sorry heb alleen 20 centquote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Ezell het volgende:
dikke mensen
welkom in da club
nu wachten op 50 cent
Ik ook niet.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vond het een fucking lelijke homo
jongen van journalistiekquote:
Ja inderdaad. Zulke dingen moet je gewoon niet forceren. Ik ken ook mensen die per se een relatie 'moeten' hebben, zodra het uit is met de één hebben ze binnen een paar weken weer met een ander. Het verrast me dan ook nooit als het een maand later weer uit is en hun hart zogenaamd is gebroken.quote:
Ken je nietquote:
Mooi.quote:
Nee hij is slim.quote:
Nee stopquote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi.
Je hebt toch wel bijna relatie gehad?
Dylan.quote:
Ja precies, je snapte mequote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zulke dingen moet je gewoon niet forceren. Ik ken ook mensen die per se een relatie 'moeten' hebben, zodra het uit is met de één hebben ze binnen een paar weken weer met een ander. Het verrast me dan ook nooit als het een maand later weer uit is en hun hart zogenaamd is gebroken.
Je kan het beter gewoon op je pad laten komen, er zijn leuke dingen aan een relatie, maar als je niks mist, is er niks aan de hand. Komt dus vanzelf wel inderdaad.
/einde betoog
Het feit dat je zulke dingen in een (voor jouw gevoel) privételefoongesprek noemt, maakt mij toch wel bang.quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dingen uit privételefoongesprekken openbaar maken
Oh, pardonquote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee stop
ik wil niet over hem praten.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Toto69 het volgende:
ezell is journalist ik wil wel geinterviewd worden
VA is 25quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar jij klinkt beetje oud man hoe oud ben jij
Doe ik gewoon op VA te pesten, omdat hij te gesloten is over zijn penis.quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het feit dat je zulke dingen in een (voor jouw gevoel) privételefoongesprek noemt, maakt mij toch wel bang.
jouw betogenquote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zulke dingen moet je gewoon niet forceren. Ik ken ook mensen die per se een relatie 'moeten' hebben, zodra het uit is met de één hebben ze binnen een paar weken weer met een ander. Het verrast me dan ook nooit als het een maand later weer uit is en hun hart zogenaamd is gebroken.
Je kan het beter gewoon op je pad laten komen, er zijn leuke dingen aan een relatie, maar als je niks mist, is er niks aan de hand. Komt dus vanzelf wel inderdaad.
/einde betoog
quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Toto69 het volgende:
ezell is journalist ik wil wel geinterviewd worden
verzin dan eens een leuk onderwerp waarover dat kanquote:
En hoe zit het bij jou?quote:
18. Ik ben een manquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar jij klinkt beetje oud man hoe oud ben jij
mijn boekquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
verzin dan eens een leuk onderwerp waarover dat kan
Misschien wordt hij meer open als hij besneden is.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik gewoon op VA te pesten, omdat hij te gesloten is over zijn penis.
Ga nou eens leren jijquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik gewoon op VA te pesten, omdat hij te gesloten is over zijn penis.
Groeiende homoseksualiteit onder journalisten.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
verzin dan eens een leuk onderwerp waarover dat kan
;$ ik bloos.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jouw betogen
*takes notes*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |