Normaal gesproken juist niet. Dit is zijn slechtste toernooi. Maar nu heeft hij een hele goede kans om de SF te halen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef teun234 het volgende:
Wat denken jullie van de kansen van Nadal, normaal gesproken toch niet verder dan de halve finale, of wel?
Nee, kan ook als Federer van Del Potro wint. Zo vloog Murray er 4 jaar geleden uit met 2 overwinningen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan moet Federer dit wel winnen toch?
Bizar is dat. Ik vind het altijd een raar systeem. Ben blij dat ze het verder nergens gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, kan ook als Federer van Del Potro wint. Zo vloog Murray er 4 jaar geleden uit met 2 overwinningen..
Maar goed, dat gebeurt vast niet
Als ie tegen Delpo of Djoko moet in de halve, komt ie er niet voorbij. Tegen Fed wint ie wel. Zijn poule komt ie in ieder geval wel door....quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Normaal gesproken juist niet. Dit is zijn slechtste toernooi. Maar nu heeft hij een hele goede kans om de SF te halen.
Ik vind het adembenemend traag vergeleken met Parijs.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:22 schreef Szura het volgende:
Zo langzaam vind ik het niet hoor Norrage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |