Sterkte er mee.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar puur een nasmswijziginh is kansloos en zal het niveau niet ten goede komen.
Dat zeg ik ook niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 08:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel zinnigs wordt hier niet besproken toch?
Ik vond het wel een grappige actie.quote:
oke okequote:Op woensdag 6 november 2013 08:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige actie.Volgende topic loopt toch weer gewoon joh, maak je nou niet zo druk
Vooral door de reacties die het uitlokt. Rensquote:Op woensdag 6 november 2013 08:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige actie.Volgende topic loopt toch weer gewoon joh, maak je nou niet zo druk
Staat gewoon in vbl hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kon het topic niet meer vinden
Ik kijk altijd eerst in MyAT.quote:
Dit dus. Wij lachen hier heel hard allemaal als we heel erg stiekem naar een ander topic gaan, maar als er een paar figuren hier komen gaan er een aantal zitten huilenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Wij lachen hier heel hard allemaal als we heel erg stiekem naar een ander topic gaan, maar als er een paar figuren hier komen gaan er een aantal zitten huilen
Ik vind het zeer fijn dat we het met elkaar eens zijn GGMM, doet me goed. Nu ga ik koffie halen.quote:
Pas op met wat je zegt. Dadelijk heb je weer een ban te pakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het zeer fijn dat we het met elkaar eens zijn GGMM, doet me goed. Nu ga ik koffie halen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt. Dadelijk heb je weer een ban te pakken.
Nee, wij krijgen ban en dan is het huilen. Als dat gelijk wordt getrokken mogen ze hier zoveel lopen trollen als ze willen en dan verander ik de lesbau tt in bloempotten deel 1.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Wij lachen hier heel hard allemaal als we heel erg stiekem naar een ander topic gaan, maar als er een paar figuren hier komen gaan er een aantal zitten huilen
Je zal je er maar druk om maken..quote:Op woensdag 6 november 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen ban en dan is het huilen. Als dat gelijk wordt getrokken mogen ze hier zoveel lopen trollen als ze willen en dan verander ik de lesbau tt in bloempotten deel 1.
Die lui trollden niet eens, pasten alleen even een TT'tje aan. Rens en Elan beginnen direct boeheoeheoeheoeoehoe te doen, wat helemaal van Rens ontzettend hypocriet is.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen ban en dan is het huilen. Als dat gelijk wordt getrokken mogen ze hier zoveel lopen trollen als ze willen en dan verander ik de lesbau tt in bloempotten deel 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |