. Meegaan met een achteraf bedachte smoesje om de kleur van Zwarte Piet te verklaren geeft niet aan dat men serieus werk wil maken van de rol die Zwarte Piet speelt in onze omgang met diversiteit en verschil. Het is dan ook een snelle oplossing om, zoals Halsema schrijft, niet naar onze geschiedenis te hoeven kijken.
Dat het geen oplossing is is logisch. Want Gario maakt de fout te beweren dat Zwarte Piet een negerslaaf is. Dat was hij nooit.quote:
Oh gequinsygario dusquote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef Shodan het volgende:
[..]
Geen oplossing:
[..]
(http://www.roetinheteten.(...)-gezet-in-medialand/) geschreven door Quinsy Gario op 16 oktober.
Oftewel: het is niet goed, óf het deugt niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef Shodan het volgende:
[..]
Volgens dezen en genen is dat geen oplossing:
[..]
(http://www.roetinheteten.(...)-gezet-in-medialand/) geschreven door Quinsy Gario op 16 oktober.
Nee, dat hoeft allemaal niet. Geruststelling voor jou!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
We willen niet af van Zwarte Piet .....![]()
Hij moet straks een spijkerbroek dragen, een t-shirt met Amnesty International op de borst, een honkbalpetje met "Against Racism" en hij mag niet zwart of bruin zijn en om alle associaties met Zwarte Piet dan echt te voorkomen noemen we hem Karel, ... voor de rest willen we dus echt niet af van Zwarte Piet
Wow, dat stuk. Wat een haat, verpakt als roep om emancipatie.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef Shodan het volgende:
Zwarte Piet moet wel blank zijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef Heufd het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft allemaal niet. Geruststelling voor jou!
Och, geruststelling, als ik me druk moest maken over elke wens/eis van elk wereldvreemd splintergroeperinkje in Nederland of daarbuiten, dan deed ik geen oog meer dicht, gelukkig valt dat alleszins mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef Heufd het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft allemaal niet. Geruststelling voor jou!
Maar ondertussen wel van de witte man vreten. Een dag eerlijk werk heeft 'ie nog niet verricht. Als je zijn bio bekijkt zie je alleen maar stichtingen, gesubsidieerde podia en ander opvreetwerk. Uitvreter met een grote bek is het.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Jian het volgende:
Alles in het leven is volgens meneer Quinsy bepaald door huidskleur, overal waar deze gefrustreerde man kijkt ziet hij racisme en doordat hij zo gebiologeerd is door huidskleur en racisme is hij niet meer in staat om naar andere (vaak meer voor de hand liggende) verklaringen te kijken ..... en zo lopen er nog een paar rond, op zich jammer dat ze zoveel aandacht krijgen.
Dat is mooi?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi hoe een handvol trolls (Quincy en Co.) een heel volk overstuur kunnen maken.
Was het maar een trolletje... De man is overtuigd van zijn eigen gelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi hoe een handvol trolls (Quincy en Co.) een heel volk overstuur kunnen maken.
Sorry, je hebt gelijk. Het is eerder nogal triest. Je maakt je kwaad omdat zes mensen het Sinterklaasfeest af willen schaffen.quote:
Nee, omdat die 'zes' mensen uitstekend de weg weten in het medialandschap en zo een heleboel kabaal maken, waarna er een heleboel mensen op de bandwagon sprongen. En als er niet zo'n brede tegenbeweging was ontstaan hadden ze hun zin nog gekregen ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Het is eerder nogal triest. Je maakt je kwaad omdat zes mensen het Sinterklaasfeest af willen schaffen.
Neuh, ik maak me er eerder zorgen over dat een paar mensen iedereen die ooit een keer Sinterklaas heeft gevierd voor nazi uitmaken . Dat vervolgens met keiharde leugens proberen te bewijzen en als men daar doorheen prikt weigeren om valide argumenten te geven.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Het is eerder nogal triest. Je maakt je kwaad omdat zes mensen het Sinterklaasfeest af willen schaffen.
Ik heb er al twee weken niks meer over gelezen, maar jullie blijven je opwindend. Krijg vooral het idee dat jullie het opzoeken. Wat is het? Krijg je een lekker gevoelletje in je buik van dat gezanik van Quincy en Co.?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nee, omdat die 'zes' mensen uitstekend de weg weten in het medialandschap en zo een heleboel kabaal maken, waarna er een heleboel mensen op de bandwagon sprongen. En als er niet zo'n brede tegenbeweging was ontstaan hadden ze hun zin nog gekregen ook.
Lulkoek Koos. Ga ff iemand anders trollenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb er al twee weken niks meer over gelezen, maar jullie blijven je opwindend. Krijg vooral het idee dat jullie het opzoeken. Wat is het? Krijg je een lekker gevoelletje in je buik van dat gezanik van Quincy en Co.?
Yep. Ik vind het gewoon leuk om de nikkertjes de plaats te wijzen. En helaas mag dat niet met de zweep, dus dan maar zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb er al twee weken niks meer over gelezen, maar jullie blijven je opwindend. Krijg vooral het idee dat jullie het opzoeken. Wat is het? Krijg je een lekker gevoelletje in je buik van dat gezanik van Quincy en Co.?
Ik heb vaak Sinterklaas gevierd (nu niet meer) en speel volgende week Zwarte Piet tijdens onze intocht. Waarom moet ik lachen om zo'n flapdrol die mij uitmaakt voor nazi en loop jij al 86 topic erover te janken?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Neuh, ik maak me er eerder zorgen over dat een paar mensen iedereen die ooit een keer Sinterklaas heeft gevierd voor nazi uitmaken . Dat vervolgens met keiharde leugens proberen te bewijzen en als men daar doorheen prikt weigeren om valide argumenten te geven.
En als men dan een handreiking doet gaat men nog even lekker de militant uithangen en janken dat het niet genoeg is.
De blinde haat die van die figuren afkomt
doet mij heel erg schrikkken. Vergeleken daarbij is Geert Wilders bijna een imam.
Omdat jij een übermensch bent?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom moet ik lachen om zo'n flapdrol die mij uitmaakt voor nazi en loop jij al 86 topic erover te janken?
Jij bent nu eenmaal een veel beter mens dan heel veel anderen. Dat weet je toch!?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb vaak Sinterklaas gevierd (nu niet meer) en speel volgende week Zwarte Piet tijdens onze intocht. Waarom moet ik lachen om zo'n flapdrol die mij uitmaakt voor nazi en loop jij al 86 topic erover te janken?
Ik troll niet. De discussie is allang verdreven naar de uithoeken van de media.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Lulkoek Koos. Ga ff iemand anders trollen
Hou toch op.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik troll niet. De discussie is allang verdreven naar de uithoeken van de media.
Maar waarom maak jij je kwaad als een of andere malloot jou een nazi noemt? Je weet toch wie het roept?quote:
Nou, ik keek gisteren toch op de voorpagina van het Parool en daar stond een aardig stuk tekst over oorringen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik troll niet. De discussie is allang verdreven naar de uithoeken van de media.
Ja, als je Google Nieuws af blijft speuren naar Sint en Piet, kom je ongetwijfeld nog artikelen tegen.quote:
Gil dat nu eens naar de pro-kant?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij je kwaad als een of andere malloot jou een nazi noemt? Je weet toch wie het roept?
Snap niet goed waarom je je daar 231 topics druk over loopt te maken.
Om jou te trollen natuurlijk. Waarom doe jij zo moeilijk al 39262 topics lang? Waarom reageer je zo fel op mensen die hun mening geven?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij je kwaad als een of andere malloot jou een nazi noemt? Je weet toch wie het roept?
Snap niet goed waarom je je daar 231 topics druk over loopt te maken.
Neger, wat?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, als je Google Nieuws af blijft speuren naar Sint en Piet, kom je ongetwijfeld nog artikelen tegen.
Parool is een Amsterdamse krant. Het blijft een lokale kwestie.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, ik keek gisteren toch op de voorpagina van het Parool en daar stond een aardig stuk tekst over oorringen.
Dus helaas voor je heb je een beetje ongelijk.
Pssst, alles in NL draait om Amsterdam. De rest hangt er sowieso maar een beetje bij.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Parool is een Amsterdamse krant. Het blijft een lokale kwestie.
Dat doe ik toch ook? Jullie vormen het pro-kamp.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Gil dat nu eens naar de pro-kant?
Waarom reageer jij zo fel op mensen die hun mening geven?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Om jou te trollen natuurlijk. Waarom doe jij zo moeilijk al 39262 topics lang? Waarom reageer je zo fel op mensen die hun mening geven?
Dat moet jij toch herkennen Koos, als onze blonde leider weer eens zijn mond open doet moet jij bijkans aan de zuurstof en voer je hem in elk topic te pas en te onpas op, dus over overstuur gesproken ...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Anti, vergeef me de typoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Jullie vormen het pro-kamp.
Parool opende ermee. De meeste kranten duwden het weg in een hoekje.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Pssst, alles in NL draait om Amsterdam. De rest hangt er sowieso maar een beetje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |