Ik heb 3 normale posts gezet in het lesbau topic waar die tuinbroeken gewoon serieus op reageerden en kreeg 11 dagen ban.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die lui trollden niet eens, pasten alleen even een TT'tje aan. Rens en Elan beginnen direct boeheoeheoeheoeoehoe te doen, wat helemaal van Rens ontzettend hypocriet is.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb 3 normale posts gezet in het lesbau topic waar die tuinbroeken gewoon serieus op reageerden en kreeg 11 dagen ban.
Hoi Knut. Waarom doe jij sarcastische grapjes tegen mij maken in andere topics? Groetjesquote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 3 normale posts gezet in het lesbau topic waar die tuinbroeken gewoon serieus op reageerden en kreeg 11 dagen ban.
Zwart is zwart en wit is wat anders snappen wij fokautisten het niet meer.
Is niet echt relevant. Als hier lui komen trollen ofzo moet je ze gewoon lekker mee laten posten en niet zo debiel reageren als die twee vannacht deden.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zwart is zwart en wit is wat anders snappen wij fokautisten het niet meer.
Ook nu begint al 40-45 grapjes te makenquote:Twee mensen doodgestoken in Amsterdam
In de Israël Queridostraat in Amsterdam Nieuw-West zijn twee mensen omgekomen bij een steekpartij. Dat heeft de politie woensdagochtend gemeld.
Foto: ANP
De politie ging kijken na een melding van omwonenden die geschreeuw hadden gehoord. Op straat vonden ze een zwaargewonde vrouw die direct werd gereanimeerd.
Binnen in een woning waarvan de deur openstond, bleek een man te liggen die ook was neergestoken. Ook hij moest worden gereanimeerd. In beide gevallen kon reanimatie niet meer baten.
Een verdachte man is gevlucht, waarschijnlijk in de richting van de Burgemeester Tienhovengracht. Het gaat om een blanke man van tussen de 40 en 45, die een spijkerbroek, een donkere jas en een donker mutsje droeg.
Was er fittie vannacht?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is niet echt relevant. Als hier lui komen trollen ofzo moet je ze gewoon lekker mee laten posten en niet zo debiel reageren als die twee vannacht deden.
Klimaat?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoi Knut. Waarom doe jij sarcastische grapjes tegen mij maken in andere topics? Groetjes
Maar in de zomer van 2012 was iedereen bang voor ons !!!1!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk de eerste pagina van dit topic
Dat waren de tijdenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar in de zomer van 2012 was iedereen bang voor ons !!!1!!!
Heb ik weer. Hoogtepunt is allang voorbij en ik hobbel er weer achteraanquote:Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar in de zomer van 2012 was iedereen bang voor ons !!!1!!!
ALLE TOPUSERSquote:Op woensdag 6 november 2013 09:32 schreef Muto het volgende:
Toen werd er hier nog veel en op hoog niveau gepost.
Wat is het klimaat van Japonquote:
Ten tijde van het WK mogen de slowchat gangers alleen nog maar in VBL posten.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:33 schreef Muto het volgende:
Maar aankomende zomer met de nachtwedstrijden op het WK en VI Oranje komen we terug. VBL Relploeg is nooit helemaal weg.
Met verplicht een gele ster als UI.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ten tijde van het WK mogen de slowchat gangers alleen nog maar in VBL posten.
Doe maar in het Ajax-topic.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:36 schreef Elan het volgende:
Dus.
Siem de Jong in de spits.
Is dat verassend of zo?
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb hem direct gerapporteerd. Kutkneus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |