Koos als Sinterklaas.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als er nu besloten zou worden dat sinterklaas niet meer gevierd mag worden. Oprechte boosheid? Stakingen?
De Kale-Piet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef sonnyspek het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij een andere soort kleur haar? Grijs? Wit? Roze?
zoiets denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef sonnyspek het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij een andere soort kleur haar? Grijs? Wit? Roze?
De Dikke-Piet.quote:
Nou ook nog discriminerendquote:De bezwaarmakers vinden het fenomeen Zwarte Piet discriminerend.
volgens mij is dat een rechtstreeks gevolg van de manier waarop het "debat" is geopend. Als onderhandeling vanuit een extreem standpunt, niet als verzoek vanwege empathische/sociale redenen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef Manono het volgende:
Dacht eerst dat het een grap was. Maar iemand ergens gelooft in onderhandelen met spiegeltjes en kraaltjes
Debat extreem geopend, ok.. leg eens uit als je wilt?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef poemojn het volgende:
[..]
volgens mij is dat een rechtstreeks gevolg van de manier waarop het "debat" is geopend. Als onderhandeling vanuit een extreem standpunt, niet als verzoek vanwege empathische/sociale redenen.
ik zocht het interview terug waarin hij vertelde hoe hij op zwarte piet is racisme is gekomen, dat was bedoeld als stelling om stevig aandacht te trekken, mensen te raken in iets waar ze aan gehecht zijn om zo het gesprek te brengen op onderwerpen als racisme en slavernij. Dat deed hij eerst op meer onopvallende manieren, zoals http://m.youtube.com/watch?v=l3PJ23WK0ss maar toen dat niet zo uitpakte als hij wilde heeft hij de toon extremer/steviger aangezet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Manono het volgende:Debat extreem geopend, ok.. leg eens uit als je wilt?
Waar heb je dat nou weer vandaan??quote:Op donderdag 7 november 2013 09:45 schreef poemojn het volgende:
[..]
hoezo cadeautjes is de beste vraageen schoorsteen hadden ze wel. Als je een plaggenhut wilde bouwen mocht die blijven staan als je hem in een nacht bouwde en er de volgende ochtend rook uit de schoorsteen kwam.
Performancekunstenaar, dat was hij toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:18 schreef poemojn het volgende:
[..]
ik zocht het interview terug waarin hij vertelde hoe hij op zwarte piet is racisme is gekomen, dat was bedoeld als stelling om stevig aandacht te trekken, mensen te raken in iets waar ze aan gehecht zijn om zo het gesprek te brengen op onderwerpen als racisme en slavernij. Dat deed hij eerst op meer onopvallende manieren, zoals http://m.youtube.com/watch?v=l3PJ23WK0ss maar toen dat niet zo uitpakte als hij wilde heeft hij de toon extremer/steviger aangezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |