Dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Robuustheid het volgende:
Luistert-ie ineens naar je, is het weer niet goed..
Vrouwen...
Het is natuurlijk altijd prettig als iemand op een fout wordt geattendeerd en dan daadwerkelijk zijn gedrag aanpast. Mijn complimenten voor hem. Alleen is dat voor vrouwen vaak een verrassing, omdat ze meestal het oppotten en het pas gewoon zeggen als de relatie al te verstoord is om nog verder te gaan. Gefeliciteerd dat je je probleem uitsprak voordat het te laat was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef lisabisa het volgende:
Moet ik hier nu van genieten, heeft hij het licht gezien of word ik voor de gek gehouden... kan iemand ineens zo direct veranderen?
Het zat mij ook al twee maanden dwars, dus dit was gewoon echt genoeg. Ik zal een typische vrouw zijn die het dus ook "oppot". Maar je hebt de hele tijd de hoop dat iemand het zelf inziet en veranderd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd prettig als iemand op een fout wordt geattendeerd en dan daadwerkelijk zijn gedrag aanpast. Mijn complimenten voor hem. Alleen is dat voor vrouwen vaak een verrassing, omdat ze meestal het oppotten en het pas gewoon zeggen als de relatie al te verstoord is om nog verder te gaan. Gefeliciteerd dat je je probleem uitsprak voordat het te laat was.
Het klinkt gewoon alsof jullie in staat zijn om goed met elkaar te communiceren en echt naar elkaar te luisteren.
Het is natuurlijk niet helemaal onmogelijk dat het nep is, en het is ook de vraag of hij het op dat niveau volhoudt, maar dat zul je zelf moeten beoordelen. Maar als het echt is, en hij dus nu veel werk in jullie relatie stopt, zorg dat jij het dan niet allemaal voor vanzelfsprekend aanneemt.
Als het nu echt doorbroken is wel ja. Hij zei namelijk dat hij het voor mij zal doen en dat was niet de bedoeling en heb hem verteld, dat hij het voor zichzelf, ons en mij moet doen. Niet alleen mij. En dat is misschien wel mijn twijfelmomentje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Aardappeltaart het volgende:
Misschien zag hij al die tijd het probleem van zijn gedrag niet zo. Ligt er ook aan of en hoe je dit eerder duidelijk maakte. Je had het over subtiele hints, misschien waren die te subtiel.
Goed teken toch dat hij 't doorbreken kan?
Dramamutsje? Want? Ik zeik echt niet om alles, maar om op de tweede plek te staan, met zijn telefoon op 1 gaat mij echt te ver ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg het gevoel dat je zo'n dramamutsje bent waarbij het niet snel goed is
bij ruzie hadden we een topic gekregen over de ruzie en nu bij het gebrek aan?
Waarom laat je het niet gewoon voor wat het is?
Meer kun je toch niet doen
Als het maar een houding is (en dus tijdelijk) dan kom je daar toch niet achter via een topic maar alleen door af te wachten
?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef Xetran het volgende:
Hoor je er niet over te praten in plaats van dat je iemand ergens op gaat wijzen?
Dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef Springtouw het volgende:
Misschien moet je vaker gewoon direct zijn in wat je zegt.
ja maar daar gaat het topic niet overquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef lisabisa het volgende:
[..]
Dramamutsje? Want? Ik zeik echt niet om alles, maar om op de tweede plek te staan, met zijn telefoon op 1 gaat mij echt te ver ja.
en dit jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:12 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga je zoiets als dit 2 maanden oppotten? Je had toch terloops een keer kunnen laten vallen van 'zeg, ik vind het niet gezellig als je steeds alleen naar je telefoon kijkt ipv met mij praat'? Dan was dit hele drama niet nodig geweest.
Mijn conclusie is dat hij gewoon zijn best doet om het je naar je zin te maken.Wees blij dat hij rekening met je houdt maar ga er niet vanuit dat je hem er nooit meer weer op hoeft te wijzen en leer je gevoelens wat vaker uitspreken zonder het eerst 2 maanden op te kroppen, maar verwacht ook weer niet dat hij zich om elk wissewasje aan jou wil aanpassen.
En dat is nu opgelost. Hij had waarschijnlijk niet bewust door hoe vaak hij zijn foon checkte, nu wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef lisabisa het volgende:
[..]
Dramamutsje? Want? Ik zeik echt niet om alles, maar om op de tweede plek te staan, met zijn telefoon op 1 gaat mij echt te ver ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |