Ja zolang hoeft die noise van mij niet. Snap jij waarom dat is dan?quote:
No nonsense albums zijn toch mijn favoriet verder hoor, behalve de Can-albums, die kunnen wel wat gekke geluiden hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:03 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij hadden ze er zin inEventjes is het wel leuk trouwens, en dat begin is nog best aardig
Ach, daarom heeft Arcade Fire dat natuurlijk gedaan op Reflektor. De beste albums allertijden moeten een raar noise nummer erop hebben
Ik dacht dat je meer van experimentele muziek was?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
No nonsense albums zijn toch mijn favoriet verder hoor, behalve de Can-albums, die kunnen wel wat gekke geluiden hebben.
Ben ik ook, dat is het grappige.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer van experimentele muziek was?
quote:Op zondag 10 november 2013 01:05 schreef Kerftminister het volgende:
Verdomme, wil als cadeau voor een muziekliefhebber een album bestellen via bol.com, kan je niet via iDeal bestellen. En mijn eerste keus Ege Bamyasi duurt te lang voordat die binnen is. Matigheden.
Ik heb al vaak zat iets via bol betaald met iDeal.quote:iDEAL
Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Ik ook, maar het kan tijdelijk niet ofzoquote:Op zondag 10 november 2013 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al vaak zat iets via bol betaald met iDeal.
Oh, da's kutquote:Op zondag 10 november 2013 01:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ook, maar het kan tijdelijk niet ofzo
Zou ik allebei niet in een Adams top 20 plaatsen, net als La Cienega Just Smiled trouwens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee hoor, is geen regel.
Bedenk nog wel ff of je Nobody Girl of Dear Chicago niet pakt
Ik hou niet van grunge, behalve van Nirvana en Pearl Jam (en Screaming Trees),quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
En ik houd helemaal niet van grunge, heb een hekel aan Nirvana en Pearl Jam.
Screaming Trees.quote:Op zondag 10 november 2013 15:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hou niet van grunge, behalve van Nirvana en Pearl Jam (en Screaming Trees),
Ik heb 13 Eels scrobblesquote:Op zondag 10 november 2013 15:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga me niet populair hiermee maken, maar ik vind Beautiful Freak van Eels een behoorlijk saaie plaat. Ben wel alleen in dit topic als ik de last.fm plays van iedereen zie.
Heb er 14 nu. Zullen er ook niet veel meer worden, voorlopig sowieso niet.quote:Op zondag 10 november 2013 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 13 Eels scrobblesHeb ze gezien op Pukkelpop dit jaar, was wel aardig.
Ik luister wel eens naar 'Het Jaar van de Gitaar' radioprogramma op StuBru, daar hebben ze ook bepaalde nummers die ze elke week draaien van de zomer was dat Eels - New Alphabet. zijn 7 scrobbles.quote:Op zondag 10 november 2013 15:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb er 14 nu. Zullen er ook niet veel meer worden, voorlopig sowieso niet.
Enige nummer dat ik waardeerde op dat album, kende die overigens al.quote:
Ik was bij The Gathering in Zeistquote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef MaJo het volgende:
QOTSA in Tivoli was gaaf gisterenniemand van hier die erbij was?
dan ga ik toch liever voor qotsaquote:
Peppel inderdaad, leuk zaaltje, was er nog niet eerder geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 19:06 schreef MaJo het volgende:
dan ga ik toch liever voor qotsawelke zaal in Zeist dan? De peppel?
ik ben er nooit naar een optreden geweest, wel wezen stappen een kleine twintig jaar geleden toen ik in Zeist op school zatquote:Op zondag 10 november 2013 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Peppel inderdaad, leuk zaaltje, was er nog niet eerder geweest.
Niet bepaald depressief, maar gewoon behoorlijk saai over het geheel, gebeurt maar heel weinig, helmaal als je het vergelijkt met wat ik normaal vooral luister.quote:Op zondag 10 november 2013 17:06 schreef methodmich het volgende:
Kan me voorstellen dat je Beautiful Freak wat te depressief vindt. Anderzijds bevat het in mijn ogen over de hele linie wel veruit het beste materiaal van eels.
Heerlijk albumquote:Op zondag 10 november 2013 17:06 schreef methodmich het volgende:
Kan me voorstellen dat je Beautiful Freak wat te depressief vindt. Anderzijds bevat het in mijn ogen over de hele linie wel veruit het beste materiaal van eels.
Jij vindt echt van vrijwel alles dat er weinig gebeurtquote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niet bepaald depressief, maar gewoon behoorlijk saai over het geheel, gebeurt maar heel weinig, helmaal als je het vergelijkt met wat ik normaal vooral luister.
Valt wel mee hoor, had ik gisteren niet met Wilco.quote:Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij vindt echt van vrijwel alles dat er weinig gebeurt![]()
Haha, ik zou bijna ja hebben gezegd, maar ik pas toch. Veel plezier!quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef kciR het volgende:
Wil iemand in Utrecht nog naar Foals? Even binnen 5min reageren, ik stap nu zo op de fiets. Ik heb net twee kaartjes gekocht (nou één gekocht, kreeg er twee). Je mag hem hebben voor een biertje of een vrijwillige bijdrage als je hem per mail wilt.
Dat vond je toch ook heel rustig?quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, had ik gisteren niet met Wilco.
Klopt, maar dat betekent niet gelijk dat er weinig gebeurt.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:25 schreef Kerftminister het volgende:
Vind de nieuwe Vampire Weekend maar saai eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Kerftminister het volgende:
verder nog wat spul dat ik saai vond (Vampire Weekend, Yeah Yeah Yeahs)
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:34 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu in Mahogany Town met Croconaw, Mantine, Sudowoodo, Butterfree, Electabuzz en Scyther, maar vind het een beetje saai en nietszeggend team.
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Tja The National is ook niet echt mijn type muziek, gebeurt te weinig
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Kerftminister het volgende:
Damn dat Haxan Cloak is saai zeg, gebeurt geen drol.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
vind zulke muziek gewoon een beetje saai. Gebeurt niet genoeg voor mij om het vaker te luisteren ofzo, mja ieder zijn eigen meug he.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niet bepaald depressief, maar gewoon behoorlijk saai over het geheel, gebeurt maar heel weinig, helmaal als je het vergelijkt met wat ik normaal vooral luister.
Een kleine bloemlezing.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
London Calling, vind dat er maar zo weinig gebeurt,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |