Dit vind ik een confronterende vraag.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:14 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dwazen, nog wat spannends meegemaakt?
Dat magquote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dit vind ik een confronterende vraag.
Naar de kapper geweestquote:Op woensdag 6 november 2013 19:14 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dwazen, nog wat spannends meegemaakt?
Wat een wereldnieuwsquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-eerste-tweet.dhtml
Stop de persen.
twitteren natuurlijk, wat dacht je dan einsteinquote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
Wat mot een knol nou weer met een twitter account?
Volgen natuurlijk, knuppel.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
twitteren natuurlijk, wat dacht je dan einstein
Heeft de Partij van de Windvanen inmiddels al iets van een standpunt ingenomen?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik zit trouwens het debat/ overleg over Defensie te volgen. Vredesverliezen van de JSF, komt erop neer, dat zien we dan wel weer of het wel of niet kan. Iets met een Apache die is neergestort, F16's die zijn neergestort en Bushmasters die zijn opgeblazen.Zeg dan gelijk dat dat apparaat toch niet vervangen gaat worden zodra dat ding de grond raakt.
Desondanks een harde scheet uit het oosten, lijkt de wind toch richting het westen te gaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heeft de Partij van de Windvanen inmiddels al iets van een standpunt ingenomen?
Naaaaisquote:Op woensdag 6 november 2013 21:00 schreef Royyy het volgende:
Auto gekocht![]()
Jeep Grand Cherokee Laredo uit '99
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:00 schreef Royyy het volgende:
Auto gekocht![]()
Jeep Grand Cherokee Laredo uit '99
Waar is dat voor?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Moet niet gekker worden
[ afbeelding ]
Sam en Jitz zaten over die dingen te fappen als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:02 schreef m.k het volgende:
Wie zij er ook alweer dat ik combat GTX'jes moest kopen?
Nee was iemand andersquote:Op woensdag 6 november 2013 23:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Sam en Jitz zaten over die dingen te fappen als ik het me goed herinner.
Is ook gewoon onzin, 12,50 administratiekosten om even wat gegevens in het systeem te pleurenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat een geld zeg, niet normaal. Hier betaal je 20 gouden dukaten minder.
lowa's? Dan zal ik het zijn geweest.quote:
Ja maar jij hebt me nooit specifiek een paar aangeraden. Die island pro's zijn ok maar ik denk dat ik toch een andere schoen wil gaan proberen. Een hoger modelquote:Op woensdag 6 november 2013 23:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
lowa's? Dan zal ik het zijn geweest.
Naja ik heb alleen maar combat gtx'jes en ik steek het niet onder stoelen of banken hoe gelukkig ik daarmee benquote:Op woensdag 6 november 2013 23:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt me nooit specifiek een paar aangeraden. Die island pro's zijn ok maar ik denk dat ik toch een andere schoen wil gaan proberen. Een hoger model
Ja wel een paar maandjes mee gelopen. Maar ik vermoed nog steeds dat die gewoon een half maatje te klein waren dus kan ik eigenlijk niet echt een oordeel over hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:53 schreef m.k het volgende:
hebbie wel eens island's aangehad? zo ja wat is het verschil?
Is volgens mij hetzelfde als de COMBAT maar dan zonder goretexquote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze zie je ook veel
[ afbeelding ]
Als jij het zegt hèquote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is volgens mij hetzelfde als de COMBAT maar dan zonder goretex
Wat een prijzen daar zegquote:Op woensdag 6 november 2013 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Moet niet gekker worden
[ afbeelding ]
Minder huilenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Een godverdomme uur duurt het ondertussen al..
Omgaan met grote teleurstellingen..quote:Op donderdag 7 november 2013 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Een godverdomme uur duurt het ondertussen al..
Date is geregeld hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omgaan met grote teleurstellingen..
Ik ben geen trekpopquote:
twitter:JCdeGraaf twitterde op donderdag 07-11-2013 om 11:37:48Live meekijken: een NAVO oefening met tanks, air-support, snipers, houwitsers, mortieren, choppers, eigenlijk alles - http://t.co/OafKVUbNGB reageer retweet
Mooi hoe je die koepels van die tanks hun sectoren ziet scannenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
twitter:JCdeGraaf twitterde op donderdag 07-11-2013 om 11:37:48Live meekijken: een NAVO oefening met tanks, air-support, snipers, houwitsers, mortieren, choppers, eigenlijk alles - http://t.co/OafKVUbNGB reageer retweet
Leuk voor bij mn ontbijtquote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
Steadfast Jazz 2013twitter:JCdeGraaf twitterde op donderdag 07-11-2013 om 11:37:48Live meekijken: een NAVO oefening met tanks, air-support, snipers, houwitsers, mortieren, choppers, eigenlijk alles - http://t.co/OafKVUbNGB reageer retweet
Ik zie wat koepels draaien en wat graspollen die naar het hiernamaals worden geschoten.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Die rook, het geluid van al dat klein kaliber vuur, tanks die schieten, mortierinslagen, die comms die je kan horen. Ik zou daar echt permanent met een stijve rondlopen
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Nibb-it het volgende:
Oh, tanks. Zijn vast de Nederlanders.
http://www.re-enactmentforum.nlquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Die rook, het geluid van al dat klein kaliber vuur, tanks die schieten, mortierinslagen, die comms die je kan horen. Ik zou daar echt permanent met een stijve rondlopen
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Praten over gebanden mag toch niet?
Wat ben jij voor Nazi.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Praten over gebanden mag toch niet?
Want? Het viel mij op dat Esses ineens niet meer postte, dus ik kijk bij z'n profiel, streepje..quote:
Hahah jij neemt het leven ook nooit serieus he.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Want? Het viel mij op dat Esses ineens niet meer postte, dus ik kijk bij z'n profiel, streepje..
Maar iedereen dacht natuurlijk dat er een NSB'er aanwezig was![]()
edit: SK is ook weer gebanned![]()
Snitches get stitches
T leven is een spelletjequote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah jij neemt het leven ook nooit serieus he.
SK?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Want? Het viel mij op dat Esses ineens niet meer postte, dus ik kijk bij z'n profiel, streepje..
edit: SK is ook weer gebanned
Snitches get stitches
Ik zie het inderdaad. Wtf.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
edit: SK is ook weer gebanned![]()
Snitches get stitches
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef m.k het volgende:
Anonieme bronnen hebben mij ingefluisterd dat het een onterechte unban was.JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, in de randstad?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:11 schreef m.k het volgende:
Tijdens hardlopen net een wtf momentje, loopt opeens een joekel van een kreeft over de straat
Jupquote:
Kut waarom kom ik niet op dat ideequote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Had een selvie met die kreeft gemaakt dan
Had een leuke foto voor tinder geweest!quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had een leuke foto voor tinder geweest!
Persies, dan had ik al de matches gehadquote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had een leuke foto voor tinder geweest!
Alleen al omdat het teveel op erotica lijkt en samen met jou is: Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand zin om zondag met mij mee te gaan naar de uitvoering van Beethoven's 3e Symfonie ''Eroica'' en zijn Emperor Piano Concerto door het Gelders orkest?
19 euro voor den kaartjes.
Vertelquote:
Nou ik had dus 4 uur geleden een match en en en ik heb geen bericht gestuurd dus nu begint tinder tegen mij te zeggen dat ik een fucking bericht moet sturen enzoooquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Nou ik had dus 4 uur geleden een match en en en ik heb geen bericht gestuurd dus nu begint tinder tegen mij te zeggen dat ik een fucking bericht moet sturen enzooo
dus
www.luckytv.nl. Even leuk even de filmpjes terug kijken.quote:
*klik*quote:Op donderdag 7 november 2013 14:49 schreef Thaboel het volgende:
@rave wat heeft u gezien? Wednesday 13?!
Gelukkig geen groot logo he.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:06 schreef Thaboel het volgende:
nieuwe jas!
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik nooit camo kleding wilde kopen is deze gewoon heul tof!
Uhm. binnenkant?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gelukkig geen groot logo he.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:06 schreef Thaboel het volgende:
nieuwe jas!
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik nooit camo kleding wilde kopen is deze gewoon heul tof!
Past ook goed bij mn airsoft load out!quote:
Zeker ook van die tjappies die alles kapot willen schieten?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef BredeBroeder het volgende:
En de hele klas scheld elkaar helemaal kapot_! Gekke teambuilding hiero
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 17:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zeker ook van die tjappies die alles kapot willen schieten?
Zover ken ik ze allemaal nog niet, en wat boeit t ook, die fixen het toch niet...quote:Op donderdag 7 november 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee allemaal goed opgevoede jongens die mensen willen helpen![]()
Wie houden ze nou voor de gek?
Klopt jij gaat het wel redden, ik geloof in jou.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zover ken ik ze allemaal nog niet, en wat boeit t ook, die fixen het toch niet...
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 17:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt jij gaat het wel redden, ik geloof in jou.
Je wilt bij de KCT toch?
Haha, ik zal nog 4 jaar moeten doen alsof.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je dan eindelijk dokter? Of moet je daarna nog steeds doen alsof?
Om op jou dokertjequote:Op donderdag 7 november 2013 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik zal nog 4 jaar moeten doen alsof.
Maar om op jou dokertje te spelen heb ik altijd wel tijd hoor
Amateurquote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme, ''om op jou doktertje te spelen'' was al erg genoeg geweest
Hahah wtf ik had hem gewoon meegenomen en opgegeten swa.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:11 schreef m.k het volgende:
Tijdens hardlopen net een wtf momentje, loopt opeens een joekel van een kreeft over de straat
Jezelf hoereren voor twintig eu.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Jeej, na flink onderhandelen en heel misschien wat betaling in natura geen inschrijf en administratiekosten
Wat is dan jouw vaste standplaats? Misschien kom ik je overleving wel een keertje financiëren, if you know what I mean.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jezelf hoereren voor twintig eu.
Ach, dat is meer dan het gebruikelijke tarief zullen we maar zeggen.
Sam, diss deze mongool even met intellectuele feiten wil jequote:Op donderdag 7 november 2013 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is dan jouw vaste standplaats? Misschien kom ik je overleving wel een keertje financiëren, if you know what I mean.
Nee, vertel?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is dan jouw vaste standplaats? Misschien kom ik je overleving wel een keertje financiëren, if you know what I mean.
Ik impliceer dat je een manhoer bent en dat ik je diensten misschien eens kom gebruiken om je levensonderhoud te financiëren.quote:
Juist. Dan zal ik ook meteen een paar explosies brommen, dan weet ik zeker dat je hem omhoog krijgt. Mooie jostie dat je d'r rondwaggelt...quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik impliceer dat je een manhoer bent en dat ik je diensten misschien eens kom gebruiken om je levensonderhoud te financiëren.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist. Dan zal ik ook meteen een paar explosies brommen, dan weet ik zeker dat je hem omhoog krijgt. Mooie jostie dat je d'r rondwaggelt...
Mijn knappe uiterlijk? En we kunnen van tevoren natuurlijk ook converseren over de stand van zaken in de wetenschap en andere intellectuele, conversatie waardige onderwerpen. Als je graag over renaissance kunst wilt praten..quote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef Rave_NL het volgende:
Wat heb jij mij te bieden naast je nederigheid en maagdelijkheid?
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn knappe uiterlijk? En we kunnen van tevoren natuurlijk ook converseren over de stand van zaken in de wetenschap en andere intellectuele, conversatie waardige onderwerpen. Als je graag over renaissance kunst wilt praten..
Ik mag jou welquote:Op donderdag 7 november 2013 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het enige intellectuele wat ooit uit jouw mond zal komen is het beetje zaad van mij wat je niet doorslikt.
Nou en ofquote:
Dit. 7 uur nest uit om te gaan hardlopen, want zonsopgangquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
Met je strakke groene Zwarte broek Shorts
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef m.k het volgende:
Ik draag sinds gister compressie shorts onder mijn normale hardloop shortZelden zo comfortabel gelopen
quote:
Klopt daarom verstop ik het ook onder mijn normale super mannelijke hardloop shortsquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar het blijft wel een beetje homofiel
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef m.k het volgende:
[..]Ja je weet dat het gevaarlijk is op de vlietlanden
[..]
Klopt daarom verstop ik het ook onder mijn normale super mannelijke hardloop shorts
Stond hem goed!quote:
quote:
U heeft geen zin in weekend?quote:
Leuk, en nu?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, m'n buddy wilt naar LMB
Buddy + verlaten = kut. Nu moet ik switchenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? Wat is daar dan niet leuk aan?
Je buddy heeft besloten wat hij wil doen met zijn leven, maar omdat jij dan een andere buddy krijgt is het kut? Hoe egoïstisch kan je zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Buddy + verlaten = kut. Nu moet ik switchen
Ik vind het kut ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je buddy heeft besloten wat hij wil doen met zijn leven, maar omdat jij dan een andere buddy krijgt is het kut? Hoe egoïstisch kan je zijn
En je ex bud: Tering hé moest ik naar lmb om van BB af te komen.quote:
Dat geloof je toch zelf nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Oh, heeft trouwens niks met egoisme te maken henkie
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En je ex bud: Tering hé moest ik naar lmb om van BB af te komen.
Doe eens niet zo fucking stoer, wtf doe jij met je leven man, hele dag op FOK! rondhangen om mensen af te kraken en je gay smiley te postenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet![]()
[..]
Stel je niet zo aan, kleuterquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe eens niet zo fucking stoer, wtf doe jij met je leven man, hele dag op FOK! rondhangen om mensen af te kraken en je gay smiley te posten
En jij niet inzien je je boos bent uit egoïsme... Als het zo'n goeie maat was dan gun je hem toch gewoon het beste?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe eens niet zo fucking stoer, wtf doe jij met je leven man, hele dag op FOK! rondhangen om mensen af te kraken en je gay smiley te posten
inb4 rave: Maar de mariniers zijn het beste.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En jij niet inzien je je boos bent uit egoïsme... Als het zo'n goeie maat was dan gun je hem toch gewoon het beste?
En dat je niet met de rest van je klas kan opschieten is jou pakkie an henkie
1e klopt, 2e is onzin.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En jij niet inzien je je boos bent uit egoïsme... Als het zo'n goeie maat was dan gun je hem toch gewoon het beste?
En dat je niet met de rest van je klas kan opschieten is jou pakkie an henkie
Huilenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet van het onderwerp veranderen, egoïst
Dat geloof je toch zelf nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De enige die hier huilt ben je zelf
Waarom die edit?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:05 schreef Aapsoldaat het volgende:
Pest hem niet zo, hij moet nu wennen aan een nieuwe pielemuis. Komt wel goed BB.![]()
wat sam en ik hebben is bijzonder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Al uitgekeken op Sammie jij dan?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wat sam en ik hebben is bijzonder gay
Sorry wat zei je?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat ik met mn buddy had was pure liefde en lust. En nu ik een ander holletje moet vullen kan ik het niet meer aan.
Niet? Ik denk dat de gehele reguliersdwars het een kut argument vind.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig is de gever niet gay, de nemer daarentegen wel
Die zijn allemaal gay, natuurlijk vinden die het een kut argumentquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet? Ik denk dat de gehele reguliersdwars het een kut argument vind.
Hahahaha, prachtigquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef m.k het volgende:
Sam ben je nog naar dat concert geweest?
http://blogs.telegraph.co(...)-the-wrong-concerto/
Edit: o wacht dit was een tijdje geleden![]()
Maar jij wilt dus zeggen als je een vent in z'n reet neuqt dan ben je niet gay?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die zijn allemaal gay, natuurlijk vinden die het een kut argument
That's what they told mequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar jij wilt dus zeggen als je een vent in z'n reet neuqt dan ben je niet gay?!
quote:
Kom hier, je kan wel een knuffel gebruiken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wat sam en ik hebben is bijzonder.
Zekerquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kom hier, je kan wel een knuffel gebruiken.
Speciaal voor BB: no hommoquote:
Kom danquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat zou bij een brohug geeneens vermeld moeten worden.. kut BB!
Moest laatste met Methoden van Politicologisch onderzoek die scene gaan analyseren. Onderzoeksvraag, theorie, assumpties, hypotheses ed uit de scene halen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:37 schreef hcwp het volgende:
Net de courtroom scene van a few good men nog eens gezien, wat een bazen acteerwerk
Grappig joh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb laatst mijn eigen stront geanalyseerd. Schijnbaar zaten er cashewnoten in de curry.
Verpissen als in mij uitdagen, je best doen en uiteindelijk je meerdere in mij erkennen? Muah, ik doe niet eens mijn best meer..quote:
Ho ho, ik pis niet mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Verpissen als in mij uitdagen, je best doen en uiteindelijk je meerdere in mij erkennen? Muah, ik doe niet eens mijn best meer..
Bah, jij met je rare fantasieënquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik kijk wel graag toe als je tegen de wind in begint te pissen
Geen fantasie, zie het je meerdere keren per week doen. Een uur of wat geleden nog, toen je over je ex-buddy begon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bah, jij met je rare fantasieën
Wie zijn dat dan? Namen en rugnummers willen we zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier... VeVa en reservist die Tinus denken te zijn...
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen fantasie, zie het je meerdere keren per week doen. Een uur of wat geleden nog, toen je over je ex-buddy begon.
Ik mag toch hopen dat jij ze er wel uit kunt plukken in dit topic...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan? Namen en rugnummers willen we zien
Ja, dat sowieso. Maar niet iedereen beschikt over dezelfde gave als wijquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij ze er wel uit kunt plukken in dit topic...
AchJa, waarom haal je mij er altijd bij als je iets over BB te zeggen hebt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier... VeVa en reservist die Tinus denken te zijn...
Wie de schoen past loopt lekker...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar niet iedereen beschikt over dezelfde gave als wij
Komt omdat we buddy's zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AchJa, waarom haal je mij er altijd bij als je iets over BB te zeggen hebt?
Houd me er lekker buiten joh, ouwe opper.
Omdat jij geen ruk snapte van de opmerking van Rave, daarom.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AchJa, waarom haal je mij er altijd bij als je iets over BB te zeggen hebt?
Houd me er lekker buiten joh, ouwe opper.
Aannames zijn dodelijk opper. Ik snapte heel goed wat Rave probeerde te doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat jij geen ruk snapte van de opmerking van Rave, daarom.
Nou...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Ja wederom kwaliteit hier! heerlijk
Ja Sam, je gaat ver door het lint, doe eens kalm!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar ik zal wel weer overreageren zoals altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het samen met de airsofters hobby militairen zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aannames zijn dodelijk opper. Ik snapte heel goed wat Rave probeerde te doen.
En dan nog: wat de neuk heeft het reservist zijn ermee te maken, en waarom schaar je reservisten en VeVa'ers toch altijd onder dezelfde noemer.
Jawel.quote:Niet cool ouwe poep. Niet cool.
Doe dat eens...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar ik zal wel weer overreageren zoals altijd.
Opzich moet dat redelijk snel kunnen worden bewerkstelligd. Ligt er een beetje aan hoe snel ze die Boxers operationeel kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:04 schreef Thaboel het volgende:
Niet echt inverdiept maar per wanneer zou het 13e gemotoriseerd moeten zijn?
Als het aan Den Haag ligt 75 jaar geleden ofzo...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:04 schreef Thaboel het volgende:
Niet echt inverdiept maar per wanneer zou het 13e gemotoriseerd moeten zijn?
Maar een realistische tijdsplanning?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het aan Den Haag ligt 75 jaar geleden ofzo...
Ach pleur toch op joh, ik mag dan wel onderaan de voedselketen staan, maar ik ben nog steeds een militair.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat het samen met de airsofters hobby militairen zijn.
Assumptions...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus zeg, flapdrol..
Niet: Ik GA eens overreageren
Maar: Ik zal het wel weer aan het doen zijn
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach pleur toch op joh, ik mag dan wel onderaan de voedselketen staan, maar ik ambieër nog steeds het militair zijn.
Wat hoogvlieger ook al zei, het zal van de Boxer afhangen. Mocht het materiaal er zijn kan het in een half jaar tot een jaar geregeld zijn schat ik zo in.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar een realistische tijdsplanning?
Dat weet ik en het druipt er ook niet af hoor...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik houd al op. Dat VeVa en reservist gezeur heb ik gewoon een schijthekel aan.
.50?! Veulste zwaar kaliber! Op naar de waterspuit en de gummiknuppel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
En het zou echt behoorlijk gay zijn als de Boxer op den duur niet een 90 of 120mm gun er op krijgt, zoals elke respectabele MRAV. Anders heb je straks twee brigades waarvan het zwaarste mounted wapen een .50 M2 is en een brigade waarvan het zwaarste wapen een 35mm is. Een lachertje dus.
Want nu hebben we wel meer dan 35mm?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
En het zou echt behoorlijk gay zijn als de Boxer op den duur niet een 90/105/120mm gun er op krijgt, zoals elke respectabele MRAV. Anders heb je straks twee brigades waarvan het zwaarste mounted wapen een .50 M2 is en een brigade waarvan het zwaarste wapen een 35mm is. Een lachertje dus.
Correctie:quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weet ik en het druipt er ook niet af hoor...![]()
Ah, er zit vandaag toch enigzins humor in Sam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Correctie:
''Dat reservist gezeur heb ik gewoon een schijthekel aan''
Zeiken over VeVa all we want!
/carequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Correctie:
''Dat reservist gezeur heb ik gewoon een schijthekel aan''
Zeiken over VeVa all we want!
Resistance is futilequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, er zit vandaag toch enigzins humor in Sam.
Sinds de Leo's weg zijn niet meer nee. Maar je hoort als respectabele krijgsmacht toch wel een voertuig in je inventaris hebben dat redelijkerwijs dingen kapot kan schieten. Maarja dat is mijn mening dan weer....quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want nu hebben we wel meer dan 35mm?
Het project vervanging .50 en MAG is lopende... Een kleiner kaliber zou mij niet verbazen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
.50?! Veulste zwaar kaliber! Op naar de waterspuit en de gummiknuppel.
18 stuks pzh'squote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want nu hebben we wel meer dan 35mm?
Vuursteen Gaymandoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zitten niet meer bij de brigades.
Oh ja, dat is waar ook. Die zitten nu allemaal onder een commando, samen met de 120mm mortieren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vuursteen Gaymandoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Alles naar 5.56... Met de Mossberg als buitenbeentjequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het project vervanging .50 en MAG is lopende... Een kleiner kaliber zou mij niet verbazen...
Vuursteuncommando obviously.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bent de draad kwijt? Een trolley bus stopt dan iig nog.
Mobiel?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vuursteun commando obviously.
Alles behalve vuursteen gaymandoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat commando heet. Gebundelde boem boem commando, whatever.
Heb het natuurlijk wel over vlakbaan geschut. En een MRAV met kanon is niet nieuw ofso:quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
18 stuks pzh's![]()
Oh, en Boxers met een 105/120 =90m =
_tot in het oneindig.
VustCo, klont ! Dat hoort een militair als jij te weten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat commando heet. Gebundelde boem boem commando, whatever.
Dus toch wel vuursteuncommando. Had ik het toch goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
VustCo, klont ! Dat hoort een militair als jij te weten.
Dat is al eens eerder geprobeerd... De MAG als vervanging .50 en minimi vervanging MAG...Bleek geen succes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alles naar 5.56... Met de Mossberg als buitenbeentje
Ja, net zit je bloedserieus te beweren dat je ook een militair bent maar je weet niet hoe het artillerie commando van de KL heetquote:
Ik ben er wel bekend mee, met het concept, de Chinezen en Fransen passen het veel toe, en ook de Japanners hebben een nieuw voertuig geintroduceerd. Mijn punt is, zonde van het geld, je hebt meer aan CV90's in dit geval. Als een toevoeging op een bestaande zware brigade die o.a. over voldoende IGV's, tanks en MRAV's beschikt, is het een prima toevoeging, dan wel. Maar niet nu.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb het natuurlijk wel over vlakbaan geschut. En een MRAV met kanon is niet nieuw ofso:
En toen kwam de mag ook langzaam weer terug als groepswapenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is al eens eerder geprobeerd... De MAG als vervanging .50 en minimi vervanging MAG...Bleek geen succes.
Ik zei toch net vuursteuncommando?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, net zit je bloedserieus te beweren dat je ook een militair bent maar je weet niet hoe het artillerie commando van de KL heet
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zei toch net vuursteengaymando?
vuursteen gaymandoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zei toch net vuursteuncommando?
Zeg, ik zou toch maar even goed kijken of je banaan nog steeds in je oor zit, want volgens mij zit dat apparaat nu heeeeeeel ergens anders.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, net zit je bloedserieus te beweren dat je ook een militair bent maar je weet niet hoe het artillerie commando van de KL heet
Yup, en de .50 terug op de voertuigen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En toen kwam de mag ook langzaam weer terug als groepswapenDat toch?
Goh? Waar dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg, ik zou toch maar even goed kijken of je banaan nog steeds in je oor zit, want volgens mij zit dat apparaat nu heeeeeeel ergens anders.![]()
Dat besluit zal wel weer door een gehele commissie zijn genomen die ugh millioen heeft gekost.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, en de .50 terug op de voertuigen...
Ach, we hebben er weer om kunnen lachen toen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat besluit zal wel weer door een gehele commissie zijn genomen die ugh millioen heeft gekost.
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat zo'n opzichzelfstaande MRAV unit ook prima zou volstaan in een 'gemotoriseerde brigade'. Met alleen een .50 ga je het ook in Afrika niet redden als de stront dan toch een keer de ventilator raakt er er nauwernood toch een keer een grot of een quala aan gort geschoten moet worden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ben er wel bekend mee, met het concept, de Chinezen en Fransen passen het veel toe, en ook de Japanners hebben een nieuw voertuig geintroduceerd. Mijn punt is, zonde van het geld, je hebt meer aan CV90's in dit geval. Als een toevoeging op een bestaande zware brigade die o.a. over voldoende IGV's, tanks en MRAV's beschikt, is het een prima toevoeging, dan wel. Maar niet nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |