Apple heeft dat allemaal geblokkeerd, je kan alleen foto'tjes bekijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef Xetran het volgende:
Iemand ervaring met zo'n ipad/iphone sd kaartlezertje? Kan d'r wel bestellen, maar die Chinese Apple producten vertrouw ik nooit echt.
Bedoeling was alleen maar om wat filmpjes te kijken voor tijdens lange vliegtijden.. Verder boeit het mij niet zo veel. Ik weet dat Apple ze in hun lijn had..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Apple heeft dat allemaal geblokkeerd, je kan alleen foto'tjes bekijken
Kan dus niet, films op je SD kaart zetten en dan kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bedoeling was alleen maar om wat filmpjes te kijken voor tijdens lange vliegtijden.. Verder boeit het mij niet zo veel. Ik weet dat Apple ze in hun lijn had..
Ja, omdat de verzendkosten ook zijn gestegenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:06 schreef badschaap het volgende:
stelletje kut chinezen
dat ding is nu opeens 25 dollarcent duurder geworden
Ze hebben van veel zendingen met batterijen gewoon alles terug gestuurd zover ik begreep. Ze zeggen gewoon: Batterij, hup batch terug, zoek het maar uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef badschaap het volgende:
waarom komen batterijen nou weer niet door de security?
Dat word dan lekker met de trein/ boot mee als ze zo blijven kutten op luchthavens
waarom gaan die sites dan niet via het spoor/ de boot vervoeren?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, omdat de verzendkosten ook zijn gestegen.
[..]
Ze hebben van veel zendingen met batterijen gewoon alles terug gestuurd zover ik begreep. Ze zeggen gewoon: Batterij, hup batch terug, zoek het maar uit.
Daarnaast zijn er ook dingen met veel batterijen in beslag genomen en vernietigd (batterijen zelf). En ook dat zie je natuurlijk weer terug in de verhoogde prijs.
Het is de regering/douane die moeilijk doet en beperkingen oplegt... helaas heeft alles daar dus last van nu.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarom gaan die sites dan niet via het spoor/ de boot vervoeren?
Dit is toch ook geen service richting de klant?
Als ik de eigenaar van zo'n site zou zijn zou ik zeggen fuck china post, ik zoek wel een andere
SAL zou kunnen; kan ook vrij snel zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
waarom gaan die sites dan niet via het spoor/ de boot vervoeren?
Dit is toch ook geen service richting de klant?
Als ik de eigenaar van zo'n site zou zijn zou ik zeggen fuck china post, ik zoek wel een andere
Wat weer een scherpe opmerkingquote:
Ik had ook iets anders kunnen zeggen, maar ik wilde niet bot overkomen.quote:
Snij dat onderwerp nou niet aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
Jongens, jongens... Jullie kunnen zeker al een tijdje niet jullie ei kwijt?
Opbouwende frustratie omdat de de verslaving niet gevoed wordt...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
Met 'n mespuntje sambal is 't niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bobber heeft wat anders in zn egg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |