DXquote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb weleens een losse gekocht, en daarna nog een extra bij DX die nooit is aangekomen
Ik wist dat het lang wachten zou zijn, maar ze hadden de beste messen qua prijs. Nouja refund wel gekregen via paypal claim.quote:
Hier ook eentje van zo oud die blijft hangen ergens.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
24-10-2013, Despatched to overseas (Country code: NL)
Waar deze status bij mij normaal max. 5 dagen duurde...
En dit bij SG notabene
Ik verwacht nog 2 pakketjes uit China en beide hebben deze status.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier ook eentje van zo oud die blijft hangen ergens.
Ook nog niet bekend bij PostNL...
Dat zal het enigszins verklaren dan. Maar gisteren nog een pakje van begin oktober ontvangen en mijn pakje van eind augustus en een van 3 september is nog steeds niet binnen?? Allebei zonder batterij dus dat kan het probleem niet zijn. Waar hangen die pakketjes dan uit? Pakketbezorger reed net weer vrolijk door dus volgens mij zijn ze echt kwijtquote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef RobertNL het volgende:
En weer een refund.
Van een ebay seller die de laatste keer in 7 dagen wist te leveren (en 99.5% feedback).
Sprak ook iemand van een webshop en het is een ramp momenteel, Guangzhou airport schijnt een enorme backlog te hebben (daar is 1 van mijn pakketjes) en dan is er nog die berg met teruggezonden producten die opnieuw verzonden moeten worden
.
Als dit een beetje door blijft modderen gaat het weer eens een ouderwetse kerst / nieuwjaar worden..
Bij deze dan ook een voorstel voor de volgende TT: Nu bestellen over en 3 maand ontvangen!
Piloten krijgen daar blijkbaar zo weinig betaald dat ze extra rondjes gaan vliegen...quote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef Goddelijker het volgende:
Singpost:
18-10-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
06-11-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)
Damn
Of er dreef een container op zee te wachten op een vrachtschip die een plekje over had.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef igi0n het volgende:
[..]
Piloten krijgen daar blijkbaar zo weinig betaald dat ze extra rondjes gaan vliegen...![]()
zelfde schuitje hierquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
24-10-2013, Despatched to overseas (Country code: NL)
Waar deze status bij mij normaal max. 5 dagen duurde...
En dit bij SG notabene
Damn, die van mij mag wel iets sneller als het even kanquote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef Goddelijker het volgende:
Singpost:
18-10-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
06-11-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)
Damn
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of er dreef een container op zee te wachten op een vrachtschip die een plekje over had.
Hoop ik niet dat hij al roest heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Goddelijker het volgende:
Het is een keramisch mes, dat ik 27-8 (!) besteld had, eerste was zonder tracking verstuurd, nog niet aangekomen... Toen resend gehad, met SG-tracking, maar duurt dus ook al zo lang.
Lol, whut. Een keramisch mes met roest?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat hij al roest heeft.
Ja, Aldi 17 euro, maar dat wilde je vast niet horen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef Miniem het volgende:
Iemand had toch ervaring met een messenset?
Vorig topic waren er wel messen behandeld, maar dat waren losse
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, whut. Een keramisch mes met roest?
Paar dagen geleden kwam trouwens nog iets aan van eind augustus, dus er is nog hoop mensen!
Ah schei uit, een groot drama daar volgens mij. Aantal pakjes met DHL allemaal geannuleerd. Blijkbaar is de kerstdrukte erg vroeg dit jaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef RobertNL het volgende:
En weer een refund.
Van een ebay seller die de laatste keer in 7 dagen wist te leveren (en 99.5% feedback).
Sprak ook iemand van een webshop en het is een ramp momenteel, Guangzhou airport schijnt een enorme backlog te hebben (daar is 1 van mijn pakketjes) en dan is er nog die berg met teruggezonden producten die opnieuw verzonden moeten worden
.
Als dit een beetje door blijft modderen gaat het weer eens een ouderwetse kerst / nieuwjaar worden..
Bij deze dan ook een voorstel voor de volgende TT: Nu bestellen over en 3 maand ontvangen!
Batterijen wellicht?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb voor dit product een refund gekregen door bic omdat het niet door de security kwam en is terug gestuurd naar hun![]()
waarom komt die eigenlijk er niet doorheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |