Volgens mij heb ik sp3c in deze dan ook 'gelijk' gegeven.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, je beweerde dat het er in de hele reeks geen vijf waren en toen je daarna zei; "noem er dan 2", was mijn antwoord; Als ik ze noem, beken je dan je ongelijk, waarop je antwoord lafjes was: "Wie weet"
Ja, wat had je dan willen doen, het nog steeds ontkennen, alhoewel je natuurlijk niet kon nalaten alsnog een "maar" te plaatsenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik sp3c in deze dan ook 'gelijk' gegeven.
nee je vroeg me of het moeilijk was om de een of andere redenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik sp3c in deze dan ook 'gelijk' gegeven.
nou dit is niet alles he, jij vroeg er 2 dus kreeg je er 2quote:Nu vind ik twee nog weinig indrukwekkend, gezien de felheid van het debat.
Zodanige bedreigingen dat je niet naar een debat durft te gaan of je naam in de krant te zetten. Maar geen woord over een aangifte? En de naam van de sprekers was wel bekend via de website?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:14 schreef Jian het volgende:
Nog een beetje stemmingmakerij, we zijn er nog lang niet .....
http://www.spitsnieuws.nl(...)om-zwarte-piet-debat
Ik stelde niet voor niets, "stemmingmakerij"quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zodanige bedreigingen dat je niet naar een debat durft te gaan of je naam in de krant te zetten. Maar geen woord over een aangifte? En de naam van de sprekers was wel bekend via de website?
Wazig en warrig. Nou ja, het zal wel.
Vergeet niet dat ik eerst om vijf namen vroeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan willen doen, het nog steeds ontkennen, alhoewel je natuurlijk niet kon nalaten alsnog een "maar" te plaatsen
Dat zei ik dus reeds en ook die zijn er ...quote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik eerst om vijf namen vroeg.
Misbakselquote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik eerst om vijf namen vroeg.
Zeker weten, eigenlijk staat ie gewoon aan onze kant, hij heeft net onder een andere naam Anouk op haar FB pagina helemaal de tering gescholden!quote:
Ik lach me kapotquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef tong80 het volgende:
Zwarte Piet heeft dit jaar 'een grotere keuze in de kleur van de lippenstift ' en er zal 'een variatie van zwarte haren' te zien zijn. Dat heeft de Stichting Sinterklaas Intocht donderdag laten weten. Het zijn kleine aanpassingen die de organisatie heeft aangebracht om tegenstanders van Zwarte Piet tegemoet te komen. Eerder werd al bekend dat de pieten geen gouden oorringen zullen dragen.
De organisatie had donderdag met burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam en enkele bezwaarmakers overleg over de eventuele aanpassingen. De bezwaarmakers vinden het fenomeen Zwarte Piet discriminerend.
De discussie over Zwarte Piet gaat vrijdag verder bij de voorzieningenrechter in Amsterdam. Enkele tegenstanders willen op deze manier alsnog de sinterklaasintocht in de hoofdstad zonder zwarte pieten afdwingen.
De intocht in Amsterdam is gepland op zondag 17 november.![]()
![]()
Het wordt echt Jiskefet of Koefnoen.quote:
Koos als Sinterklaas.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als er nu besloten zou worden dat sinterklaas niet meer gevierd mag worden. Oprechte boosheid? Stakingen?
De Kale-Piet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef sonnyspek het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij een andere soort kleur haar? Grijs? Wit? Roze?
zoiets denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef sonnyspek het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij een andere soort kleur haar? Grijs? Wit? Roze?
De Dikke-Piet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |