IK HEB AL EEN JAAR GEEN RELATIE, IK VOEL ME ZO ALLEEN.quote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Smeerlap, kom je hier nou alleen om op te scheppen over je seksleven ofzo? Wtf.
Vreselijk inderdaad. Waar zijn die tijden gebleven waar vrouwen nog niks gaven op tijger- en pandapunten? Ik walg van de hedendaagse maatschappij. Bah.quote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan zichzelf een beetje aanbieden!
TU/e boys niet oké?quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HEB AL EEN JAAR GEEN RELATIE, IK VOEL ME ZO ALLEEN.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu heel erg rood en lieg je!
hoezo niet danquote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK HEB AL EEN JAAR GEEN RELATIE, IK VOEL ME ZO ALLEEN.
Zedelijkheid is arbitrair.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Waar zijn die tijden gebleven waar vrouwen nog niks gaven op tijger- en pandapunten? Ik walg van de hedendaagse maatschappij. Bah.
Nee tot er na hihiquote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus ben jij nog maagd
Wacht je tot het huwelijk ofzo?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus ben jij nog maagd
Sommigenquote:
Ja dat ben ik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus ben jij nog maagd
Ezellquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
TU/d bedoel ik natuurlijk. HSL zijn oké. Vet hoog eigendunk wel.
Ik hoef niet te trouwenquote:
Hosselen dan.quote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik bedoel het vrouwelijk schoon hé
Geloof ik helemaal niks van. 1. Je kan je huid niet uitrekkenquote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
he godverdomme ik zou zo een chick gaan batsen maar toen trok ze haar huid uit en bleek het chuck norris
Kutkind, dat was een serieuze vraag.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef richolio het volgende:
Wat ben ik toch weer goed in uitstellen hey. Doei.
welquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niks van. 1. Je kan je huid niet uitrekken
en 2. Chuck Norris zou zich nooit verkleden als een meisje!
Ik heb nog nooit een relatie gehad, idk why.quote:
Niet echt een behoefte, maar het is wel leuk. Lekker duidelijk antwoordquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kutkind, dat was een serieuze vraag.Heb je geen relatie met een reden, geen behoefte aan? Of is het er gewoon niet van gekomen?
Inb4 "![]()
"
Wellicht stel je te hoge eisenquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie gehad, idk why.
wel met P. banaanquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
achquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo zeker dat je die van andere wilt betasten?quote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zeker van mijn mannelijkheid.
Ja misschien welquote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wellicht stel je te hoge eisen.
boksquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Duidelijk genoeg, ik begrijp het wel, denk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet echt een behoefte, maar het is wel leuk. Lekker duidelijk antwoord![]()
Nee dat was niksquote:
Neh..quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zo zeker dat je die van andere wilt betasten?
je zou toch met hem meetenquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat was niksIk was toen nog echt DOM
Je opende ooit een topic over iemand die je leuk vond, dat is niks geworden?quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
ik dacht dat jullie dat wel wisten ;s
LB, we begrijpen elkaar denk ik heel goedquote:
Te kieskeurig? Te weinig dingen doen waar je jongens leert kennen? Ben je lelijk/dik? Ben je verlegen? Ben je oerdom? Ben je te knap dat jongens niet met je durven te praten? Ben je onder de 11? Zo niet, dan snap ik het gewoon niet!?quote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou niet het eerste topik zijnquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je opende ooit een topic over iemand die je leuk vond, dat is niks geworden?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Duidelijk genoeg, ik begrijp het wel, denk ik.
Nee, mijn vooroordelen dachten wat anders.quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
ik dacht dat jullie dat wel wisten ;s
Ja, maar dat ging niet door. Gelukkigquote:
ik vond het een fucking lelijke homoquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging niet door. Gelukkig
quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Te kieskeurig? Te weinig dingen doen waar je jongens leert kennen? Ben je lelijk/dik? Ben je verlegen? Ben je oerdom? Ben je te knap dat jongens niet met je durven te praten? Ben je onder de 11? Zo niet, dan snap ik het gewoon niet!?
Ik ben niet lesbisch, sof.quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
LB, we begrijpen elkaar denk ik heel goed
Spatiequote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik bel spatie en vraagt me of ik gefapt heb
Nee, hij whatsappte me wel een paar weken terug of ik naar hem toe kwam. En toen zei ik dat ik geen geld had, en toen zei hij dat hij dan wel hier heen kwam, maar nog steeds niks van gekomen!!quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je opende ooit een topic over iemand die je leuk vond, dat is niks geworden?
rare jongen die riejanquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wie is dat dan weerquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, hij whatsappte me wel een paar weken terug of ik naar hem toe kwam. En toen zei ik dat ik geen geld had, en toen zei hij dat hij dan wel hier heen kwam, maar nog steeds niks van gekomen!!
Ja ik ben echt heel dik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Te kieskeurig? Te weinig dingen doen waar je jongens leert kennen? Ben je lelijk/dik? Ben je verlegen? Ben je oerdom? Ben je te knap dat jongens niet met je durven te praten? Ben je onder de 11? Zo niet, dan snap ik het gewoon niet!?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Achteraf wel jaquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vond het een fucking lelijke homo
VA had ook een dom gesprek met mij hij maakte racistische opmerkingenquote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dingen uit privételefoongesprekken openbaar maken
quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Ezell het volgende:
dikke mensen
welkom in da club
nu wachten op 50 cent
sorry heb alleen 20 centquote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Ezell het volgende:
dikke mensen
welkom in da club
nu wachten op 50 cent
Ik ook niet.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vond het een fucking lelijke homo
jongen van journalistiekquote:
Ja inderdaad. Zulke dingen moet je gewoon niet forceren. Ik ken ook mensen die per se een relatie 'moeten' hebben, zodra het uit is met de één hebben ze binnen een paar weken weer met een ander. Het verrast me dan ook nooit als het een maand later weer uit is en hun hart zogenaamd is gebroken.quote:
Ken je nietquote:
Mooi.quote:
Nee hij is slim.quote:
Nee stopquote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt toch wel bijna relatie gehad?
Dylan.quote:
Ja precies, je snapte mequote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zulke dingen moet je gewoon niet forceren. Ik ken ook mensen die per se een relatie 'moeten' hebben, zodra het uit is met de één hebben ze binnen een paar weken weer met een ander. Het verrast me dan ook nooit als het een maand later weer uit is en hun hart zogenaamd is gebroken.
Je kan het beter gewoon op je pad laten komen, er zijn leuke dingen aan een relatie, maar als je niks mist, is er niks aan de hand. Komt dus vanzelf wel inderdaad.
/einde betoog
Het feit dat je zulke dingen in een (voor jouw gevoel) privételefoongesprek noemt, maakt mij toch wel bang.quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, pardonquote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee stop
ik wil niet over hem praten.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Toto69 het volgende:
ezell is journalist ik wil wel geinterviewd worden
VA is 25quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar jij klinkt beetje oud man hoe oud ben jij
Doe ik gewoon op VA te pesten, omdat hij te gesloten is over zijn penis.quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het feit dat je zulke dingen in een (voor jouw gevoel) privételefoongesprek noemt, maakt mij toch wel bang.
jouw betogenquote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zulke dingen moet je gewoon niet forceren. Ik ken ook mensen die per se een relatie 'moeten' hebben, zodra het uit is met de één hebben ze binnen een paar weken weer met een ander. Het verrast me dan ook nooit als het een maand later weer uit is en hun hart zogenaamd is gebroken.
Je kan het beter gewoon op je pad laten komen, er zijn leuke dingen aan een relatie, maar als je niks mist, is er niks aan de hand. Komt dus vanzelf wel inderdaad.
/einde betoog
quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Toto69 het volgende:
ezell is journalist ik wil wel geinterviewd worden
verzin dan eens een leuk onderwerp waarover dat kanquote:
En hoe zit het bij jou?quote:
18. Ik ben een manquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar jij klinkt beetje oud man hoe oud ben jij
mijn boekquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
verzin dan eens een leuk onderwerp waarover dat kan
Misschien wordt hij meer open als hij besneden is.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik gewoon op VA te pesten, omdat hij te gesloten is over zijn penis.
Ga nou eens leren jijquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik gewoon op VA te pesten, omdat hij te gesloten is over zijn penis.
Groeiende homoseksualiteit onder journalisten.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
verzin dan eens een leuk onderwerp waarover dat kan
;$ ik bloos.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jouw betogen
*takes notes*
schoolwerk en spacebrowniesquote:
Je bent een koele dude, mag gezegd wordenquote:
jmmr anders konde we jonko klapequote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schoolwerk en spacebrownies
quote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar jij hebt zo niet zo zwaar stem man ik denk mijne is zwareder
Ik ben nog steeds niet in de ruimte hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schoolwerk en spacebrownies
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien wordt hij meer open als hij besneden is.
heheh snapje ryan? heheheh
:squote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet in de ruimte hoor.
sow sowquote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jawel daar heb ik vroeger mee geknikkerd
quote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Groeiende homoseksualiteit onder journalisten.
nare jongens julliequote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan over mijn perfecte geslachtsdeel
Ik ben aan het multitasken. Als ik dat niet zou doen dan zou ik na 5 minuten de hoop opgeven en Nimble quest gaan spelen. Dus ik leer en tegelijkertijd FOK! ik, en jij?quote:
N.. Nog niet begonnen..quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben aan het multitasken. Als ik dat niet zou doen dan zou ik na 5 minuten de hoop opgeven en Nimble quest gaan spelen. Dus ik leer en tegelijkertijd FOK! ik, en jij?
ja die kende ik al dankjequote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef richolio het volgende:
Ik wil ook een stuk jupiter kopen.
GC / een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
watquote:Op maandag 4 november 2013 21:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Quasi-intellectuele betogen van Rodawa.
Hoezo?quote:
Idd, Bitterlemon ook al.quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]___
Geilen op mannen die haast onmogelijk te krijgen zijn.
BL geilt ook op mannen die hij niet kan krijgen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Idd, Bitterlemon ook al.
xdquote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
BL geilt ook op mannen die hij niet kan krijgen?
Ja.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rezania.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sorry.quote:
quote:
Ha.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je spel is voorbij. Pak in en ga verder.
i dare youquote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik wel ik wil fappen voor de camera
Jaquote:
BEGIN NU!quote:
Heb je serieus een Nexus 5-achtergrond op je iPhone?quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon, je moet m'n achtergrond eens zien.
Ik heb de Nexus 5 als achtergrond op m'n iPhone.quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb je serieus een Nexus 5-achtergrond op je iPhone?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de Nexus 5 als achtergrond op m'n iPhone.
Dan kun je indd het best gaan FOK!ken.quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
ik wil resetten met Cookie Clicker (voor meer heavenly chips) maar dan heb ik minder tijd om te leren
FOK!en voelt toch productiever dan Cookie Clicker want socialer en leuker.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan kun je indd het best gaan FOK!ken.
quote:
Wtf, dit heb ik eerder gelezen, of het is echt een HARDE deja vu.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als het type mannen waar je op valt eruitzien als hem, kun je verwachten dat ze gay zijn.
donnie is jaloersquote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als het type mannen waar je op valt eruitzien als hem, kun je verwachten dat ze gay zijn.
Sterkte ermeequote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb helemaal geen zin meer in deze kut dag laters
Of DD is gewoon een plagiator.quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Wtf, dit heb ik eerder gelezen, of het is echt een HARDE deja vu.
Slaap zequote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb helemaal geen zin meer in deze kut dag laters
dat was echt een bazen actiequote:Op maandag 4 november 2013 21:31 schreef richolio het volgende:
Deadmau5 droeg een shirt met Skrillex' nummer erop op de rode loper van de Grammy Awards
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omg omg Jesse gaat Gale vermoorden!
Skylarquote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Walter White is echt een baas!
Vraag het maar aan Bitterlemonquote:
Nee.quote:
Wat?!?quote:
Jij zou ook zeker vreemdgaan als je man meth verkoopt om jou en je achterlijk kind te onderhouden, viessletquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij zou ook zeker vreemdgaan als je man meth verkoopt om jou en je achterlijk kind te onderhouden, viesslet!
quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh kut, dat moest in m'n word document.
Is spatie weer boos?quote:
nee iemand die zich als stuart voor doetquote:
watquote:Op maandag 4 november 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee iemand die zich als stuart voor doet
Ja, wat is daarmee?quote:Op maandag 4 november 2013 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap dat ene niet over C/N verhouding!! Wat nu?!
Koolstof en stikstof je weet!!
Dat komt omdat Stu een ban heeftquote:
It's true though, dat was mijn favoriete kloon accountquote:
Je vraagt je niet eens af hoe ik het wistquote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
It's true though, dat was mijn favoriete kloon account
quote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
It's true though, dat was mijn favoriete kloon account
quote:
Donnie Darkoquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
heb zin om een zielige film te kijken
tips?
The Notebook.quote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
tips?
Ik heb het al eens gemeldquote:Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je vraagt je niet eens af hoe ik het wist?
A Beautiful Mindquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
tips?
En Stu en Kieran maar die hebben allebei een streepquote:
Kieranquote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
En Stu en Kieran maar die hebben allebei een streep
Spice Girls The Movie iets voor jou?quote:Op maandag 4 november 2013 21:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Getting fistfucked by the pizzaboy 2
Precious.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |