Niet haten op Marcoquote:
Absurde post.quote:
Waarom wel haten om Voice zangertjes en niet op Borsato?quote:
Sorry. Heb niets met Borsato.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Sorry. Heb niets met Borsato.
Hetzelfde als jij over 10 jaar nog steeds niets met Jim of Jamai zult hebben.
Stem is prima gelikt overigens. Maar die gejatte nummers...en die teksten. Kan hem niet helemaal serieus nemen.
Ik ook niet meer hoor, na pak hem beet zijn eerste album. Beetje jeugdnostalgie, beetje goede nummers. En beter goed gejat, dan slecht bedacht hequote:Op zaterdag 9 november 2013 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Sorry. Heb niets met Borsato.
Hetzelfde als jij over 10 jaar nog steeds niets met Jim of Jamai zult hebben.
Stem is prima gelikt overigens. Maar die gejatte nummers...en die teksten. Kan hem niet helemaal serieus nemen.
Niet altijd. Als Ewbank 1 of 2 covers gebruikt snap ik het. Maar op elk albums staan er minstens 5. Dan is het gewoon simpel geld verdienen. Er zit weinig Marco in de nummers.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:08 schreef Norrage het volgende:
En beter goed gejat, dan slecht bedacht he
In de verte spreekt een stem....quote:Op zaterdag 9 november 2013 04:25 schreef DO2 het volgende:
Marco Borsato,. Doe even normaal, man. In een indie-topic? Vloeken in de kerk, noemen ze dat.
Ik kan niemand die dat werkelijk goed vindt serieus nemen, hoor. Al doe ik nog zo m'n best.
Snif. Nou, zo kan ik er straks uit jouw lijstje ook nog wel een paar opnoemen hoor, denk ik....quote:Op zaterdag 9 november 2013 04:25 schreef DO2 het volgende:
Marco Borsato,. Doe even normaal, man. In een indie-topic? Vloeken in de kerk, noemen ze dat.
Ik kan niemand die dat werkelijk goed vindt serieus nemen, hoor. Al doe ik nog zo m'n best.
Roosbeef, Eefje de Visser, Roos Blufpand, Tröckener Kecks, The Scene, Doe Maar, en een hoop losse beatnummertjes uit de 60squote:Op zaterdag 9 november 2013 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie wel goede muziek dan Nederlandstalig?
Daar voeg ik André Manuel, The Kik en Meindert Talma nog aan toe. En Spinvis.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Roosbeef, Eefje de Visser, Roos Blufpand, Tröckener Kecks, The Scene, Doe Maar, en een hoop losse beatnummertjes uit de 60s
Die zanger heeft eindelijk zijn studie afgemaakt geloof ik en staat voor de klas. In de pauze drinkt hij dan met zijn collega's rode wijn op een terras.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:49 schreef DeMessias het volgende:
Boudewijn De Groot.
Wat is er eigenlijk met deze groep gebeurd?
Hij gaat toch wel met het OV hoop ik?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die zanger heeft eindelijk zijn studie afgemaakt geloof ik en staat voor de klas. In de pauze drinkt hij dan met zijn collega's rode wijn op een terras.
oja, De Kik ook wel al verveelt dat ook wel vrij snel betrap ik mezelf op, eerder dan The Madd...quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar voeg ik André Manuel, The Kik en Meindert Talma nog aan toe. En Spinvis.
De Belgische artiesten laat ik even buiten beschouwing, anders wordt de lijst nog langer.
En Nielson natuurlijk!
Ik had 'm van de week al geluisterd, ja. Prima song, maakt me benieuwd naar de nieuwe plaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook meer dan verdienstelijk gecoverd door Zita Swoon.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:26 schreef Norrage het volgende:
Had dit nummer al weer bijna een jaar niet meer geluisterd![]()
Maar wát een nummer. Dankzij mijn eigen top 100 weer in de herhaling gekomen
Ja, hij stapt dan de bus in. En soms zou hij oneindig willen schreeuwen. Maar da gaaaaaaaaaannnniiiiieeeeeeee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat toch wel met het OV hoop ik?
Eens, maar ik vrees dat Radiohead dat niet haalt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik hoop overigens wel dat Wilco en Radiohead volgend jaar met een nieuwe plaat komen; ik zit echt op die aankondigingen te wachten. Dit muziekjaar is fantastisch, maar die twee bands ontstijgen qua niveau toch altijd de rest, imo.
Absoluutquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook meer dan verdienstelijk gecoverd door Zita Swoon.
Nielson.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar voeg ik André Manuel, The Kik en Meindert Talma nog aan toe. En Spinvis.
De Belgische artiesten laat ik even buiten beschouwing, anders wordt de lijst nog langer.
En Nielson natuurlijk!
Tsja, voor jouw standaard is dat rustig jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nielson.![]()
A Ghost is Born op trouwens nu, begint geniaal zeg. Heerlijk rustige muziek, af en toe ook wel eens lekker.
Ja precies, als het rustiger dan dit word ik er niet echt blij mee. Maar hoort erbij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, voor jouw standaard is dat rustig ja
Ben benieuwd wat je van Less Than You Think vindt!
Maar ik vind AGIB zeker geen rustig albumquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja precies, als het rustiger dan dit word ik er niet echt blij mee. Maar hoort erbij.Juist de afwisseling in muziek is leuk en maakt de rest goed. En had al gelezen dat die 10 minuten Noise was ofzo. Hoeft niks uit te maken, want vond Atlantis ook een vet nummer.
Ik nog wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ik vind AGIB zeker geen rustig album
Wat vind jij dan een rustig album?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
Maar wat ik zeg, jij hebt andere maatstaven
Hmm ok, daar kan ik me ook in vinden. Heb tot nu toe alleen Bryter Layter gehad, die beviel me goed en dat schijnt de minste te zijn.quote:
Zitten wel iets drukkere nummers tussen inderdaad. Vind het erg fijn hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
Wat AGIB wel geniaal maakt, is de afwisseling tussen hard en rustig. Die tempo-wisselingen op dat album, de grooves, de waanzinnige hooks, zo'n langgerekt nummer als Spiders....gewoonweg geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |