quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef Evertjan het volgende:
Hey mede VI-Hooligans vandaag allemaal naar de winkel om de nieuwe CD van Danny Vera te kopen of anderes legaal downloaden op I-tunes
Zo doen de clubeigenaren bij City het kennelijk ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voetballers op taalles met Teletubbies![]()
![]()
Spelers van Manchester City zullen interviews in het Engels kunnen geven dankzij de Teletubbies. City-trainer Manuel Pellegrini schakelt geen docenten in, maar laat zijn team kijken naar kinderseries.
Nieuwe spelers die de Britse taal niet machtig zijn leren zo het snelst Engels, laat een ingewijde weten aan The Sun. "Kinderprogramma’s zijn uitermate handig om Engels te leren. Sommige spelers houden er zelfs meer van dan hun kinderen."
http://www.telegraaf.nl/b(...)ubbie-taalles__.html
![]()
Echt een wereldgozer. Met afstand de beste spits die we ooit gehad hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef Evertjan het volgende:
ik zie Ruud van Nistelrooij bij de NOS hij was veel leuker bij VI oranje tijdens het afgelopen EK
Mr. Intikkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Echt een wereldgozer. Met afstand de beste spits die we ooit gehad hebben.
Regilio Vrede, beste verdediger die we ooit hebben gehadquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat lijdt geen twijfel. Jammer dat er geen beelden meer zijn uit de tijd dat hij geblondeerd haar had met een voetbalpatroon erin.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Regilio Vrede, beste verdediger die we ooit hebben gehad
Hey Arno Vermeulen, doe je rustig!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:08 schreef Neuroscience het volgende:
Danny Vera is na de kantineheld het dieptepunt van VI.
Ga toch weg man..quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Moet jij een klap voor je eikel?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:14 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Hey Arno Vermeulen, doe je rustig!
Nou nou nou. Niet meteen slaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Moet jij een klap voor je eikel?
Kluivert in dat rijtjequote:Op woensdag 6 november 2013 10:26 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ga toch weg man..
kluivert, bergkamp en van basten vergeten?
v nistelrooij valt in categorie makaay en huntelaar... Goede nuttige spelers, die ooit wel bij de beste 10 spitsen van de wereld hebben gehoord, maar niet de beste van nederland..
Van Nistelrooij had werkelijk niks boeiends te melden.. krijgen die lui wel instructies wat er van een analist wordt verwacht eigenlijk? Of zat hij er alleen maar omdat hij toevallig bij Real heeft gespeeld..quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef Evertjan het volgende:
ik zie Ruud van Nistelrooij bij de NOS hij was veel leuker bij VI oranje tijdens het afgelopen EK
Vermakelijke post.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:57 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer wordt Derksen & ... Kluivert uitgezonden?
Patrick, we hebben natuurlijk allemaal zo onze jeugdzonden, maar had jij niet gewoon de pech dat de notoire domoor Putman op een gevaarlijk punt aan het keren was?
om de vraag te beantwoorden wat voor een club Real is.....quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Nistelrooij had werkelijk niks boeiends te melden.. krijgen die lui wel instructies wat er van een analist wordt verwacht eigenlijk? Of zat hij er alleen maar omdat hij toevallig bij Real heeft gespeeld..
Heeft hij een massa verkracht?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Pascalus het volgende:
Kluivert is een massaverkrachter dus hij moet sowieso uit dat rijtje.
Portugal - Zweden op 15 november om 21:45 uur.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef tralalala het volgende:
Vrijdag 15 november zal ook wel een aparte VI-aflevering worden aangezien ze ook Portugal-Zweden uitzenden.Extra lange show?
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:57 schreef DrDentz het volgende:
Patrick, we hebben natuurlijk allemaal zo onze jeugdzonden, maar had jij niet gewoon de pech dat de notoire domoor Putman op een gevaarlijk punt aan het keren was?
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:57 schreef DrDentz het volgende:
Jij begrijpt er helemaal niks van met je Dortmund, mafketel! Dit Arsenal gaat gewoon de Champions League winnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:10 schreef Nober het volgende:
Dat Arsenal stelt helemaal niks voor, laat ze nou eerst eens van Manchester United winnen zondag en de Champions League groepsfase overleven dan praten we verder.
Gijp schijnt ziek afgebeld te hebben!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In de krant las ik dat vanavond Genee, Derksen en Kieft bij de Europa Liek zitten. Zou Gijpie echt geen zin meer in die wedstrijdjes hebben?
Misschien was het wel johannes_vermeer van het FOK! forum.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb gedroomd dat gijp er niet zatniet onthouden wie zijn vervanger was
Haha, ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien was het wel johannes_vermeer van het FOK! forum.
Uh, oke.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh dat durf ik natuurlijk nietWel als je mijn handje vasthoudt
Gisteren zag je me nog als lustobject in bed en nu wil je me niet eens meer aanraken.quote:
Maar op nationale televisie.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren zag je me nog als lustobject in bed en nu wil je me niet eens meer aanraken.Make up your mind.
Oh ja, is dat zo ouwe reus? Vreemd.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gijp schijnt ziek afgebeld te hebben!
Er is geen reden je voor je gevoelens te schamen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar op nationale televisie.Zijn we daar wel aan toe.
Wim lijkt me het type dat nog wel eens een wedstrijdje van Karagandy overslaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh ja, is dat zo ouwe reus? Vreemd.
Ik ben wel benieuwd naar Wim Kieft zijn mening over het niveau van Sjachtar Karagandy. Ik moet altijd zo vreselijk om die kerel lachen.
Ik denk dat hij eerst een stilte laat vallen en dan zegt: "Nou... ja... waar komen die mensen vandaan? Kazalstan? Over het algemeen komen daar geen geweldige voetballers vandaan. Of het moet aan mij liggen. Dat ik wat gemist heb. Johan?"quote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim lijkt me het type dat nog wel eens een wedstrijdje van Karagandy overslaat.
Voor jou niet nee...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is geen reden je voor je gevoelens te schamen.
Ik ben nogal out of your league om het netjes te verwoorden..quote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom voor jou dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |