Gewoon Nirvana plaatjes en filmpjes posten en alles komt goed op het vredige FOK!quote:
Alweer slaag je er totaal niet in om grappig te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kwam ze al tegen inderdaad...
[ afbeelding ]
Heb niet echt goed terug gelezen, maar heb je ze net pas ontdekt of?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon Nirvana plaatjes en filmpjes posten en alles komt goed op het vredige FOK!
waar gaan we naartoe dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt geen idee met wie je fokt. VBL knokploeg komt je halen bro.
De laatste user die tegen de VBL SC inging heeft nooit meer ingelogdquote:Op woensdag 6 november 2013 02:09 schreef Gridlok het volgende:
Oh nee ik moet nu wel opletten, volgens mij zijn ze levensgevaarlijk.
Hey laat mij aub met rust, ik heb niets gedaan, wil echt geen ruzie met voetbal nichten :SSquote:Op woensdag 6 november 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De laatste user die tegen de VBL SC inging heeft nooit meer ingelogd
kk sick man zet je dat ook op je cv?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boek geschreven erover.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kk sick man zet je dat ook op je cv?
wowquote:Op woensdag 6 november 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boek geschreven erover.
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb niet echt goed terug gelezen, maar heb je ze net pas ontdekt of?
Het was ook niet 'grappig' bedoeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alweer slaag je er totaal niet in om grappig te zijn.
Sorry, was even een snokske placeren.quote:
Had gekund tochquote:Op woensdag 6 november 2013 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Natuurlijk niet
Alleen dat ene nummer kon ik niet want had Incesticide nog nooit beluisterd.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik alweer vergeten. Zag het voorkomen komen op facebook/instagram. Ik zoek het even voor je op.
Dank je. Not bad, not bad at all.quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou zij de bruine penis verwelkomen?
Ik log ook nooit in, want ik ben automatisch ingelogd.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
R&P / Relatie 'raar' na zeggen ongenoegen relatie
Ongelofelijk.
lolquote:Op woensdag 6 november 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
Ongelofelijk.
Haha, hij neukt zijn ex nog gewoon en dat probeert hij op deze manier te verdoezelen door zich heel goed aan te passen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
Ongelofelijk.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, hij neukt zijn ex nog gewoon en dat probeert hij op deze manier te verdoezelen door zich heel goed aan te passen.
Maar ze loopt zelf ook al een tijd te soppen op haar huisgenoot, dus dat zou al geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, hij neukt zijn ex nog gewoon en dat probeert hij op deze manier te verdoezelen door zich heel goed aan te passen.
Nee zijn huisgenoot.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ze loopt zelf ook al een tijd te soppen op haar huisgenoot, dus dat zou al geen probleem moeten zijn.
waarom weet jij dit? jij kijkt ook goeie tijde zeker?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ze loopt zelf ook al een tijd te soppen op haar huisgenoot, dus dat zou al geen probleem moeten zijn.
Gare toestanden.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
R&P / Relatie 'raar' na zeggen ongenoegen relatiequote:Op woensdag 6 november 2013 10:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom weet jij dit? jij kijkt ook goeie tijde zeker?
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef Id_do_her het volgende:
Een huisgenoot van me stond er altijd op om naakt de pizza van de bezorger aan te nemen. Die was niet helemaal goed.
Ik heb me kapot gelachen met die gast.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |