Ik vroeg een week of wat geleden aan Jian of hij twee users kon noemen die het feest echt af willen schaffen. Dat kon of wilde hij toen niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe weet je dan dat het er maar 2 zijn?
kun je eigenlijk dus gewoon niet weten

Ik ben soms best racistisch ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus een racist koos. Altijd al geweten dat je fout zou zijn geweest in de oorlog.

Ik zag het langskomen op FB een week of wat geleden. Er stonden nog wat dingen bij die men als racistische propaganda afdeed. Als ik het plaatje weer tegenkom post ik het hier wel even.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?Hebbie daar een bronnetje van? Niet om je af te vallen, maar dat wil er echt niet in bij me

bijna elk deel wel minstens 1 denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vroeg een week of wat geleden aan Jian of hij twee users kon noemen die het feest echt af willen schaffen. Dat kon of wilde hij toen niet.
deel 31quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:22 schreef polderturk het volgende:
Ze hebben helemaal gelijk. Het Nederlands sinterklaasfeest heeft een racistische oorsprong. Een blanke slavendrijver met 100 zwarte slaven. Het verwijst naar de meest afschuwelijke en gruwelijke periode uit de geschiedenis van de mensheid. Miljoenen donkere Afrikanen zijn eeuwenlang vermoord, verkracht, gedeporteerd en gedwongen te werken in verschrikkelijke omstandigheden. Stel je voor als dit de Europese bevolking was overkomen. Stel we zouden een kinderfeest hebben met een Hitler en zijn 80 Joodse slaven. Zouden we dat accepteren?
quote:Op donderdag 7 november 2013 03:32 schreef Za het volgende:
Dit feest is niets anders dan de verheerlijking van de hebberigheid van de NL kinderen, walgelijk.

quote:Op donderdag 7 november 2013 16:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zag het langskomen op FB een week of wat geleden. Er stonden nog wat dingen bij die men als racistische propaganda afdeed. Als ik het plaatje weer tegenkom post ik het hier wel even.
Godverdomme, zelfs de zak is fout.quote:
 Meesterlijk. Dit verzin je toch niet?
  Meesterlijk. Dit verzin je toch niet?  

Het verschil is dat deze afbeelding duidelijk wel is bedoeld om te beledigen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef DrMabuse het volgende:
Twee voor de prijs van 1.
[ afbeelding ]

Was dat nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
bijna elk deel wel minstens 1 denk ik
deel 1
[..]
deel 31
[..]

euh .... nee?quote:
nee dat zeg ikquote:Nu neem ik Polderturk niet heel serieus, maar goed.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef sp3c het volgende:
bekende trolletjes natuurlijk maar dat is Gario ook

Hah, je beweerde dat het er in de hele reeks geen vijf waren en toen je daarna zei; "noem er dan 2", was mijn antwoord; Als ik ze noem, beken je dan je ongelijk, waarop je antwoord lafjes was: "Wie weet"quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was dat nou zo moeilijk?
Nu neem ik Polderturk niet heel serieus, maar goed.

Volgens mij heb ik sp3c in deze dan ook 'gelijk' gegeven.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, je beweerde dat het er in de hele reeks geen vijf waren en toen je daarna zei; "noem er dan 2", was mijn antwoord; Als ik ze noem, beken je dan je ongelijk, waarop je antwoord lafjes was: "Wie weet"

Ja, wat had je dan willen doen, het nog steeds ontkennen, alhoewel je natuurlijk niet kon nalaten alsnog een "maar" te plaatsenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik sp3c in deze dan ook 'gelijk' gegeven.

nee je vroeg me of het moeilijk was om de een of andere redenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik sp3c in deze dan ook 'gelijk' gegeven.

nou dit is niet alles he, jij vroeg er 2 dus kreeg je er 2quote:Nu vind ik twee nog weinig indrukwekkend, gezien de felheid van het debat.

Zodanige bedreigingen dat je niet naar een debat durft te gaan of je naam in de krant te zetten. Maar geen woord over een aangifte? En de naam van de sprekers was wel bekend via de website?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:14 schreef Jian het volgende:
Nog een beetje stemmingmakerij, we zijn er nog lang niet .....
http://www.spitsnieuws.nl(...)om-zwarte-piet-debat

Ik stelde niet voor niets, "stemmingmakerij"quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zodanige bedreigingen dat je niet naar een debat durft te gaan of je naam in de krant te zetten. Maar geen woord over een aangifte? En de naam van de sprekers was wel bekend via de website?
Wazig en warrig. Nou ja, het zal wel.

Vergeet niet dat ik eerst om vijf namen vroeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan willen doen, het nog steeds ontkennen, alhoewel je natuurlijk niet kon nalaten alsnog een "maar" te plaatsen

Dat zei ik dus reeds en ook die zijn er ...quote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik eerst om vijf namen vroeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |