De woedende menigte bestaat vooralsnog enkel uit pro-Zwart Piet figuren. Een donkere dame aanvallen tijdens de pro-Piet demonstratie, mensen bedreigen die gekleurde Pieten wilden gebruiken tijdens de optocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerder gelyncht door een menigte woedende ZP-slaven.
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ze zijn uit op de aanpassing van Zwarte Piet.
Daarom ben ik benieuwd wat de rechtszaak van morgen ons gaat brengen. Kijken hoeveel figuren gaan ontsporen van de tegenstanders. Smullen geblazen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De woedende menigte bestaat vooralsnog enkel uit pro-Zwart Piet figuren. Een donkere dame aanvallen tijdens de pro-Piet demonstratie, mensen bedreigen die gekleurde Pieten wilden gebruiken tijdens de optocht.
Ja, men heeft zich weer van de beste kant laten zien.
Ow ja. De zak van Sinterklaas in van jute. Zulke zakken gebruikte men vroeger om spullen van de West naar Nederland te brengen. Kortom, de zak van Sinterklaas is ook een symbool van racisme en slavernij. Volgens jaar gaan we over op plastic tassen.quote:
Vergeet niet de gymschoenen van Piet. Die worden gemaakt door kindertjes in arme landen die ook symbool staan voor de hedendaagse slavernij. Dit is een directe uiting van de minachting van blanke Nederlanders jegens gekleurde mensen en staat symbool voor racisme.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow ja. De zak van Sinterklaas in van jute. Zulke zakken gebruikte men vroeger om spullen van de West naar Nederland te brengen. Kortom, de zak van Sinterklaas is ook een symbool van racisme en slavernij. Volgens jaar gaan we over op plastic tassen.
Ik heb wel iets beters te doen dan tegen een muur lullen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Heufd het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ze allemaal nog meer van plan zijn.
Sterk.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters te doen dan tegen een muur lullen.
Weinig, vermoed ik. Die hebben zich tot dusver kalm gehouden.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd wat de rechtszaak van morgen ons gaat brengen. Kijken hoeveel figuren gaan ontsporen van de tegenstanders. Smullen geblazen.
Je kijkt even over mijn post over die rechtszaak heen ofzo? Of ben je gewoon blind?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Heufd het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ze allemaal nog meer van plan zijn.
Bij de vorige afwijzing zijn anders ook klappen gevallen. Ik verwacht nu minimaal K1 fightstyle actie.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weinig, vermoed ik. Die hebben zich tot dusver kalm gehouden.
Het zijn de voorstanders van Zwarte Piet die door het lint gingen.
Ik vind het vergelijken van het vieren van Sinterklaas met de holocaust nou eerder een uiting van woede. En dat was tijdens een hoorzitting en dus voorbereid.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De woedende menigte bestaat vooralsnog enkel uit pro-Zwart Piet figuren. Een donkere dame aanvallen tijdens de pro-Piet demonstratie, mensen bedreigen die gekleurde Pieten wilden gebruiken tijdens de optocht.
Ja, men heeft zich weer van de beste kant laten zien.
Ja, want men heeft ook echt valide argumenten ofzo. We kunnen ook heel veel doen met de hele Holocaust vergelijking en het feit dat elke blanke Nederlander een racist is. Maar hey, laat ons je vooral niet beletten om inhoudelijk de zaak te behandelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Heufd het volgende:
Leuk trouwens, dat geridiculiseer van jullie.
De rechtszaak om Zwarte Piet in huidige vorm te verbieden?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kijkt even over mijn post over die rechtszaak heen ofzo? Of ben je gewoon blind?
Om ZP te weren van de Sinterklaasintocht ja. Dus geen aanpassingen, geen veranderingen, gewoon keihard afschaffen en verbieden.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Heufd het volgende:
[..]
De rechtszaak om Zwarte Piet in huidige vorm te verbieden?
Het ging ook niet om dat brullen, maar om het uitschelden van die dame. Oh, en niet te vergeten die hersenlozen die een organisatie bedreigde omdat ze gekleurde Pieten wilde gebruiken tijdens een intocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind het vergelijken van het vieren van Sinterklaas met de holocaust nou eerder een uiting van woede. En dat was tijdens een hoorzitting en dus voorbereid.
Dat vind ik eigenlijk enger en bozer overkomen dan een paar idioten die zonder even na te denken maar wat brullen als ze op een of ander veldje staan.
Yep. De stichting Slavernijverleden, degenen die de rechtszaak hebben opgestart, willen geld zien omdat het een dure zaak is.quote:
Het gaat toch om de intocht?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Heufd het volgende:
[..]
De rechtszaak om Zwarte Piet in huidige vorm te verbieden?
Ow. Het uitschelden van één persoon is heel erg maar het beledigen van hele groepen is om te lachen? Wat is dan je issue met het zogenaamde beledigende karakter van Zwarte Piet?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ging ook niet om dat brullen, maar om het uitschelden van die dame. Oh, en niet te vergeten die hersenlozen die een organisatie bedreigde omdat ze gekleurde Pieten wilde gebruiken tijdens een intocht.
Zo'n achterlijke Holocaust-vergelijking lach ik alleen maar om.
Mijn issue? Waar de neuk heb je het over?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow. Het uitschelden van één persoon is heel erg maar het beledigen van hele groepen is om te lachen? Wat is dan je issue met het zogenaamde beledigende karakter van Zwarte Piet?
Net zo geschift als mensen voor 'racistische nazi's die de Holocaust vieren met Sinterklaas' uitmaken bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn issue? Waar de neuk heb je het over?
Zo'n stomme vergelijking is inderdaad lachwekkend. Mensen bedreigen vanwege gekleurde Pietjes is geschift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |