SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBEASTMODE![]()
Ik had de OP en zo al gevonden, wist alleen niet of ik nog iets moest linken aan dit topic. Wilde het niet upfucken voor iedereen.
![]()
Je hoeft echt alleen op 'open nieuw deel' te klikken en een andere TT te verzinnen. Al het andere gaat automagisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef 33 het volgende:
Ik had de OP en zo al gevonden, wist alleen niet of ik nog iets moest linken aan dit topic. Wilde het niet upfucken voor iedereen.
BEASTMODE![]()
Ohja ik ziet het. Nouja, noted.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je hoeft echt alleen op 'open nieuw deel' te klikken en een andere TT te verzinnen. Al het andere gaat automagisch.![]()
![]()
slechte foto, die tweede, dus ga voor 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef helplesssss het volgende:
Mannen,
Mag ik weten welke van de twee billen jullie mooier vinden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
zoek dan 2 foto's die allebei van achteren zijn genomen en niet verschillend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef helplesssss het volgende:
Beoordelen jullie de kwaliteit van de foto of het figuur? Haha![]()
bottom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef helplesssss het volgende:
Mannen,
Mag ik weten welke van de twee billen jullie mooier vinden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whihihi snappen jullie: ik kies bottom
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
je hebt gelijk, de gymchick overtreft deze keer beide foto'squote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef Snakey het volgende:
ONZ / [DE GYM #242] waar we radicaliserenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb nog niet meegedaan, maar wel eens tijdens mijn eigen workout meegekeken. Het ziet eruit alsof ze het grootste deel van het uur intensief bezig zijn, zit ook wat cardio bij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n kettlebel training eruit? Op wat voor intensiteit doe je dit? Hoeveel rust neem je tussendoor? Te veel variabelen om een zinnig antwoord te geven. Het kan 400kcal zijn, maar net zo goed 1000kcal als jij als een crossfit malloot tekeer gaat.
Het zal in ieder geval een goed excuus zijn om 3500kcal(?) naar binnen te werken op die dagen ( 800kcal aanvulling om workout te compenseren)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
De bedoeling is in ieder geval meerdere malen een set van 4-5 oefeningen te doorlopen met ~1 minuut pauze tussen de cycles. Vrij hoge intensiteit dus en je bent in een half uur wel redelijk gaar. Hoe gaar hangt van het gewicht af dat je kiest en de instructeur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
Hoe ziet zo'n kettlebel training eruit? Op wat voor intensiteit doe je dit? Hoeveel rust neem je tussendoor? Te veel variabelen om een zinnig antwoord te geven. Het kan 400kcal zijn, maar net zo goed 1000kcal als jij als een crossfit malloot tekeer gaat.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Twee weken voor ik naar NZ ga heb ik een cycle afgerond. Ik ga in die eerste week de 10.000 Swing Kettlebell Workout van Dan John doen. https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout
Just for fun.![]()
Je gaat er echter flink verrot van.![]()
![]()
Dat haal ik niet in een week.quote:![]()
Het is verdeeld over 20 workouts, dus eigenlijk een 5 weken workout.![]()
Ik snap hier het nut echt totaal niet van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Snakey het volgende:
Twee weken voor ik naar NZ ga heb ik een cycle afgerond. Ik ga in die eerste week de 10.000 Swing Kettlebell Workout van Dan John doen. https://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout
Just for fun.![]()
Je gaat er echter flink verrot van.
BEASTMODE![]()
For fun, zoals ik al zei. En het heeft een goede overdracht naar liften. Dan´s aanbeveling voor na deze workout:quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik snap hier het nut echt totaal niet van.quote:You are now in extraordinarily better shape than you were four or five weeks ago. Your training should be poised to take off. I recommend you put these newfound abilities to work with a basic strength template, such as Jim Wender's 5/3/1.![]()
Ik zie dat B&F naast hun superfoods assortiment weer iets nieuws heeft: http://www.bodyenfitshop.(...)im-pasta/slim-rijst/
Lijkt mij erg ideaal voor de low-kcal people hier. Het is niet erg goedkoop though.If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: