Alweer slaag je er totaal niet in om grappig te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kwam ze al tegen inderdaad...
[ afbeelding ]
Heb niet echt goed terug gelezen, maar heb je ze net pas ontdekt of?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon Nirvana plaatjes en filmpjes posten en alles komt goed op het vredige FOK!
waar gaan we naartoe dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt geen idee met wie je fokt. VBL knokploeg komt je halen bro.
De laatste user die tegen de VBL SC inging heeft nooit meer ingelogdquote:Op woensdag 6 november 2013 02:09 schreef Gridlok het volgende:
Oh nee ik moet nu wel opletten, volgens mij zijn ze levensgevaarlijk.
Hey laat mij aub met rust, ik heb niets gedaan, wil echt geen ruzie met voetbal nichten :SSquote:Op woensdag 6 november 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De laatste user die tegen de VBL SC inging heeft nooit meer ingelogd
kk sick man zet je dat ook op je cv?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boek geschreven erover.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kk sick man zet je dat ook op je cv?
wowquote:Op woensdag 6 november 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boek geschreven erover.
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb niet echt goed terug gelezen, maar heb je ze net pas ontdekt of?
Het was ook niet 'grappig' bedoeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alweer slaag je er totaal niet in om grappig te zijn.
Sorry, was even een snokske placeren.quote:
Had gekund tochquote:Op woensdag 6 november 2013 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Natuurlijk niet
Alleen dat ene nummer kon ik niet want had Incesticide nog nooit beluisterd.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik alweer vergeten. Zag het voorkomen komen op facebook/instagram. Ik zoek het even voor je op.
Dank je. Not bad, not bad at all.quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou zij de bruine penis verwelkomen?
Ik log ook nooit in, want ik ben automatisch ingelogd.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
R&P / Relatie 'raar' na zeggen ongenoegen relatie
Ongelofelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |