Sterkte er mee.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar puur een nasmswijziginh is kansloos en zal het niveau niet ten goede komen.
Dat zeg ik ook niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 08:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel zinnigs wordt hier niet besproken toch?
Ik vond het wel een grappige actie.quote:
oke okequote:Op woensdag 6 november 2013 08:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige actie.Volgende topic loopt toch weer gewoon joh, maak je nou niet zo druk
Vooral door de reacties die het uitlokt. Rensquote:Op woensdag 6 november 2013 08:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige actie.Volgende topic loopt toch weer gewoon joh, maak je nou niet zo druk
Staat gewoon in vbl hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kon het topic niet meer vinden
Ik kijk altijd eerst in MyAT.quote:
Dit dus. Wij lachen hier heel hard allemaal als we heel erg stiekem naar een ander topic gaan, maar als er een paar figuren hier komen gaan er een aantal zitten huilenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Wij lachen hier heel hard allemaal als we heel erg stiekem naar een ander topic gaan, maar als er een paar figuren hier komen gaan er een aantal zitten huilen
Ik vind het zeer fijn dat we het met elkaar eens zijn GGMM, doet me goed. Nu ga ik koffie halen.quote:
Pas op met wat je zegt. Dadelijk heb je weer een ban te pakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het zeer fijn dat we het met elkaar eens zijn GGMM, doet me goed. Nu ga ik koffie halen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt. Dadelijk heb je weer een ban te pakken.
Nee, wij krijgen ban en dan is het huilen. Als dat gelijk wordt getrokken mogen ze hier zoveel lopen trollen als ze willen en dan verander ik de lesbau tt in bloempotten deel 1.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Wij lachen hier heel hard allemaal als we heel erg stiekem naar een ander topic gaan, maar als er een paar figuren hier komen gaan er een aantal zitten huilen
Je zal je er maar druk om maken..quote:Op woensdag 6 november 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen ban en dan is het huilen. Als dat gelijk wordt getrokken mogen ze hier zoveel lopen trollen als ze willen en dan verander ik de lesbau tt in bloempotten deel 1.
Die lui trollden niet eens, pasten alleen even een TT'tje aan. Rens en Elan beginnen direct boeheoeheoeheoeoehoe te doen, wat helemaal van Rens ontzettend hypocriet is.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen ban en dan is het huilen. Als dat gelijk wordt getrokken mogen ze hier zoveel lopen trollen als ze willen en dan verander ik de lesbau tt in bloempotten deel 1.
Ik heb 3 normale posts gezet in het lesbau topic waar die tuinbroeken gewoon serieus op reageerden en kreeg 11 dagen ban.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die lui trollden niet eens, pasten alleen even een TT'tje aan. Rens en Elan beginnen direct boeheoeheoeheoeoehoe te doen, wat helemaal van Rens ontzettend hypocriet is.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb 3 normale posts gezet in het lesbau topic waar die tuinbroeken gewoon serieus op reageerden en kreeg 11 dagen ban.
Hoi Knut. Waarom doe jij sarcastische grapjes tegen mij maken in andere topics? Groetjesquote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 3 normale posts gezet in het lesbau topic waar die tuinbroeken gewoon serieus op reageerden en kreeg 11 dagen ban.
Zwart is zwart en wit is wat anders snappen wij fokautisten het niet meer.
Is niet echt relevant. Als hier lui komen trollen ofzo moet je ze gewoon lekker mee laten posten en niet zo debiel reageren als die twee vannacht deden.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zwart is zwart en wit is wat anders snappen wij fokautisten het niet meer.
Ook nu begint al 40-45 grapjes te makenquote:Twee mensen doodgestoken in Amsterdam
In de Israël Queridostraat in Amsterdam Nieuw-West zijn twee mensen omgekomen bij een steekpartij. Dat heeft de politie woensdagochtend gemeld.
Foto: ANP
De politie ging kijken na een melding van omwonenden die geschreeuw hadden gehoord. Op straat vonden ze een zwaargewonde vrouw die direct werd gereanimeerd.
Binnen in een woning waarvan de deur openstond, bleek een man te liggen die ook was neergestoken. Ook hij moest worden gereanimeerd. In beide gevallen kon reanimatie niet meer baten.
Een verdachte man is gevlucht, waarschijnlijk in de richting van de Burgemeester Tienhovengracht. Het gaat om een blanke man van tussen de 40 en 45, die een spijkerbroek, een donkere jas en een donker mutsje droeg.
Was er fittie vannacht?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is niet echt relevant. Als hier lui komen trollen ofzo moet je ze gewoon lekker mee laten posten en niet zo debiel reageren als die twee vannacht deden.
Klimaat?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoi Knut. Waarom doe jij sarcastische grapjes tegen mij maken in andere topics? Groetjes
Maar in de zomer van 2012 was iedereen bang voor ons !!!1!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk de eerste pagina van dit topic
Dat waren de tijdenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar in de zomer van 2012 was iedereen bang voor ons !!!1!!!
Heb ik weer. Hoogtepunt is allang voorbij en ik hobbel er weer achteraanquote:Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar in de zomer van 2012 was iedereen bang voor ons !!!1!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |