Klopt. Ik woon ook in Amsterdam. Jij ook? Of bemoei jij je met zaken waar je geen zicht op hebt?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Parool is een Amsterdamse krant. Het blijft een lokale kwestie.
Daarom lach ik ook om 'mquote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef sp3c het volgende:
Koosvogels is netzo goed een vervelende troll jongens, zit niet zo te happen iedere keer
Klopt. We willen hier maar een geluid horen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef sp3c het volgende:
Koosvogels is netzo goed een vervelende troll jongens, zit niet zo te happen iedere keer
Omdat ze hun mening als feit presenteren. En als ik vraag om met bewijzen te komen krijg ik die niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom reageer jij zo fel op mensen die hun mening geven?
Ach, die provincialen hebben verder toch geen flikker te doen. Als journo voor het plaatselijke sufferdje moet je toch wat als je uitgeschreven bent over de foutgeparkeerde SRV-wagenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon ook in Amsterdam. Jij ook? Of bemoei jij je met zaken waar je geen zicht op hebt?
Beide kanten presenteren hun mening als feit. So what?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat ze hun mening als feit presenteren. En als ik vraag om met bewijzen te komen krijg ik die niet.
Net als dat er op FOK in deze topicreeks "nog geen 2 tegenstanders rondlopen ", trollebollie van mequote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb er al twee weken niks meer over gelezen, maar jullie blijven je opwindend. Krijg vooral het idee dat jullie het opzoeken. Wat is het? Krijg je een lekker gevoelletje in je buik van dat gezanik van Quincy en Co.?
Zit het je zo dwars wat ik hier post?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ach, die provincialen hebben verder toch geen flikker te doen. Als journo voor het plaatselijke sufferdje moet je toch wat als je uitgeschreven bent over de foutgeparkeerde SRV-wagen
Ja, ja, we weten, maar we vergeven het hemquote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef sp3c het volgende:
Er hangen geen users rond van het kaliber Quincy nee, dat klopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Net als dat er op FOK in deze topicreeks "nog geen 2 tegenstanders rondlopen ", trollebollie van me
Wat een zelfoverschattingquote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit het je zo dwars wat ik hier post?
Misschien, maar de klagende partij - de antipieten dus- moet het bewijs leveren. Dat doet men consequent niet. Men roept alleen dat oorringen en jute zakken en lippenstift racistisch is.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beide kanten presenteren hun mening als feit. So what?
En dat waren niet gewoon trolls.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef sp3c het volgende:
wel hoor, ik heb zelfs mensen die keihard stellen dat heel het sinterklaasfeest afgeschaft moet worden langs zien komen
Yep. Zag ik langskomen. Die werden gebruikt om koffie van de plantages te transporteren. Dus slavernijsymbool.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef sp3c het volgende:
zijn die jute zakken nu ook al een probleem?
geduld ....quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef sp3c het volgende:
zijn die jute zakken nu ook al een probleem?
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat waren niet gewoon trolls.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef sp3c het volgende:
bekende trolletjes natuurlijk maar dat is Gario ook
hoe weet je dan dat het er maar 2 zijn?quote:Ik heb ze niet gezien, eerlijk gezegd. Al moet ik bekennen dat ik deze reeks nu zelden lees.
Hulde.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe weet je dan dat het er maar 2 zijn?
kun je eigenlijk dus gewoon niet weten
Eigenlijk ben je dus een racist koos. Altijd al geweten dat je fout zou zijn geweest in de oorlog.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb vaak Sinterklaas gevierd (nu niet meer) en speel volgende week Zwarte Piet tijdens onze intocht. Waarom moet ik lachen om zo'n flapdrol die mij uitmaakt voor nazi en loop jij al 86 topic erover te janken?
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Zag ik langskomen. Die werden gebruikt om koffie van de plantages te transporteren. Dus slavernijsymbool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |